Toiveissa vauva 2021

@Kissanminttu5 terolutista ei ole kokemusta, oliko ne sinulla mitä varten? Minulla lugesteron ovulaation jälkeen 3pv aloitus. Mietin, että ehkä yksi päivä ei haittaa vaikka olisi myöhästynyt aloitus?

@Sinisilmät heh eli jotain osaa tulkita oikein kirjauksista @Persikka123 mielenkiintoista kuulla kokemuksia! Ja jos muitakin on täällä ivf-hoidoissa olleita/olevia. Tuli mieleen. Onko teiltä mitattu amh-arvo? Minulta ei mitattu sitä. Mutta luin jostain, että usein ennen ivf se mitataan.
Mulla on mitattu parikin kertaa, olisko ollu eka kerta enne inseminaatio hoitoja ja sit vielä nyt enne ivf:ää, kun arvo oli ollut alarajalla ekan mittauskerran jälkeen. Oli onneksi noussut siitä, en kyllä ulkoa muista mikä arvo oli:D
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
No nyt näkynee jo kuvassakin :)


Tää on nyt apteekin herkällä päiväpissasta. Tänään kp31/28. Mutta ovulaatio tuskin ollut ihan kp14 tässä kierrossa.
Kaiken neljän kk sisään tapahtuneen vuoksi en osaa luottaa vähääkään, mutta hiukan toivoa sentään nostaa. Ja tää on nyt sitten kolmas plussakierto putkeen. Vaikkakin tää nyt vielä voi muuttua kemialliseksikin. Raskaita päiviä ja viikkoja edessä.

Mä luulen, että jos tää nyt tästä jatkuu, tarviin varmaan jotain henkistä tukea/keskusteluapua. Jotenkin tuon hoitovirheen oon pystynyt suremaan ja käsittelemään lähipiirin kanssa, mutta mahdollinen uus raskaus saa paniikkikohtausmaisen olon (vaikka sitä toivonkin enemmän kuin mitään). Siis puhdasta kauhua ja pelkoa.
 
No nyt näkynee jo kuvassakin :)


Tää on nyt apteekin herkällä päiväpissasta. Tänään kp31/28. Mutta ovulaatio tuskin ollut ihan kp14 tässä kierrossa.
Kaiken neljän kk sisään tapahtuneen vuoksi en osaa luottaa vähääkään, mutta hiukan toivoa sentään nostaa. Ja tää on nyt sitten kolmas plussakierto putkeen. Vaikkakin tää nyt vielä voi muuttua kemialliseksikin. Raskaita päiviä ja viikkoja edessä.

Mä luulen, että jos tää nyt tästä jatkuu, tarviin varmaan jotain henkistä tukea/keskusteluapua. Jotenkin tuon hoitovirheen oon pystynyt suremaan ja käsittelemään lähipiirin kanssa, mutta mahdollinen uus raskaus saa paniikkikohtausmaisen olon (vaikka sitä toivonkin enemmän kuin mitään). Siis puhdasta kauhua ja pelkoa.
Keskusteluapua suosittelen. Koen, että itse olen hyötynyt siitä, että saa puhua jonkun tilanteesta ulkopuolisen, ammattilaisen kanssa. Toivotaan nyt onnistumista ❤
 
No nyt näkynee jo kuvassakin


Tää on nyt apteekin herkällä päiväpissasta. Tänään kp31/28. Mutta ovulaatio tuskin ollut ihan kp14 tässä kierrossa.
Kaiken neljän kk sisään tapahtuneen vuoksi en osaa luottaa vähääkään, mutta hiukan toivoa sentään nostaa. Ja tää on nyt sitten kolmas plussakierto putkeen. Vaikkakin tää nyt vielä voi muuttua kemialliseksikin. Raskaita päiviä ja viikkoja edessä.

