Toiveissa vauva 2021

Kohdun limakalvon paksuudesta? Eilinen gyne kirjannut että mun kohdun limakalvon paksuus on 8,6 ml. Onko se hyvä vai huono? Kp oli 23. Nyt pitää piinailla 2-3 pvä kun labratulokset tulee. Kilpirauhas arvot ja keltarauhashormoni.
Ovulaatio oli ilmeisesti tapahtunut jossain vaiheessa aiemmin? Olen näitä yrittänyt itse lueskella netistä.



Minulla insseissä ollut limakalvo 7-8mm välillä ja ovulaatio juuri tapahtumassa. Olen jostain palstoilta ja tästä alla olevasta lukenut, että kolmikerroksiseen vähintään 6mm alkio voi kiinnittyä.

 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Tänään uitin yhden testin, pakko kun oli.. Dpo10 ja nega. Edelleen aikaista, mut oon jo luovuttanut tän kierron osalta..kurja fiilis vaikka kaikki on mahdollista, niin kauan kun menkat pysyy poissa. Sillon dpo8 oli sitä niukkaa vuotoa, sen jälkeen ei mitään. Tiputtelu siis toistaiseksi pysynyt poissa, iso voitto sekin :)
Seuraavaksi testaan lauantaina dpo14, jos ei ole menkat alkaneet.
Onneksi vapaa viikonloppu, ni saan sit itkeä turhautumis itkut kotona.
Täällä näkynyt haamulaisia, vahvistumisia niille, ne piristää aina! :)
 
Tänään uitin yhden testin, pakko kun oli.. Dpo10 ja nega. Edelleen aikaista, mut oon jo luovuttanut tän kierron osalta..kurja fiilis vaikka kaikki on mahdollista, niin kauan kun menkat pysyy poissa. Sillon dpo8 oli sitä niukkaa vuotoa, sen jälkeen ei mitään. Tiputtelu siis toistaiseksi pysynyt poissa, iso voitto sekin
Seuraavaksi testaan lauantaina dpo14, jos ei ole menkat alkaneet.
Onneksi vapaa viikonloppu, ni saan sit itkeä turhautumis itkut kotona.
Täällä näkynyt haamulaisia, vahvistumisia niille, ne piristää aina!
Jos on vasta pari päivää sitten ollut sitä kiinnittymisvuotoo ni ei välttämättä vielä näykään. Pidetään peukkuja et la. Testissä 2 viivaa (y) :love:

Omaa pohdintaa taas:D
Aamulämpö tosiaa 37.7 ja nyt päivällä vaan 35.8, ilmankos olin niin jäässä:oops:
Toisaalta vois olla merkki kiinnittymisestä mut toisaalta ehkä vähän liian aikaista siihen:unsure:
 
Missä vaiheessa sitä uskaltais tehdä sen testin onko raskaana? Mulla viimeks tuli menkat dpo12, niin uskaltaako jo silloin testata jos menkat ei oo siihen mennessä tullut? jotenki kauheen pessimistinen olo että ei olis raskaana, vaikka mitä tahansa voi siis vielä tapahtua kun vasta dpo2. Rinnat arkana kuten aina ovulaation jälkeen, siks tuntuu kans et ehkä ei nytkää sit tärpänny. mä oon tässä kierrossa niin paljon itkeny ja stressannu et pelkään et omat mahkut on siinä menny ku ei oo pystyny rauhoittumaan ja ajatuksiaan suuntaamaan muualle... mut miten seki onnistuu ku jatkuvasti toive vauvasta mielessä ja ystäväpariskunta koko ajan lähettää heidän alkuraskauden kuulumisia, eivät siis tiedä että mekin yritämme..
 
Missä vaiheessa sitä uskaltais tehdä sen testin onko raskaana? Mulla viimeks tuli menkat dpo12, niin uskaltaako jo silloin testata jos menkat ei oo siihen mennessä tullut? jotenki kauheen pessimistinen olo että ei olis raskaana, vaikka mitä tahansa voi siis vielä tapahtua kun vasta dpo2. Rinnat arkana kuten aina ovulaation jälkeen, siks tuntuu kans et ehkä ei nytkää sit tärpänny. mä oon tässä kierrossa niin paljon itkeny ja stressannu et pelkään et omat mahkut on siinä menny ku ei oo pystyny rauhoittumaan ja ajatuksiaan suuntaamaan muualle... mut miten seki onnistuu ku jatkuvasti toive vauvasta mielessä ja ystäväpariskunta koko ajan lähettää heidän alkuraskauden kuulumisia, eivät siis tiedä että mekin yritämme..
Dpo 12 saattaa ehkä jo näkyä, riippuu kuinka tarkasti ovulaatio on ollut :)
 
@Soffia29 varmaan tuo dpo12 on jo hyvä tavoite, tai jos ei oo kovin malttamaton niin odottaa varmuuden vuoksi vielä pari päivää?

