Toiveissa vauva 2021

Mulla alkoi vuoto kanssa kunnolla kaksi päivää keskenmenosta. Tai oikeastaan vajaa viikko keskiviikkona hcg arvo alhaalla ja kunnon vuoto maanantaina. Mutta odottaisin viikon jos ei vuoto ala. Ohje mulla oli että jos vuotaa 2 vko niin sitten yhteyttä lääkäriin. Tiedän tapauksen jossa vielä 2 kk keskenmenon jälkeen vasta pääsi kaavintaan. Aina vaan tyhjennys pillereitä ja lopulta lääkäri vaan sanoi eihän tää edes vielä haise .
No eilen se vuoto alkoi niin ei tarvitse sitä jännittää enää. Kerkesin varata lääkärin ennen sitä ja sanoi että ultra ja mahdollisesti verikokeet. Varmaan pitää soittaa ja perua kun ei sinne tartte mennä nyt kun vuoto ja kivut alkoivat.
 
Minulla on kierukan poiston jälkeen kuukautiset olleet 5-7pv ja tullut säännöllisesti. Mutta heti poiston jälkeen tuli tyhjennysvuoto ja sen jälkeen vasta 2kk päästä. Mutta sen jälkeen tulleet säännöllisesti. Varmaan riippuu miten häviää hormonit kehosta. Ja meille tuli yllätysplussa helmikuun kierrosta,kierukka poistettu lokakuussa. Me ei tosiaan alettu vielä yrittää joten se on vähän eri juttu. Tosin tämä meni kesken, luultavasti oli kemiallinen. Kuukautiset alkoi 9pv myöhässä (oli aiemmin plussana testissä muttei yhtä vahva kuin kontrolliviiva).
Tsemppiä yritykseen!
Mulla kierukka poistettiin tammikuussa, kaks päivää poistosta niin tuli 7päivän tyhjenny/kuukautiset.
Sitten oliki se kierto 36 päivää ja nyt viime kierto 24 päivää.
Ennen kierukkaa kierto ollut päivälleen tarkka 28 päivää, kierukan aikana kuukautiset tuli joka toinen kuukausi.
Jännittää taas, että kuinka tästä kierrosta käy, saadaanko plussaa vai vetääkö kierrot edelleen omaa ralliansa.
Miehellä on todettu matalat testosteronit ja niistä ollutkin nyt tutkimuksissa kun syytä ei tiedetä mistä johtuu, mutta ei myöskään tiedetä vaikuttaako alhainen testosteroni siittiöiden tuotantoon/laatuun. Kuukauden päästä hänellä uusi aika jollekkin erikoislääkärille joka on perehtynyt hormoonien liika- ja vajaatuotantoihin.
Lääkärit tietävät, että meillä lapsihaave, joten senpuolesta testosteronilääkitystäkään ei suositella.
On tämä raastavaa aikaa...
 
  • Tykkää
Reactions: Kissanminttu5
@toivojatintti wau ❤ Onnea ja temppiä et pienokainen jaksaa pitää kii loppuun asti!

@minttuni Mäkin oon miettiny hulluna et ku syytä ei löydy ja toivoo hulluna et ivf antais onnistumisen ja toisaalta myös jonkun syyn miks ei muuten onnistu mut tod näkösesti ollaan vaan selittämättömiä loppuun asti.
Nyt on jo onneks taas päässyt positiiviseen fiilikseen tonkin asian kans et no sama se sille syylle kuha baby tulis ku toi IVF on niin lähellä, mut kyl se sillon joulukuussa inssin jälkeen turhautti tosi paljon.
Meillä läkäri viel sano et ku mun kaikki arvot on niiin hyvät ja ultrassa kaikki näytti niiiin hyvältä ja miehen tavara oli tosi hyvää ja silti ei onnistu niin turhauttaahan se et no pakkohan joku vika olla ”kertokaa se mulle” :ROFLMAO:
 
