Toiveissa vauva 2021

Heips
Saako liittyä kuumeilemaan seuraanne
2 tytön äiti, haaveillaan aviomiehen kanssa yhteisestä lapsesta ja yrityskiertoja nyt olikohan 7
Nyt tapahtui kummia tässä kierrossa ja toivoisinkin kuulla onko kellään vastaavaa ollut

Kp 12 vahva ovisplussa, joka hyödynnettiin heti. Illalla alkoi polttelee munasarjaa kunnolla ja kovat oviskivut parisen tuntia, talletuksia tehtiin 2 edellisinä päivänäkin.
No, sitten lämmöt alkoi nousee ehkä dpo4 sinne 36.8 kun peruslämpö aina ollut 36.2-36.3.
Dpo 7 tuli dippi, lämmöt tippui 36.3-36.4.
Dpo8 alkoi vaaleanpunaista limaista vuotoa ja myöhemmin laihan mansikkamehun väristä vuotoa yht 2 pv ja sitten ei mitään vuotoa. Rinnat oli dpo 6 ja 7 todella kipeät mitä ei oo muissa kierroissa oli edes enne menkkoja.
Olo on seesteinen, mitä nyt tuikkinut välillä tonne eka munasarjan tienoille, nyttemin kohtuun
Pms oireita ei niin mitään ole ollut, kun taas muissa kierroissa oon tosi äreä, kiukkunen, kipeä ja päätä särkee.
Plussaa silti ei kuulu. Oon tehny raskauskeijun tikuilla ja rsfu:n.
Mitä mun kropassa on menneellään?
Joo ja eilen alkoi tulee ns hormoninöppyä reisiin ja rintakehään

Onkohan enää mahis saada plussaa, tässä on nyt siitä ns kiinnittymisvuodosta jo 5 pv

Kiitos jos jaksoitte lukea ❤
 
Heips
Saako liittyä kuumeilemaan seuraanne
2 tytön äiti, haaveillaan aviomiehen kanssa yhteisestä lapsesta ja yrityskiertoja nyt olikohan 7
Nyt tapahtui kummia tässä kierrossa ja toivoisinkin kuulla onko kellään vastaavaa ollut

Kp 12 vahva ovisplussa, joka hyödynnettiin heti. Illalla alkoi polttelee munasarjaa kunnolla ja kovat oviskivut parisen tuntia, talletuksia tehtiin 2 edellisinä päivänäkin.
No, sitten lämmöt alkoi nousee ehkä dpo4 sinne 36.8 kun peruslämpö aina ollut 36.2-36.3.
Dpo 7 tuli dippi, lämmöt tippui 36.3-36.4.
Dpo8 alkoi vaaleanpunaista limaista vuotoa ja myöhemmin laihan mansikkamehun väristä vuotoa yht 2 pv ja sitten ei mitään vuotoa. Rinnat oli dpo 6 ja 7 todella kipeät mitä ei oo muissa kierroissa oli edes enne menkkoja.
Olo on seesteinen, mitä nyt tuikkinut välillä tonne eka munasarjan tienoille, nyttemin kohtuun
Pms oireita ei niin mitään ole ollut, kun taas muissa kierroissa oon tosi äreä, kiukkunen, kipeä ja päätä särkee.
Plussaa silti ei kuulu. Oon tehny raskauskeijun tikuilla ja rsfu:n.
Mitä mun kropassa on menneellään?
Joo ja eilen alkoi tulee ns hormoninöppyä reisiin ja rintakehään

Onkohan enää mahis saada plussaa, tässä on nyt siitä ns kiinnittymisvuodosta jo 5 pv

Kiitos jos jaksoitte lukea
Kaikkihan on mahdollista kun menkkoja ei näy :D
Myös ihmismieli on kummallinen ja itse monta kiertoa ollut vaikka mitä ja kuinka oireita ja vahvasti luullut olevani raskaana silti ne menkat tullut.. mutta kun se vauvahaave ja toive on niin suuri et osa oireista voi jo johtua siitä:(
Mikä dpo sulla nyt menossa?:unsure:
Toisillahan hcg nousee hitaammin ja näkyy testissä myöhemmin, toivottavasti siitä ois nyt sulla kyse ja plussa tuliskin(y):)
 
