Toiveissa vauva 2021

Hei, täällä joku jo aiemmin kyselikin, mutta en nyt löytänyt vastauksia enää, et missä vaiheessa kiertoa ootte käyny ultrauksessa tai gynellä tarkistuttamassa onko kaikki kunnossa raskautta ajatellen? Vai onko sillä väliä? Itse oon ajatellut varata ajan yksityiselle, mutta mietin tuota ajankohtaa.
Mä myös kävin noin kp 11 niin näki follikkelit ja limakalvon paksuuden ym. Ja sen jälkeen kävin labroissa itsemaksavana vaan labrassa ja sitten oli puhelinaika niistä..

Onko kokemusta, jos kokeilee letroja kiertoon niin meneekö oma kierto jotenkin sekaisin tai oma ovis ei kunnolla tulekaan jos niitä ei sitten haluaisiksan käyttää seuraavissa kierroissa.
 
Apua en kestä!! Just edellisessä viestissä sanoin etten testaile vielä mutta nyt aamulla oli sellainen fiilis että pakko. Ja olin satavarma ettei siinä taaskaan mitään näy mutta kyllä se oli positiivinen!!!! Haalea viiva vielä mutta aivan selkeä. Nyt vaan toivoa et lähtee vahvistuu! Samantien oli pakko soittaa miehelle joka oli töihin ajelemassa
Meinasin vastata jo edelliseen viestiin, että vatsa sekaisin on ollut itsellä AINA eka merkki raskaudesta, hurraa!
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja Lilaaa
@Alinna86 Me saatiin aika melko nopeasti, tais olla lähetteestä about 2kk päähän! Luulis etteivät tee uudestaan ainakaan noita perus hormoniverikokeita, jos niistä ei ole kovin kauaa aikaa?
Okei kiva jos pääsiskin nopeammin! :) Toki nyt täl viikol alkaa oviksen tikutus ja toki aina toivoo tärppiä ilman hoitoakin mutta helpottavaa tietää että aika on nyt tuloillaan.
Syksyllä multa otettiin yksityisellä puolella kokeet, no nähtäväksi jää miten sit julkisella edetään. Jännä myös miten muutti mielen parempaan kun asiat etenee vaikkakin tätä odottelua taas mut kuitenkin :D
Onnittelut vielä sinne plussasta, ihan mahtavaa ❤
 
Ajattelin tällä kertaa yrittää odottaa ihan sinne lähelle mahd kuukautisten alkamispäivää ennen ku testailen,
Mutta oon kirjotellu tällä kertaa oireita ylös joka pvä koska niitä on ollut aika paljon nyt on menossa siis kp25/30 ja dpo9 (ihan kohta kyl vaihtuu vuorokausi) . Tässä oireita:
Dpo6 : väsymys, selkäkipu, ilmavaivat, vatsan turvotus
Dpo7: selkäkipu, vatsa sekaisin , hajut tuntuu tosi voimakkaalta nenään
Dpo8: edelleen hajut tuntuu voimakkaalta ja pientä yökkäilyä ollut niiden takia, rinnat jotenkin painavan ja raskaan tuntuiset, vatsan turvotus
Dpo9: vatsa tosi sekaisin, ilmavaivoja, tosi kipeä selkä, kova turvotus vatsalla

Onko muilla ollut samanlaisia? en muista että olis aiemmin tällaista ollut, toki en voi varma olla ku en oo kirjottanu ylös. Mutta yleensä esim finniä alkaa pukkaamaan ennen menkkoja ja niitä ei ainakaan vielä oo näkynyt myös mulla menee vatsa sekaisin aina noin päivä ennen menkkoja, nyt on ollu jo tosi paljon vatsa sekaisin ja muitakin vatsavaivoja. mun edellinen kierto oli yllättäen kestoltaan vaan 27 päivää, siks vähän mietin et oisko jo silloin pitänyt testailla eli tiistaina jos sattuiskin nyt olemaan myös lyhyempi. No täytyy katsoa, jos malttaisi oottaa kuitenki vaikka torstaihin
Mulla nyt meneillään dpo 10 ja tässä oireita/ tuntemuksia, joita olen itse kirjannut ylös:
dpo 4: Nännien alue aristaa illalla suihkussa
dpo 5: Nippailuja oikealla alavatsalla, kylmiä väristyksiä, aiempaa runsaampaa valkovuotoa, illalla jomotusta vasemmalla alavatsalla ja palelua
dpo 6: Väsymystä siinä määrin, että nukahdin töiden jälkeen sohvalle, jomotusta vasemmalla alavatsalla pitkin päivää
dpo 7: Vatsa hieman sekaisin aamulla, aamulla pieni nenäverenvuoto, lievää aaltoilevaa menkkamaista alavatsan/ alapään jomottelua (laantui iltapäivään mennessä), pari kovempaa vihlaisua vasemmalla alavatsalla iltapäivällä, vatsa aavistuksen sekaisin koko päivän, jatkuva jano, palelua, väsymystä niin että nukahdin taas töiden jälkeen sohvalle
dpo 8: ei oireita, voin hyvin
dpo 9: Menkkamaista lievää alavatsan/ alapään jomottelua osan päivästä, rintojen alaosan aristusta (johtuuko liiveistä?)
dpo 10: toistaiseksi ei erikoisempia oireita, juuri tällä hetkellä pieni ällötys meneillään, joka voisi johtua isosta kupillisesta kofeiinitonta kahvia tai ruoka-ajan lähestymisestä
 
