Toivottavasti aamulla on hoitaja paikalla päiväkodilla

Mä kun en ole muistanut ilmoottaa likan hoitoaikaa. :kieh: :headwall: Likka pitääs viedä hoitoon klo:6.40. No siivooja siellä ainakin on paikalla. :D

Päiväkoti kyllä aukiaa klo: 6.30 ja mulla on sellaanen käsitys, että kyllä siellä hoitaja on vaikka ei lapsia olisikaan siihen aikaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja salla:
Alkuperäinen kirjoittaja r:
Meillä päiväkotiin tulee hoitaja vähän ennenkuin ekalapsi tulee hoitoon ;)
niinpä, vähän ennenkuin eka ILMOITETTU lapsi tulee hoitoon....
No jos päiväkoti aukeaa klo 6.30, eka työntekijä tulee töihin klo 6.30. Meillä myös 5.30 hoitoa tarvitsevia, mikäli he unohtavat ilmoittaa, niin silloin ovat tunnin etuajassa.

Muoks. siis työntekijän on oltava paikalla silloin kun pulju aukeaa, toinen juttu on että ei ole kivaa jos yhden työntekijän aikana paikalle saapuukin 10 lasta kun ei ole etukäteen ilmoitettu asiasta.
 
vieras
Jos tää etenee kuten se Scarlettin "päälleni melkein ajettiin"-ketju niin tulemme lukemaan vielä sivukaupalla apn mielipiteitä siitä että vika on tässäkin tapauksessa yksinomaa hoitajassa ja koulussa :D
 
espoossa
Alkuperäinen kirjoittaja Vastarannankiiski:
Alkuperäinen kirjoittaja salla:
Alkuperäinen kirjoittaja r:
Meillä päiväkotiin tulee hoitaja vähän ennenkuin ekalapsi tulee hoitoon ;)
niinpä, vähän ennenkuin eka ILMOITETTU lapsi tulee hoitoon....
No jos päiväkoti aukeaa klo 6.30, eka työntekijä tulee töihin klo 6.30. Meillä myös 5.30 hoitoa tarvitsevia, mikäli he unohtavat ilmoittaa, niin silloin ovat tunnin etuajassa.
Mun lapsen päiväkodissa ne ei tule ennen kun sillon kun eka lapsi tulee hoitoon, eli jos ekan lapsen hoitoaika alkaa klo 6.45 niin ne ei ole siellä 6.30 vaikka päiväkoti silloin aukeaa. Oma lapsi alottaa aina 6.30 ja siitä ihme vääntöä ollut, et heti vaan jos on ollu vapaa päiviä ni on kauhean ilosia kun ei tartte tulla 6.30
 
r
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Meidän lasten pk:ssa on aina ollut hoitaja paikalla, jos oon vienyt (ilmoittamattakin kerran tai kaksi :snotty: ) jo ennen seiskaa.
Tääki on varmaan aika paikkakohtanen asia. Miten menetellään;) Meille siitä vanhempain illassa erikseen kerrottiin, että on tärkeää ilmoittaa hoitoajat etukäteen, ettei hoitaja tule turhaan aamulla. Niitä pysty kyllä sitten mulkkaamaan vaikka edellisenä päivänä jos se hoitaja oli vielä paikalla kuka aamulla tuli ekaks töihin.
 
No ihan hoitajien puheista olen saanut sellaasen kuvan. Kun kerran kysyttiin, että niin onko se huomisen aika mikä niin hoitaja sanoi, että hän sitten jättää lapun aamuvuorolaaselle, että likka tulee aikaasin. Eli siellä olisi hoitaja ollut silti vaikka likka olisi mennyt myöhemmin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja espoossa:
Alkuperäinen kirjoittaja Vastarannankiiski:
Alkuperäinen kirjoittaja salla:
Alkuperäinen kirjoittaja r:
Meillä päiväkotiin tulee hoitaja vähän ennenkuin ekalapsi tulee hoitoon ;)
niinpä, vähän ennenkuin eka ILMOITETTU lapsi tulee hoitoon....
No jos päiväkoti aukeaa klo 6.30, eka työntekijä tulee töihin klo 6.30. Meillä myös 5.30 hoitoa tarvitsevia, mikäli he unohtavat ilmoittaa, niin silloin ovat tunnin etuajassa.
Mun lapsen päiväkodissa ne ei tule ennen kun sillon kun eka lapsi tulee hoitoon, eli jos ekan lapsen hoitoaika alkaa klo 6.45 niin ne ei ole siellä 6.30 vaikka päiväkoti silloin aukeaa. Oma lapsi alottaa aina 6.30 ja siitä ihme vääntöä ollut, et heti vaan jos on ollu vapaa päiviä ni on kauhean ilosia kun ei tartte tulla 6.30
Joo, tuo on sitten paikkakohtaista. Meillä iso päiväkoti ja paljon työntekijöitä, ja työvuorot lyödään lukkoon aina hyvissä ajoin, noiden ääripäiden osalta. Siinä välillä sitten säädetään tilanteen mukaan.
 
