tonalin

  • Viestiketjun aloittaja yks aloittelija
  • Ensimmäinen viesti
yks aloittelija
onko kukaan kokeillut tonalinia. kuin kauan täytyy syödä jotta tuloksia alkaa näkyä? oletko syönyt kauankin ja millä tablettimäärällä.
raskauskiloja vielä kymmenkunta ja ns jenkkakahvatkin löytyy.
entä kun lopettaa tonalinin syönnin jos painon saa puotettua, tuleeko
tuo painonnousu uudelleen vaikka terveelliset elämäntavat omaa.
Kaunista syksyä kaikille
 
olen vain vähän aikaa käyttänyt ko tuotetta (2purkkia) ja olen syönyt suositusten mukaisesti 4 kpl aamulla ja illalla. Paino ei ole puonnut vielä mutta ei ole täys olo ruuan jälkeen ja mittanauhaa olisi varmaankin alussa ainakin pitänyt käyttää, mutta mulla tuntuu ainakin hieman kiinteytyneet paikat.
 
ei auta
ei taida olla tonalinin syöjiä enää. olikohan niin että se ei auttanutkaa
ja kaiikki lopettivat. ehkäpä se on niin että liikuntaa enemmän ja panostaa tuohon rukokarelmonttiin.
 
Äiti 72
Mä söin tonalinia yhden purkin kevään korvalla samalla kun olin dieetillä muutenkin. Senttejä lähti sen purkin aikana noin 10 niin vatsalta kuin lantioltakin, reisistä vähän vähemmän. Painoa tippui mutta se oli varmaan ihan tuon ruokaremontin tulosta. Muistaakseni otin 3 tabua aamuin illoin. Huhtikuulta elokuun alkuun oli tullu 3 kolme senttiä takaisin kun en ole kesän aikana niitä popsinut enkä muutenkaan syömisiäni tarkkaillut. Nyt pari viikkoa sitten hain 2 purkkia ja toisen purkin jälkeen kerron montako senttiä on lähtenyt. Itse kyllä puhun Tonalinin puolesta koska mä olen saanut sillä todella hyviä tuloksia. Mutta en tietenkään yksin sillä vaan olen katsonut mitä syön. Tona vaan kiinteyttää ja kutistaa läskiä, näin haluan uskoa.
 
Täällä tonalinin käyttäjä.Toinen purkki nyt lopuillaan menossa, painossa ei kyl ole tapahtunu juuri mitään mutta kun matkoilla oltiin ja söin kuin hevonen viikon ajan, ei ole paino noussutkaan.
Monet, jotka ei näe päivittäin, sanovat mun hoikistuneen ja olen itekkin huomaavinani että löllöä olis vähemmin. Vyötäröltä on lähteny 4cm ja reidestä 1cm.
Tilasin niitä eilen lisää.Esim.hämeen luontaistuote (löytyy netistä) myy 2 purkkia hintaan 48e, ei postikuluja.
Uskon että tonalinien ansiosta on kuntokin kohentunut. Ennen en edes yrittänyt juosta tuota kuuden kilometrin lenkkiäni., nyt teen sen kevyesti, päivittäin.
 
täälä innokas äiti tuotteen suhteen,kun imetys loppuu alotan taas.
Mutta tää tuote ei "laihdutakaan" kiloissa eli puntariin turha katsoa vaan senttejä. Mullakin paino pysyi samana, mut kaikki hoki et oot laihtunut, sillä housut sujahti jalkaan ja olin tosi kiinteytynyt.

Mutta tulokset ei näy heti, vaan koko purkin söin .

Kannattaa kokeilla ja ottakaapas mielenkiinnosta mitat esim. jaloista , lantiolta ja jne. ;)
 
Äiti 72
Tonalin on konjugoitu linolihappovalmiste -cla, joka polttaa rasvaa, auttaa hoikistumaan ja kiinteytymään. Tuotetta myydään mm. luontaistuotekaupoissa, 150 kapselin hinta noin 26 euroa.
 
Minä käytin noin pari vuotta ja sitten sanottiin et hyvä pitää väliä no pisinkin taas jonkun parisen vuotta ja nyt taas aloitin yhen purkin oon kohta vetässyt. Voin suositella tonalinia nimittäin minä ainakin kiinteydyin ja vaikak söin välillä kuin sika ei paino noussut. Sitten jos vielä liikkuu ja kuntoilee se tehostuu vielä enemmän. Nyt olen painonvartioissa j apisteilen ja tuo liikunta on tullut kehiin niin siksi aloitin ja yksi purkki ei vielä näytä pahemmin tuloksii mutta kyllä se siitä. Kaverin tuttu laidutti tonalinin avulal 15kg eli alko liikkuakkin kivasti ja söi 8kpl yht päivän aikana ja sitä aikaa en muista kyllä. Sen voin vielä sanoo kun oli pari vuotta syönyt niin uimahallissa kaverille sanoin et kato mun taka reisiä ei yhtään ole appelsiini ihoo ja nyt taas hogasin et on tullut..Joten.....
 

Yhteistyössä