Lämpimät onnittelut plussanneille ja ihanaa alkanutta viikkoa kaikille!

Minua jotenkin jännittää ihan hirveästi nyt, kun ollaan oikeasti sillä viikolla, jolle testipäivä osuisi, jos menkat ei sitä ennen ala. Tämä aika on tuntunut ihan hirveän pitkältä ja nyt tuntuu samaan aikaan siltä, että testipäivä tuleekin silmänräpäyksessä ja toisaalta, että siihen on ihan vielä ihan hirveän pitkä aika. Jokaisella vessakäynnillä myös jännitän, että ilmestyykö pyyhkiessä paperiin verta vai ei. Onneksi töissä on tällä viikolla vähän haipakkaa, niin pitäisi ajatukset pysyä edes työpäivien ajan suht hyvin kontrollissa.
 
@Alinna86 Voi kiitos kovasti! <3 Tuntuu niin nurinkuriselta lätkäistä kuvia omista plussatesteistä tänne, kun ihan vähän aika sitten on itse vielä ollut niin sairaan surullinen, ahdistunut ja katkerakin kaikesta. Tuossa odotusajassa on myös puolensa, mulle gyne sanoi lähetettä laittaessaan, että yllättävän moni tulee raskaaksi juuri sillä välin :D Näinhän itseasiassa kävi minullekin silloin. Kyllä se vaan helpottaa, kun tietää että jotain tapahtuu. Teilläkin hyvät mahdollisuudet onnistua ja ihan luomunakin!
 
Hei kysymys julkisen puolen hoidoissa oleville!
Meillehän tehtiin yksityisellä oi-hoito viime syksynä josta raskaus alkoi mutta päättyi rv 11 niin nyt sit päätettiin jatkaa mutta julkisella, sieltä sanottiin että aika tulee 3kk sisällä, olikos täällä muita jotka samassa tilanteessa tai jo sen ekan ajan saaneita? Aattelin vaan et joutuuko ottelee ton 3kk vai onko joku saanut ajan jo aiemminkin? Ja tehäänkö siellä taas kokeet vaikka olisi jo yksityisellä tehty? :unsure:
Viimeksi joulukuussa kun näistä hoidoista oli puhetta hoitajan kanssa sanottiin ettei niissä ruuhkaa ole.

Onnea plussanneet ja tarrasukkia matkaan! ❤
Yksityiseltä lääkäri laittoi lähetteen ja oliko 2 kk ensikäyntiin. Ei tarvinut tutkia enää mitään, eli huomioivat yksityisellä tehdyt. Suoraan ivf-jonoon ja jono n. 4kk eli kokonaisuudessaan puoli vuotta lähetteestä ja ivf alkaa.
 
Jee viikon päästä alkaa vihdoin uusi kierto ja eka yrityskierto keskenmenon jälkeen! Oon nyt reilun viikon syönyt macaa ja gelee royalia ja voi vitsit niillä on kyllä suuri vaikutus mielialaan ja vireyteen. Ennenkin oon eritoten tuota macaa hehkuttanut, mutta nyt hehkutan jälleen kun tauon jälkeen sen vaikutuksen huomaa taas niin hyvin. Halukkuuskin ihan omalla tasolla :D

Ja ajatelkaa, raskaus ja vauvavuosi menee aivan hurjan nopeasti. Meillä ne ajat on vielä edessä eikä takana!

Tämmösiä maanantaifiiliksiä :D Mukavaa viikkoa kaikille!
Hei, kerrohan tuosta macasta ja royal geleestä? Mitä ne on ja mitä hyötyjä niissä on yrityksessä? Mulle ihan tuntemattomia tuotteita.
 
