Toiveissa vauva 2021

@IinesAnkka82 katsoin sovelluksesta, niin minulla ovulaatio kp13-16 välillä huolimatta siitä, kuinka pitkään vuoto on kestänyt. Vaikka vuotoa olisi ollut pitempään, niin ovulaatio on saattanut silti tulla ns. aikaisin. Kerran ovulaatio oli pian vuodon loputtua, kp9, mutta se johtui edellisen kierron venymisestä lugesteronin takia. Siinä ei limakalvo ehtinyt kasvaa otollisesti. Mikä kp sulla yleensä ovulaatio?
 
  • Tykkää
Reactions: IinesAnkka82
@minttuni kp 15-17 on nyt ovis ollut kierukan poiston jälkeen. Esikoisesta plussasin kierrosta jossa ovis oli kp19 ja tää keskenmennyt kp17 että saattaa olla että myöhäsemmällä oviksella ois parhaat saumat mun tapauksessa.

Jos dualit saapuu jo tänään niin ehkä niillä leikin jo viikonloppuna kun eikös niissä pidä alottaa ajoissa että rekisteröi varmasti sen normaalitasonkin :rolleyes: :unsure:
 
@IinesAnkka82 katsoin sovelluksesta, niin minulla ovulaatio kp13-16 välillä huolimatta siitä, kuinka pitkään vuoto on kestänyt. Vaikka vuotoa olisi ollut pitempään, niin ovulaatio on saattanut silti tulla ns. aikaisin. Kerran ovulaatio oli pian vuodon loputtua, kp9, mutta se johtui edellisen kierron venymisestä lugesteronin takia. Siinä ei limakalvo ehtinyt kasvaa otollisesti. Mikä kp sulla yleensä ovulaatio?
Minä mietin tuota että voiko pidentynyt kierto lyhentää seuraavan ovulaation ajankohtaa? Mutta varmaan kaikki on mahdollista
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Täällä taas huutelen. Ei olla miehen kanssa annettu tosiaan varsinaisesti lupaa raskaudelle, vaan keskeytetyllä mennään. Nyt ollaan kuitenkin jo kiertopäivässä 35. (Yleensä 28-31) Takana on jo yksi raskaus ja siinä raskausoireet oli tosi selkeitä nipistelyitä vatsassa. Nyt vaan menkkajomottaa, mutta vuotoa ei näy eikä kuulu. Kai mä tulin kertomaan tän tänne, jotta vuoto alkaisi. Niinhän siinä aina käy, kun alkaa miettiä missä vuoto luuraa. voisiko ne oireet olla sitten nyt näin erilaisia.. Ei tosiaan ole muuta kuin kamala menkkajomo..
Ps. Ihania hailuroita piirtynyt muutamalle. Vahvistumisia <3
 
Täällä taas huutelen. Ei olla miehen kanssa annettu tosiaan varsinaisesti lupaa raskaudelle, vaan keskeytetyllä mennään. Nyt ollaan kuitenkin jo kiertopäivässä 35. (Yleensä 28-31) Takana on jo yksi raskaus ja siinä raskausoireet oli tosi selkeitä nipistelyitä vatsassa. Nyt vaan menkkajomottaa, mutta vuotoa ei näy eikä kuulu. Kai mä tulin kertomaan tän tänne, jotta vuoto alkaisi. Niinhän siinä aina käy, kun alkaa miettiä missä vuoto luuraa. voisiko ne oireet olla sitten nyt näin erilaisia.. Ei tosiaan ole muuta kuin kamala menkkajomo..
Ps. Ihania hailuroita piirtynyt muutamalle. Vahvistumisia <3
Ootko testiä tehnyt? :giggle: Vaihteleeko sulla yleensä kierto noin paljon? Mulla oli just viime kierrossa menkat hyvin epätyypillisesti pari päivää myöhässä. Yhden puhtaan negan ehdin testata, mut sittenhän ne kuukautiset jo alkoikin.
 
Ootko testiä tehnyt? Vaihteleeko sulla yleensä kierto noin paljon? Mulla oli just viime kierrossa menkat hyvin epätyypillisesti pari päivää myöhässä. Yhden puhtaan negan ehdin testata, mut sittenhän ne kuukautiset jo alkoikin.
En oo vielä. Jotenkin "en uskalla". Varmaan koska tiedän, että olisi tosi epätodennäköistä olla raskaana.
 
