Toiveissa vauva 2021

Moikka pitkästä aikaa! Meillä oli taukoa yrityksestä ja söin B12 ja rautaa sekä tiputin 10kg. Toukokuussa oli tarkotus taas jatkaa mut äijän teki mieli sopivaan kohtaan kiertoa Tänään tein aamulla haamun ja äskön CB Raskaana 1-2
Oi onnea! :love: Oliko teillä pitkä yritys takana? Nimimerkki jotenkin tuttu:)
Mä oon tehnyt samoin kuin sinä!
Yritän tosin laihduttaa vielä ainakin lisää 5 kiloa.
 
  • Rakkaus
Reactions: Tirrinen
Jep, emättimeen! Ja silloin imeytyy paremmin. Ainaki näin miuta ohjeisti gyne & farmaseutti.
Mutta tosiaan osalle on määrätty suun kautta. Et tiiä sitten, mikä on oikea vastaus tohon tehoamiseen.
Lueskelin kanssa, et ois tehokkaampi emättimen kautta. Höh! Epätietoisuus iskee, että miksi minä en tarvinnut kunnon tehoja kun ohjeistettiin suun kautta :D Noh en ala sooloileen, mennään nyt tällä. Ainakin jotain imeytyy kun törkeän huono olo ja huimaus tuli eilen aamulla otetusta lugesteronista. No sitten luin, että kannattais ottaa illalla, joten tänään jatkuu niin :D

Kovasti on ollut vatsa kipeä/turvonnut/kivistänyt eilen ja tänään, varmaan pregnyl tai luget tässäkin asialla ja jälkimmäistä veikkaan, kun ei pregnylistä aikaisemin ole tullut kuin turvotusta.

Onko muilla keltarauhashormonia syövillä kovia alavatsatuntemuksia?
 
Moikka pitkästä aikaa! Meillä oli taukoa yrityksestä ja söin B12 ja rautaa sekä tiputin 10kg. Toukokuussa oli tarkotus taas jatkaa mut äijän teki mieli sopivaan kohtaan kiertoa Tänään tein aamulla haamun ja äskön CB Raskaana 1-2
Mä kanssa luotan tohon B12 vitamiiniin. Jostain luin että runsaasti b vitamiinia sisältävät kasvikset auttaa keltarauhasen toimintaan. Oon nyt 2 kk syönyt c,b ja d-vitamiineja ja lisäksi omega 3 tabletteja. Uskon että niistä on ollut apua. Vaikka meni kesken niin 6 kk oli eka plussa.

Kierron oireet taas ihmeellisiä. Tänään ja eilen ollut koko ajan pissahätä. Finnejä tullut tänään lisää. Uskon että johtuu hormooneista.
 
  • Tykkää
Reactions: Tirrinen
Suuret onnittelut @Nuunuu-84 !!!!

Tsempit @petronella09 ja @Iinanen ja voimia päiviinne! Ymmärrän että alkaa välillä jo usko loppua, kunpa teilläkin pian tärppäisi!