Omaa napaa vain,kp11 ja flo ennustaa ovista huomiselle. Talletteluja tasan kaksi tähän päivään mennessä.Flunssa vaivaa ja työkuviot stressaa todella paljon ,jotenkin olo ettei ovis tapahdu tässä kierrossa:( Olo on todella surullinen vaikka pitäisi olla toiveikas :(
Ostin jemmaan suloisen bodyn,jonka ajattelin antaa sukulaisen vauvalle, vaikka toivon kokoajan ,että voisin laittaa sen omalle vauvalle jos sellaisen vielä saisin ..
Viikolla tuli tilanne jossa jälleen puhuttiin tästä sukulaisen tulevasta vauvasta,kirpaisi jälleen :(

Koko päivän olen siivoillut ,kun ulkonakin on niin harmaa keli.

Tämä yrittäminen on mielessä ihan kokoajan ja kuume on vaan voimistunut matkan varrella. Ei vaan voi ymmärtää miksi raskaus ei ala,vaikka lapsia on jo ennestään.Ja poppa konstit on koetettu ,koen etten voi enää tehdä enempää:(

Kaikesta huolimatta mukavaa viikonloppua kaikille :)
 
Täällä taas, yritetty nyt olla miettimättä tätä yritys asiaa miehen kanssa niin pidin täältäkin taukoa taas. Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin ja onnittelut plussanneille! ❤

Täällä nyt yk 6 menossa ja ovis luultavasti tänään tai viimestään maanantaina eli taas piinaillaan pian. Onnistuttiin eilen tallettelemaan ennenkö mies lähti töihin ja nyt huomenna onnistuu seuraavan kerran et toivotaan et se riittää :) Päätin että tässä kierrossa en testaa ennen kuin aikaisintaan dpo 10 jos jotain oireita ilmaantuu. :)
 
Heippa taas kaikille! :)

Täällä taitaa olla ovisaika käsillä. Eilen jomotteli mahaa kunnolla ja tuli kunnon limatkin. Mietin vaan, et jokohan se ovis oli, kun tänään ei oo enää kun lievää jomottelua vaan?! On se hassua, kun ei tässä iässäkään vielä tiedä kunnolla oman kropan toimintaa. Joka kuukausi tuntuu, että kierto on erilainen. No toissa iltana talleteltiin ja toivottavasti vielä tänäänkin.
Ikävä selän juilintakin on tehnyt taas paluun. Ilmeisesti se nyt jotain hormonaalista on, kun samoihin aikoihin yltyy kun viime kierrossakin ja loppui sillon kun menkat alkoi.

Mukavaa viikonloppua kaikille ja tärppionnea! :)
 
Oireista! Mulla on ennen jokaista plussaa (myös kemiallisessa raskaudessa) hyvin samankaltaiset oireet. Olen flunssainen/tukkoinen, migreeni puskee päälle eikä kohtauslääke auta ja se tärkein: mun hajuaisti on ihan omaa luokkaansa. Haistan meidän (siistin) hamsterinhäkin toiseen huoneeseen asti, koira haisee pissalle ja lapsesta haistan monen metrin päähän, että on käynyt mamman luona (eli haisee kissoille).
Me just tuossa kateltiin leffaa miehen kans sohvalla ja nenään tuli kauhea pissanhaju yhtäkkiä, koirahan siinä kans makasi sohvan vieressä. :LOL:Haisi ihan kokoajan sitten mun nenääni

On siis muutenki ollu tarkempi hajuaisti viime päivinä, nyt on dpo8. Kiitos kaikille jotka kerroitte oireista, oon nyt tässä niitä kirjotellu flo appiin ylös niin helpottaa taas mahd ens kerralla sitten :D
 
Me just tuossa kateltiin leffaa miehen kans sohvalla ja nenään tuli kauhea pissanhaju yhtäkkiä, koirahan siinä kans makasi sohvan vieressä. Haisi ihan kokoajan sitten mun nenääni