Mä luulen, että jos tää nyt tästä jatkuu, tarviin varmaan jotain henkistä tukea/keskusteluapua. Jotenkin tuon hoitovirheen oon pystynyt suremaan ja käsittelemään lähipiirin kanssa, mutta mahdollinen uus raskaus saa paniikkikohtausmaisen olon (vaikka sitä toivonkin enemmän kuin mitään). Siis puhdasta kauhua ja pelkoa.
Voi, halauksia ja onnea sinulle. ❤ Kannattaa hakea keskusteluapua. Viestisi oli ilmestynyt sillä välin kun omaani kirjoittelin, ja voin kokemuksesta sanoa että helpottaa kun saa puhua jonkun kanssa. Toivotaan että nyt pysyisi hyvin matkassa tuo pikkuinen. ❤

Sopivia tahoja ovat esim. perheneuvolan neuvolapsykologi tai myös ainakin meidän kohdallamme synnytyssairaalasta sanottiin, että sinne voi olla heti yhteydessä jos olen uudestaan raskaana. En tiedä tarkoittiko se pelkopolia vai mitä, mutta kannattaa kysyä jos sopivaa apua ei tunnu löytyvän, ja pelot jatkuvat raskauden ajan. Psyk. sairaanhoitajaltakin voi saada apua, varmasti osaavat ohjata kyllä eteenpäin oikealle taholle, jos soitat ja kysyt. Tsemppiä kovasti! ❤
 
KP 2/31

Eli menkat alkoi eilen, saa nähdä otanko tähän kiertoon mukaan hommaamani ovulaatiotestit vai mennäänkö ilman. Voi olla että jätän testit odottamaan ja jään tästä palstaltakin sivuun kunnes odotus pääsee alkamaan. :) Keskittyisi välillä muuhunkin elämään, alkaisi vaikka harrastamaan jotain (koronan puitteissa toki). Mukavaa kevättä ja toivon plussia teille kaikille. <3
 
@huumis Suosittelen kans keskusteluapua, itsekin käyn nyt, kun 4km putkeen. Olisi pitänyt jo mennä 3. Kohdalla kun jälkeenpäin ajattelee mut parempi myöhään kun ei millonkaan.
Suosittelen myös muuta kuin apteekin herkkää, se testi on ihan susi, täälläkin monesti saanut noottia, näyttää törkeitä viivoja mitään tarkoittamatta, toki toivon että sulla näyttäis alkanutta raskautta❤
@Kissanminttu5 Täällä saa kyllä puhua tunteista tai ihan mistä vaan❤

Omaa napaa.
Menkat 6päivää!!! Myöhässä, tsiisus:ROFLMAO:
Tilasin raskauskeijulta testejä en enää kehtaa mennä mihinkää kauppaa ja apteekista saa vaan noita paskoja apteekin ultria :D
Aamulämpö 37.6 , vatsaa nippailee, hajut käy nenään, huimaa, nälkä, yöheräilyä, pissittää koko ajan..lista on loputon! :D
Sanoin eilen miehelle että jos en oo raskaana niin mussa on jotain pahasti vialla.
Toivottavasti mun testit tulee huomen jo!
 
Millainen on normaali valkovuoto ovulaation jälkeen? Mulla ollut todella runsasta kirkasta venyvää vuotoa ovulaatiosta saakka, tietenkin ovulaatiota ennen koostumus vähitellen muuttui kirkkaammaksi.
Lämmöt sairastumisesta johtuen parina päivänä sahanneet todella paljon, aamun peruslämpö kuitenkin 36.1 kainalosta. Eilen oli jänniä tuntemuksia molempien munasarjojen ja munajohtimien tienoilla ja vähän oikeanpuoleista alaselkäkipua hetken aikaa.
 
@huumis Suosittelen kans keskusteluapua, itsekin käyn nyt, kun 4km putkeen. Olisi pitänyt jo mennä 3. Kohdalla kun jälkeenpäin ajattelee mut parempi myöhään kun ei millonkaan.
Suosittelen myös muuta kuin apteekin herkkää, se testi on ihan susi, täälläkin monesti saanut noottia, näyttää törkeitä viivoja mitään tarkoittamatta, toki toivon että sulla näyttäis alkanutta raskautta
@Kissanminttu5 Täällä saa kyllä puhua tunteista tai ihan mistä vaan

Omaa napaa.
Menkat 6päivää!!! Myöhässä, tsiisus
Tilasin raskauskeijulta testejä en enää kehtaa mennä mihinkää kauppaa ja apteekista saa vaan noita paskoja apteekin ultria
Aamulämpö 37.6 , vatsaa nippailee, hajut käy nenään, huimaa, nälkä, yöheräilyä, pissittää koko ajan..lista on loputon!
Sanoin eilen miehelle että jos en oo raskaana niin mussa on jotain pahasti vialla.
Toivottavasti mun testit tulee huomen jo!
Toivotaan että testikuorma saapuisi pian. ❤ Niin kaikesta sydämestäni toivon teille raskautta, joka kestäisi tällä kertaa loppuun saakka.