Oletteko kertoneet läheisillenne, että yritätte vauvaa? Minä en ole kertonut kenellekään, koska en halua että kukaan kyselee että ”no joko tärppäsi?”. Välillä harmittaa, kun ei voi vuodattaa sydäntään vauvaan liittyen kenellekään, mutta onneksi täällä voi jutella. Siirryn uuteen kiertoon tänään tai huomenna, selkeät menkka- ja PMS-oireet. Itkuherkkyys ja menkkakivut nyt seitsemättä päivää ja eilen tuli pyyhittäessä verta, joten kyllä se täti sieltä tulee. Olin lääkärissä ja verikokeissa viime viikolla ja sain tiedon raudanpuutteesta. Aloitin eilen rautakuurin. Ollaan oltu mun miehen kanssa jo vuosina 2011-2014 noin 3 vuotta ilman ehkäisyä ”tulee jos on tullakseen”-mentaliteetillä, eikä tärpännyt. Silloin päätettiin että meillä menee ihan hyvin kahdestaankin. Nyt kuitenkin vähän vanhempana vauvakuume iski kunnolla ja päätettiin joulukuussa alkaa yrittää uudelleen. Lääkäri tietää meidän historian ja sanoi että jos ei puolen vuoden sisällä natsaa, laittaa lähetteen tutkimuksiin. Nyt yk4, mutta silti harmittaa ja vähän pelottaa.
Kiitos ja anteeksi avautumisesta.
Tsemiä ja iloa kaikille loppuviikkoon!
Mun muutama ystävä ja miehen puolelta sen isä tietää, että yritetään parasta aikaa.
Mutta meidän kummankaan sisaruksille ei olla kerrottu tai sukulaisille.
Ystävät ei kysele kun oon sanonut, että kerron jos on jotain kerrottavaa.
Miehen isä kyselee välillä, odottaa niin innolla josko meille joskus vauva suotais ja hän sais yhden lapsenlapsen lisää. :)
Välillä on tehny mieli omalle siskolle kertoa, mutta en halua sitä hössötystä ja kyselyä, mitä siitä varmasti seurais.
Kerrotaan sitten jos plussa jossain vaiheessa tulee. :)
 
Kiitos onnitteluista, joita en kyllä nyt vielä osaa ottaa vastaan kun menkatkaan ei ole vielä myöhässä.

Aamulla tein testit uudestaan
https://aijaa.com/1GcvMb
Ja kyllähän tuohon selkeä plus tuli. Nyt tietty mietityttää et miten se jo nyt näkyisi,vaikka monia huolettaa haalea viiva, ikinä ei ole hyvä nyt siis on dpo 10. Maanantaina vasta pitäisi alkaa menkat.

@petronella09 mä uskon että teillekin pian plussa tulee <3
 
Lueskelin kanssa, et ois tehokkaampi emättimen kautta. Höh! Epätietoisuus iskee, että miksi minä en tarvinnut kunnon tehoja kun ohjeistettiin suun kautta :D Noh en ala sooloileen, mennään nyt tällä. Ainakin jotain imeytyy kun törkeän huono olo ja huimaus tuli eilen aamulla otetusta lugesteronista. No sitten luin, että kannattais ottaa illalla, joten tänään jatkuu niin :D

Kovasti on ollut vatsa kipeä/turvonnut/kivistänyt eilen ja tänään, varmaan pregnyl tai luget tässäkin asialla ja jälkimmäistä veikkaan, kun ei pregnylistä aikaisemin ole tullut kuin turvotusta.

Onko muilla keltarauhashormonia syövillä kovia alavatsatuntemuksia?
Juu kyl siitä tulee kunnon kivistykset. Itellä ainakin just sen jälkeen, kun on sen sinne asetellu. :D Muistuttaa menkkakipuja.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja chili_
Kiitos onnitteluista, joita en kyllä nyt vielä osaa ottaa vastaan kun menkatkaan ei ole vielä myöhässä.

Aamulla tein testit uudestaan
https://aijaa.com/1GcvMb
Ja kyllähän tuohon selkeä plus tuli. Nyt tietty mietityttää et miten se jo nyt näkyisi,vaikka monia huolettaa haalea viiva, ikinä ei ole hyvä nyt siis on dpo 10. Maanantaina vasta pitäisi alkaa menkat.

@petronella09 mä uskon että teillekin pian plussa tulee <3
Kyllä minusta hyvä viiva jos vasta maanantaina pitäisi alkaa :)
 
Ensin onnittelut kaikille plussanneille ja tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille.

