Toiveissa vauva 2021

@Zennuli Voimia <3

@LaTiLa Onnea :love:

Ja tervetuloa uusille :giggle:

Mut voi kans ottaa kiertopäivä listalta pois

Tänään ois jo dpo18, clearblue digi antaa raskaana 1-2. Pitäisköhän olla jo enemmän? Kp 34/30.
Yöllä heräsin järkyttävään vatsakipuun ja kylmään hikeen :cry:
Meni ohi jossain vaiheessa ja aamulla sama homma. Töihin ilmoitin olevani mahataudissa. Enteileeköhän keskenmenoa vai mikä vikana :cry: Yöllä oli myös lämmöt jonkun 35,4, nyt aamulla melko normaali 36,4.
Ei mitään menkkakipua vaan ihan omituista voimakasta kipua vatsan alueella. Onko muilla ollut outoja vatsakipuja alkuraskaudesta?
 
Viimeksi muokattu:
  • Surullinen
Reactions: KirJoh89
@Zennuli Voimia <3

@LaTiLa Onnea :love:

Ja tervetuloa uusille :giggle:

Mut voi kans ottaa kiertopäivä listalta pois

Tänään ois jo dpo18, clearblue digi antaa raskaana 1-2. Pitäisköhän olla jo enemmän? Kp 34/30.
Yöllä heräsin järkyttävään vatsakipuun ja kylmään hikeen :cry:
Meni ohi jossain vaiheessa ja aamulla sama homma. Töihin ilmoitin olevani mahataudissa. Enteileeköhän keskenmenoa vai mikä vikana :cry: Yöllä oli myös lämmöt jonkun 35,4, nyt aamulla melko normaali 36,4.
Ei mitään menkkakipua vaan ihan omituista voimakasta kipua vatsan alueella. Onko muilla ollut outoja vatsakipuja alkuraskaudesta?
Täällä toinen vatsakipuinen! Mutta kipu tuntuu munasarjassa ja ilmeisesti johtuu surkastuvasta keltarauhasesta nyt kun istukka on kehittynyt ja ylläpitää raskautta. Toivottavasti olet vain tulossa kipeäksi❤ täällä nyt dpo12 eli noin 3+2 vasta
 
Onnea @LaTiLa ❤

Dpo11 ja rtesti puhtaan negatiivinen. Vaikka moni varmasti turhautuu haamuista ja/tai liian aikaiset plussaukset ei etene loppuun asti, niin kyllä tämä täyspuhdas negatiivisuus syö omaa mieltä: mitään ei ole tapahtunut, ei edes yritystä..

Nyt on ollut 2 päivää aivan hillitöntä kirkasta limavuotoa, holahtelee pikkareihin niin että nyt on täytynyt laittaa side koska lorahtaa oikeasti niin paljon että tulee housujen läpi (luojan kiitos kotona ensimmäistä kertaa).
Tällaista ei ole ennen ollutkaan.

Flo ennustaa kuukautisia perjantaille ja täytyy sanoa, että nyt 2 kiertoa tuota lugesteronia lopukierrosta käyttäneenä: ompas kivaa, kun pitää mun infernaalisen PMS-kiukun poissa.
 

Testihullu kun oon nii tänää dpo8. Sofi 25, ja jotain hyvin hyvin hentoa pinkkiä siihen piirtyi 5min kohdalla ja jäi näkyviin. Tässä on kuva otettu n. Puol tuntia testin teosta ja edelleen se siinä näkyy. Tosi aikainen dpo. Yleensä testaan vasta dpo9 - >
Toki tuosta kuvasta sitä ei oikein ees erota :D näkyy ku vähä heiluttelee kuvaa /puhelinta :ROFLMAO:
peukut pystyssä ja mieli maltillisena odotella kuinka käy.
Krapulainen olo on, ihan kuin oli 2 edellisessä kierrossa myös, eli kemiallisessa ja km päätyneessä.
 
