Toiveissa vauva 2021

Kaupoilla iski oikealle puolelle samat kivut, mitä oli viime kierrossa oikealla ovisplussan jälkeisenä päivänä. Lämmöt oli 0,3 astetta korkeammalla kuin pari edellistä päivää. Testi oli nega, mutta en testannut eilen. Ehkä ovis oli kuitenkin tänään. No, se selviää, jos ei ovisplussaa ala kuulumaan ja lämmöt nousee. Pitänee taas tänään kaataa mies, ettei jää ainakaan siitä kiinni.
 
@Tiukuna No eipä oikein suuntaan eikä toiseen tuntemuksia perushommaa siis. Tiputtelu alkaa joskus jo dpo 10, ei oo vielä näkynyt. Yksi lääkkeetön kierto luteaalivaihe oli jopa 12vrk, joten nytkihän saattaa vielä venyä ilman, että raskaana olen. Ja hyvähän se oli, jos luteaalivaihe pidentyisi, mutta onkohan luontainen mulle tuo 10 vrk. Kyllähän senkin pitäisi riittää. Rinnat vähän arat, mut varmaan vaan tästä jatkuvasta puristelusta lämmöt oli vähän alempana eilisestä. Menkkatuntemuksia enemmältä oli dpo7, niin siitä voisi vähän innostua. Mutta kuten @Vihreähuone kirjoitit oireista tai oireettomuudesta, itsellä vähän samaa että eipä näistä voi mitään ajatella. Toki en ole raskaana koskaan ollut, niin en tiedä onko sitten kuitenkin jotenkin erilaista.
Näinpä, meidän mummo aina sanoi että "Tytöt vie äitinsä kauneuden". Eli varmaan aika heikko olo raskauden aikana .

Mutta toisaalta, en tuolloin ehkä ole osannut kuunnella itseäni samalla tavalla, nyt kun tätä palstaakin lukee niin varmaan huomaa joka nippaisut ja limat tai niiden puutteen
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Oisko limakalvot kuivat? Suosittelen siittiöystävällistä liukkaria tai estrogeenipillereitä emättimeen, kohentavat limakalvon "rasituksen sietoa". Lievä hiivatulehdus tai bakteeriepätasapaino voi tehdä myös limakalvot aroiksi, joten ei varmaan olis pahitteeksi käydä gynekologilla tarkastuksessa.
Olen käynyt tänä vuonna jo 3 eri gynellä ja mitään syytä ei ole löytynyt. Liukuvoide on toki käytössä aina.
 
Niin moni ollut myötätuntoinen <3 tämä ryhmä on ollut paras!
Mä jätän ens kierrosta tikuttelun väliin, samoin greippimehut ja muut. Vitamiineja syön, mutta siinä se. Mun pää ei kestä tätä jatkuvaa miettimistä ja ressaamista. Tänään romahdin ihan täysin, koska tiedän, että jos meillä ei luomusti tärppää, nii lapsiluku jää kahteen. Emme myöskään meinaan kovin pitkää aikaa yrittää, vaan jatkamme elämää sitten nelihenkisenä perheenä.
Meillä asuntokaupat menossa, ostimme ikioman okt ja jouluksi muutamme uuteen kotiin, jossa huoneet jokaiselle, jopa sille kolmannelle, jos se meille suodaan :)
Käyn päivittäin lukemassa ja pysyn listoilla edelleen, mutta piinailijat jätän väliin. Ilmoitan, kun on kp1.

@Töppönen sinulle voimia toipumiseen <3

Pitkään yrittäneille/vastoinkäymisiä kokeneille toivon plussaa hitokseen äkkiä!! Olette ne ansainneet!
Myös muut, me kaikki ollaan :)
 
Mistä muuten olette hankkineet siittiöystävällistä liukkaria? Meillä ei ole liukuvoidetta käytössä, mutta yhtenä päivänä tässä kierrossa olisin kaivannut. Jätettiin hommat kesken kipujen vuoksi.

