Toiveissa vauva 2021

Mulla oli tuollaista oletettu dpo8. Sellaista tuikkimista, kuin sähköiskua. Sama oli myös aiemmassa raskaudessa pari päivää ennen ensimmäistä haamua.

Hupsista lainasin väärän tekstin. Mutta tarkoitin tuota sun ylempää tekstiä

Mä katsoin kesäkuun merkintöjä kalenteridta ja samalla dpolla kuin nyt, eli dpo 6 mulla ollu outoa tuikintaa merkintä.
Pitää yrittää silti pitää mieli maltillisena :D oishan se ihana raskautua heti km jälkeen :love:
Ens viikolla testaan varmaan heti dpo 9 ekan kerran :D niinku aina, ei malta oottaa. Mulla noita testejä ku on 21 kpl :D 1 pregcheck ja 20 spfin 25 herkkyistä. Ihan sen takia tilasin paljon, et saa testata km jälkeen raskaushormonin poistumista kehosta. No yhden kerkesin tehä ja se oliki sitten jo tyylipuhas nega viikko keskenmenon alusta.
 
Anteeksi aivan hirvee omanapailu tähän väliin.
Mutta siis, joudun varmaan palaan tänne taas kerran... Kuten täs oon arvellutkin jotenkin alusta asti olo että tää menee taas kesken. Tänään siis rv 5+5 vähintään ja kohdussa näkyvissä joku mini neste rakkula ja ehkä joku rinkula mutta ei siis ollut lääkäri varma onko alkava raskaus vai vaan jotain verta tms. Hcg596 ja tästäkin lääkäri ei ollu huolissaan mutta eipä kovin normaalilta kuulosta mun mielestä jos 6+6 tuulimunasta hcg oli 21000. Mutta joo ei kovin isko usko ole että tästä mitään vauvaa tulisi näillä spekseillä.... Eli nyt sit odottelen et koska lähtee vuotaa pois. Huomaan et alkaa kyl itsellä kestokyky täs loppuu, varsinkin jos nää ei vieläkään ala tutkiin mikä on vikana ku menee jahkuvasti päin veetä.
 
Onnea kaikille plussista

Millaisella syklillä te yritätte talletella vai meettekö fiilispohjalta? Mulla ovis pitäisi olla keskiviikkona, laskennallisesti, kiertoni on tosi tasainen joten suurta heittoa ei ole. ElaWoman apin mukaan hedelmälliset päivät su-to. Eilen aloitettiin tallettelu kuitenkin. Mietin meniskö koko ajan joka toinen pvä tahdilla vai ottaisko lähempänä vielä tiheämmin.. mä en yhtään muista esikoisen ajalta että millaisesta kierrosta raskauduin loppujen lopuksi.
Tässä kierrossa talleteltiin dpo-4, -2 ja -1. Eilen kun oli ovis, ni oli paikat jo kipeinä, ni ei kumpikaan vaan pystynyt enää. :ROFLMAO:Toivotaan, että tuo riittää.(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Heemilia
Onnea kaikille plussista

Millaisella syklillä te yritätte talletella vai meettekö fiilispohjalta? Mulla ovis pitäisi olla keskiviikkona, laskennallisesti, kiertoni on tosi tasainen joten suurta heittoa ei ole. ElaWoman apin mukaan hedelmälliset päivät su-to. Eilen aloitettiin tallettelu kuitenkin. Mietin meniskö koko ajan joka toinen pvä tahdilla vai ottaisko lähempänä vielä tiheämmin.. mä en yhtään muista esikoisen ajalta että millaisesta kierrosta raskauduin loppujen lopuksi.
Me ollaan tässä kierrossa talleteltu dpo -5 -3 ja -1, sekä varmisteltu dpo 1, en tosin oo täysin varma oviksen ajankohdasta, oireiden perusteella vaan, eli saattaa heittää päivällä-parillakin. Pitää kyllä vielä varmistella varmuudeksi pari kertaa :D
 