Viimeksi muokattu:
Täällä yksi huolestunut ja pakko päästä avautumaan.
Minullahan oli täydelliset munasarjat (molemmat) ennen km. Km jälkeen vasen munasarja huono ja käytännössä täysin kiinni kohdussa. On alkanut epäilyttämään, että raskaus olisi kiinnittynyt munasarjaan ja siksi dpo3 yöllä heräsin kauheaan kipuun ja sen raskauden myötä myös munasarja kärsi. Eilen mua alkoi pelottamaan, että mitäs jos sama toistuu (mikäli aavistukset osunut oikeaan aiemman kohdalla) , koska eilen dpo2 sattui niin hemmetisti vasemman puolen munasarjaan ja vähän väliä kauhea paineentunne alavatsalla + että tänään tuntui myös kipua.
Kuinka tässä nyt osaa olla sittenkään rennosti, kun tuollaisia tulee?
Huonoa oloa ollut aamuisin ovulaatioplussasta asti ja tänään ihan ilman syytä facebookia selatessa pari kyyneltä tuli poskelle. Saisipa sen rennon olon takaisin, mikä oli tuossa parin pvä ajan ja kunpa saisi pidettyä itsensä yhtä kiireisenä kuin viikonloppuna, niin ei tarvitsisi murehtia.
 
Ihanaa kattella testejä ja jännätä mukana.
En malta oottaa että pääsee itsekkin testaamaan. Nyt dpo 4. Aika matelee toden teolla. Ihan järkkyä
Tää on kyl yhtä tuskaa oviksen jälkeen. Mä saan testata vasta ensi viikon ke, ellei menkat ala, koska lupasin itelleni, etten testaa ennen menkkojen alkupäivää! Miten sitä saisikaan pidettyä ajatukset kasassa :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Nokare
ON: KP 34, flo ennustaa menkkoja sunnuntaille. Talleteltua tuli, mut tapahtuikohan ovista kuitenkaan. Testi näytti hymyä mut lämmöt ei ole nousseet. Jotenkin alkaa kyllästyttää odottelu ja tuntee itsensä niin kykenettömäksi vaikuttamaan mihinkään.
 
Täällä yksi huolestunut ja pakko päästä avautumaan.
Minullahan oli täydelliset munasarjat (molemmat) ennen km. Km jälkeen vasen munasarja huono ja käytännössä täysin kiinni kohdussa. On alkanut epäilyttämään, että raskaus olisi kiinnittynyt munasarjaan ja siksi dpo3 yöllä heräsin kauheaan kipuun ja sen raskauden myötä myös munasarja kärsi. Eilen mua alkoi pelottamaan, että mitäs jos sama toistuu (mikäli aavistukset osunut oikeaan aiemman kohdalla) , koska eilen dpo2 sattui niin hemmetisti vasemman puolen munasarjaan ja vähän väliä kauhea paineentunne alavatsalla + että tänään tuntui myös kipua.
Kuinka tässä nyt osaa olla sittenkään rennosti, kun tuollaisia tulee?
Huonoa oloa ollut aamuisin ovulaatioplussasta asti ja tänään ihan ilman syytä facebookia selatessa pari kyyneltä tuli poskelle. Saisipa sen rennon olon takaisin, mikä oli tuossa parin pvä ajan ja kunpa saisi pidettyä itsensä yhtä kiireisenä kuin viikonloppuna, niin ei tarvitsisi murehtia.
Mun ymmärtääkseni dpo2/3 alkio ei oo kehittynyt niin pitkälle et sillä olis viel valmiuksia kiinnittyä mihinkään. Toivotaan et ihan "huolettomia" kipuja siellä!

ON: täällä menkat on aivan oireettomat. Ei kivun kipua (* koputtaa puuta*) vaikka yleensä jos ei ota särkylääkettä saa maata sängyssä kaksinkerroin paikoillaan itkien (ja en siis oo nyt ottanut lääkettä). Ennen menkkojakaan ei ollut oireita. Onko tosiaan niin et liian matala keltarauhashormoonitaso luteaalivaiheessa voi aiheuttaa PMS- oireet. En keksi minkään muun muuttumista tähän viime kierron loppuun/ tän alkuun kun sen terolutin.

Toisena hieman pohdintaa. Oon pohtinut miksi nuo inssit ei onnistu. Kaks ekaa oli lääkkeettömiä. Voisiko ongelma olla vaikka just siinä keltarauhasessa. Mut viime kierrosta mua on jäänyt vaivaamaan parikin asiaa. Ekanakin oli kolme follikkelia 19mm & 2kpl 17mm. Mut tuosta isosta ei ollut lääkäri varma onko kysta vai follikkeli, toinen pieni puhkaistiin ja toinen pieni taas on auttamattomasti "raaka "jos ei oo extra paljoa kasvanut, kun kuitenkin irroituspistos oli jo edellisenä päivänä pistetty. Toisena.. en tiedä tekikö lääkäri hoitovirheen. Tää on vaivannut mun mieltä. Meidän siittiöt nimittäin oli pöydällä siinä putkilossa (huoneenlämmössä) ainakin 20min kun ultrattiin, vaihdettiin huonetta ja puhkottiin se follikkeli. Normaalisti ainakin kotiolosuhteissa siittiöt selviää korkeintaan vartin kehonlämmön ulkopuolella.. voiko sellainen putkilo muka siis estää ettei ne kuole vai tapahtuikohan tässä virhe?
 