  • Tykkää
Reactions: HuLdA_84
Hei, kerrohan tuosta macasta ja royal geleestä? Mitä ne on ja mitä hyötyjä niissä on yrityksessä? Mulle ihan tuntemattomia tuotteita.
Gelee royal on kuningatarmehiläisten ruokaa, kuningatarhyytelöä. Toisin kuin tuossa joku totesi, sen nimenomaan pitäisi vaikuttaa hedelmällisyyteen, sen avulla mehiläiskuningatarkin kasvaa ja munii mahdottoman määrän. Ja ainakin tuossa valmisteessa mitä itse syön on lisänä myös vehnänalkioöljyä ja e-vitamiinia, jotka myöskin tukevat hedelmällisyyttä. Kannattaa googlata, löytyy tosi paljon kokemuksia joissa pitkään yrittäneet ovat raskautuneet sen aloituksen jälkeen. Me oltiin yritetty melkein vuosi (jonka aikana yksi tuulimunaraskaus) ja raskauduin sitten heti sitten toisesta kierrosta kun olin aloittanut geleen syömisen. Vaikutti minulla ainakin ihan selkeästi ovulaatioon. Ihan mahdottomat limat ja himot.

Maca on Perulainen superfood jota on siellä käytetty iät ajat hedelmällisyyden hoidossa. Sitä oon syönyt myös silloin kun ei vielä yritetty raskautta, koska oon huomannut sillä olevan tosi myönteisiä vaikutuksia tasaamaan pms-oireita. Varsinkin ahdistusta ja kiukkua. :)
 
Jeij! Onnittelu puhelu vastaanotettu, hcg oli noussut hienosti, oli jotain päälle 400 ja 300 olis riittäny "norminousuun". Ehkäpä mun nimen eteen uskaltaa nyt laittaa plussan.
Jään kyllä vielä tänne seurailemaan, varhaisultra varattiin pääsiäisen jälkeiselle viikolle. Nyt pitää jännityksellä sitä odottaa.
Ihania uutisia! Onnea vielä ja kovasti pikkuiselle tarrasukkia matkaan. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Persikka123
Vähän tilanne päivitystä.

Nyt siis dpo 9, en oo vielä testannut vaan yritän malttaa viikonloppuun asti kun menkkojen pitäisi alkaa. Paino sanalla yritän Onneksi kotona ei ole testin testiä. Viime viikon flunssa oireet paheni ja perjantai oli ehdottamasti pahin. Silti varsinaisia flunssan oireita ei koskaan tullut. Olo oli vaan kuumeinen ja nukuin päikkäreitäkin. Viikonloppuna ne olot jäivät pois kokonaan.

Nyt on parina viime päivänä ollut enemmän tuntemuksia lantiolla. Kerran tunsin repäisykipuja kun käänsin sängyssä kylkeä. Nyt lantiolla ja nivusissa vaan kolottaa jännästi. Mitään menkka kramppeja ei kuitenkaan ole eikä kyllä yleensä tunnukaan kuin vasta kun vuodot alkaa. Lämmöt olleet koko ajan siinä 37 tuntumassa. Rinnoissa jomottaa ja maitoa heruu vieläkin.

Eilen illalla alkoi närästää ja tänään jatkuu. Vaikka olisi tyhjä maha niin närästää. Nälkä tulee myös nopeasti. Eilen kävi myös niin, että seksin jälkeen tuli tosi huono olo ja vatsaan sattui.
 
Jeij! Onnittelu puhelu vastaanotettu, hcg oli noussut hienosti, oli jotain päälle 400 ja 300 olis riittäny "norminousuun". Ehkäpä mun nimen eteen uskaltaa nyt laittaa plussan. :)
Jään kyllä vielä tänne seurailemaan, varhaisultra varattiin pääsiäisen jälkeiselle viikolle. Nyt pitää jännityksellä sitä odottaa.
Paljon onnea odotukseen, toivotaan että kaikki menee hyvin @Persikka123 ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Persikka123
vierailija
Mulla oli gelee royale käytössä 1 prk verran (100 tabl?). Raskauduin lopulta, tosin myös tyroksiini aloitettiin. Myös Inositoli, foolihappo, D-vit 50 mikrogr, rauta, ubikinoni, L-arginiini, omega, e-vitamiini. Uskon niillä olleen suotuisa vaikutus limakalvon, koska useita hyviä blastoja siirrettiin ilman tulosta, sit söin syksyn lisäravinteita ja vuodenvaihteessa blasto sitten kiinnittyi. Limis on mulla aina ollut hyvä, mut ehkä jotain pientä muutosta siellä sit oli.
 
