Toiveissa vauva 2021

Sori tämä kuvasaaste mutta pakko sanoa että testivarastoni on nyt tyhjentynyt kun aamulla tein sen vikan pc ja digin ja halusin nähdä tän apteekkarin testin käyttäytymisen kun ei tarvi tihrustaa sitä viivanpaikkaa. Äkkiarvaamatta tunnin pidätyksellä luirastu, aika hyvältä minusta näyttää


Dpo11.

Enää ei ole testejä kaapissa mutta saatan huomenna ostaa ehkä kun haluan nähdä vahvistumisen. Iiks.
Onnea ❤❤❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Babyonmind
Voisko olla sama vaikutus kun mulla...lääkäri ainakin mainitsi et kierto voi venyä johtuen hormooneista.
Mulla alko menkat 5 päivää myöhässä.
Mut mulla tietty se kemiallinen...tiedä sitten.
Toivottavasti kierto alkaisi pian Ikäviä noi viivanpaikat
No siis niin mä ajattelenkin. Mut onhan se silti outoa kun niitä menkkoja ei kuulu :D mä oon toisaalta onnellinen koska nyt sit ku ne menkat alkaa nii voin aloittaa ne letrot kun ne ei sit siirrä ovista viikonlopulle

Mn yhtään usko noihin viivanpaikkoihin kun on jo nii kauan ovulaatiosta ja koska oon saanut niitä muihinkin testeihin nyt useampia kertoja tässä ja viime kierrossa niiden tarkoittamatta mitään.
 
Mä nyt päättelisin et tää päivä olis dbo1 koska eilen oli niin jäätävät oviskivut ja vahvat viivat. Tänään enää ollut aavistuksen jomotusta aamulla.

Eli minut voi lisätä tänään piinailijoihin dbo1 tai huomenna dbo2❤

Ihanaa että nyt sentään pääsikin oikeaan aikaan tallettelemaan.
Aikaisemmin kirjoittelinkin niistä limoista ja et ehtiikö tätä ovista edes hyödyntää, mutta onneksi mies tulikin aikaisemmin kotiin koska tänään olisi varmasti ollut jo myöhäistä.
 
Dpo16? Ei menkkoja. PC:n liuskassa viivanpaikka. Mistä näitä viivanpaikkoja oikein tulee? 99,9% varmuudella tuohan ei todella voi kertoa mistään joten ompas tyhmää et mulla tulee niin monissa testeissä viivanpaikkoja

Menkkojen olisi pitänyt alkaa torstaina, mut ei vieläkään oireitakaan niiden puolesta. Tehokas selvästi tuo terolut koska mulla ei oo koskaan näin myöhässä menkat. Tänään on vika tabletti sitä joten katotaan ku kohta puskee kaikki menkkaoireet päälle

Onks täällä muita terolutin käyttäjiä? Onko ne vaikuttanut miten loppukiertoon? Muistan jonkun ainakin sanoneen et menkat on alkanut siitä huolimatta, mut onks ketään kenen menkat on vaan pysynyt poissa sen takia?
Kyllä ne menkat hyvin todennäköisesti alkaa Terolut-kuurin jälkeen ellei kyseessä ole raskaus. Pahimmillaan tosin voi mennä parikin viikkoa viimeisestä tabletista.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna
Ovistestejä tänään tehty jännä miten eri merkit näyttää eri tavalla. No testien välillä oli muutama tunti ja olin juonut vettä välissä. Onko ovis kohta vai ei? https://aijaa.com/Kew0fb
Epäilisin että nyt. Nuo pinkit puikot on kyllä aika huonoja, ainakin itsellä ne näytti tosi pitkään vahvoja viivoja mutta digi vahvisti negaksi. Onko tuo toinen sofi? Niissä taas en ole saanut yhtä vahvoja viivoja, joten lukisin tuon jo plussaksi.
 
Epäilisin että nyt. Nuo pinkit puikot on kyllä aika huonoja, ainakin itsellä ne näytti tosi pitkään vahvoja viivoja mutta digi vahvisti negaksi. Onko tuo toinen sofi? Niissä taas en ole saanut yhtä vahvoja viivoja, joten lukisin tuon jo plussaksi.
Joo on sofin ovistesti ja pinkki korkki on apteekkarin. Se näytti mulla viimeksi 5 pvä plussaa niin en tykkää niistä. Oli vika testi sitä laatua kaapissa. Niin tein sen.
 
