Toiveissa vauva 2021

Hyvä, että hoksasit. Ja tosiaan, luin netistä että jollakin oli inssi onnistunut silloinkin, kun rakkula oli jo puhjennut. Oli ehtinyt siittiöt perille. Hohhoi kun välillä turhauttaa, että ei voi luomuna onnistua, mutta onneksi on tosiaan hoidot olemassa
Joo mua jännittää tää kierto jostain syystä ihan sikana. Ja tää etenee niin hitaasti Ihan samaa mieltä oon kyl tuosta et turhauttaa kun ei voi luomuna onnistua!!
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Sori omanapailut tänään, mut tein ovistestin nyt illalla, koska pakko oli uittaa jotain..
https://aijaa.com/I61AkQ
Ilmeisesti kierron lopus yleistäkin, et vahvat viivat?
Aamulla testaan uusiks r-testillä, jos ei oo yön aikana hanat auennu.
Vuoto lakkasi taas, muutama ruskea pyyhkäisy tuli alkuillasta..voi piina!!
Huomenna pitäisi menkat alkaa.
Pidän peukkuja nyt että ei alkais menkat!! Kerro heti kuulumiset huomenna! :LOL:
 

Onko joku muu koskaan kokeillut tätä ja onko toiminut? Mä tosiaan tärpänneessä kierrossa kokeilin tätä (pidin tunnin) ja join siinä kierrossa kans greippimehua. Nyt jälkeenpäin mietin oliko vaan sattumaa vai onko muillaki tärpänny kokeillessa Jos on, onko raskaus menny loppuun vai ei? Mietin et sillonhan ne "huonot" siittiötkin löytää paremmin perille, niin onko tää uhka vai mahdollisuus? Vai onkohan merkitystä
Hep! En nyt muista, onko tämä nyt 4. vai 5. kierto, kun myös kupittelen, toistaiseksi ei tulosta.
En usko, että koko kupin käytöllä on suurta merkitystä, mutta tuleepahan se fiilis, että on yrittänyt vähän enemmän. :)

(.) : koko päivän tullut ovislimojen kaltaista ja panetus meinasi jo haitata työn tekoa. Onneksi mies oli myötämielinen esikoisen harrastuksen aikaan. Ovistesti oli aamulla vielä nega, mutta josko sekin jossain vaiheessa plussaksi muuttuisi. Odotin koko ovista aikaisintaan ensi viikon maanantaiksi, joten hyvin on vielä aikaa. En vaan ala, jos vielä viikon saa kärsiä näistä haluista... Aloitin sen royal geleen viime kierrossa kp 8 ja epäilen, että sillä on osuutta asiaan. Pessimistinä hain sitä tänään toisen purkin, kun Sokoksella on hyvinvointituotteet -20%.
 
Nuorena äidiksi
Onnittelut ja pahoittelut kaikille <3

Täällä viimesiä pillereitä viedään. Jo malttamattomana odotan josko saisin menkat alkaa ni pääsis jo messii teidän kaa!! Mutta tällä viikol pitäis jo vuotaa (tai kipuilla, mutta ei vuotaa.. argh )

Oon siihen asti hengessä mukana sivusta seuraajana ! Tsemppiä kaikille
 
Olipa paljon tullut kommentteja! Yritin ehtiä lukemaan mut niin pätkissä etenin että nyt vasta pääsin loppuun. Hyvä että täällä on kaikille vertaistukea.

Onnea tosi paljon plussanneille! Ja voimia uuteen kiertoon joutuneille.