Aaaah, liityn ihan just teidän kaikkien himotestaajien kerhoon. :notworthy:Yritän vaan pysyä erossa noista hiton tikuista (onneks ei ole kotona kun kolme One Stepin liuskaa ja yksi digi) nyt mahdollisimman kauan, mutta ei hemmetti kun tää toinen piinaviikko alkaa niin alkaa aina testaaminen syyhyttää ihan järjettömästi.:rolleyes:o_O Miten tässä muka pystyy odottamaan viikonloppua? Nyt menossa dpo 7-8 (veikkaan oviksen olleen viime viikon maanantaita edeltäneenä iltana/yönä).

Tänään on nyt vatsaa ja alaselkää jomotellut kevyen menkkamaisesti. Toivotaan että se enteilisi hyvää. :love: Ja mies sanoi yhtäkkiä eilen, että luulee että oon nyt raskaana. Voi kumpa osuisi oikeaaan.♥
 
@Tiukuna Tämän tiesinkin, että kiinnittyminen ei voi tapahtua tuohon aikaan, mutta silloin plussakierrossa kiinnittymisvuoto (oletan, koska tuli vähän verta) tuli jo dpo5 ja sen kivun tosiaan tunsin dpo3. Mutta sitä kyllä olen jäänyt miettimään, että jos kiinnittyy munasarjaan, niin tapahtuuko se normaalia aiemmin, koska ei ehdi (?) kohtuun asti? Turhia pelkoja varmasti, mutta kipu oli lähestulkoon yhtä voimakas kuin plussakierrossa :(

Toivottavasti sinulla ei olisi kyse hoitovirheestä, mutta jos näin on, niin voisiko silloin vaatia korvausta, koska ei teidän hoidot mitää halpoja ole ja jos ne hoitovirheen takia menee hukkaan? Itse en ole noihin mitenkään perehtynyt, mutta kai sekin on kohta edessä.
 
@Tiukuna Tämän tiesinkin, että kiinnittyminen ei voi tapahtua tuohon aikaan, mutta silloin plussakierrossa kiinnittymisvuoto (oletan, koska tuli vähän verta) tuli jo dpo5 ja sen kivun tosiaan tunsin dpo3. Mutta sitä kyllä olen jäänyt miettimään, että jos kiinnittyy munasarjaan, niin tapahtuuko se normaalia aiemmin, koska ei ehdi (?) kohtuun asti? Turhia pelkoja varmasti, mutta kipu oli lähestulkoon yhtä voimakas kuin plussakierrossa

Toivottavasti sinulla ei olisi kyse hoitovirheestä, mutta jos näin on, niin voisiko silloin vaatia korvausta, koska ei teidän hoidot mitää halpoja ole ja jos ne hoitovirheen takia menee hukkaan? Itse en ole noihin mitenkään perehtynyt, mutta kai sekin on kohta edessä.
En tiedä itseasiassa, enkä tiedä kuinka selvittää asiaa. Kyl mun mielestä ainakin pitäisi voida saada korvausta jos virhe olisi tapahtunut koska pelkkien siittiöiden osuus aina hoitokiertoon hinnasta on joku n. 800-900€ (600€ siittiöt + pari sataa niiden pesu ja käsittely) niin jos lääkäri on omalla toiminnallaan ne tappanut jo ennen käyttöä nii ei mun pitäisi joutua ainakaan siitä maksamaan. Viime kiertoon meni kuitenkin 1200€ niin on turhauttavaa et jos tuommoisen pikkuvirheen takia jouduin maksaa kuitenkin tuon 1200€ turhaan
 
@LaTiLa hienot viivat, onnea! ❤

@Titi-Love näen hentoista viivaa, toivotaan vahvistumista!❤

Ja @Syyskuu-08 sama juttu, jotain hentoa siellä näkyy, toivotaan parasta!❤

@Nokare täällä kans dpo4 ja aika matelee ihan hulluna! :D

Mulla on joku jännä tunne ollut koko kesän, että syyskuu olis se the kuukausi kun tärppäisi, en tiedä mistä se tulee.. mutta esim viime kierrossa kun jännäsin onko tärpännyt, niin samalla ajattelin koko ajan että ei tietenkään oo kun vielä ei ”kuulukaan” tärpätä. Sellainen jännä tunne, vaikee selittää xD ja se tunne, että meille tulee juhannusvauva on myös vahvasti mielessä. Ei tälläisiä saisi ees sanoa ääneen koska sit niin ei ainakaan käy!

