toivotatteko eläimille hyvät yöt? :)

  • Viestiketjun aloittaja harmi...
  • Ensimmäinen viesti
harmi...
sii koirille esim käytte lutustelemassa:) ja toivottamassa hyvät yöt jne.. vai??? kun jos mminä meen tuon meijän koirulin luo toivottaan hyvät yöt jne niin sehän vaan piristyy eli pakko olla vaan kattomatta edes sitä kun meen nukkumaan...ois niin ihana halia ja höpötellä sille ku toinen on niin lutunen<3
 
Kyllä mä kanille useimmiten hyvät yöt huikkaan & tarjoan iltapalaa kun laitan sen illalla häkkiin ennen kun menen nukkumaan.

Ja aamulla miltei ekana toivotan jänölle hyvät huomenet, kysyn haluaako se hyppimään, vastaan kysymykseen itse että joo tottakai haluat, ja päästän sen pois häkistä :)
 
Jos joku elukoista nukkumaan mennessä erikseen varta vasten pyrkii iholle, niin saa toki rapsutukset ja hyvän yön toivotukset.

Mutta en mä mitenkään erikseen jokaista ala supsuttamaan ja hössöttämään, yöhön astihan siinä menisi.
Talliin ja kanalaan huikkaan ihan vaan kaikille yhteisesti hyvät yöt samalla, kun valot sammutan.
 
Viimeksi muokattu:
dogii
Minä kanssa koiralle, illalla rapsutan ja toivottelen hyvät yöt, ja aamulla hyvät huomenet :)
Mies tosissaan välillä katsoo kieroon, mutta siitä on vaan tullut sellainen tapa. Juttelenhan mie sille muutenkin päivisin, varsinkin jos ei muuta juttuseuraa ole :D Ja hyvien öiden toivotusten jälkeen koirakin kömpii omaan punkkaansa nukkumaan heti :)

Tosiaan ihana kysymys, tuli hymy huulille! :) Hyvää yötä kaikille, ihmisille ja eläimille!
 
"jep"
Kyllä ja huomenet aamulla. Ja ulos lähtiessä huikataan ovelta heipat, samoin tullessa. Tuolle ikiuntaan pihalla nukkuvalle toivotan joka ilta hyvät yöt, mutta aamuisin unohdan sanoa huomenta...ehkä ei siitä pahastu kun eihän se nouse kummiskaan :( mutta hyvät yöt on PAKKO sanoa, kuten eläessäänkin. Ehkä alitajuisesti se huomenta jäi pois, alussa sanoin senkin myös tuonne pihalle (ikkunasta siis).
 
Illalla pussaan koiraa jos se tulee yläkertaan myös nukkumaan. Aamullakin jos se on ylhäällä. Jos se nukkuu alhaalla niin jää ilman pusuja ja aamulla vaan tuupin sitä että nostais labbiksen perseensä tyynyltä ylös, alkaisi vahtimaan kuin seefferi ja jahtailemaan kaikkea kuin ajokoira. Ja niin se tekeekin kun sen ensin käy väkisin herättämässä, muuten se nousee vasta puoleltapäivin.

Kissat ei ole kuin ruoka-aikaan tavoitettavissa.
 

Yhteistyössä