Torey Haydenin kirjoista

Olen tutustunut kirjallisuuden ihmeellisen maailman lukemalla yhden kirjan: Häkkipoika

Uppouduin siihen aivan täysin ja vitsi, että jäi vaivaamaan, kun en tiedä mitä sille pojalle tänä päivänä kuuluu :/

Mitäs muita hänen kirjojaan suosittelisitte ja mistä ne kertoo? En ole lukenut varmaan viittä kirjaa enempää elämäni aikana :ashamed:
 
tykkään
Musta ne on aivan ihania kans. Muutaman niistä olen lukenut. Sähkökissa (?) oli ainakin yks,mitäs niitä muita olikaan...dementia on näköjään.Tosin aika kauan siitä kun viimeksi ehtinyt mitään lukemaan.
 
T80
TIIKERIN LAPSI -- ON MIELESTÄNI EHDOTON YKKONEN; KOSKETTAVA SELVIYTYMISTARINA PIENESTÄ TYTÖSTÄ. :'(

muut mitä mitä suosittelen, itse pidin niist on:
nukkelapsi
aavetyttö
toisten lapset
:wave:
 
Mä tykkään kanssa niistä. Tosin toistaahan ne vähän itseään, kun Hayden tekee aina kaiken oikein ja mallikkaasti joka kirjassa :D

Huomenna menen hakemaan kirjakerhosta sitä uusinta.

Tiikerin lapsi oli ehkä kaikkein paras. Kaikki kirjat kertovat erityislapsista ja heidän elämästään. On hyväksikäyttöä, vanhempien alkoholinkäyttöä ja laiminlyöntiä, oppimisvaikeuksia ja vaikka mitä diagnoosia lapsilla.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Samantyylinen, ehkä vaan paljonkin rankempi on dave pelzerin pimeän poika :'(
Kirjoitan muistiin :flower:
Pahuus, Seisemännen portaan enkeli, Juokse poika juokse samaa aihepiiriä ja tositarinoita. Kirjailijoita en nyt jaksa kaivaa. Google tai kirjastontäti auttaa.

 
Turkilmas
Tähän mennessä kaikki Haydenin kirjat on olleet hyviä. Harmi vaan etten muista niiden nimiä. Tällä hetkellä mulla on 2 luettua kirjaa yöpöydällä odottamassa kirjastoon palauttamista. Ne on jo täälläkin mainitut: toisten lapset ja tiikerin lapsi.

Ensimmäinen lukemani taisi olla tuo aavetyttö. Vai oliko siinä se pieni tyttö, joka kulki kaksin kerroin eikä puhunut lainkaan? Se kosketti mua ehkä eniten. Samoin kuin se poika, joka oli alkuun puhumaton, mutta alkoi hyvin nopeasti puhumaan Haydenille. Semmoinen vähän isompi poika, joka oli joutunut olemaan laitoksissa jo vuosia.

Hitto kun en muista nimiä

:ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Tähän mennessä kaikki Haydenin kirjat on olleet hyviä. Harmi vaan etten muista niiden nimiä. Tällä hetkellä mulla on 2 luettua kirjaa yöpöydällä odottamassa kirjastoon palauttamista. Ne on jo täälläkin mainitut: toisten lapset ja tiikerin lapsi.

Ensimmäinen lukemani taisi olla tuo aavetyttö. Vai oliko siinä se pieni tyttö, joka kulki kaksin kerroin eikä puhunut lainkaan? Se kosketti mua ehkä eniten. Samoin kuin se poika, joka oli alkuun puhumaton, mutta alkoi hyvin nopeasti puhumaan Haydenille. Semmoinen vähän isompi poika, joka oli joutunut olemaan laitoksissa jo vuosia.

Hitto kun en muista nimiä

:ashamed:
Se oli just se Häkkipoika, jonka luin. Kauhee lapsuus raukalla
:(
 

Yhteistyössä