Toiveissa vauva 2021

Täällä alkoi uusi kierto, joten
kp 1/29-30.

Jos alkaneesta kierrosta tärppäisi, niin silloin olisi la aivan siinä joulupäivän/tapanin paikkeilla. Vähän ristiriitaisia ajatuksia, mutta tulee jos tulee.

Olin tyytyväinen siihen CBn kaksoishormoniovistestiin, joten täytyy varmaan tilata sellainen uudelleen. Jotenkin mielenrauhaa siihen, että vähän hahmottaa omia hormonitoimintoja.
 
Huomenta!
Voi kun sitä voi olla malttamaton ja täytyy tehdä noita testejä ja seurata viivojen vahvistumista/haalistumista, vaikka tiedän ettei se tilannetta muuta yhtään mihinkään.

Mut voi poistaa jo piinalistalta, mutta plussanneisiin en vielä uskalla. Katsotaan huomisen verikokeen tulokset..

Tässä vielä tämän aamun testi, ei vieläkään "leffaviivoja" ja sekös huolettaa taas :(

 
Täältä tulee hermoilijan kuva pläjäys, onko näissä mitään toivoa vai onko noi vaa viivan paikkoja.. ? Musta eilen päivänen oli tummempi mut se oli kuivunut kauemmin. Toi kierron pituus on nyt vähä tuulesta temmattu arvaus.




 
Huomenta!
Voi kun sitä voi olla malttamaton ja täytyy tehdä noita testejä ja seurata viivojen vahvistumista/haalistumista, vaikka tiedän ettei se tilannetta muuta yhtään mihinkään.

Mut voi poistaa jo piinalistalta, mutta plussanneisiin en vielä uskalla. Katsotaan huomisen verikokeen tulokset..

Tässä vielä tämän aamun testi, ei vieläkään "leffaviivoja" ja sekös huolettaa taas

Mä oisin näin vahvasta jo super onnellinen! Missä kohtaa sun kierto on, joko on menkat myöhässä. Mulle ei esikoisesta tullu koskaan niitä kahta yhtä vahvaa viivaa ja silti 2 v täällä pyörii jaloissa :)
 
saaras88
Huomenta!
Voi kun sitä voi olla malttamaton ja täytyy tehdä noita testejä ja seurata viivojen vahvistumista/haalistumista, vaikka tiedän ettei se tilannetta muuta yhtään mihinkään.

Mut voi poistaa jo piinalistalta, mutta plussanneisiin en vielä uskalla. Katsotaan huomisen verikokeen tulokset..

Tässä vielä tämän aamun testi, ei vieläkään "leffaviivoja" ja sekös huolettaa taas

En saanut ensimmäisessä raskaudessa leffaviivoja ollenkaan. Taisin sitten lopulta tehdä digitestin 4+5 joka antoi tuloksen "raskaana 2-3". Joten ei välttämättä tarkoita mitään jos ei vahvoja viivoja tule
 
2
Mä oisin näin vahvasta jo super onnellinen! Missä kohtaa sun kierto on, joko on menkat myöhässä. Mulle ei esikoisesta tullu koskaan niitä kahta yhtä vahvaa viivaa ja silti 2 v täällä pyörii jaloissa
Onhan ne pari päivää myöhässä. Siis olisinhan minäkin onnellinen jos en olis alkuviikosta käynyt hcg testissä ja kun hoitaja soitteli sit tulosta, niin meinas että on vähän matalahko.

Tämä raskaus siis pakastealkio siirrosta lähtenyt ja siksi seurataan hcg:tä. Mulla on takana kaks varhaista keskenmenoa ja kohdun ulkoinen ja näissä kaikissa hcg on noussut alarajoilla. Siksi tämä tilanne taas rassaa :(

Mutta onnellinen oon siltä, et testi on vahvistunut kyllä huomattavasti alkuviikosta:)
 
Täältä tulee hermoilijan kuva pläjäys, onko näissä mitään toivoa vai onko noi vaa viivan paikkoja.. ? Musta eilen päivänen oli tummempi mut se oli kuivunut kauemmin. Toi kierron pituus on nyt vähä tuulesta temmattu arvaus.




Kyllä noissa kuvissa jotain näkyy. Vaikea sanoa ovatko värittömiä viivanpaikkoja, vai punertavatko? Kuvakin voi hämätä. Kovin oot aikasin testaamassa, jos kiertopäivät oikeat :) Tsemppiä!
 
