Tokasta tai kolmannesta inssistä plussaneita?

Taannoin oli ketju ekasta inssistä plussaneista, nyt kysynkin löytyyko tokasta tai kolmannesta plussanneita?

Eka inssi kun tuotti vain puusta alas putoamisen ja surun. Joten nyt täytyy toivo siirtää seuraavaan inssiin. Joten onkohan näitä? Tuntuu vaan siltä että jos ei ekasta, niin miksi sitten ees tokasta tai kolmannesta.

Eli jos ihmisiä joilla näin onnellisesti käynyt, niin piristäkääpä uutisillanne! :)
 
Tungen mielenkiinnosta vielä lisäkysymyksen...
Eli jos on tärpännyt tokasta tai kolmannesta inssistä niin oliko tärppi inssin jälkeen erilaiset oireet kuin ei onnistuneissa insseissä..niin ja minkalaisia oireita?
 
katjuusa
Mä plussasin kolmannesta inssistä. Eiköhän se ole niin, että kolme-neljä inssiä kannattaa tehdä, vasta sen jälkeen voi sanoa että inssi ei ole se oikea hoito. Äläpä siis turhia sure sitä, että eka ei tuottanut tulosta, eka ja toka hoito kun yleensä on vasta säätämistä, etsitään oikeaa lääkettä jne.

Mulla valitettavasti toi raskaus meni kesken ja nyt piinaillaan VIIDENNEN inssin tuloksia.
 
katjuusa
VIP1:lle vielä: Vaikee sanoa oireista. Tais tärppi-inssissä sitten jäädä se tissikipu päälle kun negakierroissa tissien arkuus lopahti pari päivää ennen menkkoja. Mutta vaikea siis sanoa...jälkeenpäin kun muistaa yleensä hieman vääristyneesti ja muutoinkin ei-raskaus- ja raskausoireet voi olla niin samanlaisia :)
 
Haalistunut
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.11.2006 klo 20:24 VIP1 kirjoitti:
Lisään vielä...äsken kaveri kertoi että hänen tutulleen oli tehty JOPA 10 inssiä ja kymmenes vasta tärppäs!!Huh huh!!
Oho! Siis tuohan on vain ihmisen kiusaamista. Onneksi se tärppi kuitenkin tuli. Oliko kaverisi yksityisellä puolella?
:snotty:
 
Haalistunut
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.11.2006 klo 20:30 Haalistunut kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.11.2006 klo 20:24 VIP1 kirjoitti:
Lisään vielä...äsken kaveri kertoi että hänen tutulleen oli tehty JOPA 10 inssiä ja kymmenes vasta tärppäs!!Huh huh!!
Oho! Siis tuohan on vain ihmisen kiusaamista. Onneksi se tärppi kuitenkin tuli. Oliko kaverisi yksityisellä puolella?
:snotty:
Siis korjaan, tutun kaveri...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.11.2006 klo 21:30 pietu- kirjoitti:
Taisipa joku kysely olla tästäkin olemassa... :) Minä olen yksi, jolla nappasi heti ensimmäisestä, mutta meni valitettavasti kesken. Nyt siis piinaillaan toista inssiä.
Saanko kysyä, että millä viikolla sait keskenmenon ja selvisikö mitään "syytä" keskenmenoosi? Kuinka yleistä se mahtaa olla hoidoilla saavutetussa raskaudessa ?
Voimia, siunausta teille :hug:
 
Rv 5+ eli pari noin kolme viikkoa inseminaatiosta.

Kyllähän niitä keskenmenoja varmasti tulee jo senkin vuoksi, että kehon toiminta ei ole normaalia (ollaan siis hoidoissa sen vuoksi). Toisille riittää pieni apu raskautumiseen ja toisilla ei meinaa onnistua millään..
 
Tokalla tärppäsi tai munis oli kyllä jo irronnut silloin kun kävin ultrassa mutta onneksi oltiin etukäteen "silviisiin"kun alkoi alavatsassa tuntua ovulaation merkkejä,nyt en kyllä muista mitä ovistikku sillon näytti...Eka inssin jälkeen sain haamuviivan,onneksemme toisella sitten tuli hartaasti toivottu tulos ja nyt luonamme on n.5kk tyttö.
 
puppis
Moi

Mulla kans kokemus ekan inssin onnistumisesta neljän vuoden takaa. Sillon inssipäivänä sanottiin, et munis oli jo irronnut.

Nyt pikkukakosta yritetty kerran inssillä ja toiseen inssiyritykseen päin suunnataan. Vielä olen positiivisella asenteella yrityksessä mukana. Ajattelen vain kevytkenkäisesti, että olipas huono mäihä, ehkä ensi kerralla sitten...
 

Yhteistyössä