Stressaan nyt sitä että tapahtuiko ovis varmasti (limat ja kivut oli,ja halut), kun niin aikaisin tuli jos tuli. Ja nyt on eilisestä alkaen viiltänyt ja nippaillut välillä ihan tosi kovaakin kohtua ja muniksia. Vielä ei olisi edes voinut kiinnittymistä tapahtua, että jotain muuta tää on. Lämmöt oli aamulla 36,4 ja yleensä loppukierrosta mulla on lähempänä 37 joten sekin alkoi heti mietityttään että ehkä en oo lopulta edes ovuloinut. Äh, ja mun ei pitäny tässä kierrossa stressata näitä asioita!
Talleteltu ainakin on joka toinen ja välillä joka päivä. Eipä tässä voi muuta kuin odottaa ja antaa mennä omalla painollaan, se tapahtuu mitä tapahtuu.

Tsemppiä ja haleja kaikille sitä tarvitseville ❤
 
En tiedä itseasiassa, enkä tiedä kuinka selvittää asiaa. Kyl mun mielestä ainakin pitäisi voida saada korvausta jos virhe olisi tapahtunut koska pelkkien siittiöiden osuus aina hoitokiertoon hinnasta on joku n. 800-900€ (600€ siittiöt + pari sataa niiden pesu ja käsittely) niin jos lääkäri on omalla toiminnallaan ne tappanut jo ennen käyttöä nii ei mun pitäisi joutua ainakaan siitä maksamaan. Viime kiertoon meni kuitenkin 1200€ niin on turhauttavaa et jos tuommoisen pikkuvirheen takia jouduin maksaa kuitenkin tuon 1200€ turhaan
Ehdottomasti jotenkin saatava selville asia, että saisi korvausta. Järjetön summa kyllä menee hukkaan, jos lääkäri tehnyt virheen.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja Tiukuna
Ingaliini olen tosi pahoillani. :(

Tiukuna, kannattaa jutella tuosta siellä hoitopaikassa. Tosi huolimattomalta kyllä kuulostaa, vaikken asiasta sinänsä mitään ymmärtääkään.

Ja Kasikuus, toivon sydämeni pohjasta että kaikki olisi hyvin. ❤ Jos olet raskaana, kannattaa heti alussa pyytää pääsyä neuvolalääkärille. Ehkä sieltä saisi tiedon lisäksi myös mielenrauhaa.
 
Täällä yksi huolestunut ja pakko päästä avautumaan.
Minullahan oli täydelliset munasarjat (molemmat) ennen km. Km jälkeen vasen munasarja huono ja käytännössä täysin kiinni kohdussa. On alkanut epäilyttämään, että raskaus olisi kiinnittynyt munasarjaan ja siksi dpo3 yöllä heräsin kauheaan kipuun ja sen raskauden myötä myös munasarja kärsi. Eilen mua alkoi pelottamaan, että mitäs jos sama toistuu (mikäli aavistukset osunut oikeaan aiemman kohdalla) , koska eilen dpo2 sattui niin hemmetisti vasemman puolen munasarjaan ja vähän väliä kauhea paineentunne alavatsalla + että tänään tuntui myös kipua.
Kuinka tässä nyt osaa olla sittenkään rennosti, kun tuollaisia tulee?
Huonoa oloa ollut aamuisin ovulaatioplussasta asti ja tänään ihan ilman syytä facebookia selatessa pari kyyneltä tuli poskelle. Saisipa sen rennon olon takaisin, mikä oli tuossa parin pvä ajan ja kunpa saisi pidettyä itsensä yhtä kiireisenä kuin viikonloppuna, niin ei tarvitsisi murehtia.
Toivottavasti ei olisi mitään tuollaista, vaan olis ihan harmitonta kipua ollut. Sanottiinko sulle mitään mistä voisi johtua se että vasen munis kärsi siitä raskaudesta?
Toivottavasti saat vielä sen rennon fiiliksen takaisin ❤
Pakko sanoa tosta kyynelehtimisestä, että oon tämän kierron ollut aivan hullun herkillä, oon normaalistikin tosi herkkä ja itken helposti, mutta nyt tulee aivan jatkuvasti kyynel silmään kaikesta mahdottomastakin!
 

Yhteistyössä