Täällä dpo 10 ja nyt alkaa ahdistaa. Viime viikolla mieli oli niin tyyni ja luottavainen tähän yrityskertaan; ovulaatio tuli lopulta ja tallettelut osui nappiin ovulaation ympärille.
Tänään on alkanut menkkamainen jomotus alavatsalla ja pahoin pelkään, ettei tälläkään kertaa onnistanut.
Taidanpa aamulla tehdä testin, niin ei tarvitse pyöritellä näitä ajatuksia.
 
  • Surullinen
Reactions: Alinna86
V A U V A 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi PUNAISELLA Ilmoitathan
PUNAISELLA päivityksesi, jotka haluat listaan.
Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa : )

★★★★★★★★★★★★★★★★★

22.3.2021 Maanantai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Zanma,ya 10/16, 1.lapsi
+ Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
Sabs, ya 9/18, 1.lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
+ haaveistatotta, ya 11/18, 3 lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
+ Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
+ Titi-Love, ya 5/19, 2. lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Deneb, ya 10/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
+ Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
+ Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
+ Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
+ Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
Spekulaattori82, ya 4/20, 3. lapsi
Petronella09, ya 4/20, 5.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
+ Paatuska, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
+ -Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
+ Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+ Rougemoux ya 5/20 2.lapsi
+ Rust ya 5/20, 2.lapsi
+ helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
+ Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
+Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
+kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
Toive23, ya 6/20
innap, ya 7/20, 2.lapsi
+ Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
+ AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
+ Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
+ Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+ Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Coguine, ya 7/20, 2. lapsi
Ewa87, ya 7/20, 2. lapsi (miehen 1. lapsi)
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
+ nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 8/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
+ Hisulius/ ya 8/20 / 2.lapsi
Soffia29 ya 8/20, 1. lapsi
+ 5xäiti, ya 08/20, 6. lapsi
Kuumeilija40, ya 08/20, 2. lapsi
+ Inkivilla, ya 09/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
+Liljannuppu, ya 9/20, 2. lapsi
Suhveli, ya 9/20, 4. lapsi
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
+Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Meemuli, ya 9/20, 1.lapsi
+ Lillium, 9/20, 3. lapsi
+ Elviira32 ya 9/20, 3. Lapsi
+ Nuorena äidiksi, ya 10/20, 1.lapsi
Henkkuliini, ya 10/20, 2.lapsio
Lilaaa, ya 10/20, 2.lapsi
Chili,ya 10/20, 3.lapsi
+ Talvilintu, ya 10/20, 2. lapsi
Mansikka_maanantai, ya 10/20, 1. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
+ Kimallus, ya 10/20
Toivojatintti, ya 10/20, 2. lapsi
+ Loree, ya 11/20, 1.lapsi
+ Satsuma_, ya 11/20. 2 lapsi
+ Rosmarin, ya 11/20, 3.lapsi
Daisy01, ya 11/20
Lavender_,ya 12/20
Nuunuu-84, ya 12/20
+ Huuma 40+,ya 12/20
Samppa40,ya 12/20, 3.lapsi (miehen 1. lapsi )
Scarletta, ya 12/20, 1.lapsi
Sdff, ya 1/21, 2.lapsi
+ Liilja, ya 1/21, 3.lapsi
Toiveikas1992, ya 01/21, 1.lapsi
Jennie_, ya 2/21, 1.lapsi
Neitperhoinen, ya 2/21, 5.lapsi
+Äitionnellinen ,ya 2/21? 3. lapsi
Hulda_84 ,ya 2/21? 3. lapsi
Marsku88 ,ya 2/21, 3. lapsi
Alocasia,ya 2/21, 2. lapsi
Leonida, ya 2/2021, 1. Lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Wanti.........................kp 80/35-48
Toive23.......................kp 70/27
Neitperhoinen...........kp 68/30-31
Alocasia....................kp 38/?
Mamtobe................kp 35/28
Toivojatintti............kp 30/28
Jennie_................kp 28/31?
Kirjoh89...............kp 26/28
Ewa87...................kp 24/28
Scarletta.............kp 23/27-28
Sinisilmät......…kp 23/30
Krippis...........kp 20/22-24
Meemuli............kp 20/35-43
Nuunuu-84..........kp 19/30
Kuumeilija40.........kp 15/
Petronella09.........kp 13/25-27
Hulda_84.......kp 13/26-30
Iinanen.........kp 12/23-24
Chili_..............kp 11/28-29
Suhveli..........kp 10/27
Toiveikas1992.....kp 9/24-36
Lavender_........kp 9/25
Marsku88..........kp 8/31
Leonida.......kp 5/29-30
Daisy01.....kp 1/34

★★★★★★★★★★★★★★★★★

Kirjoh89..........dpo 11
Jennie_...........dpo 10
Scarletta.........dpo 10
Krippis................dpo 9
Nuunuu-84....dpo 7
Iinanen...............dpo 3
Kuumeilija40.....dpo 2
Hulda_84......dpo 1
Meemuli.......dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Hei tarkistakaa omat päivänne! Pomppi rivit tänään silmissä jostain syystä niin kovin, et saattaa olla näppivirheitä!