Kaikkihan on mahdollista kun menkkoja ei näy
Myös ihmismieli on kummallinen ja itse monta kiertoa ollut vaikka mitä ja kuinka oireita ja vahvasti luullut olevani raskaana silti ne menkat tullut.. mutta kun se vauvahaave ja toive on niin suuri et osa oireista voi jo johtua siitä
Mikä dpo sulla nyt menossa?
Toisillahan hcg nousee hitaammin ja näkyy testissä myöhemmin, toivottavasti siitä ois nyt sulla kyse ja plussa tuliskin
Toivotaan taitaa olla dpo13
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
VAUVA 2021 ♡

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

08.09.2020 - Tiistai

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
+ Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
+ Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
+ Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Kuumeilija40, ya 4/20, 2.lapsi (miehen 5.lapsi)
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
+ Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Tiitiäinen87, ya 5/20, 1.lapsi
Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
neilikkaruusu, ya 7/20, 2.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 08/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
Sabriiiina, ya 8-9/20, 4. lapsi (miehen 2. lapsi)
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
Loree, ya 12/20, 1.lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä


Brunet82.......................kp 54/26-28
Bb-8..................................kp 39/?
Sofialla.............................kp 37/35-42
-Lounatuuli-.................kp 36/28-35
Kakkulapio.......................kp 35/?
Tiitiäinen87.....................kp 34/27
lulube..............................kp 30/29
Pandanen......................kp 27/29-31
Chai89............................kp 25/28-30
Aniaj..................................kp 22/28
Helmikorvakoru........kp 22/27-28
Kirjoh89..........................kp 20/28
Mansikka3...................kp 19/34
Sabriiiina.......................kp 19/27-31
Nokare..........................kp 18/27-29
Jjenn...............................kp 16/29-33
Heemilia........................kp 15/25
SannuB.........................kp 15/28
Mäyh...............................kp 14/26-31
Kuumeilija40..................kp 13/27-28
Huumis................................kp 13/28-30
Alinna86...........................kp 11/26
Hamsteri20..................kp 11/27-28
Persikka123....................kp 11/32
Mamtobe........................kp 9/26-28
Mysteerio.......................kp 9/30
minttuni...........................kp 9/25
Goodway.......................kp 8/25-28
Iinanen.............................kp 7/24
Sinisilmät........................kp 7/27-28
Krippis...........................kp 6/22-24
Nipsuneiti83.................kp 5/29
Haaveilija-31......................kp 5/30
Eeva650.........................kp 4/28-42
Tiukuna......................kp 2/30-33

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Pandanen..............................dpo 10
Titi-love....................................dpo 9
Helmikorvakoru.................dpo 8
KirJoh89.................................dpo 7
Nokare....................................dpo 5
Heemilia..................................dpo 5
Aniaj...........................................dpo 4
Mansikka3............................dpo 3
neilikkaruusu.....................dpo 2

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Mä jouduin lopettamaan sen ketodieetin nyt kun vuodin viikon ennen menkkoja enemmän tai vähemmän ärsyttävää välivuotoa mitä ei siis koskaan aikasemmin ollut tullut. Menkat oli sitten mulla tosi lyhkäset, vaan 2 päivää. Voiko lyhyet menkat aikaistaa ovulaatiota, onko kenelläkään kokemusta? Mulla on kp3 lähtien tullut paksumpaa valkovuotoa ja olen ollut himokas :X3: . En ole tikutellut ovista, koska aattelin, ettei näin aikaisin sitä voi olla :rolleyes:.
Oon syönyt myös sitä myo-inositolinia, ja on jännä nähdä vaikuttaako se mitenkään ovulaatioon/kiertoon.
 