Ja Töppöselle halaus. Oikein lämmin sellainen. ❤ Ihan kamala tilanne. Minä olisin myös tuossa tilanteessa päätynyt samaan ratkaisuun. Nyt on kuitenkin uusi raskaus mahdollinen, ja revenneen kohdun kanssa tuskin olisi ollut ja siinä muutkin riskit olisivat olleet todella suuret. En tiedä lohduttaako yhtään, mutta todella, todella paljon tsemppiä! ❤

Täällä on ollut todella itkuinen ja vaikea päivä. Kävin ensimmäistä kertaa yksin haudalla, ja se oli aivan kamalaa. Saa nähdä onko raskaus edes mahdollinen tässä kierrossa, kun on niin hirveä olo koko ajan. Toivottavasti hiljalleen vointikin tasoittuu. Testannut olen negoja jo muutaman, kun en millään malttaisi odottaa loppuviikkoon. Jos kierto on paljon pidempi kuin kuvittelen, sitten ei välttämättä ole mahdollistakaan että tärppäisi. Tänään on kp26 varmaan.
 
Mä nyt spämmään omaa napaani tänne, mut mun on pakko!
https://aijaa.com/FiiHtw rfsu:n herkkä. Tein lauantaina ja oli täysin nega, nä ei oo mulle antanut ikinä turhia viivoja. Olleet siis aina negoja!
APUA! Jotain siinä näkyy..voi turkanen, kun on tätä vuotoa..vuotoa siis kolmatta päivää(tosi niukkaa) ja tänään eka haamujen haamu. Mä en pysy housuissani yhtään..pelko, jännitys, innostus ja uudestaan pelko.. :eek: :oops:
 
Mä nyt spämmään omaa napaani tänne, mut mun on pakko!
https://aijaa.com/FiiHtw rfsu:n herkkä. Tein lauantaina ja oli täysin nega, nä ei oo mulle antanut ikinä turhia viivoja. Olleet siis aina negoja!
APUA! Jotain siinä näkyy..voi turkanen, kun on tätä vuotoa..vuotoa siis kolmatta päivää(tosi niukkaa) ja tänään eka haamujen haamu. Mä en pysy housuissani yhtään..pelko, jännitys, innostus ja uudestaan pelko.. :eek: :oops:
Näkyy siinä <3 toivotaan et vahvistuu. Teetkö aamupissastakin seuraavaks? Hitsi et jännään sun puolesta nyt, hihii :D
Onko sulla tuon vuodon kans ollu ollenkaan menkkakipuja vai vaan vuoto?
 
Näkyy siinä <3 toivotaan et vahvistuu. Teetkö aamupissastakin seuraavaks? Hitsi et jännään sun puolesta nyt, hihii
Onko sulla tuon vuodon kans ollu ollenkaan menkkakipuja vai vaan vuoto?
Joo teen. Pakko! :LOL:
Ei oo ollu menkkakipuja, autolla ajaessa tänään tuli pieni menkkamainen mahakramppi, mut meni ohi nopeasti. Toistaiseksi ollut kivutonta. Noh katsotaan, kehittyykö tuo viiva mihinkään..
 
Mä nyt spämmään omaa napaani tänne, mut mun on pakko!
https://aijaa.com/FiiHtw rfsu:n herkkä. Tein lauantaina ja oli täysin nega, nä ei oo mulle antanut ikinä turhia viivoja. Olleet siis aina negoja!
APUA! Jotain siinä näkyy..voi turkanen, kun on tätä vuotoa..vuotoa siis kolmatta päivää(tosi niukkaa) ja tänään eka haamujen haamu. Mä en pysy housuissani yhtään..pelko, jännitys, innostus ja uudestaan pelko..
Ihana, selkeä viiva!
 
Täältä yövuorosta kirjoittelen... Tänään ois kp10 ja eilen oli seksiä, kolmen päivän seksittömyyden jälkeen ei tarvinnut miestä paljon houkutella hommiin :love: (y) Kyseli ihan, että onko nyt otollisimmat päivät menossa, haluja onnistumiseen olisi kovasti hänelläkin. Kierron pituudesta kun ei ole vielä tietoa, niin mennään nyt varmaankin vähintään joka toinen päivä taktiikalla. Eipä tässä mitään ihmeitä, aika tuntuu pitkältä, kun kovasti odottaa alkaako menkat taas jossakin vaiheessa vai mikä alkaa.. :rolleyes:Onneksi mies on ihanasti mukana ja kyselee fiiliksiä. Nyt ilman kierukkaa on herkempi olo, tunteet pinnassa aika monessa kohtaa ja tekisi mieli olla miestä halimassa jatkuvasti, olo kuin teinillä:LOL:
 