On tämä kyllä piinaavaa.. Aina jaksaa toivoa, mutta silti vain odottelee vuotoa alkavaksi. Vaikea näin iltaisin ajatella muuta, kuin tätä tilannetta. Kuinkahan pitkä matka vielä on edessä..
 
  • Tykkää
Reactions: Vehkis
Tosi harmillista Ehditkö testata välissä?
Dpo 13 lopetin testaamisen kun haamu ei vahvistunut tarpeeksi.





Tää oli nyt toinen kemiallinen heti keskenmenon jälkeen. Ja keskenmenoa edeltävänä kiertona kemiallinen, et sinällään jännää kuinka yrittää alkaa raskaus.
Miehellä ollut 2kk niin kova stressi että en sinällään ihmettelee jos ns. Tavaran laatu ei ois nii priimaa, koska stressi tunnetusti tuhoaa siittiöitä. Mut 2-3vk vielä nii pitäs olla remontit ohi ja sen osalta stressikin.

Ehkä sit tässä kierrossa. Toivottavasti edes tän vuoden puolella.
Täs kierrossa kuitenkin yritän malttaa testailujen kanssa. Ehkä dpo 12 ois sopiva päivä testata, vaikka tiedän että viimestään dpo 10 oon testi kädessä :D

Verigreipit ostin alkukiertoon, että saa puoli greippiä päivässä puristella ja juoda.


Mulla on nyt se viime vuoden The kierto menossa. Aika lähelle nytkin menee isänpäivää testipäivä. Viime vuonna dpo 14 oli isänpäivä. Tänä vuonna se on npin dpo 11. Toivoin vähän ettei tähän kiertoon ois tarvinnut enää joutua. Se oli päänsisäinen virstan pylväs. Vähän niiinku kesällä toivoin että olisin heinäkuussa raskaana ku ois ollu laskettuaika. No olinhan mä, mutta keskenmeno elokuussa. Nyt mennää sillä seuraavaksi että olisin edes helmi-maaliskuun vaihteen raskaana nii ei ois seuraava epäonnistunut laskettuaika vieläki yrittämistä.
 
  • Surullinen
Reactions: Vehkis ja rougemoux
❤❤❤V A U V A 2021❤❤❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

16.10.2020 - Perjantai

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi

Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
Sabs, ya 9/18, 1.lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
Titi-Love, ya 5/19, 2. lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
+ Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Paatuska, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+ helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
+Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
Toive23, ya 6/20
innap, ya 7/20, 2.lapsi
+ Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+ Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 8/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
Hisulius/ ya 8/20 / 2.lapsi
Soffia29 ya 8/20, 1. lapsi
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Meemuli, ya 9/20, 1.lapsi
Lillium, 9/20, 3. lapsi
Elviira32 ya 9/20, 3. Lapsi
Nuorena äidiksi, ya 10/20, 1.lapsi
Henkkuliini, ya 10/20, 2.lapsi
Lilaaa, ya 10/20, 2.lapsi
Chili,ya 10/20, 3.lapsi
Loree, ya 12/20, 1.lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä

Brunet82.......................kp 40/26-28
Jjenn...............................kp 29/29-33
Hisulius...........................kp 26/32-35
Huumis............................kp 26/28-30
Tuttelituu......................kp 25/26
Soffia29.......................kp 23/28-30
Hamsteri20..................kp 22/27-28
Alinna86..........................kp 21/26
Minttuni...........................kp 20/25
Enerisa3..........................kp 20/29-32
Nipsuneiti83.................kp 19/29
Mysteerio.......................kp 19/30
Paatuska........................kp 17/27
Toive23...........................kp 16/28
Elviira32...........................kp 16/29
Persikka123..................kp 14/32
Nuorena äidiksi.........kp 15/27
Eeva650..........................kp 14/28-42
Sinisilmät.........................kp 14/29
Nobelius...........................kp 13/27
Meemuli............................kp 10/30
Lillium................................kp 11/29-31
Vihreähuone.................... kp 9/25
Kirjoh89..................................... Kp 6/28
Pandanen..........................kp 4/29-31
Chili..............................kp 4/28-29
Wbä.............................kp 3/26-28
Titi-Love.........................kp 3/28-30
Mansikka3......................kp 1/28
Aniaj.............................kp 1/29

