Tonne nuorten puhelimeen on aivan saatanan vaikee päästä.

  • Viestiketjun aloittaja nuori.
  • Ensimmäinen viesti
"Nope"
[QUOTE="nella";28972077]ei siinä mene kuin minuutti kun sinne sen profiilin tekee siksi aikaa. :) ottaa vaikka netistä jonkun kuvan. suosittelen oikeesti oon ite saanut paljon apua tuolta.[/QUOTE]

Väärin! Irc-gallerian säännöissä rekisteröitymis-kohdassa lukee näin:
Kysymys:Täytyykö oletuskuvan olla kuva itsestäni?
Vastaus: Kyllä. IRC-Galleria on palvelu, jossa jokaisen nimimerkin takaa löytyy oikea ihminen. Tästä syystä myös sellaisten henkilöiden, jotka eivät tunne sinua ennestään, täytyy voida tunnistaa sinut oletuskuvastasi. Oletuskuvan tulee sen vuoksi olla selkeä ja tuore kuva tunnuksen käyttäjästä.


Tuolla saa vaan helposti kimppuunsa ne, jotka ylläpidolle ilmiantavat käyttäjät, joilla on joko netistä otettu kuva, tai sitten muuten sääntöjen vastainen.

Ja siks toisekseen, tuonne pystyy rekisteröitymään käyttämällä fb-tunnuksia.

Joo meni OT:ksi, ja toivottavasti ap saa apua!
 
nuori.
Pääsin sinne kerran sisään, mutta sitten se heitti minut just ulos. :(

Muutaman sanan kerkesin vaihtaa sen tyypin kans siinä chatis... Perhana.

Ja joo, mulla ei oo mitään kuvaa, enkä ymmärrä miks pitäis välttämättä aina kuva palveluissa ollakkaan..
 
nuori.
Niinpä nella. Sanoppa muuta, mutta kassotaan saisiko noista uusimmista puhelinnumeroista apua huomenna :)

Ja mä oon ollu aina siinä käsityksessä että terkkari on tarkoittanut terveydenhoitajaa, ei terveyskeskusta. :D
 
Kannattaa soittaa terveyskeskukseen ja kertoa mikä on ongelman nimi, he kyllä ohjaavat ihan psykologillekin asti. Uskoisin että se vois olla pidemmällä tähtäimellä parempi ratkaisu jutella kasvotusten psykologin kanssa ongelmista, kuin soittaa satunnaisesti auttaviin puhelimiin. Nekin on tietysti hyvä vaihtoehto, mutta jos tiedostaa olevansa hieman hukassa jo pidemmältä aikaväliltä, vois tuosta olla parempaa apua. Heillähän on kuitenkin vaitiolovelvollisuus, niin siitä voi olla varma ettei sitä kautta ainakaan lähde mitään "juoruja" leviämään.
 
"vieras"
Ei se ole ainoa paikka, josta saat apua. Saat apua sieltä mielenterveystoimistosta. Tai ihan vain terveyskeskuksesta. Niistä saat paremminkin tietoa siitä minkälaista apua, mistä ja milloin voit saada.
 
nuori.
Noniin mä uppaan tästä vielä tätä ketjua.

Jotta saan nuo numerot, tossa on muutamia nii jos haluun vielä toisiin soittaa nii ei tarvii tätä ketjua tuolta pidemmältä ehtiä.
 
nuori.
Kääk! Toi nuorten kriisipisteenkin soittoaika on menny tältä päivältä jo umpeen klo 13. Vasta seuraavan kerran auki tiistaina yhdeksältä ja mll chattiinkin pääsee vasta maanantaina...

Pitää kahtoo jos tänään jaksaa enää soittaa minnekkään, kun ollu vähän huonompi päivä. Mut huomenna vois ainakin vielä siihen mll puhelimeen vielä. Vois lähtee yrittää silleen et alottaa sen soittamisen JO ennen klo 14, niin jos sit pääsis paremmin sisälle.
 

Yhteistyössä