Dpo 10 ja nega, ei ees viivanpaikkaa saa kuviteltua. Puuttuukin kyllä kaikki esikoisen raskaudesta tutut oireet, ei ole hikoiluttanut, ei tullut kiinnittymiskramppeja eikä valkovuoto ole holahdellut. Esikoisesta testasin maailman haaleimman viivan vasta dpo 11 ja hcg nousi hitaasti, mutta oireiden perusteella olen varma, että nyt joudutaan uuteen kiertoon.

Sekundäärinen lapsettomuus pelottaa, kun ikääkin on jo yli kolmenkympin puolivälin... luteaali on lyhentynyt 14->12, eli hedelmällisyys laski varmaan juurikin siinä 35 täyttäessä :(

Onpa negatiivinen päivä itsellä tänään. Tsempit kaikille muille :)
 
Minut voisi poistaa listoilta!
Alkaa nyt taas näyttää siltä, että parempi poistua kokonaan, kun tuntuu, että ei kuulu mihinkään, eikä minnekään. Joku pieni masennus tuntuu nyt nostavan päätään jostain syystä, eikä kuulu yhtään tähän kierron vaiheeseen. En halua roikkua täällä, kun olo on, että en osaa kommentoida kenellekään mitään ja jos kommentoi, niin se tuntuu siltä, että höpisisi omiaan, eikä saa sanotuksi mitään järkevää.

Kaikille paljon tsemppiä jatkoon ❤
Toivottavasti täältäkin joskus tullaan odottajiin paremmalla onnella kuin kesäkuussa.
 
On.
Tuntuu että ovis lähenis. Vähän säikähdin jo kun päivällä lämmöt oli 37.4 et oliko se jo mut onneks ei.
Eilen ultra, 3 follia eli yks enemmän ku viime kuussa. Mun kokeet oli kaikki hyvät joten pisteet siitä :D
Piikitys ei ois saanu jäädä vajaaksi ja sekös nyt harmittaa.
"Pieni" moka apteekin puolesta, paniikki iski siinä vaiheessa kun ne ei ollutkaan tilannut mulle 2 kynää, niinkuin reseptissä oli ja kun tota tavaraa ei oo hyllyssä valmiina kun on niin kallis. Ja tietenkin eilen tarttin sen heti kun su. Loppui.
Siinä sit lääkäri soitteli kaikki apteekit läpi ja onneks yhdestä löytyi joku vastaava aine. Nyt sain Gonal f nimisen jota piikitän ovikseen saakka. Ja lääkärin käskystä oviksen tikutus alkaa tänään ja ellei plussaa tuu ennen to. Niin silloin taas ultrataan.
Toi piikkihän oli yhtä kallis et tää kierto tulee maksamaan kaikkineen varmaan n.800e
Tietysti siinä kohtaa jos plussa tulee niin hinta on pieni.
Mut kyllä pistää miettimään monta näitä putkeen voi tehdä, toisaalta taukokaan ei kuullosta hyvälle tai lopettaako kokonaan, sekään ei tunnu vaihtoehdolta.
No ei auta ku mennä päivä kerrallaan eteenpäin.
 