Anteeksi aivan hirvee omanapailu tähän väliin.
Mutta siis, joudun varmaan palaan tänne taas kerran... Kuten täs oon arvellutkin jotenkin alusta asti olo että tää menee taas kesken. Tänään siis rv 5+5 vähintään ja kohdussa näkyvissä joku mini neste rakkula ja ehkä joku rinkula mutta ei siis ollut lääkäri varma onko alkava raskaus vai vaan jotain verta tms. Hcg596 ja tästäkin lääkäri ei ollu huolissaan mutta eipä kovin normaalilta kuulosta mun mielestä jos 6+6 tuulimunasta hcg oli 21000. Mutta joo ei kovin isko usko ole että tästä mitään vauvaa tulisi näillä spekseillä.... Eli nyt sit odottelen et koska lähtee vuotaa pois. Huomaan et alkaa kyl itsellä kestokyky täs loppuu, varsinkin jos nää ei vieläkään ala tutkiin mikä on vikana ku menee jahkuvasti päin veetä.
Toivottavasti olis kuitenkin raskaus vain niin alussa, kovasti voimia epätietoisuuteen ❤
 
Mites teillä nyt pussanneilla on ollut valkovuodon kanssa ennen plussatestiä? Ärsyttää, kun nyt dpo 7 yhtäkkiä kuivui. Tuntuu, että siinä meni jo tän kierron mahdollisuudet :( Viime negakierrossa oli koko ajan märkää, mutta muistaakseni esikoisen raskauden näillä dpo-päivillä myös...

Voi, paljon tsemppiä @Zennuli <3
 
Onnea kaikille plussista

Millaisella syklillä te yritätte talletella vai meettekö fiilispohjalta? Mulla ovis pitäisi olla keskiviikkona, laskennallisesti, kiertoni on tosi tasainen joten suurta heittoa ei ole. ElaWoman apin mukaan hedelmälliset päivät su-to. Eilen aloitettiin tallettelu kuitenkin. Mietin meniskö koko ajan joka toinen pvä tahdilla vai ottaisko lähempänä vielä tiheämmin.. mä en yhtään muista esikoisen ajalta että millaisesta kierrosta raskauduin loppujen lopuksi.
Ite koitan saada miehen kaadettua vähintään sen viikon ajan jokatoinen päivä. Useammin jos vaan fiilistä on :) ja ainakin viimekierrossa piisas fiilistäkin :)
Mies on toki sellanen että on hienosti hommassa mukana ja varsinkin ovisplussa päivänä hän itekki on tehny ahkeraan alotetta yms :)
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Se ois taas menkat taputeltu. Mielikin vähän parantunut pettymyksestä. Oon käyny kyllä lukee monta kertaa päivässä tein kuulumisia, mut en oo vaan pystynyt mitään ees kirjoittaa.

Mutta. Päätin ja sanoin miehellekin et kauheen montaa kiertoa en halua enää yrittämällä yrittää.
Nyt alkoi siis yk7. Ei mitenkään paha ees siis. Esikoinenkin tärppäs 6 kierrosta. Miulla on vaa joku kriisi miun iästä. En haluis saada lasta yli 40v:nä. En tiiä mikä päähänpisto tää on. Kuulostaa vaan niiiiiii vanhalle. Jos laskin oikein niin 3 kiertoa jäljellä, et sais toisen lapsen viel alle nelikymppisenä.
Luultavasti miun mieli kyl muuttuu tästä. :D
Sitä en myöskään tiiä miten pystyn lopettaa aktiivisen yrittämisen, ku kuitenkin niin hyvin tuntee oman kiertonsa vaiheet. Mut ehkä ainakin ovistestit unohdan. Mut tähän kiertoon miulla on testejä vielä. Ja gelee royaleita on tän kierron loppuun.
 
Kauheesti taas ilmestyny tekstiä tänne, en ihan kaikkia sivuja kerenny lukea. En edelleenkään ole testaillut mitään ovulaatiota tms. Mitään poppaskonsteja ei oo käytässä. Kierrosta en tiedä vielä mitään, koska yk1 kierukan jälkeen. Luulen, että nyt on kp22 menossa, koska yhdet menkan tapaiset oli jo. Ens viikolla odottelen menkkoja saapuvaksi taas ja niistä pääsisikin kunnon yritys sitten käyntiin, kun kierron pituus selviää. Eilen oli rinnat arat, huomasin pientä särkyä molemmissa rinnoissa myös tänään. Mistä lie se kertoo sitten. Muita oloja mihinkään suuntaan ei sitten olekaan. Semmosta tänne.
Lomat ois pidetty ja seuraava loma ois kuukauden päästä, ei pääse työnteko stressaamaan ja tätä kautta häiritsemään beben yritystä ;) Edelleenkin yksi ystävä tietää yrityksestä. Ens kuussa mulla ois 3-kymppiset, että en sitten tiiä pitääkö paljastaa kaikille, jos olen sillon raskaana. Toisaalta oishan se kiva juhlia raskauttakin, jos vaan viikkoja ois edes muutama alla. Täytyy tätä vielä pohtia sitten jos..... :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Kissanminttu5
Mites teillä nyt pussanneilla on ollut valkovuodon kanssa ennen plussatestiä? Ärsyttää, kun nyt dpo 7 yhtäkkiä kuivui. Tuntuu, että siinä meni jo tän kierron mahdollisuudet :( Viime negakierrossa oli koko ajan märkää, mutta muistaakseni esikoisen raskauden näillä dpo-päivillä myös...

Voi, paljon tsemppiä @Zennuli <3
Hyvin vähäistä valkovuotoa. Enemmän kuivaa, kuin kosteaa.
 
  • Tykkää
Reactions: pandanen
Anteeksi aivan hirvee omanapailu tähän väliin.
Mutta siis, joudun varmaan palaan tänne taas kerran... Kuten täs oon arvellutkin jotenkin alusta asti olo että tää menee taas kesken. Tänään siis rv 5+5 vähintään ja kohdussa näkyvissä joku mini neste rakkula ja ehkä joku rinkula mutta ei siis ollut lääkäri varma onko alkava raskaus vai vaan jotain verta tms. Hcg596 ja tästäkin lääkäri ei ollu huolissaan mutta eipä kovin normaalilta kuulosta mun mielestä jos 6+6 tuulimunasta hcg oli 21000. Mutta joo ei kovin isko usko ole että tästä mitään vauvaa tulisi näillä spekseillä.... Eli nyt sit odottelen et koska lähtee vuotaa pois. Huomaan et alkaa kyl itsellä kestokyky täs loppuu, varsinkin jos nää ei vieläkään ala tutkiin mikä on vikana ku menee jahkuvasti päin veetä.
Voi kurjuuksien kurjuus! ❤ Toivotaan että olisi kuitenkin kaikki ok. Mä kävin kerran julkisen puolen ultrassa "liian varhain", kun ei ollut tietoa kierron pituudesta, ja siellä ei saatu sykettä näkyviin, vain pieni rinkula. Silti olin ja pysyin raskaana, ja uudessa ultrassa kahden viikon päästä näkyi syke ja alkio.
 
Hei täällä on ollu moneen kertaan puhetta siitä ferritiinistä, mutta nostasin taas esille... Tuo sopiva ferritiiniarvo raskautumisen kannalta tuntuu olevan ihan lääkärin omasta hatusta vedetty mikä kellekkin mut millasia suosituksia ootte saanu...?

Ihan sillä että kävin viimeviikolla sie labrassa ja muut arvot oli oliken mallikkaat paitsi trombosyytit ja ferritiini. Niistäkin ferritiini viiterajoissa mutta silti vaan 40.. Trombarit nipin napin viiterajojen alapuolella.. Voiko näistä jompikumpi olla esteenä raskautumiselle ?
 
Hei täällä on ollu moneen kertaan puhetta siitä ferritiinistä, mutta nostasin taas esille... Tuo sopiva ferritiiniarvo raskautumisen kannalta tuntuu olevan ihan lääkärin omasta hatusta vedetty mikä kellekkin mut millasia suosituksia ootte saanu...?

Ihan sillä että kävin viimeviikolla sie labrassa ja muut arvot oli oliken mallikkaat paitsi trombosyytit ja ferritiini. Niistäkin ferritiini viiterajoissa mutta silti vaan 40.. Trombarit nipin napin viiterajojen alapuolella.. Voiko näistä jompikumpi olla esteenä raskautumiselle ?
Mulle tosiaan neuvolan terkkari sanoi, että heillä suositus on vähintään 50. Ja taitaa olla hedelmöityshoidoisaakin sama raja. Toki parempi ois, jos olisi yli 100. Itsellä oli nyt 37 ja jatketaan rautatankkausta kunnes arvot paranee. Ferritiiniarvon nousussa kestää yleensä pitkään ja vähintään puoli vuotta olisi hyvä käyttää rautalisää ennen kuin voi sanoa mitään jatkosta. Ja nykyohje on, että rautaa otetaan joka toinen päivä 100 mg ja mielellään aamuisin. Kofeiinia ja kalsiumia tulee välttää 2 tuntia ennen ja jälkeen rautalääkkeen ottamisen. Itse olen ottanut illalla, koska kalsiumia tulee aina aamulla ja en viitsi nousta tuntia ennen normaalia herätystä vaan rautatabletin vuoksi.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Mites teillä nyt pussanneilla on ollut valkovuodon kanssa ennen plussatestiä? Ärsyttää, kun nyt dpo 7 yhtäkkiä kuivui. Tuntuu, että siinä meni jo tän kierron mahdollisuudet :( Viime negakierrossa oli koko ajan märkää, mutta muistaakseni esikoisen raskauden näillä dpo-päivillä myös...

Voi, paljon tsemppiä @Zennuli <3
Joo ei mitään huomattavaa kosteutta ollut mutta tänään dpo10 on reilusti lisääntynyt jo, varmaan vaikuttaa tuo nouseva hcg nyt.
 
Mulle tosiaan neuvolan terkkari sanoi, että heillä suositus on vähintään 50. Ja taitaa olla hedelmöityshoidoisaakin sama raja. Toki parempi ois, jos olisi yli 100. Itsellä oli nyt 37 ja jatketaan rautatankkausta kunnes arvot paranee. Ferritiiniarvon nousussa kestää yleensä pitkään ja vähintään puoli vuotta olisi hyvä käyttää rautalisää ennen kuin voi sanoa mitään jatkosta. Ja nykyohje on, että rautaa otetaan joka toinen päivä 100 mg ja mielellään aamuisin. Kofeiinia ja kalsiumia tulee välttää 2 tuntia ennen ja jälkeen rautalääkkeen ottamisen. Itse olen ottanut illalla, koska kalsiumia tulee aina aamulla ja en viitsi nousta tuntia ennen normaalia herätystä vaan rautatabletin vuoksi.
Mulla ei vatsa kestä noita tapletteja. Ite oon ton tonne nostatellu (lähtötilanne hb 110 ja ferritiini 13) nestemäisellä luontistuoteraudalla jonka vatsa kestää. Sillä nouseekin hitaasti kun se on se 20mg/ päivä mitä otan.. Eli kannattaa nätisti vaan jatkaa käyttöö :) toki on varmaan vuosi aikaa kun viimeks oon säännöllisesti rautaa käyttäny jos tota mamavitin ylläpitorautaa ei laske.. yhteensä saan siis sen 30mg/päivä :)

uskaltaiskohan ton luontaituoteen käytön nostaa siihen 30mg/pv niin olis aika lähellä yhteissumma sitä 100mg/2pv :unsure:
 
Kuukautislaskurin mukaan menkat piti alkaa perjantaina ja oireiden mukaan ovis olis ollut just ennustettuna ajankohtana. Oon nyt vielä odotellut tänään, että alkaisko vuotaa, mutta ei vieläkään näy. Voi toki alkaa vielä tässä illalla, mut jostain syystä ei tunnu siltä. Jos ei huomennakaan ala, täytyy varmasti käydä hakemassa testi. Vähän ehkä pelottaa, että mitenhän kaikki menee... miten mies suhtautuu, miten ihmeessä me selvitään kahden kanssa, miten töissä menee kun oon just saamassa lisää vastuuta... ja sit taas toisaalta, mitä jos kuvittelenkin ja menkat alkaakin ihan just, mä varmaan petyn ihan kauheesti tai ei ala heti vaan vasta kohta ja meneekin kesken koska me ei olla yritetty tätä lasta vuosia kuten edellistä eikä siksi ansaita tätä näin nopeasti tai ei menekään kesken ja vauvalla on joku vakava kehitysvaurio tai menehtyis ihan pienenä tai tai tai... mun pää käy ihan ylikierroksilla!
 
Onnea plussista ihanat <3

Ollut hiljaiseloa pari päivää. Omat synttärit oli eilen, 36v nyt mittarissa, kääk. Ei tässä kauheen nuori raskautta toivova ole. Huomenna kuopus täyttää 3v, hänen juhlia järjestetty tässä pari päivää.

Mä en nyt tiedä onko mulla menkat alkanu vai ei. Pientä veristä vuotoa ollu jo n.viikko, mutta kun oli se loop hoito jonka jälkeen piti juuri näihin aikoihin vuotaa se rupi pois. Tää vuoto kestää päivässä vaan pari tuntia ja sit loppuu ku seinään. Joka päivä sama, ei kai nää menkat voi olla?!? missä ne menkat on :O

Kovasti mietitään pääsiskö yksityiselle hoitoihin jo tässä kuussa, ei vaan ehkä taida rahat riittää. Aikasintaan ens kuussa, jos silloinkaan :(

Nyt taas koulu hommiin, yliopiston tehtävät ei anna armoa :D
 
  • Tykkää
Reactions: Kissanminttu5
Mulla ei vatsa kestä noita tapletteja. Ite oon ton tonne nostatellu (lähtötilanne hb 110 ja ferritiini 13) nestemäisellä luontistuoteraudalla jonka vatsa kestää. Sillä nouseekin hitaasti kun se on se 20mg/ päivä mitä otan.. Eli kannattaa nätisti vaan jatkaa käyttöö toki on varmaan vuosi aikaa kun viimeks oon säännöllisesti rautaa käyttäny jos tota mamavitin ylläpitorautaa ei laske.. yhteensä saan siis sen 30mg/päivä

uskaltaiskohan ton luontaituoteen käytön nostaa siihen 30mg/pv niin olis aika lähellä yhteissumma sitä 100mg/2pv
Varmaan riippuu pitkälti siitä mitä muita aineita siinä on. Ettei mene jonkun muun vitamiinin ym. saanti yli.
 
Hei täällä on ollu moneen kertaan puhetta siitä ferritiinistä, mutta nostasin taas esille... Tuo sopiva ferritiiniarvo raskautumisen kannalta tuntuu olevan ihan lääkärin omasta hatusta vedetty mikä kellekkin mut millasia suosituksia ootte saanu...?

Ihan sillä että kävin viimeviikolla sie labrassa ja muut arvot oli oliken mallikkaat paitsi trombosyytit ja ferritiini. Niistäkin ferritiini viiterajoissa mutta silti vaan 40.. Trombarit nipin napin viiterajojen alapuolella.. Voiko näistä jompikumpi olla esteenä raskautumiselle ?
Mulla todettiin vakava raudanpuute toukokuussa jolloin ferritiini oli 18, väsymystä ja kaikenmaailman muita oireita taustalla.
Ja samalla oli puhetta että se vaikeuttaa raskautumista ja voi olla myös yksi syy keskenmenoihin...
Aloin siitä lähtien syömään 200mg ferrodania päivässä. Syön illalla yhden ja aamuyöstä yhden niin imeytyminen olis mahdollisimman kohillaan... Kontrolleja on ollut pari sen jälkeen ja viimeisimmässä arvo oli 40. Hitaasti nousee.
Ylihuomenna saan tietää taas onko siitä miten noussut. Mutta mitä oon lukenut ja kuullut niin ferritiinin pitäisi olla vähintään 60. Mieluiten vielä enemmän.
 
VAUVA 2021 ♡

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

06.09.2020 - Sunnuntai

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
+ Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
+ Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
+ Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Kuumeilija40, ya 4/20, 2.lapsi (miehen 5.lapsi)
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
+ Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Tiitiäinen87, ya 5/20, 1.lapsi
Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
neilikkaruusu, ya 7/20, 2.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 08/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
Sabriiiina, ya 8-9/20, 4. lapsi (miehen 2. lapsi)
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
Loree, ya 12/20, 1.lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä


Brunet82.......................kp 52/26-28
Lillanna.............................kp 45/28-42
Haaveilija-31......................kp 41/27
Bb-8..................................kp 37/?
Sofialla.............................kp 35/35-42
-Lounatuuli-.................kp 34/28-35
Lovecoco..........................kp 33/30
Kakkulapio.......................kp 33/?
Tiitiäinen87.....................kp 32/27
LaTila...................................kp 32/27
Tiukuna......................kp 29/30-33
lulube..............................kp 28/29
Pandanen......................kp 25/29-31
Chai89............................kp 23/28-30
Aniaj..................................kp 20/28
Helmikorvakoru........kp 20/27-28
Kirjoh89..........................kp 18/28
Mansikka3...................kp 17/34
Sabriiiina.......................kp 17/27-31
Kasikuus......................kp 17/27-28
Nokare..........................kp 16/27-29
Jjenn...............................kp 14/29-33
Heemilia........................kp 13/25
SannuB.........................kp 13/28
Mäyh...............................kp 12/26-31
Kuumeilija40..................kp 11/27-28
Huumis................................kp 11/28-30
Alinna86...........................kp 9/26
Hamsteri20..................kp 9/27-28
Persikka123....................kp 9/32
Mamtobe........................kp 7/26-28
Mysteerio.......................kp 7/30
minttuni...........................kp 7/25
Goodway.......................kp 6/25-28
Iinanen.............................kp 5/24
Sinisilmät........................kp 5/27-28
Krippis...........................kp 4/22-24
Nipsuneiti83.................kp 3/29
Eeva650.........................kp 2/28-42