Täällä dpo3 ja luget eilen illalla aloitettu. Mitään tuntemuksia ei oo suuntaan eikä toiseen. Paitsi taas oli migreenikohtaus heti aamusta.

Olin tänään yhteen työpaikkaan jo toisessa haastattelussa. Vähä jänskää, ku ollu nyt jo yli 2v kotona ton taaperon kanssa. Tulis silleen hyvään saumaan toi paikka, jos saan sen. Ois jotain muuta ajateltavaa, kun pelkkä raskauden yritys, jos ja kun ens kierrossa alkaa se ovulaation induktio.
 
Onpa kiva fiilistellä täällä jo kaikkien yrityksiä, pääsisipä jo itsekin yrittämään! onnea kaikille plussanneille <3

Oon ostanut yritystä varten vasta purkin foolihappoa, enkä sitäkään ole syönyt, mutta muuten ajattelin hankkia testit sun muut vasta kun konkreettinen yritys on lähempänä. Tulisipa jo ne rokotteet myös kierukka pitäisi käydä poistamassa.

oon nyt yrittänyt nauttia hikiliikunnasta, kahviövereistä ja saunakaljoista ihan extrapaljon kun kohta niitä ei ehkä enää saa - tai mistä sen tietää, että kauanko yritys kestää, mutta kuitenkin.

oon myös googlaillut kaikki niksit tyttövauvan tekemiseen, vaikka ne ihan hömppää onkin
@Bluebelle Kuulostaa niin multa ennen yritystä! Oltiin sovittu miehen kanssa, että joulukuussa aloitetaan, mutta mä jo kesällä odotin yritystä ja lueskelin kaikenlaista tietoa netistä ja palstoilta. Yritättekö (sitten kun on aika) ensimmäistä lasta vai onko teillä jo lapsia? Tsemppiä yrityksen odotukseen!

Nyt ennen yritystä on tosiaan hyvä hetki nauttia oikein kunnolla hikiliikunnasta, kahviövereistä ja saunakaljoista!! Itse tykkään kaikista mainitsemisestasi, mutta olen kinnittänyt niihin hieman huomiota yrityksen aikaan. Itsellä on ajatuksena, että kaikkea kohtuudella siihen saakka, kun plussaan. Olen yrittänyt vähentää kahvin juontia, nautiskelen yhden pienen kupin aamulla ja sitten kofeiinitonta. Aluksi olin ihan nollatoleranssissa alkoholin suhteen, mutta nyt otan lasin viiniä, jos siltä tuntuu, yleensä ovulaation jälkeen ei edes tee mieli. Toi hikiliikunta on muuten hyvä huomio, luin just asiasta. Itse olen vähentänyt rankempaa liikuntaa varsinkin ovulaation ja mahdollisen kiinnittymisen aikana. Ei enää pitkiä juoksulenkkejä vaan rentoa liikuntaa, kuten joogaa ja kävelyä. Jos vaikka kehokin olisi rennompi
 
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille ja onnittelut jo plussanneille ♥ Mulla tosiaan ilmeisesti se ovulaatio oli silloin viime keskiviikkona, elellään nyt piinaavia aikoja. Kärsivällisyys ei ole mun hyve ollenkaan ja olen aika varma että viimeistään loppuviikosta jo testailen vaikkei varmaan pitäisi.

Onko täällä jollain ollu tosi aikaisin oireita ja vielä todellisia eikä niitä kuviteltuja, nimimerkillä yhdessä kierrossa mulla oli kaikki mahdollinen jopa hirveä pahoinvointi enkä ollut raskaana, kun taas se kerta kun tulin raskaaksi ei ollut mitään oireita.
Nyt olen kuitenkin ollu ihan super väsynyt kaksi päivää, vaikka olen nukkunut ihan normi määrän.. tiedä sitten mistä johtuu. En tosin edes voi uskoa että olisi vielä raskauden kanssa mitään tekemistä, kun vasta DPO 5 tänään.

Mulla kierto ollut edellisen raskauden jälkeen 28-34pv joten saa nyt nähdä
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni

Yhteistyössä