Ja kiitos. Eihän tälle meidänkään tilanteellemme mitään mahda, ja olisi aika mahdotonta jutella täällä omista tuntemuksista mainitsematta asiaa. Silti aina mietityttää, kun asia on sen verran raskas.
 
Millainen on normaali valkovuoto ovulaation jälkeen? Mulla ollut todella runsasta kirkasta venyvää vuotoa ovulaatiosta saakka, tietenkin ovulaatiota ennen koostumus vähitellen muuttui kirkkaammaksi.
Lämmöt sairastumisesta johtuen parina päivänä sahanneet todella paljon, aamun peruslämpö kuitenkin 36.1 kainalosta. Eilen oli jänniä tuntemuksia molempien munasarjojen ja munajohtimien tienoilla ja vähän oikeanpuoleista alaselkäkipua hetken aikaa.
Mulla on ollut aika samanlaista valkovuotoa kun yllä kuvailit.
 
No nyt näkynee jo kuvassakin


Tää on nyt apteekin herkällä päiväpissasta. Tänään kp31/28. Mutta ovulaatio tuskin ollut ihan kp14 tässä kierrossa.
Kaiken neljän kk sisään tapahtuneen vuoksi en osaa luottaa vähääkään, mutta hiukan toivoa sentään nostaa. Ja tää on nyt sitten kolmas plussakierto putkeen. Vaikkakin tää nyt vielä voi muuttua kemialliseksikin. Raskaita päiviä ja viikkoja edessä.

Mä luulen, että jos tää nyt tästä jatkuu, tarviin varmaan jotain henkistä tukea/keskusteluapua. Jotenkin tuon hoitovirheen oon pystynyt suremaan ja käsittelemään lähipiirin kanssa, mutta mahdollinen uus raskaus saa paniikkikohtausmaisen olon (vaikka sitä toivonkin enemmän kuin mitään). Siis puhdasta kauhua ja pelkoa.
Kannattaa ottaa neuvolaan yhteyttä niin saa keskustelu apua. Mulle keskenmenon jälkeen meidän neuvola sanoi että jos haluaa niin neuvola psykologille pääsee. Mulla nyt 2 km. Niin mietin että voisi mennä juttelemaan
 
@Kissanminttu5 tottakai saat täällä puhua kokemuksestasi. En voi edes kuvitella kuinka suuren surun olet joutunut kohtaamaan. Ihan varmasti se kulkee rinnalla uudessa yrityksessä ja raskaudessa.

Minunkin on pakko pyytää keskusteluapua viimeistään jos/kun uusi raskaus alkaa. Niin paljon kuin sitä toivookin, myös kamala pelko kaihertaa mieltä kun ajattelen uutta raskautta ja saa jalat tuntumaan ihan vetelältä. Minulle tarjottiin kyllä keskusteluapua syksyllä, mutta olin jotenkin niin sekaisin siitä tilanteesta, että en osannut ottaa sitä vastaan. Sen jälkeen lääkärikäynneillä tuli aina toiveikkaita uutisia ja ajattelin, että kyllä tämä tästä ilmankin.

Mulla on ovis ihan näillä näppäimillä. Harmittaa kun ei pääse vielä yrittämään! Nyt odotan vaan, että ensi kierto alkaa :D Oon ottanut jo macan ja gelee royalit käyttöön. Niillä se nappasi viimeksikin:X3:
 
Millainen on normaali valkovuoto ovulaation jälkeen? Mulla ollut todella runsasta kirkasta venyvää vuotoa ovulaatiosta saakka, tietenkin ovulaatiota ennen koostumus vähitellen muuttui kirkkaammaksi.
Lämmöt sairastumisesta johtuen parina päivänä sahanneet todella paljon, aamun peruslämpö kuitenkin 36.1 kainalosta. Eilen oli jänniä tuntemuksia molempien munasarjojen ja munajohtimien tienoilla ja vähän oikeanpuoleista alaselkäkipua hetken aikaa.
Minulla yleensä oviksen jälkeen voidemaista kellertävää, melko niukkaa valkovuotoa. Sun vv kuulostaa lupaavalta. Samoin sairastuminen :D Mulle ainakin tuli oviksen jälkeen flunssa plussakierrossa!
 