Laitoin aamulla tänne siitä kun mulla on mahassa (kohdussa todennäköisesti) puristava olo. Tuo jännä olo on nyt jatkunut koko päivän. Jos mulla ois normaali kierto menossa, niin ihan varmasti kuvittelisin olevani raskaana. Koitan muistuttaa itselle että kroppa on varmaan ihan sekasin, mutta silti koko ajan pyörii mielessä että olisko kuitenkin uudelleen tärpännyt... (Ehkä mulla edes menkat laukkaa vauhdilla paikalle kun tällaista kirjoitan :D )
 
@Soffia29 varmaan tuo dpo12 on jo hyvä tavoite, tai jos ei oo kovin malttamaton niin odottaa varmuuden vuoksi vielä pari päivää?

Laitoin aamulla tänne siitä kun mulla on mahassa (kohdussa todennäköisesti) puristava olo. Tuo jännä olo on nyt jatkunut koko päivän. Jos mulla ois normaali kierto menossa, niin ihan varmasti kuvittelisin olevani raskaana. Koitan muistuttaa itselle että kroppa on varmaan ihan sekasin, mutta silti koko ajan pyörii mielessä että olisko kuitenkin uudelleen tärpännyt... (Ehkä mulla edes menkat laukkaa vauhdilla paikalle kun tällaista kirjoitan )
Toivotaan tärppäämistä! :love:
 
Hei! Ajattelin että kiinnostaisikohan teitä lukea mun tärppikierron oireita? :) Tänään 5+1 ja edelleen hieman hämillään mut ei enää niin paljoa. Todella onnellinen olo. Odotan innolla varhaisultraa joka on 7+0.

Dpo0-2 ihmeellistä kohdun arkuutta.
Dpo 1 intuitio siitä et on tärpännyt
Dpo6 Vatsan tuikkimista, aamulämmöt "droppas" , elohiiri vatsassa, finnejä
Dpo7 tukkoinen nenä aamulla, kaikkia omituisia vatsatuntemuksia, polttelua, paineen tunnetta, tuikkimista, Tästä päivästä alkaen todella huonoja yöunia. Joko en saa unta tai herään yöllä valvomaan.
Dpo8 rinnat turposi kuppikoolla, illalla todella vähän kiinnittymisvuotoa. "vatsaolot" jatkuu
Dpo9 todella haalea haamu testissä, turvotusta "vatsaolot"
Dpo10 vähän näkyvämpi haamu "vatsaolot jatkuu"(ja edelleen tänä päivänä.)
Dpo11 Selkeät viivat, melko haalea mut ei enää haamu, digi 1-2. Lämmöt ollut koholla selkeästi tästä asti (ennen tätä oli kiinnittymisdipin jälkeen vähän heittrlyä. ei selkeää korkeaa tai matalaa).
aiheuttaa välillä vilua ja sitä et tuntee et on kuahean "lämmin" mut ei kuume kuitenkaan.
Dpo12-13 Viivat vahvistuu ei juuri oireita, välillä vähän vatsatuntemuksia. yö sykkeet ollut täältä asti koholla (50->70)
Dpo14 selkeät viivat, hieman lisääntynyt väsymys
Dpo15 digi 2-3, nännit kipeytyy, etova olo pienesti jos liian pitkiä taukoja ruuassa.
Dpo16-17 selkeämpää etovaa oloa. pitää syödä usein. nännit kipeät, kovaa väsymystä.
Tän jälkeen -> Koko rinnat kipeytynyt, selkeämpiä kohdun kasvukipuja, etova olo vaihtelee päivittäin; usein ruuasta tulee huono olo, kaikki ruoka (ja moni muu juttu) haisee pahalle. 4+5 kunnon leffaviivat(en testannut aiemmin dpo15/4+1 jälkeen) 5+0 Digi 3+, välillä nukuin jo paremmin mut yöheräily ja painajaiset palanneet takaisin.

Tsemppiä jokaiselle ♥
 
@Titi-Love, toivottavasti sulla myös menkat on pysyneet pois ja viiva vahvistuu!

Menkat on nyt päivän myöhässä, eilen edelleen testiin vaan hento haamu. Tänään en oo testannut. Testaan uudelleen vasta muutaman päivän päästä jos ei menkat ala.
Mut epäilen kuitenkin että alkaa, kun ei testit vahvistustu kunnolla. Nyt on jo selkäsärkyä mikä viittaa menkkoihin.
 