Luultavasti ehdit koska jos nyt on sieltä irtoamassa niin sehän on 24h hedelmöityskelpoinen
Mulla on dpo 0 tai 1 kivut. Laitetaanko piinalistalle?
Minut voi poistaa kokonaan listalta.
Tulin nyt tuohon ratkaisuun. Stressasin koko eilisen päivän sitä, että täytyy päästä mies kellistämään. No, eihän sitä sitten huvittanut koko homma ja mulla aukesi hanat pettymyksestä ja stressistä ihan totaalisesti.:cry: On tää niin perseestä, kun itseään pitää koko ajan kuulostella. Seksiä pitäisi harrastaa tiettyinä päivinä. Sekin on ihan epäreilua, että mies oli aivan varma, että raskaudutaan heti ja laski oikein kuukauden valmiiksi milloin vauvan on hyvä tulla. Ja nyt ei edes anna silloin kun pitäis!!:mad: Huhhuh. Kauhee stressi, pettymys ja epäonnistumisen fiilis nyt päällänsä. Jotain postiivista kuitenkin. Saatiin me talleteltua dpo-2 ja -5. Pitäis kait sitä olla iloinen tuostakin, mutta jotenkin vaan tuntui niiden selkeiden oviskipujen jälkeen, että pitäisi saada vielä kerran talleteltua. Oonko ihan hirvee näiden tunteiden kanssa?:devil: Tuo dpo-2 tallettelu on kuitenki vissiin ihan hyvä, vaikka eihän se ole ennenkään tuottanut tulosta..:rolleyes:
 
Digi kyllä houkuttelis täälläkin, mut vannoin km jälkeen itelleni, että ekan ja vikan digin teen vasta 5+ jotain
Joo en mäkään vielä. Ja siis odotukset tosiaan ei ole korkealla, ku viiva taas niiiiin haalea, dpo12 ja sit tää vuoto. Mut jos jotain positiivista, ni ainakin siel on yritystä ollut..taas! Voiskos se van tarrata kovasti kiinni kans:unsure: (y)
 
Joo en mäkään vielä. Ja siis odotukset tosiaan ei ole korkealla, ku viiva taas niiiiin haalea, dpo12 ja sit tää vuoto. Mut jos jotain positiivista, ni ainakin siel on yritystä ollut..taas! Voiskos se van tarrata kovasti kiinni kans
Kyllä se viiva minun mielestä aika selkeästi näkyi :) Kaikilla ei nouse hcg samanlailla, niin ei ainakaan pitäisi verrata muiden testeihin. Pidän peukut pystyssä, että ei jää vain yritykseksi ❤
Eikös @Shibali sulla ollut vuotoa dpo9-12? :unsure: Ja kaikki on kuitenkin ok :)
 
Tälle päivälle KP 1.

Mitään tuntemuksia ei ollut, johtuu varmaan siitä puuttuneesta ovulaatiosta. Niin heräsin tähän aamuun verilammikosta. Nyt pääsee sitten pesemään peitosta lähtien kaikki.

Onko kellään käytössä tuota Caprilon lääkettä? Viime menkkojen aikaan uskaltin ottaa vain yhtenä päivänä. Mietin onko sillä vaikutusta raskautumiseen....
Itsellä käytössä. Ei pitäisi vaikuttaa raskautumisen, hillitsee itsellä vuotoa ja tekee elämästä siedettävää :D
 
Näinhän siinä kävi, kuten jo enteilin, eli vuoto alkoi. Lunastan siis lupaukseni ja tulen keskusteluun mukaan, kun tällaisen paikan satuin löytämään! :) Eilen jo lueskelin palstaa muutaman kymmenen sivua taaksepäin. Mukavan aktiivista keskustelua ja osa nimimerkeistä ehti jo tulla ihan tutuiksi.

Eli saa lisätä listoille: Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi.