V A U V A 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi PUNAISELLA Ilmoitathan
PUNAISELLA päivityksesi, jotka haluat listaan.
Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa : )

★★★★★★★★★★★★★★★★★

16.3.2021 Tiistai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Zanma,ya 10/16, 1.lapsi
Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
Sabs, ya 9/18, 1.lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
+ haaveistatotta, ya 11/18, 3 lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
+ Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
+ Titi-Love, ya 5/19, 2. lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Deneb, ya 10/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
+ Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
+ Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
+ Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
+ Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
Spekulaattori82, ya 4/20, 3. lapsi
Petronella09, ya 4/20, 5.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
+ Paatuska, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
+ -Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
+ Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+ Rougemoux ya 5/20 2.lapsi
+ Rust ya 5/20, 2.lapsi
+ helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
+ Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
+Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
+kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
Toive23, ya 6/20
innap, ya 7/20, 2.lapsi
+ Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
+ AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
+ Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
+ Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+ Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Coguine, ya 7/20, 2. lapsi
Ewa87, ya 7/20, 2. lapsi (miehen 1. lapsi)
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
+ nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 8/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
+ Hisulius/ ya 8/20 / 2.lapsi
Soffia29 ya 8/20, 1. lapsi
+ 5xäiti, ya 08/20, 6. lapsi
+ Inkivilla, ya 09/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
+Liljannuppu, ya 9/20, 2. lapsi
Suhveli, ya 9/20, 4. lapsi
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
+Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Meemuli, ya 9/20, 1.lapsi
+ Lillium, 9/20, 3. lapsi
+ Elviira32 ya 9/20, 3. Lapsi
+ Nuorena äidiksi, ya 10/20, 1.lapsi
Henkkuliini, ya 10/20, 2.lapsio
Lilaaa, ya 10/20, 2.lapsi
Chili,ya 10/20, 3.lapsi
+ Talvilintu, ya 10/20, 2. lapsi
Mansikka_maanantai, ya 10/20, 1. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
+ Kimallus, ya 10/20
Toivojatintti, ya 10/20, 2. lapsi
+ Loree, ya 11/20, 1.lapsi
+ Satsuma_, ya 11/20. 2 lapsi
+ Rosmarin, ya 11/20, 3.lapsi
Daisy01, ya 11/20
Lavender_,ya 12/20
Nuunuu-84, ya 12/20
+ Huuma 40+,ya 12/20
Samppa40,ya 12/20, 3.lapsi (miehen 1. lapsi )
Scarletta, ya 12/20, 1.lapsi
Sdff, ya 1/21, 2.lapsi
+ Liilja, ya 1/21, 3.lapsi
Toiveikas1992, ya 01/21, 1.lapsi
Jennie_, ya 2/21, 1.lapsi
Neitperhoinen, ya 2/21, 5.lapsi
+Äitionnellinen ,ya 2/21? 3. lapsi
Hulda_84 ,ya 2/21? 3. lapsi
Marsku88 ,ya 2/21, 3. lapsi
Alocasia,ya 2/21, 2. lapsi
Leonida, ya 2/2021, 1. Lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Wanti.........................kp 73/35-48
Toivojatintti............kp 72/31
Toive23.......................kp 64/27
Neitperhoinen...........kp 62/30-31
Daisy01.........................kp 48/34
Lavender_...................kp 40/25
Persikka123.............kp 33/33
Alocasia....................kp 32/?
Mamtobe................kp 29/28
Leonida...................kp 28/30
Jennie_................kp 22/31?
Minttuni................kp 22/25
Kirjoh89...............kp 20/28
Ewa87...................kp 18/28
Scarletta.............kp 17/27-28
Sinisilmät......…kp 17/30
Krippis...........kp 14/22-24
Meemuli............kp 14/35-43
Nuunuu-84..........kp 12/30
Petronella09.........kp 7/25-27
Hulda_84.......kp 7/26-30
Iinanen.........kp 6/23-24
Chili_..............kp 5/28-29
Suhveli..........kp 4/27
Toiveikas1992.....kp 3/24-36
Marsku88..........kp 2/31
★★★★★★★★★★★★★★★★★

Toive23................dpo 52
Wanti...................dpo 51
Persikka123....dpo 14
Leonida............dpo 12
Minttuni............dpo 8
Kirjoh89..........dpo 5
Jennie_...........dpo 4
Scarletta.........dpo 4
Krippis.............dpo 3

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Minulla yleensä oviksen jälkeen voidemaista kellertävää, melko niukkaa valkovuotoa. Sun vv kuulostaa lupaavalta. Samoin sairastuminen :D Mulle ainakin tuli oviksen jälkeen flunssa plussakierrossa!
Sairastuminen tarkoittaa mun kohdalla tässä kierrossa just koronaa, nii sen vuoksi epäilen onnistumista. Tosin ei oo ikuisuuksiin ollut tälläisiä valkovuotoja oviksen jälkeen.
:'(
 