2


Onhan ne pari päivää myöhässä. Siis olisinhan minäkin onnellinen jos en olis alkuviikosta käynyt hcg testissä ja kun hoitaja soitteli sit tulosta, niin meinas että on vähän matalahko.

Tämä raskaus siis pakastealkio siirrosta lähtenyt ja siksi seurataan hcg:tä. Mulla on takana kaks varhaista keskenmenoa ja kohdun ulkoinen ja näissä kaikissa hcg on noussut alarajoilla. Siksi tämä tilanne taas rassaa

Mutta onnellinen oon siltä, et testi on vahvistunut kyllä huomattavasti alkuviikosta
Aa okei, ymmärrän kyllä ettei uskalla herkästi vielä iloita ❤ Meillä on kans lähete heinäkuussa alkaviin hoitoihin enkä sais kyllä näitä haamuja yhtää tutkia kun niin isot prosentit on siihen ettei nää koskaan mihinkään johda :(
 
  • Tykkää
Reactions: Persikka123
En ymmärrä CB kaksoishormooni testi ei näyttänyt mitään vilkkuvaa juttua mutta precheck näyttää tasavahvaa viivaa. Onko kokemuksia digistä? Kumpaan testiin sitä nyt luottaa? Mullahan on kyllä estrogeeni taso matala. Ollut siitä lähtien kun esikoisen imetyksen lopetin viime kesänä. Voiko se johtua siitä estrogeenistä ? Toi uusi CB testihän mittaa lh ja estrogeenin.
 
vierailija
Lisätäkseni vielä tuohon aikaisempaan. Olen laihtunut 5kg (ihan vain hieman ylipainoa) ja syönyt nimenomaan terveellisesti. En laihduttamalla laihduttanut. On ollut kaikki mahdolliset lisäravinteet ja terveyskikat käytössä. Ehkä me ei vaan sitten saada sitä toista lasta. Turhauttaa.
 
Huomenta!
Voi kun sitä voi olla malttamaton ja täytyy tehdä noita testejä ja seurata viivojen vahvistumista/haalistumista, vaikka tiedän ettei se tilannetta muuta yhtään mihinkään.

Mut voi poistaa jo piinalistalta, mutta plussanneisiin en vielä uskalla. Katsotaan huomisen verikokeen tulokset..

Tässä vielä tämän aamun testi, ei vieläkään "leffaviivoja" ja sekös huolettaa taas

Miten paljon sinulla kuukautiset myöhässä? Minulla ei edes noin vahvaa viivaa ollut vaikka tein testin viikko siitä kun olisi pitänyt alkaa. Nyt pitää soitella lääkärille ja katsoa mitä tehdä seuraavaksi (asun ulkomailla niin ei neuvolaa). Minulla ei kyllä mitään oireita, ainoastaan vähän jomottelua välillä.
 
Täältä tulee hermoilijan kuva pläjäys, onko näissä mitään toivoa vai onko noi vaa viivan paikkoja.. ? Musta eilen päivänen oli tummempi mut se oli kuivunut kauemmin. Toi kierron pituus on nyt vähä tuulesta temmattu arvaus.




Minusta on plussia?
 
En ymmärrä CB kaksoishormooni testi ei näyttänyt mitään vilkkuvaa juttua mutta precheck näyttää tasavahvaa viivaa. Onko kokemuksia digistä? Kumpaan testiin sitä nyt luottaa? Mullahan on kyllä estrogeeni taso matala. Ollut siitä lähtien kun esikoisen imetyksen lopetin viime kesänä. Voiko se johtua siitä estrogeenistä ? Toi uusi CB testihän mittaa lh ja estrogeenin.
Mulla toi testi alkoi vilkkua kp 12-15 ja kp 16 jäi hymyilemään. Kuitenkin vasta kp 18 havaitsin illalla selkeän lyhyen vihlaisun vasemmalta puolelta. Oon havainnut et vasemmalla yleensä ovistuntemukset lievempiä kuin oikealla puolella.

Kierto oli päivää lyhyempi kuin aikaisemmin, että hieman hakee vielä hormonit paikkaansa kierrukan poiston jälkeen. Yleensä ennen sitä oli tosi tasainen. Mielenkiintoista seurata kuinka tässä kierrossa menee.
 