Tupsupipo25
Heippa kaikki ihanat! Oon seurannu tätä keskustelua jo useamman kuukauden ja lukenut joka ikisen kommmentin. Uskomatonta miten tätä kautta on päässyt myötäelämään teidän kokemuksissa vaikka emme tunne lainkaan! Täällä on tullut vastaan monenlaisia tarinoita, myös niitä vähemmän onnellisia. Haluan aluksi toivottaa valtavasti tsemppiä ja jaksamista kaikille kovia kokeneille <3 Tietysti myös valtavasti onnea plussanneille, testikuvia on ollut ihana katsella! :)

Monta kertaa olen meinannut tänne kirjoittaa mutta en ole rohjennut. Katsotaan miten saan tiivistettyä tärkeimmät asiat :D Olen 25-vuotias 6,5kk ikäisen ihanan pojan äiti ja olemme tjottailleet kakkosta koko esikoisen vauva-ajan, ehkäisyä ei ole ollut käytössä. Imetän yhä, vaikkakin viimeaikoina imetyskerrat ovat vähentyneet kiinteiden tullessa kuvioihin. Esikoinen sai alkunsa ensimmäisestä tjottailukierrosta <3 Täysimetyksestä huolimatta (5,5kk) ekat menkat tuli 3kk synnytyksen jälkeen ja nyt kolmas kierto menossa. Ennen esikoista kiertoni oli kellontarkka 28 pv ja synnytyksen jälkeen kierrot ovat olleet 25 ja 28 pv, nyt menossa kp 30. Kaikissa näissä kierroissa ovis on tullut myöhään kp 20 ja luteaali jäänyt lyhyeksi, liekkö imetys vaikuttaa. Oviksen olen bongannut testeillä (halusin tietää tapahtuuko ovis lainkaan) ja oireiden perusteella (halut ja kivut).

Asiaan. Menkat ei siis oo vielä alkanu ja aamulla tein one stepin herkän testin, johon ilmestyi testiajan jälkeen haalea miehen nähtävä haamulainen (dpo 9, hätähousu minä!). "Oireina" ollut lämmöt koholla (aiemmissa kierroissa pudonneet jo pari päivää ennen menkkoja), repäisykipuja ja hassun hajuinen pissa. Alavatsassa tuntunut painetta ja jomotuksia, olo on ihan hassu ja tavarat putoilee käsistä. Joku päivä sitten imetys sattui ihan todella, mitä ei ole koko aikana tapahtunut. Nyt tuntuu että vauva jotenkin vieroksuu tissiä. Olin jo varautunut menkkoihin tuon myöhäsen ovulaation takia, mutta nyt tuntuu että ne ei ala. Voisikohan jotain oikeasti olla tapahtumassa? Tietenkin takaraivossa ressaan että jää yritykseksi ja menkat alkaa kohta. Olen maailman onnellisin ja kiitollisin esikoisestani ja mietinkin, voisiko oikeasti käydä näin hyvin kakkosenkin kohdalla. On tämä vaan niin jännää ja piinaavaa, ihana päästä purkamaan tätä johonkin!

Huippua jos jaksoit lukea koko jutun :) Jatkan varmasti palstan lukemista, mutta listoille en taida ainakaan vielä tulla mukaan.
 
@Tiukuna harmi jos ei plussaa tulekaan :( ❤ Ymmärtääkseni lääke toimii silloin oikein, kun pitää vuodon pois. Toki toivoo sitten, että pian vuoto alkaa lääkkeen jälkeen. Mulla vähän harmitti, että vuoto alkoi lugeista huolimatta, toisaalta kun en raskaana ollut niin hyvä päästä uuteen kiertoon. Eikä mene kovin sekaisin sitten kaikki.

Ainakin lugeissa on se, että uusi kierto voi alkaa vaikka vuoto ei tuliskaan vielä ulos. Eli alkaa rakkulat kypsymään. Jännittää keskiviikon ultra, että mitä näkyy vai näkyykö mitään. Periaatteessa kp 10 silloin, mutta en tiedä voisko olla kierto jo pidemmällä.
 