Tänään myös toisella testillä, olikohan early predictor, selkeä haamu heti testiajan alussa <3 sillä sain edellisessäkin raskaudessa ihan oikean plussan. Eikä mulla kyllä oo koskaan tullut ei-plussakierrossa edes mitään viivanpaikkoja tai roskishaamuja. Pelkissä plussakierroissa vaan. Nyt toivotaan vaan kovasti viivojen vahvistumista ettei menisi kemialliseksi tämä. Karsea viikko edessä. Töissä on stressaavaa ja aina nää ekat viikot puskee kova migreeni päälle. Pitää jättää estolääkitys ja kohtauslääkitys pois ja yrittää vaan selvitä. Siihen sitten kaikki nää huolet päälle.
 
Pikaista paranemista @KirJoh89 :)

Onnea @huumis :)

Tsemppiä uuteen kiertoon @Marsku88 :)

Täällä käyty korona testissä ja odottelen tuloksia, oireina ei ole kun kurkku arkana ja hiukan nuhaa,olo on ihan hyvä muuten.
Kp7 ja kosteat olot jo :) kun saisi vielä miehen peittojen väliin,viikonlopulle flo ennustaa oviksen:)
Vaikka onkin nyt jotain flunssaa niin en jaksa stressaa tärpistä,ei se ole tärpännyt ilmankaan flunssaa,joten tuskin huonommat mahikset siis:D

Loppukierron valkkari minulla runsasta myös..joka kierto..
 
Vaikuttaa siltä, että minulla kemiallinen. Siis viiva on haalistunut perjantaista. Nyt siis 6pv kuukautiset myöhässä. Vähän on menkkajomoa. Miten teillä mennyt kemiallisten kanssa,milloin alkanut vuoto ja onko ollut kiipeää?

https://aijaa.com/tVhLnx
Mun kemialliset (niitä ollut 3)
on testattu aina ennen menkkojen alkamispäivää ja viivat hailakoita, vuodot alkaneet vajaassa viikossa ekasta haamulaisesta.
Sulla oli kuitenkin tosi selkeitä viivoja, vertailitko samoja testejä jotka otettu samoihin aikoihin?
Elättelen vielä kuitenkin toiveita puolestasi❤
 
Ei taivas mä olen tyhmä. Tyhmätyhmätyhmä. Tein sitten raskaustestin 11pv Ovitrelle-pistoksesta ja tuli selkeä viiva. Pakkausselosteessa lukee, että kymmenen päivää voi näkyä testissä. Nyt sitten vaan mietin, onko se kuitenkin tuo perkeleen Ovitrelle. Nyt menossa dpo10. Onko jollain tietoa, että vois näkyä pidempäänkin testissä?

 
Mun kemialliset (niitä ollut 3)
on testattu aina ennen menkkojen alkamispäivää ja viivat hailakoita, vuodot alkaneet vajaassa viikossa ekasta haamulaisesta.
Sulla oli kuitenkin tosi selkeitä viivoja, vertailitko samoja testejä jotka otettu samoihin aikoihin?
Elättelen vielä kuitenkin toiveita puolestasi
No siis minulla oli aluksi haaleita ja sitten torstaina ja perjantaina oli melkein yhtä selkeät (vahvimmat) ja nyt tosi haalea verrattuna. Voiko siihen vaikuttaa jos pissasin purkkiin n.30 min ennen testin tekoa koska en aiemmin päässyt apteekkiin? Tai jos et kemiallinen niin mikä, keskenmeno?
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
Ei taivas mä olen tyhmä. Tyhmätyhmätyhmä. Tein sitten raskaustestin 11pv Ovitrelle-pistoksesta ja tuli selkeä viiva. Pakkausselosteessa lukee, että kymmenen päivää voi näkyä testissä. Nyt sitten vaan mietin, onko se kuitenkin tuo perkeleen Ovitrelle. Nyt menossa dpo10. Onko jollain tietoa, että vois näkyä pidempäänkin testissä?

Mul ei kyl näkyny (tosin Pregnyl) mut luulisin et sama vaikutus. Testasin just sillon viime vuonna dpo 11 haamun. Lupaavalta näyttää ja toivottavasti vahvistuu! :love:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä