Tori.fi sähköpostit jää jonnekin

  • Viestiketjun aloittaja Ap.
  • Ensimmäinen viesti
Ap.
Nyt se on kokeiltu... Tori.fi:n kautta lähetetyt viestit ei kaikki tule perille.
Oon jo aikasemminkin epäilly samaa, nyt kokeiltiin kavereiden kanssa. Eli yhellä meistä oli myytävänä tavaraa ja me muut lähetettiin viesti painikkeen kautta viesti. 5 viestistä 2 ei koskaan tullut perille (ei ole mennyt roskaposteihin) 3 meni perille, joihin kaveri vastasi... kuinkas ollakkaan 1 vastausviesti jäi matkan varrelle.

Aikasemmin jo omien kauppojen kanssa epäilly samaa. Joskus ostaja lähettänyt uuden viestin ja kysynyt sainko pari päivää sitten lähetetyn viestin, no eipä ollu tullu.

Ja tää kokeilu ei tapahtunut yhden päivän aikana vaan viikon sisällä kolmeen eri kohteeseen.

Onko muilla ollut "ongelmia" Tori.fi kanssa?
 
"äityli"
Nyt se on kokeiltu... Tori.fi:n kautta lähetetyt viestit ei kaikki tule perille.
Oon jo aikasemminkin epäilly samaa, nyt kokeiltiin kavereiden kanssa. Eli yhellä meistä oli myytävänä tavaraa ja me muut lähetettiin viesti painikkeen kautta viesti. 5 viestistä 2 ei koskaan tullut perille (ei ole mennyt roskaposteihin) 3 meni perille, joihin kaveri vastasi... kuinkas ollakkaan 1 vastausviesti jäi matkan varrelle.

Aikasemmin jo omien kauppojen kanssa epäilly samaa. Joskus ostaja lähettänyt uuden viestin ja kysynyt sainko pari päivää sitten lähetetyn viestin, no eipä ollu tullu.

Ja tää kokeilu ei tapahtunut yhden päivän aikana vaan viikon sisällä kolmeen eri kohteeseen.

Onko muilla ollut "ongelmia" Tori.fi kanssa?
Huomasin äsken saman! Muokkasin ilmoitusta, että soittakaa, tai tekstatkaa.
 
hömöti
Monet yhteydenottopyynnöt menee suoraan sähköpostin roskapostikansioon. Jos yrittää vastata tähän viestiin, viesti lähtee takaisin torin osoitteeseen, ei yhteydenottoa yrittävän osoitteeseen.

Mullaki on yksi tuote silmän alla, olen lähettäny viestiä mutta kun myyjä ei ole antanu mitään yhteystietojaan muuten niin en saa häntä kiinni. Ostapa siinä sitte.
 
"mii"
[QUOTE="mii";29521554]No itsekkin laitoin itelle kokeilu viestin.. eipä tullut perille minullekkaan.. No saahan sitä yrittää myyä : /[/QUOTE]

Minun kokeilu viestini meno tosiaan roskapostiini..
 
"mii"
[QUOTE="mii";29521554]No itsekkin laitoin itelle kokeilu viestin.. eipä tullut perille minullekkaan.. No saahan sitä yrittää myyä : /[/QUOTE]

Minun kokeilu viestini meni näköjään sittenkin tosiaan roskapostiini..
 
Ap.
Ite laitoin tänään kaksi vastausviestiä ostajille uudestaan kun ei mitään ole kuulunut.
Nyt laitoin suoraan siihen kyselijän sähköpostiin niin heti vastasivat kummatkin, etteivät ole saaneet edellisiä viestejä.
Täytyy ruveta laittamaan oma sähköpostiosoite ja pyytää siihen viestit :/ tee tässä nyt kauppija kun viestit ei kulje.
 
"muuan"
Ai :/ Yhtä tuotetta olen tori.fi:sta haluamassa, mutta myyjä ei ole vastannut viestiin, minkä tuon painikkeen kautta lähetin. Mutta eipä tuossa ole mitään muutakaan keinoa ottaa yhteyttä.
 

Yhteistyössä