On.
Tuntuu että ovis lähenis. Vähän säikähdin jo kun päivällä lämmöt oli 37.4 et oliko se jo mut onneks ei.
Eilen ultra, 3 follia eli yks enemmän ku viime kuussa. Mun kokeet oli kaikki hyvät joten pisteet siitä
Piikitys ei ois saanu jäädä vajaaksi ja sekös nyt harmittaa.
"Pieni" moka apteekin puolesta, paniikki iski siinä vaiheessa kun ne ei ollutkaan tilannut mulle 2 kynää, niinkuin reseptissä oli ja kun tota tavaraa ei oo hyllyssä valmiina kun on niin kallis. Ja tietenkin eilen tarttin sen heti kun su. Loppui.
Siinä sit lääkäri soitteli kaikki apteekit läpi ja onneks yhdestä löytyi joku vastaava aine. Nyt sain Gonal f nimisen jota piikitän ovikseen saakka. Ja lääkärin käskystä oviksen tikutus alkaa tänään ja ellei plussaa tuu ennen to. Niin silloin taas ultrataan.
Toi piikkihän oli yhtä kallis et tää kierto tulee maksamaan kaikkineen varmaan n.800e
Tietysti siinä kohtaa jos plussa tulee niin hinta on pieni.
Mut kyllä pistää miettimään monta näitä putkeen voi tehdä, toisaalta taukokaan ei kuullosta hyvälle tai lopettaako kokonaan, sekään ei tunnu vaihtoehdolta.
No ei auta ku mennä päivä kerrallaan eteenpäin.
Mites teillä jos kolme follia pitääkö keskeyttää hoito tai "puhkaista" yksi?

ON: mulla ei vieläkään menkkakipuja, enkä usko että tuleekaan koska ne on aina kp1 vain. Vuotokin on sen verta vähäistä etten oo tarvinnut edes Caprilonia käyttää. Alan vahvasti kallistuu et se melko matala viitteissä ollut progesteroni taso on vaan ollut mulle liian matala ja nyt tuo terolut korjasi tasapainoa.

Jostain syystä vasemmassa munasarjassa ihan todella ikävä kova kipu nyt aamulla. En tiedä kun siellä on ollut ainakin se pikku kysta et puhkeaako se nyt vai mikä on :( selvästi paikannan sen kuitenkin munasarjaan enkä kohtuun, eikä oo menkkakipumaista. En oo tämmöistä kipua ennen tuntenut.
 

Aamun tokasta tehty testi, aika laimee pissa. Jotain haaleeta siihen piirtyi. Dpo 9 menossa.
Tein ennemminkin aamusta ja siihenkin tuli hyvin hyvin haalee. Jännää. Toisaalta olo tuntuu ei raskaana olevalta, hyvin vaikee uskoa et vois heti raskautua keskenmenon jälkeen.




https://aijaa.com/jywsC9 tää on aamun eka, laitoin mustavalkoisena ku se oli niiin haalee pinkki, mut ehkö tää eka testi oli selkeempi tuo viiva, paksumpi ja tasainen. Nähtäväksi jää vahvistuuko vai onko joku yritys tai huonot testit :D ennen nää on ollu mulla aina toimivia, vaikka monet tätä sofin 25 herkkyistä haukkuukin :D
 
Viimeksi muokattu:
Oon kans miettinyt, et pitäiskö poistua listoilta ja unohtaa koko palsta. Oon epäillyt et tää tuo miulle lisää vaan paineita. :( Mutta sit taas toisaalta kaipaa sitä vertaistukea.

Miulla on fiilis et ovis on aikaistumassa. :) Nyt on toinen kierto, kun syön noita gelee royaleja. Eilen huomasin jo ovislimoja kp6! Piti flowsta tarkistaa, niin muissa kierroissa oon alkanut limoja merkata vasta kp8. Pitäisköhä alkaa kohta jo testaakin, jos on oikeesti aikaistumassa.
 
Tupsupipo25

Tuossa vielä kiinnostuneille lämpökäyrää tästä kierrosta. Tänään dpo12(kp32/28) ja aamulla pc:n testiin haalea plussa <3
Joku kyseli plussakierron oireita, taisin jotain aiemmissa viesteissä kertoa mutta tässä tiivistettynä:
-Voimakas koko päivän oviskipu kp20
-Oiskohan ollu dpo5-7 imetys sattui tosi paljon, tissit muutenkin kipeät ja nännit nöpötti, joku ilta menkkajomotusta (sanoin jo miehelle että kohta aukee hanat)
-Dpo8 taisi alkaa repäisykivut äkkinäisissä liikkeissä, paineen tunne kohdun seudulla, pissa haisee hassulta, päänsärkyä (muulloin tosi harvoin!)
-Dpo8-> vessassa ravaamista, kropassa hassu olo, tunne että menkat ei ala (tuona päivänä olisi pitänyt alkaa), epäilys raskaudesta, tavarat tippuilee käsistä! :D
-Dpo9-10 herkkään testiin haamu, vauva tuntuu vieroksuvan tissiä (yöllä imetys sujuu ongelmitta)
-Dpo10 sukkapuikkovihlaisuja
-Dpo11 haistan omiani :D, onnellinen olo <3, herkkään testiin haalea plussa
-Dpo12 pc:n testiin haalea plussa <3