On siis muutenki ollu tarkempi hajuaisti viime päivinä, nyt on dpo8. Kiitos kaikille jotka kerroitte oireista, oon nyt tässä niitä kirjotellu flo appiin ylös niin helpottaa taas mahd ens kerralla sitten
Siis omia oireita kirjotellu, en teidän :ROFLMAO:
 
Mahtuuko mukaan? Huomenna olis ollut rv 10+0, mutta viikolla ultrassa todettiin alkio kuolleeksi. Keskeytynyt keskenmeno kyseessä ja kunhan kohdun tyhjennys on ohi, voisi alkaa haaveilla uudesta raskaudesta... Skeptinen olo, vaikka tämä keskeytynyt raskaus alkoi ekasta kierrosta, että miten onnistunee jatkossa, pysyykö mukana vaikka plussaisikin...

Ikää mulla 30, esikoinen 7v aiemmasta suhteesta
Voimia todella paljon ja toivotan onnea uuteen yritykseen! ❤
 
Olipas oudot kuukautiset olevinansa.
kesti vain 4 päivää, pari ekaa päivää oli runsas vuoto ja sit väheni.
Yleensä kestäny sen 5-7päivää.
Noh nyt taas uudessa kierrossa ja saa loppua kohden jännittää kuinka käy, kierrot ollu mitä sattuu niin ei yhtää tiedä mitä odottaa..

Kauanko muilla on menny kierukan poistosta, että kierto on tasaantunu?
Entä tärppiin?
Kierukka poistettiin lokakuun alussa ja joulukuussa oli sitten jo normaali 30pv kierto, tosin nyt helmikuu olikin yllättäen 27pv, saa nähä mitä on tämä kierto sitten. luteaalivaihe ollut melkein kokoajan sama 14pv. Menkkojen kesto on vaihdellut tosi paljon, välillä on ollut 1 tai 2 päivää ja joskus esim 4-5pvää.
 
Heippa taas kaikille!

Täällä taitaa olla ovisaika käsillä. Eilen jomotteli mahaa kunnolla ja tuli kunnon limatkin. Mietin vaan, et jokohan se ovis oli, kun tänään ei oo enää kun lievää jomottelua vaan?! On se hassua, kun ei tässä iässäkään vielä tiedä kunnolla oman kropan toimintaa. Joka kuukausi tuntuu, että kierto on erilainen. No toissa iltana talleteltiin ja toivottavasti vielä tänäänkin.
Ikävä selän juilintakin on tehnyt taas paluun. Ilmeisesti se nyt jotain hormonaalista on, kun samoihin aikoihin yltyy kun viime kierrossakin ja loppui sillon kun menkat alkoi.

Mukavaa viikonloppua kaikille ja tärppionnea!
Mulla on myös selkäongelmia menkkoja ennen ja oviksen aikaan. Yöllä heräilen kipeään selkään joka tuntuu jumiutuneelts mutta selkeästi liittyy kiertoon. Selkä helpottaa oviksen jälkeen ja menkkojen alettua.
 
Mulla on myös selkäongelmia menkkoja ennen ja oviksen aikaan. Yöllä heräilen kipeään selkään joka tuntuu jumiutuneelts mutta selkeästi liittyy kiertoon. Selkä helpottaa oviksen jälkeen ja menkkojen alettua.
Kuulostaa ihan samalta kuin mulla. Välillä ihan vihlookin ja on tosiaan ihan jumissa.

Nyt taas helpottamaan päin eli luultavasti täällä dpo 0 ja kp 12/ 26-30. Voi laittaa piinailijoihin. :)

Onnittelut @toivojatintti ! <3
 
Kiitos @Kissanminttu5 :)

Illalla jäi tallettelematta kun mies oli niin väsynyt :( tuli paha mieli...itkukin tirahti..on tää rankkaa kun tunteet on niin vahvasti pelissä.

Kova paine onnistua, niin kovin haluaisin vielä tämän vuoden vauvan .Jouluna olin tosi rikki,ja mietin vaan,että uusi vuosi kun alkaa, niin kyllä se plussa sieltä tulee,no nyt mennään jo kolmatta kuukautta tätä vuotta,eikä edelleenkään plussaa :(
Odotan sitä ensi kuun gyne aikaa tosi paljon,toivoisin sieltä saavani toivoa onnistumiseen:) toisaalta jos sieltä löytyisi jokin selvä syy,miksi ei onnistu ja jos on syy sellainen ettei ole mitään mahdollisuuksia niin sitten yritettävä hyväksyä sekin.

Täällä on varmaan muitakin samoin ajattelevia, siksi halusin jälleen purkaa näitä tunteita.
 
Kiitos @Kissanminttu5

Illalla jäi tallettelematta kun mies oli niin väsynyt tuli paha mieli...itkukin tirahti..on tää rankkaa kun tunteet on niin vahvasti pelissä.

Kova paine onnistua, niin kovin haluaisin vielä tämän vuoden vauvan .Jouluna olin tosi rikki,ja mietin vaan,että uusi vuosi kun alkaa, niin kyllä se plussa sieltä tulee,no nyt mennään jo kolmatta kuukautta tätä vuotta,eikä edelleenkään plussaa
Odotan sitä ensi kuun gyne aikaa tosi paljon,toivoisin sieltä saavani toivoa onnistumiseen toisaalta jos sieltä löytyisi jokin selvä syy,miksi ei onnistu ja jos on syy sellainen ettei ole mitään mahdollisuuksia niin sitten yritettävä hyväksyä sekin.

Täällä on varmaan muitakin samoin ajattelevia, siksi halusin jälleen purkaa näitä tunteita.
Voimia ja halaus! <3 Mulla ollut vähän samanlaisia fiiliksiä, vaikkei tässä nyt yritystä ole ollutkaan kuin "vasta" puolivuotta, niin kyllä sitä miettii missä vika, kun on kuitenkin lapsia jo entuudestaan. Meillä näyttää menevän kierto samaa tahtia sun kanssa tällä hetkellä. Samoin kävi meillä eilen että mies nukahti ennen kun mitään ehdittiin tekemään. Tälle aamua sitten talleteltiin, mutta saapa nähdä jäikö myöhäiseksi. En oikeen osaa tulkita omaa ovista varmuudella, kun en sitä tikuttelekaan. Tsemppiä sinne! <3
 
Kiitos @Kissanminttu5

Illalla jäi tallettelematta kun mies oli niin väsynyt tuli paha mieli...itkukin tirahti..on tää rankkaa kun tunteet on niin vahvasti pelissä.

Kova paine onnistua, niin kovin haluaisin vielä tämän vuoden vauvan .Jouluna olin tosi rikki,ja mietin vaan,että uusi vuosi kun alkaa, niin kyllä se plussa sieltä tulee,no nyt mennään jo kolmatta kuukautta tätä vuotta,eikä edelleenkään plussaa
Odotan sitä ensi kuun gyne aikaa tosi paljon,toivoisin sieltä saavani toivoa onnistumiseen toisaalta jos sieltä löytyisi jokin selvä syy,miksi ei onnistu ja jos on syy sellainen ettei ole mitään mahdollisuuksia niin sitten yritettävä hyväksyä sekin.

Täällä on varmaan muitakin samoin ajattelevia, siksi halusin jälleen purkaa näitä tunteita.
No meillä oli eilen vähän sama juttu. Eli mies niin väsynyt että ei talletteluihin jaksanut. Tuo on niin tuttu tunne. Monesti oon itkenyt kun tietää että kierto oli siinä sitten kun ei tallettelut onnistunut.
 
