Toivotko ikinä yöllä herätessäsi, että olisit

vähintään kymmenen vuotta nuorempi niin ehkä jaksaisi paremmin esim. valvomisrumbaa`?

Mä välillä salaa toivon. Ja samaan syssyyn siis olen iloinen nykyisestä iästäni (37) ja laitan aamulla ryppyvoidetta reilummin silmäkulmaan.

Olen nimittäin huomannut taas, että tyynynjäljiksi luulemani viiva yläluomilla eivät enää häviäkään päivän aikana. Tervetuloa näkyviin eletty elämä! =)
 
Jooh,kyllähän sitä jaksais varmaan enemmän jos ikää olis kymmenen tai kaksikymmentä (HUI!) vuotta vähempi.Mutta hyvä tämä ikä (38)on pienten lasten äitinä oloon.Turhat kotkotukset on jääneet..
Ryppyvoidetta sivellään täälläkin aamuin illoin,ja silmänympärysvoide ei enää riitä,niitäkin pitää olla kaksi. :kieh: :LOL:

Ollaan ylpeitä itsestämme :saint:

 
Kyllähän sitä nuorempana riitti virtaa toisella lailla =) Se johtui paljolti varmaan myös siitä, että ehti kuntoilla ja esim liikkui vain pyörällä eikä autolla. Eikä ollut muita huolehdittavia kuin oma itsensä. Olen kyllä oikein tyytyväinen ikääni (38 v) enkä melkein malta odottaa, että 40 tulee täyteen =) Muuten apteekin eucerin Q10 -sarja on erinomainen hinta-laatusuhteeltaan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.03.2006 klo 11:07 Footballers Wife kirjoitti:
Kyllähän sitä nuorempana riitti virtaa toisella lailla =) Se johtui paljolti varmaan myös siitä, että ehti kuntoilla ja esim liikkui vain pyörällä eikä autolla. Eikä ollut muita huolehdittavia kuin oma itsensä. Olen kyllä oikein tyytyväinen ikääni (38 v) enkä melkein malta odottaa, että 40 tulee täyteen =) Muuten apteekin eucerin Q10 -sarja on erinomainen hinta-laatusuhteeltaan.
Kiitos voidevinkistä! Ei muuta kun kokeilemaan.
 
selluliittivoide
Koskaan ei ole ollut yö heräily hauskaa, enkä itselläni oikein näe iässä siihen eroa, vaiikka ensimmäisen vauvan sain 11v sitten. Nyt päätin äitiyslomalle jäädessäni kuukausi sitten, että joka aamu ensin pestään hampaat ja laitetaan tukka ja sit aamupäivällä vielä hieman"kirkastetaan "ulkonäköä vaikka huulikiillolla niin päivä menee paremmin. SElluliittivoidetta sivelen jalkoihin nyt eka kertaa, lehdessä oli tuottanut tulosta koehenkilöille. KOETAN muistaa myös rasvata rinnat ja kaulan....JOSPA tuo naisellisuus sitten oikein kukoistais
38v ja neljä poikaa :LOL: :kieh:
 
Toivon! Nimenomaan sen takia että jaksaisin paremmin valvoa... ja muutenkin. Nuorempana sitä oli paremmassa kunnossa fyysisestikin ja jaksoi paremmin. Ja senkin takia toivoisin että olisin vähän nuorempi edes niin ehkä voisin vielä tehdä pikkukolmosenkin... ;) Nyt jo ikää 38 ja perään en kyllä jaksa kolmosta ja muutaman vuoden päästä tuskin enää uskallan/jaksan. Joo, ryppyjä on ja harmaita hiuksiakin :( (onneksi on värit keksitty, hih) eli viimeisen vuoden aikana on vanhettu paljon. Mutta muuten olen tyytyväinen nainen ja onnellinen ihanista lapsistani :heart:
 
Olen nimittäin huomannut taas, että tyynynjäljiksi luulemani viiva yläluomilla eivät enää häviäkään päivän aikana. Tervetuloa näkyviin eletty elämä! =)
[/quote]

Juu, tosiasia on että ne "ajetut kilometrit" alkaa jo minullakin näkyä :whistle: , mutta siltikään en päivääkään vaihtasi pois ja olen tyytyväinen ikääni (33 v).
En usko että olisin yhtään sen pirteämpi yövalvomisista vaikka olisin 10 vuotta nuorempi.. Muistikuvani mukaan (joka on jo aika hatara... :ashamed: ) ollessani 20 vuotias tuore äiti, olin ihan yhtä väsynyt aika-ajoin niinkuin olen nytkin..
Ikä on vain numeroita, asenne on se tärkein =)
 

Yhteistyössä