Pakko kirjoittaa tänne kun olen ihan ymmälläni. Kp 37 menossa ja cb:n testi näytti edelleen negatiivista. Edellisen testin tein viikko sitten 30. kiertopäivänä ja negaa näytti silloinkin. Ovulaatio on ehkä tapahtunut 16. kiertopäivän jälkeen, sillä silloin loppui testit, eikä tullut ostettua lisää. Alavatsan juilimisia oli koko viime viikon ja sitten ne loppuivat satunnaisia nippailuja lukuun ottamatta. Lauantaista alkaen on rinnat olleet aavistuksen turvoksissa, mutta muita oireita ei ole. Eikä nyt ole oikein pms-oireitakaan.

Olen tätä palstaa lukenut täällä taustalla ja pariin kertaan kirjoitellutkin. Toivon niin, että kyseessä olisi myöhäinen ovulaatio ja tärppi eikä pitkittynyt kierto. Yritys kun ollaan aloitettu kummiskin jo 3/18 ja matkan varrella tehty laparoskopia ja koettu yksi rypäleraskaus, minkä jälkimaininkien jälkeen nyt yk 3 menossa. Puuh.

Varsinainen omanapailuteksti oli tämä, kun oli vaan pakko nyt avautua. Kaipailisin myös kokemuksia myöhään plussanneilta, jos täällä semmoisia on. ❤
 
Kenellä ollut aiemmin kemiallisia niin onko ollut kramppailua vielä vaikka vuoto loppunut? Vaikuttiko kiertoon?
Mun piti oikein käydä kahlaa viestejä uudelleen tuolla odotuspuolella kun oken näemmä tämän sinun km ihan missannut. Kun jäin oman vuodonalun jälkeen palstatauolle.
Tsemppiä!
Mä olen luottavainen, että ei vaikuttaisi kiertoon.. kun ei menkat ehtinyt olla kuin viikon myöhässäkään. Oliko sulla suht saman verran? Vuoto kesti vähän pidempään,normi 5 päivän sijaan kesti 7päivää. Että kyllä mä nyt toiveikkaana taas ovulaatiota tässä metsästän...
Kramppailua ei oo ollut koko aikana. Mut alavatsajomotusta, mitä tuntuu olevan vähän väliä muutenkin.. en osaa liittää sitä oikein mihinkään.
 
V A U V A 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi PUNAISELLA Ilmoitathan
PUNAISELLA päivityksesi, jotka haluat listaan.
Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa : )

★★★★★★★★★★★★★★★★★

22.3.2021 Maanantai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Zanma,ya 10/16, 1.lapsi
+ Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
Sabs, ya 9/18, 1.lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
+ haaveistatotta, ya 11/18, 3 lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
+ Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
+ Titi-Love, ya 5/19, 2. lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Deneb, ya 10/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
+ Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
+ Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
+ Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
+ Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
Spekulaattori82, ya 4/20, 3. lapsi
Petronella09, ya 4/20, 5.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
+ Paatuska, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
+ -Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
+ Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+ Rougemoux ya 5/20 2.lapsi
+ Rust ya 5/20, 2.lapsi
+ helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
+ Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
+Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
+kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
Toive23, ya 6/20
innap, ya 7/20, 2.lapsi
+ Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
+ AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
+ Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
+ Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+ Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Coguine, ya 7/20, 2. lapsi
Ewa87, ya 7/20, 2. lapsi (miehen 1. lapsi)
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
+ nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 8/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
+ Hisulius/ ya 8/20 / 2.lapsi
Soffia29 ya 8/20, 1. lapsi
+ 5xäiti, ya 08/20, 6. lapsi
Kuumeilija40, ya 08/20, 2. lapsi
+ Inkivilla, ya 09/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
+Liljannuppu, ya 9/20, 2. lapsi
Suhveli, ya 9/20, 4. lapsi
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
+Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Meemuli, ya 9/20, 1.lapsi
+ Lillium, 9/20, 3. lapsi
+ Elviira32 ya 9/20, 3. Lapsi
+ Nuorena äidiksi, ya 10/20, 1.lapsi
Henkkuliini, ya 10/20, 2.lapsio
Lilaaa, ya 10/20, 2.lapsi
Chili,ya 10/20, 3.lapsi
+ Talvilintu, ya 10/20, 2. lapsi
Mansikka_maanantai, ya 10/20, 1. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
+ Kimallus, ya 10/20
Toivojatintti, ya 10/20, 2. lapsi
+ Loree, ya 11/20, 1.lapsi
+ Satsuma_, ya 11/20. 2 lapsi
+ Rosmarin, ya 11/20, 3.lapsi
Daisy01, ya 11/20
Lavender_,ya 12/20
Nuunuu-84, ya 12/20
+ Huuma 40+,ya 12/20
Samppa40,ya 12/20, 3.lapsi (miehen 1. lapsi )
Scarletta, ya 12/20, 1.lapsi
Sdff, ya 1/21, 2.lapsi
+ Liilja, ya 1/21, 3.lapsi
Toiveikas1992, ya 01/21, 1.lapsi
Jennie_, ya 2/21, 1.lapsi
Neitperhoinen, ya 2/21, 5.lapsi
+Äitionnellinen ,ya 2/21? 3. lapsi
Hulda_84 ,ya 2/21? 3. lapsi
Marsku88 ,ya 2/21, 3. lapsi
Alocasia,ya 2/21, 2. lapsi
Leonida, ya 2/2021, 1. Lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Wanti.........................kp 80/35-48
Toive23.......................kp 70/27
Neitperhoinen...........kp 68/30-31
Alocasia....................kp 38/?
Mamtobe................kp 35/28
Toivojatintti............kp 30/28
Jennie_................kp 28/31?
Kirjoh89...............kp 26/28
Ewa87...................kp 24/28
Scarletta.............kp 23/27-28
Sinisilmät......…kp 23/30
Krippis...........kp 20/22-24
Meemuli............kp 20/35-43
Nuunuu-84..........kp 19/30
Kuumeilija40.........kp 15/
Petronella09.........kp 13/25-27
Hulda_84.......kp 13/26-30
Iinanen.........kp 12/23-24
Chili_..............kp 11/28-29
Suhveli..........kp 10/27
Toiveikas1992.....kp 9/24-36
Lavender_........kp 9/25
Marsku88..........kp 8/31
Leonida.......kp 5/29-30
Daisy01.....kp 1/34

★★★★★★★★★★★★★★★★★

Kirjoh89..........dpo 11
Jennie_...........dpo 10
Scarletta.........dpo 10
Krippis................dpo 9
Nuunuu-84....dpo 7
Iinanen...............dpo 3
Kuumeilija40.....dpo 2
Hulda_84......dpo 1
Meemuli.......dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
Mut voi merkata plussanneisiin!
 
Mun piti oikein käydä kahlaa viestejä uudelleen tuolla odotuspuolella kun oken näemmä tämän sinun km ihan missannut. Kun jäin oman vuodonalun jälkeen palstatauolle.
Tsemppiä!
Mä olen luottavainen, että ei vaikuttaisi kiertoon.. kun ei menkat ehtinyt olla kuin viikon myöhässäkään. Oliko sulla suht saman verran? Vuoto kesti vähän pidempään,normi 5 päivän sijaan kesti 7päivää. Että kyllä mä nyt toiveikkaana taas ovulaatiota tässä metsästän...
Kramppailua ei oo ollut koko aikana. Mut alavatsajomotusta, mitä tuntuu olevan vähän väliä muutenkin.. en osaa liittää sitä oikein mihinkään.
Voi ei :( paljon tsemppiä sinulle myös ♥
Joo minulla oli kuukautiset myöhässä 9pv ja oli siis semmoista jomottelua ollut jo jonkun aikaa. Nyt ollut välillä kramppailua ja tänäänkin, vaikka tänään vuoto kokonaan loppui. Eli kesti 7pv,mikä hiukan pidempään kuin normaalisti. Toivottavasti ei mitään kummempaa häiriötä tule kiertoon ja nuo kramppailut loppuu.
 
Suuret onnittelut @Nuunuu-84 !!!!