Viimeksi muokattu:
@Aniaj Toivotaan että vuoto oli kiinnittymisvuotoa, ja että viikonloppuna saat oikein leffaviivat testiin <3

Omia oloja: En ole ovulaation jälkeen hirveästi tunnustellut omaa kehoa enkä ole mitään sen kummempia vatsatuntemuksia kokenutkaan, toisin kuin edellisissä kierroissa, jossa tuntui koko ajan jotain vihlontaa alavatsassa. Eilen tuntui muutamaan otteeseen jotain kohdun tienoilla, ja tänään munasarjoissa, mutta se ei ollut vihlontaa/pistoksia, vaan ennemminkin kuin jos kupla olisi poksahtanut vatsan sisässä. Kenties siis suolistokaasua :D Tein aamulla dpo9 kunniaksi raskaustestin, joka toki oli niin nega kuin vain olla voi, mutta jotenkin olen oudon toiveikas.

Ai niin, ja eilen illalla palelsi kovasti, ja tänään rinnoissa on jonkin verran kipua, mutta tuossa rinnan päällä, ei kainalon puolella, niin kuin aiemmissa negakierroissa.
 
Noniin dpo 5 ja nyt jo oirelistan täyttöä :ROFLMAO:
Tuskin tässä vielä vois ees oireilla mutta kun on poikkeavaa aiemmista nega kierroista niin heti kiinnittää huomioita:geek:
Eilisestä jatkunut vesiripuli, joko vatsatautia tulossa tai merkki jostain muusta.
Google kertoi olevan yksi raskausoire, no mikäpä ei olisi:D:D
Aamulämpö ei tehnyt nyt niin isoa dippiä kuin kemiallisissa tässä kohtaa, tänään 37.7 eli aika korkea edelleen(y)
Aamupala maistui tänään jopa kahden leivän verran, ja yleensä ei maistu heti lainkaan tai sitten syön vaan hedelmän:unsure:
...piinailut jatkukoon:X3:
@Alinna86 noi sun oireet lämmön ja ripulin puolesta kuulostaa koronan oireilta.

Mulla toi kierron pituus on aikapaljon vaihdellut sen 4 pv yli menneen kierron jälkeen. Mut pidän edelleen sen 28 pv kierron. Voi lisätä kierto päivälistaan, huomiselle 3/28.
 
Yritän olla tarkkailematta oireita tai oireettomuutta. Rinnat oli ovulaation jälkeen muutaman päivän todella kipeät, sitten rauhottui ja nyt jonkin verran arat. Menkkamaisia lieviä kipuja eilisestä alkaen. Kaikkia turtua aiemmistakin kierroista. Ihan rauhallisin mielin, todennäköisenä pidän vuodon alkamista loppuviikosta. Toivoisin luteaalin pidentymistä, mutta toisaalta haluaisin nopeasti uuteen kiertoon ja viimeinen inssiin. Paras tietenkin, jos raskaus olisi alkanut. Minulla muuten oli viime kierron lopulla maha todella löysällä yli viikon. Kuvittelin ehkä olevani raskaana. Jotenkin sitä alkaa toivomaan, kun mitään erilaista huomaa. Oisko voinut johtua lugesteronista.
 
vierailija
@Alinna86 noi sun oireet lämmön ja ripulin puolesta kuulostaa koronan oireilta.

Mulla toi kierron pituus on aikapaljon vaihdellut sen 4 pv yli menneen kierron jälkeen. Mut pidän edelleen sen 28 pv kierron. Voi lisätä kierto päivälistaan, huomiselle 3/28.


Ei herrane aika kai kaikki ny oo koronaa -.-
Enempi ku normaalia toisilla, keltarauhanen alkaa toimia niin lämmöt kohoo toisilla enemmän, ku toisilla ja maha menee sekaisin helpostikin hormonitasojen muutoksesta.

Nim. Joka kierrossa oviksesta vuotoon mittarissa melki 38 astetta olematta kuumetta ja oviksen aikaa, oviksen jälkee ja ennen menkkoja vatsa vesiripulilla. Ja en oo koronaa sairastanutkaan.
 
Luulen, että jotain näkyy jo sinä päivänä, kun menkkojen pitäis alkaa. Ja joillakin näkyy jo varhain. Hitsit, milloinhan itse pääsee näkemään ne kaksi viivaa testissä!
Näin unta, että sait plussan ja se toi toivoa myös meille muille pitkään plussaa toivonneille:X3::oops:

Täällä ollut ilmeisesti kierto ilman ovulaatiota, kun ei tullut ovulaatiotestiin plussaa eikä ollut mitään oireitakaan. Nyt vaan toivoisi, että pääsee uuteen kiertoon pian ettei kierto venyisi liikaa. Vielä pari mahdollisuutta ennen inseminaatiota.
 