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Sofialla....................................dpo 19
Tiukuna.....................................dpo 16
Latila..........................................dpo 14
Pandanen..............................dpo 8
Titi-love....................................dpo 7
Helmikorvakoru.................dpo 6
KirJoh89.................................dpo 5
Nokare....................................dpo 3
Heemilia..................................dpo 3
Aniaj...........................................dpo 2
Kasikuus................................dpo 2
Mansikka3............................dpo 1

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
@huumis Meillä talletteluihin pyritty kp4 eteenpäin joka toinen päivä ja sit lähellä ovista saattaa olla joka pvä (ihan halujen mukaan mennään.) Tässä kierrossa lähimmät tallettelut -4, -2, -1, 0 ja +2. Ja vaikka kuinka osuis kohdilleen, ni eipä oo yk19 aikana kuin kerran kuu ja tähdet ollut kohdillaan, että plussan sai.

@Mamtobe Minä syön spartoferia 100mg joka pvä, kun helmikuussa todettiin matala ferritiini (16.4) ja huhtikuussa se oli 35. Sen jälkeen en ole mittauttanut (pitäisi kyllä.) Olettaisin, että on hyvin nousussa, kun kesäkuussa ekan kerran plussasin ja siinä vaiheessa olin rautaa tankannut melkein 4kk. Meille sanottiin, että arvon pitäisi olla vähintään 50, mutta mielellään yli 100.
 
Yksi lääkäri sanoi, että naisella pitäisi ferritiini olla yli 100. Meidän lapsettomuuslääkäri sanoi, että minulla hyvä, kun oli 80. Kaveri tuli raskaaksi arvolla 17, raskaus meni hyvin ja terve lapsi syntyi. Niin moni asia vaikuttaa, mutta kyllä ainakin omalla kohdalla haluan selvittää ja hoitaa kuntoon asioita, että jospa joku kaunis päivä raskaus onnistuisi.

Minulla lisääntyy kosteus alhaalla hieman ennen menkkoja. Viime kierrossa oli koko ajan paikat kosteana, mutta johtuikohan lugesteronista.
 
  • Tykkää
Reactions: Kissanminttu5
Dpo11 ja viimeinen pc

Hailakkahan se vielä on , mutta digi sanoi raskaana 1-2 ❤ jos suinkin saan niin vielä himmaillen myös tässä ketjussa , kävin toukokuisissa jo kurkkaamassa mutta kyllä haluan nähdä viivan vahvistuvan..

Mies ei uskonut kun annoin sille käteen nyt aamulla sen digin hän on hyvin jalat maassa tyyppiä ja haluaa nähdä ekan ultran ennenkuin voi innostua.

Omat oireet on alavatsakivut, tai ennemminkin kirvelee ja polttaa ja repii, imakalvot turvonneet ja ikenet vuotaa.

Tsemppiä piinailijat!
 
Pistän kanssa lusikkani tuohon ferritiini soppaa. Sain hyvää palvelua kyllä keskenmenosta sekä sairaalasta että neuvolasta. Sitten tulee se MUTTA, viime perus neuvolassa hemoglobiini oli jo "huono" vaan 110 ja puhetta että edellisessä raskaudessa ferritiini oli järkyttävän huono ja sain useamman kerran tankkauksen terveyskeskuksessa. Olisi ollut viikon päästä lääkäri joka olisi katsonut sen tarpeen tarkemmin. Nytpä sitä ei luonnollisesti ole ja kun kysyin että haluaisin että se tarkistettaisiin kuitenkin että jos vaikka se olisi aiheuttanut keskenmenon (=anemia) mutta sain vaan tylyn vastauksen että hemoglobiini oli iha ok että ei vaaraa.

Unohdin jo koko homman mutta taidanpa vielä kerran ensi viikolla kysellä asiasta. Tai varata suoraan ajan lääkärille. Meilläpäin vaan noita kunnallisia lääkäriaikoja ei oikein ole ja saa varttua viikkoja.
 

Yhteistyössä