Tsempit @petronella09 ja @Iinanen ja voimia päiviinne! Ymmärrän että alkaa välillä jo usko loppua, kunpa teilläkin pian tärppäisi!

Oletteko kertoneet läheisillenne, että yritätte vauvaa? Minä en ole kertonut kenellekään, koska en halua että kukaan kyselee että ”no joko tärppäsi?”. Välillä harmittaa, kun ei voi vuodattaa sydäntään vauvaan liittyen kenellekään, mutta onneksi täällä voi jutella. Siirryn uuteen kiertoon tänään tai huomenna, selkeät menkka- ja PMS-oireet. Itkuherkkyys ja menkkakivut nyt seitsemättä päivää ja eilen tuli pyyhittäessä verta, joten kyllä se täti sieltä tulee. Olin lääkärissä ja verikokeissa viime viikolla ja sain tiedon raudanpuutteesta. Aloitin eilen rautakuurin. Ollaan oltu mun miehen kanssa jo vuosina 2011-2014 noin 3 vuotta ilman ehkäisyä ”tulee jos on tullakseen”-mentaliteetillä, eikä tärpännyt. Silloin päätettiin että meillä menee ihan hyvin kahdestaankin. Nyt kuitenkin vähän vanhempana vauvakuume iski kunnolla ja päätettiin joulukuussa alkaa yrittää uudelleen. Lääkäri tietää meidän historian ja sanoi että jos ei puolen vuoden sisällä natsaa, laittaa lähetteen tutkimuksiin. Nyt yk4, mutta silti harmittaa ja vähän pelottaa.
Kiitos ja anteeksi avautumisesta.
Tsemiä ja iloa kaikille loppuviikkoon!
Mulla on tosi samanlaisia tunteita ajoittain @Scarletta , varsinkin kierron lopussa ja menkkojen alkaessa..
Mulla on usko, että tärppää toivottavasti jossain vaiheessa, olen vaan niin valmis, että haluaisin (ja toivon) raskautumisen tapahtuvan nopeasti...Tämä odottelu ja piinailu oli mulle yllätys vaikka tiedän, että monilla menee tässä hetki. Olen myös miettinyt, että mitä jos meille ei suoda koskaan lasta ja olen tullut siihen lopputulokseen, että meillä on kivaa kaksistaan, ja tämän tajuaminen helpotti. Pitkään en edes ollut varma, haluanko lasta, mutta nyt on vauvakuume. Itse en ole valmis kovin rankkoihin hoitoihin.

Mulla sama, että lääkäri käski soitella puolen vuoden jälkeen, kun täytän 35 tänä vuonna. Meilläkin on yritystä joulukuusta saakka eli ei edes paljoa, silti välillä tulee surku asiasta.

Tohon yrityksen kertomiseen liittyen, mä olin aluksi päättänyt olla kertomasta asiasta kellekään, mutta sitten kerran, kun oltiin ottamassa skumppaa parin hyvän kaverin kanssa, eikä yhtään tehnyt mieli ottaa edes lasillista, niin tuli sanottua siitä.. Oli tosi huojentavaa kertoa yrityksestä näille kavereille ja kaikki oli tosi iloisia ja kannustavia. Toinen kavereista kertoi heidän omasta yrityksestä ja fiiliksistä. Sen jälkeen on ollut tosi kiva kyselläkin jotain juttuja tältä kaverilta. Sen jälkeen päätin, että kerron, jos siltä tuntuu ja nyt ehkä 5 läheistä ystävää tietää. Keltään ei ole tullut tökeröitä kyselyitä ja jos joltain tulisi, niin vastaisin siihen, että tämä asia on tosi herkkä ja joskus on surullisia fiiliksiä.

Hyvä, että sait rautakuuriin! Pienetkin asiat voi edistää raskautumista, siihen kannattaa uskoa:) Ole itsellesi lempeä näin uuden kierron alussa, vaikka jotain kivaa spessua, kevätauringosta nauttimista tai herkkuateria. Me ollaan aina joskus kierron alussa tilattu sushia, kun sitä ei sitten raskauden aikana saisi syödä. Tsemppiä viikonloppuun. :love:
 
Voi mitä plussia ja lupaavia oireita! Peukut pystyssä ja laittakaa testikuvia kun teette!! <3

@Nuunuu-84 rfsu taitaa olla foorumien perusteella huono. Mulla tosin ihan tyhjää sekin näyttänyt, paitsi on siinä ehkä vähän "kiiltävä" se viivan kohta kun valoa vasten katsoo mutta ei mun silmillä siitä saa haamuakaan.

Kp3. Mieli alkaa selkeästi piristyä ja menkat väistyä. Miksi mä odotan näin innolla oviksen tikuttamista? Koska siinä onnistumisen todennäköisyydet on suuremmat kuin raskaustestejä kuluttaessa? Ja koska ovistestit näyttää myös oviksen lähestymisen jne. toisin kuin raskaustesti joka ei kerro jos MELKEIN tärppäsi...
Yksi innokas oviksen bongailija ilmottautuu! En yleensä tee r-testiä ennen kuin menkat on myöhässä, mutta ovistikkuja menee kyllä... :LOL:
Joka päivä ihan innoissaan, että tulisko selkeä ovisviiva tikkuun. :ROFLMAO::geek:

Hyvää ovisbongailua ja uuden kierron yritystä:)) Koko kierron positiivisinta aikaa heheh paitsi tietty plussaaminen, jos siihen pääsisi vaan PIAN!
 
Mä tein eilen ja tänään dpo11 ja 12 positiivisen raskaustestin... En ymmärrä nyt ollenkaan, voiko näin tapahtua! Tämä kierto oli viimeinen mahdollisuus saada vauva 2021, vaikka eihän se tietysti vieläkään varmaa ole. Kyseessä on siis elämäni toinen raskaus, ensimmäinen päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon.

Mulle voi siis listalle laittaa plussan :)

+ Malia, ya 8/18, 1. lapsi

(Sori en saa punaiseksi, mulla ei kännykällä toimi mikään noista tekstinmuokkausnapeista)
 
Mä tein eilen ja tänään dpo11 ja 12 positiivisen raskaustestin... En ymmärrä nyt ollenkaan, voiko näin tapahtua! Tämä kierto oli viimeinen mahdollisuus saada vauva 2021, vaikka eihän se tietysti vieläkään varmaa ole. Kyseessä on siis elämäni toinen raskaus, ensimmäinen päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon.

Mulle voi siis listalle laittaa plussan

+ Malia, ya 8/18, 1. lapsi

(Sori en saa punaiseksi, mulla ei kännykällä toimi mikään noista tekstinmuokkausnapeista)
Tuttu nimimerkki!
Sulla taisi olla sama ongelma limiksen kanssa kuin mulla?
Oliko teillä joku hoitomuoto tähän johtaneeseen plussaan jos saa udella?
Paljon onnea kuitenkin ja tarrasukkia :love: :love:
 
Mulla oli viime yönä aivan kauheaa menkka juilimista. Nyt aamulla on nokka tukossa. On sellainen olo että menkat alkaa. Nyt on KP 19 ja dpo 6. Odotellaan rauhassa niitä menkkoja en osta yhtään testiä. Nyt pidän siitä kiinni. Flo ennustaa menkkoja 1.4 ja toinen sovellus 4.4. piina jatkuu yli viikon

Mulla on ristiriitaisia ajatuksia. Pelottaa se jos on tärpännyt ja menee taas kesken. Se ahdistaa jos en tulekaan enää raskaaksi. Mutta eniten pelkää keskenmenoa siksi tunnen pientä ahdistusta uudesta raskaudesta. Kuinka monella on samanlaisia ajatuksia? Onko jollain raskaus onnistunut heti seuraavasta kierrosta keskenmenon jälkeen?
 
  • Tykkää
Reactions: Mansikka_maanantai

Yhteistyössä