Joo ei mulla koronaa oo. Aina nousee lämmöt oviksen jälkeen ja pysyy ylhäällä menkkoihin asti (käytän korvamittaria ni vähän korkeampaa näyttää) ja menee kyl vatsakin sekasin mut ei yleensä oo näin kauaa jatkuvaa. Nyt kun @minttuni kin mainitsi niin voikin tosiaan olla hormooneista. Itseasiassa lukaisin niin pregnyl aiheuttaakin ripulia, et semmonenkin kiva sivuoire kaikkien näitten muiden "vaivojen" lisäksi :D
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Hei! Ajattelin että kiinnostaisikohan teitä lukea mun tärppikierron oireita? Tänään 5+1 ja edelleen hieman hämillään mut ei enää niin paljoa. Todella onnellinen olo. Odotan innolla varhaisultraa joka on 7+0.

Dpo0-2 ihmeellistä kohdun arkuutta.
Dpo 1 intuitio siitä et on tärpännyt
Dpo6 Vatsan tuikkimista, aamulämmöt "droppas" , elohiiri vatsassa, finnejä
Dpo7 tukkoinen nenä aamulla, kaikkia omituisia vatsatuntemuksia, polttelua, paineen tunnetta, tuikkimista, Tästä päivästä alkaen todella huonoja yöunia. Joko en saa unta tai herään yöllä valvomaan.
Dpo8 rinnat turposi kuppikoolla, illalla todella vähän kiinnittymisvuotoa. "vatsaolot" jatkuu
Dpo9 todella haalea haamu testissä, turvotusta "vatsaolot"
Dpo10 vähän näkyvämpi haamu "vatsaolot jatkuu"(ja edelleen tänä päivänä.)
Dpo11 Selkeät viivat, melko haalea mut ei enää haamu, digi 1-2. Lämmöt ollut koholla selkeästi tästä asti (ennen tätä oli kiinnittymisdipin jälkeen vähän heittrlyä. ei selkeää korkeaa tai matalaa).
aiheuttaa välillä vilua ja sitä et tuntee et on kuahean "lämmin" mut ei kuume kuitenkaan.
Dpo12-13 Viivat vahvistuu ei juuri oireita, välillä vähän vatsatuntemuksia. yö sykkeet ollut täältä asti koholla (50->70)
Dpo14 selkeät viivat, hieman lisääntynyt väsymys
Dpo15 digi 2-3, nännit kipeytyy, etova olo pienesti jos liian pitkiä taukoja ruuassa.
Dpo16-17 selkeämpää etovaa oloa. pitää syödä usein. nännit kipeät, kovaa väsymystä.
Tän jälkeen -> Koko rinnat kipeytynyt, selkeämpiä kohdun kasvukipuja, etova olo vaihtelee päivittäin; usein ruuasta tulee huono olo, kaikki ruoka (ja moni muu juttu) haisee pahalle. 4+5 kunnon leffaviivat(en testannut aiemmin dpo15/4+1 jälkeen) 5+0 Digi 3+, välillä nukuin jo paremmin mut yöheräily ja painajaiset palanneet takaisin.

Tsemppiä jokaiselle
Näitä on aina kiva lukea, kiitos ❤
 
Ovulaatio oli ilmeisesti tapahtunut jossain vaiheessa aiemmin? Olen näitä yrittänyt itse lueskella netistä.



Minulla insseissä ollut limakalvo 7-8mm välillä ja ovulaatio juuri tapahtumassa. Olen jostain palstoilta ja tästä alla olevasta lukenut, että kolmikerroksiseen vähintään 6mm alkio voi kiinnittyä.

Joo oli ovis 1.10. Ovistesti näytti silloin plussan
 
  • Tykkää
Reactions: Tuttelituu
Nuorena äidiksi

Kai se täytyy vaan uskoa että tärppäsi
Onneks olkoon ♥♥

Milla on täällä nyt ehdottomasti todella oudot fiilikset. Vähön kuin hyvin haaleaa painetta alavatsalla kohdunnseutuvilla ja vain yhdessä kohtaa, vähän kuin joku kävelisi vesityynyllä mikä lainehtii. Varmqan omia mielikuvia vaan koska ei voi olla mahdollista et se olis ehtinyt jo tonne koska vasta muutama hassu päivä mennyt mut en voi silti hämmästyä tästä fiiliksestä. Haluan uskoa sitä suoliston toiminnalla mut osa musta niin toivoo (vaikka olis kuin faktat tiedossa ettei viel oo mahdollista). :)
 

Yhteistyössä