Monessa päiväkodissa on näin välipäivinä ennen loppiaista vähemmän lapsia hoidossa ja usein myös hoitajia lomilla kun ei ole tarvetta kaikille. Toivotaan, et pk on auki, mut ei se 100% varmaa ole... :|
 
jep
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
No ihan hoitajien puheista olen saanut sellaasen kuvan. Kun kerran kysyttiin, että niin onko se huomisen aika mikä niin hoitaja sanoi, että hän sitten jättää lapun aamuvuorolaaselle, että likka tulee aikaasin. Eli siellä olisi hoitaja ollut silti vaikka likka olisi mennyt myöhemmin.
voihan olla että siellä on ollut joku joka on tarvinnut hoitoa aiemmin kun sun likkas, ja aamun hoitajalle jätettiin vaan viesti et sun pentus tulee aiemmin ilmoitettua myöhemmin
 
jep
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
No ihan hoitajien puheista olen saanut sellaasen kuvan. Kun kerran kysyttiin, että niin onko se huomisen aika mikä niin hoitaja sanoi, että hän sitten jättää lapun aamuvuorolaaselle, että likka tulee aikaasin. Eli siellä olisi hoitaja ollut silti vaikka likka olisi mennyt myöhemmin.
voihan olla että siellä on ollut joku joka on tarvinnut hoitoa aiemmin kun sun likkas, ja aamun hoitajalle jätettiin vaan viesti et sun pentus tulee aiemmin ilmoitettua myöhemmin
 
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
No ihan hoitajien puheista olen saanut sellaasen kuvan. Kun kerran kysyttiin, että niin onko se huomisen aika mikä niin hoitaja sanoi, että hän sitten jättää lapun aamuvuorolaaselle, että likka tulee aikaasin. Eli siellä olisi hoitaja ollut silti vaikka likka olisi mennyt myöhemmin.
voihan olla että siellä on ollut joku joka on tarvinnut hoitoa aiemmin kun sun likkas, ja aamun hoitajalle jätettiin vaan viesti et sun pentus tulee aiemmin ilmoitettua myöhemmin
Likka on aina ensimmäänen jos tuohon aikaan hänet viedään hoitoon.

Pentu mun lapseni ei ole.
 
vieras
No jos joku toinen lapsi on ilmoitettu tulevaksi jo tuolloin aikaisin niin sitten on hoitaja, mutta ellei kukaan ole ilmoittanut tulevansa vielä silloin niin veikkaan että harvassa pk:ssa on hoitaja siellä "turhaan" odottamasa. Kun tuntuu että ylipäätään säästösyistä niitä hoitajia ei meinaa olla ikinä tarpeksi niin miksi hoitajalle maksettaisiin esim. tunnista, jolloin ei ole edes ketään hoidettavia?
 
Hp
Alkuperäinen kirjoittaja bagmam:
Monessa päiväkodissa on näin välipäivinä ennen loppiaista vähemmän lapsia hoidossa ja usein myös hoitajia lomilla kun ei ole tarvetta kaikille. Toivotaan, et pk on auki, mut ei se 100% varmaa ole... :|
Meillä on omat pk:t auki (lasten ja oma työpaikka), mutta ryysistä voi tulla olemaan, kun ainakin omassa talossa on myös pari muuta päiväkotia, hoitajineen ja lapsineen. Meilla ovet aukeaa aina 6.15 tuli lapsia tai ei, mutta voihan sitä joskus jokua nukkua pommiin ja myöhästyä ekasta vuorosta. Tuo aukiolo riippuu tosiaan ihan talosta, mutta yleensä isot talot ja kunnalliset pk:t aukeaa ainakin täällä Hesassa vaihtelevasti 6.15-7.
 
Meillä on lomien aikaan vähän sellaista ongelmaa, ettei tiedä mistä tuota tyttöä milloinkin pitää hakea. No, onneksi eri ryhmät ovat kuitenkin saman katon alla, mutta eri kerroksessa. Mellä on 3 eri vaihtoehtoa, mistä tyttöä lähteä kyseleen. :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Meillä on lomien aikaan vähän sellaista ongelmaa, ettei tiedä mistä tuota tyttöä milloinkin pitää hakea. No, onneksi eri ryhmät ovat kuitenkin saman katon alla, mutta eri kerroksessa. Mellä on 3 eri vaihtoehtoa, mistä tyttöä lähteä kyseleen. :kieh:
Mullakaan ei oo mitään tietoa siitä, minne tytön tiistai-aamuna vien. Rakennuksen tiedän, ryhmää en :kieh:

No, toivottavasti ne edes siellä päivystävässä pk:ssa tietävät että tyttö on tulossa. Hoito on varattu kyllä, ja oma pk siitä päivystykseen ilmoittanut. Mutta kerran, kun oltiin varattu hoito, ja olin vieläpä itse soittanut & muistuttanut siitä, niin vastassa oli hölmistyneen näköisiä hoitajia: kuka hän on, onko hänestä ilmoitettu vai, mitäs me nyt tehdään... :headwall:
 

Yhteistyössä