Meen siis vaikka yksityiselle mittauttaa tuon ferritiinin jos ei muuten onnistu. Syön toki sitä luontaistuotetta koska maha ei kestä perus pilleri rautaa. Varmasti se neuvolalääkäri olisi homman hoitanut mutta eihä sitä nyt muistanut kun oli muutakin mielessä. Verenvuotokin ollut runsasta niin siksikin haluaisin ne tarkistuttaa :)
 
Meen siis vaikka yksityiselle mittauttaa tuon ferritiinin jos ei muuten onnistu. Syön toki sitä luontaistuotetta koska maha ei kestä perus pilleri rautaa. Varmasti se neuvolalääkäri olisi homman hoitanut mutta eihä sitä nyt muistanut kun oli muutakin mielessä. Verenvuotokin ollut runsasta niin siksikin haluaisin ne tarkistuttaa
Kannattaa.
Itse en saanut edes 3 km jälkeen vaikka julkisella sitä erikseen vielä pyysin :confused:
 
Pakko sanoa et ihana miten positiivisia jaksatte olla. Mä nyt en missään vaiheessa uskonut et dpo 16 viivanpaikka meinasi mitään. :D

Jatkoa siis. Tänne kannattaa aina valittaa. n.100% todennäköisyydellä muutaman tunnin päässä ihmettelystä missä menkat tai ovis nii ne ilmestyy. :D Mulla siis alkoi vihdoin vuoto huomiselle voi laittaa kp1 ja poistaa piinailijoista
 
@Zennuli Paljon voimia

@Babyonmind Onnea

@Esba Yksityisellä mittaus on tosi tyyris, joten suosittelen ottamaan testin puhdin kautta, kun tais olla yli puolet halvempi. Eikös täällä moni sitä ole käyttänyt?
Ite kävin puhdin kautta testaamassa kesäkuussa ja oli tosi kätevä! :) Mullahan tosiaan oli viitearvojen alapuolella ferritiini ja söin sit reilun 1 kk rautaa päivittäin 100mg ennen plussaa. En oo vielä uusiks mittauttanut, mutta nyt raskauden alussa sanottiin neuvolaan soittaessa, että pitäis jättää rauta pois ja aloittaa uusiks sit rv12 jälkeen, jos HB tippuu. Aattelin kyl ehkä siinä kohtaa käydä uusiks mittaa sen ferritiinin, koska aina mulla on HB ollu sen 120, vaikka nyt ferritiini oli alhainen. Tällä hetkellä saan rautaa 20 mg siitä multivita raskaus ja imetys -vitamiinista.
 
Viimeksi muokattu:
Osaatteko sanoa kuinka hyvin rautainfuusio auttaa ferritiiniin? Mulla mitattu ferritiini vuos sitten ja sillon oli jotain 30-40 väliltä. Mun vatsa ei kestä syötä rautaa tabletteina yhtään, monia valmisteita kokeilla, ei vaan pysty. Jos mun ferritiini on tosi matala, tuskin saadaan hoitoja alulle. Niin mietin kannattaako tuohon rautainfuusioon tuhlata niin monta sataa, mitä katsoin että yksityisellä maksaa..
 
@Tiukuna pahoittelut, mutta toisaalta hyvä että uuteen kiertoon pääset. Parempaa onnea jatkoon, kyllä vielä onnistutte!

Minulla ei maksanut paljoa ferritiini, kun sattui olemaan tarjous. Otin samalla myös kilpparit yms.

Täällä tallettelut aloitettu eilen kp6 illalla ja yllättäen tänään aamulla myös touhuttiin toivottavasti into pysyy yllä läpi kierron
Meillä kans kp 4 jo startattu, eilen just aamulla sekä illalla :D Ovis vasta ehkä perjantaina, kun nyt ei meininki sitä ennen hyytyis:ROFLMAO:
 
Osaatteko sanoa kuinka hyvin rautainfuusio auttaa ferritiiniin? Mulla mitattu ferritiini vuos sitten ja sillon oli jotain 30-40 väliltä. Mun vatsa ei kestä syötä rautaa tabletteina yhtään, monia valmisteita kokeilla, ei vaan pysty. Jos mun ferritiini on tosi matala, tuskin saadaan hoitoja alulle. Niin mietin kannattaako tuohon rautainfuusioon tuhlata niin monta sataa, mitä katsoin että yksityisellä maksaa..
Mä oon saanut kerran sen 500mg ja se nosti mun ferritiinin 120 pintaan ja kerran 1000mg ja se nosti ferritiinin 250 pintaan. Lähtöarvo ollut n. 20. Mä en pysty syömään ollenkaan rautaa ja vaikka oon yrittänyt nii se ei myöskään imeydy suun kautta. Mulle se tekee jo omaan oloon niin ison muutoksen et en oo katunut.
 
VAUVA 2021 ♡

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

07.09.2020 - Maanantai

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
+ Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
+ Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
+ Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Kuumeilija40, ya 4/20, 2.lapsi (miehen 5.lapsi)
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
+ Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Tiitiäinen87, ya 5/20, 1.lapsi
Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
neilikkaruusu, ya 7/20, 2.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 08/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
Sabriiiina, ya 8-9/20, 4. lapsi (miehen 2. lapsi)
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
Loree, ya 12/20, 1.lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä


Brunet82.......................kp 53/26-28
Bb-8..................................kp 38/?
Sofialla.............................kp 36/35-42
-Lounatuuli-.................kp 35/28-35
Kakkulapio.......................kp 34/?
Tiitiäinen87.....................kp 33/27
lulube..............................kp 29/29
Pandanen......................kp 26/29-31
Chai89............................kp 24/28-30
Aniaj..................................kp 21/28
Helmikorvakoru........kp 21/27-28
Kirjoh89..........................kp 19/28
Mansikka3...................kp 18/34
Sabriiiina.......................kp 18/27-31
Kasikuus......................kp 18/27-28
Nokare..........................kp 17/27-29
Jjenn...............................kp 15/29-33
Heemilia........................kp 14/25
SannuB.........................kp 14/28
Mäyh...............................kp 13/26-31
Kuumeilija40..................kp 12/27-28
Huumis................................kp 12/28-30
Alinna86...........................kp 10/26
Hamsteri20..................kp 10/27-28
Persikka123....................kp 10/32
Mamtobe........................kp 8/26-28
Mysteerio.......................kp 8/30
minttuni...........................kp 8/25
Goodway.......................kp 7/25-28
Iinanen.............................kp 6/24
Sinisilmät........................kp 6/27-28
Krippis...........................kp 5/22-24
Nipsuneiti83.................kp 4/29
Haaveilija-31......................kp 4/30
Eeva650.........................kp 3/28-42
Tiukuna......................kp 1/30-33

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Pandanen..............................dpo 9
Titi-love....................................dpo 8
Helmikorvakoru.................dpo 7
KirJoh89.................................dpo 6
Nokare....................................dpo 4
Heemilia..................................dpo 4
Aniaj...........................................dpo 3
Kasikuus................................dpo 3
Mansikka3............................dpo 2
neilikkaruusu.....................dpo 1

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni
On.
Aamu alkoi päänsäryllä sama kun viime kierrossa näillä päivillä. Flo huomauttelikin että muutama päivä ennen ovista sekä päivä tai pari ennen menkkoja on päänsärky. Eli periaattessa jos tätä esiintyy on turha mitään testejä tehä, haha :D
Hurja paine tällä hetkellä munasarjoissa, ei oo voinut ees vatsallaan nukkua...eilen piikitin viimisen pergoverista, viiminen jäi himpun vajaaksi annokseksi, toivottavasti ei haittaa.
Tästä lääkkeestä tuli ihan taas toiset oireet, oon ollu tosi äksyllä ja huonolla tuulella ettei tosikaan! Mies ja lapset joutuneet koville:ROFLMAO:
Onneksi tänään kuulemaan gynelle jatkosuunnitelmat, voi ainakin kuvitella päivien menevän nopeammin kun jotain taas tapahtuu :X3:
@Beibihaaveilija Ihankun aavistus näkyisi. Tosi moni (itseni mukaanlukien) on saanut toista viivaa noihin mitään tarkoittamatta, toki toivon että siellä se olis plussan alku❤
Muoks.
@LaTiLa Hienot viivat! Onnea matkaan :love:
 

Yhteistyössä