Siinä kaikki mitä nyt tuli mieleen. Toivottavasti pikkuinen tarraa nyt tiukasti kiinni ja toukokuussa perheemme täydentyisi toisella pienokaisella <3 Oviksesta laskettu aika olisi 20.5.2021. Ja toivon sydämeni pohjasta että kaikki täällä kuumeilijat saisivat pikkuisensa syliin mahdollisimman pian!
 
Tota mulla on todella hämmentynyt olo mun kropassa tällä hetkellä. Voiko olla makdollista että ovulaatio tulee vaikka on raskaana/ tai siis ainakin siis hcg edelleen koholla ja tyhjennys vuoto ei ole vielä alkanut. Mulla oli meinaan viime ke täysin ovilaatiota vastaavat oireet ja nyt joka päivä siitä on samat oireet toistunut kun mitä yleensäkkin normi kierrossa.... la kävin siis ultrassa ja silloin hcg edeleen lähemmäs 600 ja löydös normaali alkuraskauteen viittaava eli löyty normi keltarauhanen yms. Seuraavana aamuna alko menkkamainen vuoto eli kroppa alko nyt tyhjentää sen keskenmenneen.. Mutta edelleen kroppa käyttäytyy vuotoa lukuun ottamatta kuin yleensäkkin dpo6-8, jopa mulle tyypillinen dpo4 lämpö dippi tapahtui . Tissit pienenty jo viime pe ja siitä arvasin et on menossa kesken joten hassua et nää oireet vois olla vielä tohon keskenmenneeseen raskauteen liittyviä. Ja ikinä siis tämmöstä ei ennen ole ollut et ovilaatio oireita tulis raskauden aikana...
 
Onko muut kokeillu ovistestiä raskaustestinä?
Tein laimeesta n. 1 pidätetystä pissasta ja Sain yhtä vahvaa viivaa ku oviksen aikaa tulis n. päivä ennen ovulaatiota, ei positiivinen, koska ei tasavahvat. Muuten nää sofin uudistetut ovistestit antanut lähes aina yhtäviivaa. Toinen viiva ollu hyvin haalea, jos ei ovis lähellä. Toki tämäki voi olla vaan normaalia kierron vaihetta, mut jännää silti :)
 
Tähän oireiden kyttäämiseen kyllä sekoaa pää, mutta ei tätä osaa lopettaakaan. Näin viime yönä tosi todentuntuista ja vaiherikasta unta, jonka muistan harvinaisen hyvin. Heräsin myös yöllä aivan tokkurassa pissalle, enkä mä ikinä normaalisti käy öisin vessassa! o_O Heti alkoi mielikuvitus taas laukkaamaan. Tuntunut myös tänään taas alaselässä jomotusta ja tuolla ihan alhaalla vatsassa outoa nippailua/jomottelua aika-ajoin. Rinnat ihan tosi kipeet, mutta ne kyllä on aina oviksen ja menkkojen välillä. Tänään siis dpo 8.:notworthy:

Tsemppiä kaikille raskaisiin ja vähemmän raskaisiin tilanteisiin ♥ Ja @Kasikuus pidä ihmeessä taukoa palstalta jos siltä tuntuu, mutta ehdottomasti tänne kyllä kuulut ja oot koko ajan kuulunut!

@3milia Iik miten oot jo noin pitkällä! Uskomatonta! Ihanaa odotusta ♥
 

Yhteistyössä