Onnea plussanneille:)

Tsempit uuteen kiertoon siirtyneille :)

Täällä tuli negatiivinen korona tulos:)

Mulla on kokemusta vain tavallisesta digi ovis testistä,sillä sain niissä kierroissa hymy naaman missä testasin:)

Olen miettinyt nyt tosi paljon oviksen testausta ja varmaam jatkossakin jätän sen testaamatta..Loi liikaa stressiä, varsinkin kun nosti kovat odotukset ovis plussat ja silti raskaus ei alkanut :(
 
@Persikka123 Minusta näyttää viiva hyvältä! Onko tuo Onestep-testi? Itse edellisessä raskaudessa tuskastuin noihin ja vahvempi viiva tuli vasta silloin, kun menkat oli jo useemman päivän myöhässä.
Onhan ne. Itsekkin tiedän ettei mitään parhaimpia testejä nämä, mutta käytetään nyt pois, kun niitä tulee aina ilmaiseksi, kun tilaa raskauskeijulta ovistestejä :)
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Miten paljon sinulla kuukautiset myöhässä? Minulla ei edes noin vahvaa viivaa ollut vaikka tein testin viikko siitä kun olisi pitänyt alkaa. Nyt pitää soitella lääkärille ja katsoa mitä tehdä seuraavaksi (asun ulkomailla niin ei neuvolaa). Minulla ei kyllä mitään oireita, ainoastaan vähän jomottelua välillä.
Kaks päivää ovat myöhässä, paitsi että kierto epäsäännöllinen. Pas siirto on tehty 5.3 kolmipäiväisellä alkiolla, että mitenkä ne dpot sit oikeaoppisesti lasketaankaan, niin en oo varma dpo16 tänään? :unsure: :D
 
Kaks päivää ovat myöhässä, paitsi että kierto epäsäännöllinen. Pas siirto on tehty 5.3 kolmipäiväisellä alkiolla, että mitenkä ne dpot sit oikeaoppisesti lasketaankaan, niin en oo varma dpo16 tänään?
On tosi hyvä viiva. Minulla oli tosi haalea vaikka viikon myöhässä niin en tiedä oonko edes raskaana vai mikä tämä juttu on
 
Mulla toi testi alkoi vilkkua kp 12-15 ja kp 16 jäi hymyilemään. Kuitenkin vasta kp 18 havaitsin illalla selkeän lyhyen vihlaisun vasemmalta puolelta. Oon havainnut et vasemmalla yleensä ovistuntemukset lievempiä kuin oikealla puolella.

Kierto oli päivää lyhyempi kuin aikaisemmin, että hieman hakee vielä hormonit paikkaansa kierrukan poiston jälkeen. Yleensä ennen sitä oli tosi tasainen. Mielenkiintoista seurata kuinka tässä kierrossa menee.
Mulla toi testi alkoi vilkkua kp 12-15 ja kp 16 jäi hymyilemään. Kuitenkin vasta kp 18 havaitsin illalla selkeän lyhyen vihlaisun vasemmalta puolelta. Oon havainnut et vasemmalla yleensä ovistuntemukset lievempiä kuin oikealla puolella.

Kierto oli päivää lyhyempi kuin aikaisemmin, että hieman hakee vielä hormonit paikkaansa kierrukan poiston jälkeen. Yleensä ennen sitä oli tosi tasainen. Mielenkiintoista seurata kuinka tässä kierrossa menee.
Digi näyttää lh-huipun, josta 24-48h kuluessa on ovis, eli tämähän on toiminut ihan suunitellusti. Plussaonnea!
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja jennie_
En ymmärrä CB kaksoishormooni testi ei näyttänyt mitään vilkkuvaa juttua mutta precheck näyttää tasavahvaa viivaa. Onko kokemuksia digistä? Kumpaan testiin sitä nyt luottaa? Mullahan on kyllä estrogeeni taso matala. Ollut siitä lähtien kun esikoisen imetyksen lopetin viime kesänä. Voiko se johtua siitä estrogeenistä ? Toi uusi CB testihän mittaa lh ja estrogeenin.
Luultavasti juuri estrogeeni. Jos en väärin muista, niin mittaa estrogeeniä jonka nousua vilkuttaa ja lh-piikki tämän jälkeen jää pysyvä hymiö. Testaisin digillä illalla uudelleen tuleeko pysyvä hymiö.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja jennie_

Yhteistyössä