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Neilikkaruusu........................dpo 12
Minttuni.......................................dpo 11
Tuttelituu....................................dpo 11
Alinna86.....................................dpo 8
Hisulius........................................dpo 7
Soffia29......................................dpo 5
Toive23.......................................dpo 4
Elviira32.....................................dpo 1
Paatuska..................................dpo 0
 
Viimeksi muokattu:
Heippa! Olen täältä tosiaan pitänyt tovin hiljaiseloa. N. puolitoista kuukautta sitten kävin labroissa jatkuvan uupumuksen takia ja ferritiini olikin huimat 9, eli ei käytännössä yhtään varastorautaa. Nyt olen popsinut lisärautaa ja olo on virkeämpi. Kävin joku tovi sitten myös gynellä tsekkaamassa paikat. Mulla oli ennen esikoisen odottamista munasarjoissa monirakkulaisuuden kuvaa ja jotenkin toivoin, että nyt ei olisi enää ollut. Mutta olipa silti. En kuitenkaan saanut pcos-diagnoosia ja gyne sanoi, että jatkakaa vaan yrittämistä.

Olin tiistaina salilla ja sisäreisiä treenatessa tuli yhtäkkiä niin raju nivuskipu, että tuumin hetken raskauden mahdollisuutta. Laimeasta iltapissasta tein puhtaan negan. Eilen menkat jo kolme päivää myöhässä ja ihme jomotusta vasemmassa rinnassa ja pientä pistelyä alavatsassa. Iltapissasta Pregcheckillä haalea plussa, samaten tänä aamuna. Malttamattomana hain myös digin ja sen tulos kuvassa. Olen niin hämilläni ja onnellinen. ❤


Sain muuten silloin gyneltä ultrakuvan mukaani, jossa silloin 10-millinen johtofollikkeli. Gyne vielä naureskeli, että tässä on sitten ihan yyber-varhaisultrakuva, jos tärppi kävisi tässä kierrossa. :D No niin sitten kävi.

En tiedä vaikuttiko lisärauta, stressaamattomuuden yrittäminen, hiljaiselo täältä vai ovulaation tikuttamatta jättäminen, mutta vihdoin tein minäkin positiivisen raskaustestin. ❤ Jos kaikki menee hyvin, niin esikoinen saa juhannusveljen/ -siskon. :)

Kamalasti tsemppihaleja pettymyksen kohdanneille ja onnittelut myös muille plussanneille. ❤

Minut voi siirtää plussaneisiin.
 
Heippa! Olen täältä tosiaan pitänyt tovin hiljaiseloa. N. puolitoista kuukautta sitten kävin labroissa jatkuvan uupumuksen takia ja ferritiini olikin huimat 9, eli ei käytännössä yhtään varastorautaa. Nyt olen popsinut lisärautaa ja olo on virkeämpi. Kävin joku tovi sitten myös gynellä tsekkaamassa paikat. Mulla oli ennen esikoisen odottamista munasarjoissa monirakkulaisuuden kuvaa ja jotenkin toivoin, että nyt ei olisi enää ollut. Mutta olipa silti. En kuitenkaan saanut pcos-diagnoosia ja gyne sanoi, että jatkakaa vaan yrittämistä.

Olin tiistaina salilla ja sisäreisiä treenatessa tuli yhtäkkiä niin raju nivuskipu, että tuumin hetken raskauden mahdollisuutta. Laimeasta iltapissasta tein puhtaan negan. Eilen menkat jo kolme päivää myöhässä ja ihme jomotusta vasemmassa rinnassa ja pientä pistelyä alavatsassa. Iltapissasta Pregcheckillä haalea plussa, samaten tänä aamuna. Malttamattomana hain myös digin ja sen tulos kuvassa. Olen niin hämilläni ja onnellinen. ❤


Sain muuten silloin gyneltä ultrakuvan mukaani, jossa silloin 10-millinen johtofollikkeli. Gyne vielä naureskeli, että tässä on sitten ihan yyber-varhaisultrakuva, jos tärppi kävisi tässä kierrossa. :D No niin sitten kävi.

En tiedä vaikuttiko lisärauta, stressaamattomuuden yrittäminen, hiljaiselo täältä vai ovulaation tikuttamatta jättäminen, mutta vihdoin tein minäkin positiivisen raskaustestin. ❤ Jos kaikki menee hyvin, niin esikoinen saa juhannusveljen/ -siskon. :)

Kamalasti tsemppihaleja pettymyksen kohdanneille ja onnittelut myös muille plussanneille. ❤

Minut voi siirtää plussaneisiin.
Onnea mielettömästi! :)
 
Heippa! Olen täältä tosiaan pitänyt tovin hiljaiseloa. N. puolitoista kuukautta sitten kävin labroissa jatkuvan uupumuksen takia ja ferritiini olikin huimat 9, eli ei käytännössä yhtään varastorautaa. Nyt olen popsinut lisärautaa ja olo on virkeämpi. Kävin joku tovi sitten myös gynellä tsekkaamassa paikat. Mulla oli ennen esikoisen odottamista munasarjoissa monirakkulaisuuden kuvaa ja jotenkin toivoin, että nyt ei olisi enää ollut. Mutta olipa silti. En kuitenkaan saanut pcos-diagnoosia ja gyne sanoi, että jatkakaa vaan yrittämistä.

Olin tiistaina salilla ja sisäreisiä treenatessa tuli yhtäkkiä niin raju nivuskipu, että tuumin hetken raskauden mahdollisuutta. Laimeasta iltapissasta tein puhtaan negan. Eilen menkat jo kolme päivää myöhässä ja ihme jomotusta vasemmassa rinnassa ja pientä pistelyä alavatsassa. Iltapissasta Pregcheckillä haalea plussa, samaten tänä aamuna. Malttamattomana hain myös digin ja sen tulos kuvassa. Olen niin hämilläni ja onnellinen.


Sain muuten silloin gyneltä ultrakuvan mukaani, jossa silloin 10-millinen johtofollikkeli. Gyne vielä naureskeli, että tässä on sitten ihan yyber-varhaisultrakuva, jos tärppi kävisi tässä kierrossa. No niin sitten kävi.

En tiedä vaikuttiko lisärauta, stressaamattomuuden yrittäminen, hiljaiselo täältä vai ovulaation tikuttamatta jättäminen, mutta vihdoin tein minäkin positiivisen raskaustestin. Jos kaikki menee hyvin, niin esikoinen saa juhannusveljen/ -siskon.

Kamalasti tsemppihaleja pettymyksen kohdanneille ja onnittelut myös muille plussanneille.

Minut voi siirtää plussaneisiin.

Hurjasti onnea!! :love:
 
  • Rakkaus
Reactions: Chai89
@Hisulius Pidetään peukut ja varpaat pystyssä!❤

Oma lämpökäppyrä näyttää tältä.
[url=https://aijaa.com/nABDHu][/URL]

Vapaa viikonloppu edessä, menee varmaan hitaasti, tuntuu ettei taas päässä liiku mitään muuta kun vauvavauvavauva..!:rolleyes:
Tänään pregnyl irroituspiikistä 9päivää ja tänään myöskin viiminen tukipiikki. Onneksi viikon saa nahka rauhoittua nyt sitten neuloista. Eilen oli hedari joka jatkui aamullakin, panadolia otin ja nyt jo ok olo.
Taas multa kysyttiin oonko raskaana kun oon niin hengästynyt..vastasin et en oo vaan se on tää maski. Siirryin kangasmaskeihin ja oli kyllä virhe, tuntuu et happi loppuu ja varmaan kun happi ei kulje samalla tavalla niin siitäkin syystä päätä särkee...joskus ihmiset on kyl niin ajattelemattomia! Vitsi et kävi ärsyttää koko kysymys. Mietin jo et pitääkö tässä alkaa valehtelee ettei saa edes lasta tai että yritys lopetettu niin loppuis nää ootko raskaana kyselyt...:mad:
Muita huomioita...Naama kukkii finnejä, tissit raskaat ja turvonneet mut näitähän on aina...
Testipäivä kolkuttelee 5 päivän päästä, miten ihmeessä jaksaa oottaa, aiemminkaan kun ei kannata testata ettei pregnyl kummittele...noh, täytyy yrittää pitää ittesä kiireisenä :D
 
Testasitko uudestaan?
Testasin, ei riittänyt itsehillintä odottamaan huomista :D Tein Raskauskeijulta tilatun Onestep-liuskan, johon tuli samanlainen haalea punertava viiva kuin tuohon eiliseenkin. Lisäksi tein ihan uteliaisuudesta ovulaatiotestin, kun niitä on jäänyt kaappiin pari kappaletta. Ehkä asteen kontrolliviivaa haaleampi viiva.

Huomenna sitten taas testaamaan, mulla on kaapissa vielä yksi PregCheck. Olo tuntuu niin hirveän normaalilta, esikoista odottaessa tässä vaiheessa oli jo paljon alavatsatuntemuksia ja lisäksi dpo11 suussa vahva metallin/veren maku, joka sai mut varmaksi raskaudesta jo ennen positiivisen testin tekoa. Nyt ainoat mahdolliset merkit raskaudesta on, että kasvojen iho on tosi hyvässä kunnossa ja rinnoissa on vähän aristusta.

@Aniaj Tsemppiä, ja paljon onnea uudesta kodista!

@Chai89 Onnea hurjan paljon!
 
Nuorena äidiksi
Onnea plussasta!! ♥

Mulla on olo kun mitään ei koskaan olisi tapahtunutkaan. Ja olin iha varma et täl viikol olis kuitenkin se ovis ku kaikki on et no se on todella harvinaista jos 16 päivön luteaali jne.. mut.. kyl mä oon nyt sitä mieltä et kyl se vaa on nii et se oli viimeviikolla. Alkaa nimittäin aika käymään vähiin sen suhteen et enää ovuloisin ja mitään ei tapahdu missään niin kai se on niin uskottava :D menin sitten tossa eilen tekeen vika. Testin koaka noh, oli tylsää ja tottakai mutään ei ollut :'D onhan tässä aikaa vielä se plussa päräyttää mut niih.. toivotaan et se on jo ollu ja joku viikonlopun aikana tulis mukaan matkaan.. toivon ainakin kovasti! Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin!
 
Mistä muuten olette hankkineet siittiöystävällistä liukkaria? Meillä ei ole liukuvoidetta käytössä, mutta yhtenä päivänä tässä kierrossa olisin kaivannut. Jätettiin hommat kesken kipujen vuoksi.

On tämä kyllä piinaavaa.. Aina jaksaa toivoa, mutta silti vain odottelee vuotoa alkavaksi. Vaikea näin iltaisin ajatella muuta, kuin tätä tilannetta. Kuinkahan pitkä matka vielä on edessä..
Mä tilasin Babystart nimistä nyt viime kierrossa kotitestiltä, myydään myös raskauskeijulla. Ennen oli conceive plus nimistä, ja sillä ainakin todistetusti 2raskautta saatu alkuun, mut saas nyt nähä kuinka käy tän Babystartin kanssa.
 

Yhteistyössä