  • Surullinen
Reactions: Kissanminttu5
V A U V A 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi PUNAISELLA Ilmoitathan
PUNAISELLA päivityksesi, jotka haluat listaan.
Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa : )

★★★★★★★★★★★★★★★★★

21.3.2021 Sunnuntai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Zanma,ya 10/16, 1.lapsi
Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
Sabs, ya 9/18, 1.lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
+ haaveistatotta, ya 11/18, 3 lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
+ Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
+ Titi-Love, ya 5/19, 2. lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Deneb, ya 10/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
+ Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
+ Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
+ Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
+ Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
Spekulaattori82, ya 4/20, 3. lapsi
Petronella09, ya 4/20, 5.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
+ Paatuska, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
+ -Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
+ Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+ Rougemoux ya 5/20 2.lapsi
+ Rust ya 5/20, 2.lapsi
+ helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
+ Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
+Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
+kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
Toive23, ya 6/20
innap, ya 7/20, 2.lapsi
+ Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
+ AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
+ Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
+ Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+ Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Coguine, ya 7/20, 2. lapsi
Ewa87, ya 7/20, 2. lapsi (miehen 1. lapsi)
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
+ nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 8/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
+ Hisulius/ ya 8/20 / 2.lapsi
Soffia29 ya 8/20, 1. lapsi
+ 5xäiti, ya 08/20, 6. lapsi
Kuumeilija40, ya 08/20, 2. lapsi
+ Inkivilla, ya 09/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
+Liljannuppu, ya 9/20, 2. lapsi
Suhveli, ya 9/20, 4. lapsi
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
+Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Meemuli, ya 9/20, 1.lapsi
+ Lillium, 9/20, 3. lapsi
+ Elviira32 ya 9/20, 3. Lapsi
+ Nuorena äidiksi, ya 10/20, 1.lapsi
Henkkuliini, ya 10/20, 2.lapsio
Lilaaa, ya 10/20, 2.lapsi
Chili,ya 10/20, 3.lapsi
+ Talvilintu, ya 10/20, 2. lapsi
Mansikka_maanantai, ya 10/20, 1. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
+ Kimallus, ya 10/20
Toivojatintti, ya 10/20, 2. lapsi
+ Loree, ya 11/20, 1.lapsi
+ Satsuma_, ya 11/20. 2 lapsi
+ Rosmarin, ya 11/20, 3.lapsi
Daisy01, ya 11/20
Lavender_,ya 12/20
Nuunuu-84, ya 12/20
+ Huuma 40+,ya 12/20
Samppa40,ya 12/20, 3.lapsi (miehen 1. lapsi )
Scarletta, ya 12/20, 1.lapsi
Sdff, ya 1/21, 2.lapsi
+ Liilja, ya 1/21, 3.lapsi
Toiveikas1992, ya 01/21, 1.lapsi
Jennie_, ya 2/21, 1.lapsi
Neitperhoinen, ya 2/21, 5.lapsi
+Äitionnellinen ,ya 2/21? 3. lapsi
Hulda_84 ,ya 2/21? 3. lapsi
Marsku88 ,ya 2/21, 3. lapsi
Alocasia,ya 2/21, 2. lapsi
Leonida, ya 2/2021, 1. Lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Wanti.........................kp 79/35-48
Toive23.......................kp 69/27
Neitperhoinen...........kp 67/30-31
Daisy01.........................kp 53/34
Persikka123.............kp 38/33
Alocasia....................kp 37/?
Mamtobe................kp 34/28
Toivojatintti............kp 29/28
Jennie_................kp 27/31?
Kirjoh89...............kp 25/28
Ewa87...................kp 23/28
Scarletta.............kp 22/27-28
Sinisilmät......…kp 22/30
Krippis...........kp 19/22-24
Meemuli............kp 19/35-43
Nuunuu-84..........kp 17/30
Kuumeilija40.........kp 14/
Petronella09.........kp 12/25-27
Hulda_84.......kp 12/26-30
Iinanen.........kp 11/23-24
Chili_..............kp 10/28-29
Suhveli..........kp 9/27
Toiveikas1992.....kp 8/24-36
Lavender_........kp 8/25
Marsku88..........kp 7/31
Leonida.......kp 4/29-30

★★★★★★★★★★★★★★★★★

Kirjoh89..........dpo 10
Jennie_...........dpo 9
Scarletta.........dpo 9
Krippis................dpo 8
Iinanen...............dpo 2
Kuumeilija40.....dpo 1
Hulda_84......dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 

Yhteistyössä