(Tosi)ystäviä Turku-Salo alueelta?

Heippa kaikki äidit ja raskaana olevat! Itse olen 24v. naimisissa oleva pienen pojan (s. 06/2006) äiti ja haeskelen muita äitejä esim. kahville, ulkoilemaan, kaupoille jne.. Hetken tuttavuutta en hae, vaan jotain pidempi-aikaista. Me asumme Salossa, muutimme tänne viime kesänä. Sinä voit olla mistä tahansa; mutta olisi mukava jos ainakin pari kertaa kuussa nähtäisiin :) Pidän lenkkeilystä, leipomisesta, musiikista ja lukemisesta. Vastailkaa: Mamma83@gmail.com
 
Sidda
Joko kuulut salomammojen postituslistalle =) sitä kautta varmaan tutustuisit porukkaan Salon suunalta ja tietoa Salon alueen lapsiperheiden tapahtumista yms.
http://groups.yahoo.com/group/salomammat/
 
Mä kaipaisin ainakin liveystäviä,mutta tuntuu että kaikki tapaamiset jää aina ehdottelun tasolle tyyliin voitas mennä,sitten ei kuitenkaan mennä. Olipas sekavaa.
Ehken vaan sopeudu tänne salolaisten joukkoon ikinä.
 
Sidda
En minäkään koe sopeutuneeni tänne, ehdottelin vaan tota porukkaa. On sen kautta porukka ystävystynytkin. Ja ainakin tietää mitä seudulla tapahtuu , jos vaikka avoimenpäiväkodin kautta saisi kavereita.
Minusta täällä on hirveän hankala tutustua kehenkään tai sitten oon vaan itse vaikee :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sidda:
En minäkään koe sopeutuneeni tänne, ehdottelin vaan tota porukkaa. On sen kautta porukka ystävystynytkin. Ja ainakin tietää mitä seudulla tapahtuu , jos vaikka avoimenpäiväkodin kautta saisi kavereita.
Minusta täällä on hirveän hankala tutustua kehenkään tai sitten oon vaan itse vaikee :ashamed:
Mä huomaan tutustuvani täällä vaan ihmisiin jotka on muualta päin Suomea muuttaneet. Itekin asunut täällä vasta vuoden.

 
Sidda
Vähän sama juttu, tunne tasan yhden ihmisen joka on alunperin Salolainen :headwall:
Mä olen asunut täällä liki 10 vuotta, ei tunnu kodilta ei, mutta ei mulla ole mitään hinkua muuallekaan muuttaa :)
 

Yhteistyössä