Toiveissa vauva 2021

@Kissanminttu5 tottakai saat täällä puhua kokemuksestasi. En voi edes kuvitella kuinka suuren surun olet joutunut kohtaamaan. Ihan varmasti se kulkee rinnalla uudessa yrityksessä ja raskaudessa.

Minunkin on pakko pyytää keskusteluapua viimeistään jos/kun uusi raskaus alkaa. Niin paljon kuin sitä toivookin, myös kamala pelko kaihertaa mieltä kun ajattelen uutta raskautta ja saa jalat tuntumaan ihan vetelältä. Minulle tarjottiin kyllä keskusteluapua syksyllä, mutta olin jotenkin niin sekaisin siitä tilanteesta, että en osannut ottaa sitä vastaan. Sen jälkeen lääkärikäynneillä tuli aina toiveikkaita uutisia ja ajattelin, että kyllä tämä tästä ilmankin.

Mulla on ovis ihan näillä näppäimillä. Harmittaa kun ei pääse vielä yrittämään! Nyt odotan vaan, että ensi kierto alkaa Oon ottanut jo macan ja gelee royalit käyttöön. Niillä se nappasi viimeksikin
Kiitos. ❤

Kannattaa kyllä ottaa vastaan keskusteluapua, jos yhtään siltä tuntuu. Se on ollut itselleni aina hurjan vaikeaa, mutta tässä tilanteessa oli pakko, ja apu on ollut kyllä tosi tärkeää.

Toivotaan että teillä tärppäisi ensi kierrossa. :)
 
En saanut sitä toivomaani onnittelu puhelua :(

Hcg 74, perjantaina uudelleen verikokeisiin, katsotaan nouseeko vai laskeeko arvo. Viivat testissä on vahvistunut, mutta niin se oli viime kesän kohdunulkoisessakin.

Taas olen samassa tilanteessa, kuin kahdesti aiemmin :( Ei kai se auta kuin yrittää toivoa parasta.
Voi hitsi :( toivotaan, että lähtisi kuitenkin nousemaan oikeaoppisesti. Tsemppiä ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Persikka123
En saanut sitä toivomaani onnittelu puhelua :(

Hcg 74, perjantaina uudelleen verikokeisiin, katsotaan nouseeko vai laskeeko arvo. Viivat testissä on vahvistunut, mutta niin se oli viime kesän kohdunulkoisessakin.

Taas olen samassa tilanteessa, kuin kahdesti aiemmin :( Ei kai se auta kuin yrittää toivoa parasta.
Tsemppiä @Persikka123! Toivottavasti hcg on noussut perjantain verikokeessa ja pikkuinen pysyy matkassa!
 
vierailija
Hui kauheaa! Tsemppiä sinulle! Olethan käynyt työterveydessä tapauksen tiimoilta? Onko mahdollista vaihtaa työtehtävää työpaikkasi sisällä?
Kävin heti ja sain sairaslomaa. Mietin jos sama tapahtuisi kun olisin jo raskaana...No maanantaina käydään asiaa läpi niin ajattelin kyllä ehdottaa jotain muutosta toimenkuvaan tai sitten lähden kokonaan
 
En saanut sitä toivomaani onnittelu puhelua

Hcg 74, perjantaina uudelleen verikokeisiin, katsotaan nouseeko vai laskeeko arvo. Viivat testissä on vahvistunut, mutta niin se oli viime kesän kohdunulkoisessakin.

Taas olen samassa tilanteessa, kuin kahdesti aiemmin Ei kai se auta kuin yrittää toivoa parasta.
Tsemppiä epätietoisuuteen. ❤ Olisipa vain normaalin piiriin sopivaa hcg:n nousua. Tuntuu kohtuuttomalta miten monella on näitä vastoinkäymisiä aina vain uudestaan. :'( Kun on kyse kuitenkin ihan valtavan isosta ja tärkeästä asiasta.
 
Kävin heti ja sain sairaslomaa. Mietin jos sama tapahtuisi kun olisin jo raskaana...No maanantaina käydään asiaa läpi niin ajattelin kyllä ehdottaa jotain muutosta toimenkuvaan tai sitten lähden kokonaan
Hyvä, että kävit ja sait sairaslomaa, työpsykologille kannattaa myös pyytää lähetettä. Ja hyvä, että käytte asiaa läpi maanantaina työyhteisössä ja tarkastelette työturvallisuutta. Paljon tsemppiä sinulle!

Itselläkin on samanlaisia ajatuksia pyörinyt päässä, jos tässä raskaaksi tulisi. Nykyisessä työympäristössäni väkivallan uhka on mahdollinen, joten työympäristöä tulisi vaihtaa.
 
  • Surullinen
Reactions: Kissanminttu5
Tutut hormooni finnit ilmestyi jälleen poskeen :/ ja kurjat ilmavaivat.

Onko muilla oviksen aikaan turvotusta ja ikäviä ilmavaivoja?
Minulla tulee turvotus ja ilmavaivat hieman myöhemmin, ei ihan ovulaation aikaan. Ennen menkkoja. Luteaalivaihe melko lyhyt (10vrk), en nyt hoksaa tarkalleen missä kohtaa alkaa. Mutta nyt kuitenkin jo nuo vaivat riesana, dpo 8 menossa. Kohtapa se tämäkin kierto taputeltu, ellei ihme ole tapahtunut..?
 
Kiitos kaikille tsempeistä. On se vaan kumma, et yks puhelu saa kauhean ressin ja pahanmielen aikaseksi. Tässä on jo kerenny miettiä, että kemiallisen ehkä vielä kestäisin. Mutta pöyrittelen jo kauhukuvia uudesta lääkkeellisestä tyhjennyksestä, kaavinnasta tai leikkauksesta, näitä en haluis enää uudelleen kokea :(

Vierailijalle isot tsempit kans! Kauheaa, että omassa työssä joutuu tuollaista kokea!
 
Kiitos kaikille tsempeistä. On se vaan kumma, et yks puhelu saa kauhean ressin ja pahanmielen aikaseksi. Tässä on jo kerenny miettiä, että kemiallisen ehkä vielä kestäisin. Mutta pöyrittelen jo kauhukuvia uudesta lääkkeellisestä tyhjennyksestä, kaavinnasta tai leikkauksesta, näitä en haluis enää uudelleen kokea

Vierailijalle isot tsempit kans! Kauheaa, että omassa työssä joutuu tuollaista kokea!
Tsemppiä kovasti sinne tilanteeseen! Ymmärrettävää, että nostaa ison tunneskaalan helposti yksi tuollainen puhelu.

En tiedä onko tästä ajatuksesta hyötyä, mutta omalla kohdalla olen yrittänyt ajatella jos tulee haasteita vastaan niin että siellä on takana jokin isompi mutaatio/pieleen mennyt kehitysaskel yms. Vaikkei se auta tunteisiin, mutta helpompi ehkä ymmärtää.
 

Yhteistyössä