  • Tykkää
Reactions: liljannuppu
Kuis sattukaan, et heti kun saan plussan testiin, niin tulee jtn epämääräistä vuotoa. Koitin huvikseni, missä kn sijaitsee tällä hetkellä ja tuli sit kumihanskaan verta..noh pyyhkisin vielä, niin vähän verta jäi paperiin. Eipä auta kuin odotella. Oma vika, et testailen hyvis ajoin, mut kyllähän tämmönen vähän mielen matalaksi vetää..
Tämän aamun plussa dpo9/10 oli kuitenkin ihan selvä, vaikkakin haalea, ni en haluais vielä heittää kirvestä kaivoon.
Mut oon vähän kaikki tai ei mitään tapaus :D
 
Täällä taas huutelen. Ei olla miehen kanssa annettu tosiaan varsinaisesti lupaa raskaudelle, vaan keskeytetyllä mennään. Nyt ollaan kuitenkin jo kiertopäivässä 35. (Yleensä 28-31) Takana on jo yksi raskaus ja siinä raskausoireet oli tosi selkeitä nipistelyitä vatsassa. Nyt vaan menkkajomottaa, mutta vuotoa ei näy eikä kuulu. Kai mä tulin kertomaan tän tänne, jotta vuoto alkaisi. Niinhän siinä aina käy, kun alkaa miettiä missä vuoto luuraa. voisiko ne oireet olla sitten nyt näin erilaisia.. Ei tosiaan ole muuta kuin kamala menkkajomo..
Ps. Ihania hailuroita piirtynyt muutamalle. Vahvistumisia <3
Tee ihmeessä testiä..nuo menkkajomothan on yksi oire. Oli ainakin mulla esikoisesta :)
 
Pakko avautua vielä nyt tälle viikolle ni en pilaa ens viikkoa näillä spekuloinneillani. Jotenkin vähän turhankin korkeat odotukset tälle kierrolle. Sitähän ajattelee heti, että on kuullut juttuja kuinka keskenmenon jälkeen voi olla paremmat saumat raskautua ja kun nyt on greippimehu ja geleet käytössä ni hyvin menee. Lisäksi ovis normaalin kierron mukaisesti osuis sopivasti ens pe-su akselille, joka hommailuiden kannalta ois rennompaa aikaa kuin arki. Testejä on kolmea eri mallia ja oon valmis taistoon :) sit vaan kun kaikki vielä menis kuten oppikirjoissa ja tuloskin ois sen mukainen :D
 
Moikka!
Katosin vähän yhtäkkiä täältä, pidin taukoa palstalta ja muutenkin somesta. Ollu vähä kaikenlaista kiirettä niin ei ollut vauvatoive ihan päällimmäisenä mielessä, vaikka onkin olemassa ollut kokoajan. Kierto alkoi pikkuhiljaa normalisoitumaan. Tässä kierrossa päätettiin taas sitten kunnolla keskittyä yrittämiseen. Tässä lopputulos, tänään dpo 13. Joko tässä uskaltaa iloita? Oon aika shokissa!!!

 
Moikka!
Katosin vähän yhtäkkiä täältä, pidin taukoa palstalta ja muutenkin somesta. Ollu vähä kaikenlaista kiirettä niin ei ollut vauvatoive ihan päällimmäisenä mielessä, vaikka onkin olemassa ollut kokoajan. Kierto alkoi pikkuhiljaa normalisoitumaan. Tässä kierrossa päätettiin taas sitten kunnolla keskittyä yrittämiseen. Tässä lopputulos, tänään dpo 13. Joko tässä uskaltaa iloita? Oon aika shokissa!!!

Ehdottomasti uskallat iloita! Hienot viivat! Onnea :love: (y)
 

Dpo 12. Pregcheckin puikkokin antaa haaluraa, mut miksei ne piru vie vahvistu nopeampaa
Hyvin samanlainen kuin itsellä oli tässä odotuksessa ensimmäinen pc puikon hailura viiva, hätähousu pinossa syyskuun alulta on kuvakin muistaakseni olemassa. Mä luulin dpo:n olleen matala, mutta Nt ultrassa koko vastasi useamman päivän isompaa eli sen perusteella oli silti jo enemmän dpo päiviä ja viiva oli tosi hailura ja vahvistui todella hitaasti varsinkin kaikki liuskat. Puikot vahvistui paremmin. Eli dpo 12 ollut juurikin tuollainen hailura. Hyvä että joku edes sen näki :ROFLMAO:
 
Kuis sattukaan, et heti kun saan plussan testiin, niin tulee jtn epämääräistä vuotoa. Koitin huvikseni, missä kn sijaitsee tällä hetkellä ja tuli sit kumihanskaan verta..noh pyyhkisin vielä, niin vähän verta jäi paperiin. Eipä auta kuin odotella. Oma vika, et testailen hyvis ajoin, mut kyllähän tämmönen vähän mielen matalaksi vetää..
Tämän aamun plussa dpo9/10 oli kuitenkin ihan selvä, vaikkakin haalea, ni en haluais vielä heittää kirvestä kaivoon.
Mut oon vähän kaikki tai ei mitään tapaus :D
Älä vielä huolestu, mulla on tullut kohdunnapukkaa kokeillessa jokaisessa raskaudessa myös kirkasta tai vaaleanpunaista liman sekaista verta. Lääkärissä sanoivat että johtuu varmasti siitä että se on hyvin verekästä aluetta , eli verisuonet on pinnassa ja siksi vuotaa herkästi. Miksi sitä pitääkin aina tutkia :D nyt vaan koitat antaa kohdunnapukan olla rauhassa :)
 

Yhteistyössä