Puolisen vuotta yritystä nyt siis takana ja ennen tätä kiertoa ei ole ollut mitään viitteitä edes kiinnittymisyrityksistä, vaan kierto on ollut kellon tarkka. Siksi testiin tullut haalea viiva ilahduttaa, vaikka se ei tällä kertaa pidemmälle johtanutkaan. Ikää kohta 32 vuotta ja ensimmäinen lapsi olisi toiveissa molemmille. Varsinais-Suomessa asustelemme.
 
mallamaria
Aloitin tässä kierrossa gelee royale -kapselit, joissa on myös vehnänalkioöljyä. Ei varmaan haittaakaan ole, tosin ei tarvitsisi kiertoon vaikuttaa kun se on jo säännöllinen ja oviksenkin pitäis tulla normaalisti. Tälleen kierron alussa kun ei muuta yritystä voi olla, niin tulee luettua liikaa kaikkia kotikonsteja. :D No tuleepahan olo että on jotain tehnyt edistääkseen projektia.
 
@Tiitiäinen87 Tuo oli niiin tuttua, meillä meni 5 kiertoa niin että mies anto pakkeja, ei jaksanu, ajankohta ei ollu hälle mieleinen blaablaa.. Pidin luennon ovulaatiosta ja otin käyttöön ovulaatiotestit, se auttoi! Vaikka sillonkin jäi sekstailut kesken, mutta tämä raskaus joka nyt tärppäsi tuli siitä kun jatkettiin myöhemmin illalla hommat loppuun, kai ne on ne suorituspaineet jotka joillain vaivaa kun vauvaa yritetään? Eli meillä vähän samanlaista touhua... Ja pahinta se turhautuminen kun yritystä ei edes ole oikeaan aikaan, viikon seksitaukoja oli :cautious: Nyt poika tulossa kun sattui juuri ovulaatio päivällä hommailut, jospa teille tulisi nyt tyttö tuolla -2 peittojen heiluttelulla!!! :LOL:
 
Herranjumala, mitä mun silmäni näkevätkään, onnea hurjasti @Kasikuus :love: Eikä miten ihanaa!! :love: Ja pikkuiselle paljon tarrasukkia ❤❤ Niinhän mullekin kävi, että tein testin varmuuden vuoks enkä yhtään uskonut tärppiin ja niin vaan tuli haamu. Tosin en mä siihen haamuunkaan sillon uskonut, vasta se kunnon plussa dpo14 sit tako todellisuuden mun päähän :D Ihana kuulla, että siellä nyt levollisempi olokin:love: Mullakin ollu tästä paljon levollisempi olo kuin siitä kkm:n päättyneestä, vaikka toki jokaikinen ultra pelottanutkin hirveesti. Mutta viimeks eilen näin kun kävin yksityisellä Nipt.-testissä, että siellä pikkuinen edelleen köllöttää hyvävointisena:love: Ja viikko sitten nt-ultrassa kaikki oli kunnossa, voi luoja mikä fiilis nähdä pikkuinen, joka näytti jo ihan vauvalta.:love: Hän vilkuttikin meille yhdessä vaiheessa. Ja laskettiin sormet ja varpaatkin, 5 oli kaikkia. <3 Hän näytti niiin kauniilta, uskomaton fiilis. :love: Nyt siis täällä 13+2 menossa :giggle:

Ja @Aniaj täällä tosiaan oli menkkamaista niukkaa vuotoa dpo 9-12 niinkun @Kasikuus sano. Mulla tuli hyytymiäkin yhtenä päivänä vähän. Ja tosiaan kaikki kunnossa edelleen vauvalla. Mähän sillon olin aivan varma, että oli kemiallinen tai viallinen testi se haamu, mutta ei tosiaan ollu :) Toivottavasti sielläkin pikkuinen tarrannut lujaa kiinni, onnea plussasta! :love:

Muoks. toivon todella tänne kaikille pysyviä plussia pian ❤ Erityisesti te, jotka ootte jo pidempään yrittäneet, kuten @Alinna86 , @minttuni ja monet muut <3
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä