""totuus esiin

  • Viestiketjun aloittaja Rouva pettänyt!!
  • Ensimmäinen viesti
Rouva pettänyt!!
Kertokaa muutkin??Onko anteeksiantamatonta. Olin vieraalla paikkakunnalla työssä.Pakosti jouduin yöpymään hotellissa Työkavereina myös MIEHIÄ Naimisissa, kuten minäkin. Normaaliin elämään kuului työ.Ja vapaaaika.Olin tottunut säännölliseen seksiin.En pystynyt olemaan nytkään ilman sitä??!!Tarjontaa oli ja se houkutti?? Vieläpä yläkanttiin"" Nautiskellen Mari Kuusankoskella
 
Paavo
Luin eilen vaimoni tekstiviestit hänen kännykästään. Toinen vuodattaa rakkauttaan ja haluaa yhteenmuuttamista. Kyseessä on yhteinen tuttu, jonka kanssa hän sanoi olevansa ystävä. Asumme eri paikkakunnilla ja näemme melkein joka kuukausi. Hän puhui tästä ystävästä aiemmin ja kysyin, onko mitään muuta kuin ystävyyttä. Ei ollut. Kysyin eilen, onko jotain muuta meneillään, ei kuulemma ole. Silti olen hänen käytöksestään jo koko syksyn ajan huomannut, että kaikki ei ole sitä, miltä näyttää. En katso todellakaan toisen posteja tai kännyköitä, jos en ole ihan varma siitä, että jokin on pielessä.

Muutoksen havaitsin siinä, että tavatessamme hän kostuu paljon herkemmin kuin aiemmin ja seksuaalisen kanssakäymisen aikana on jotenkin erilainen kuin aikaisemmin. Vituttaa, mutta aion puristaa totuuden esiin.

 
Tipu
Ritistä vaan se totuus sieltä pihalle. Jos ei muuta, niin oma olosi ainakin helpottuu. Näin toimin minäkin, kun isännän hörheltämiset tulivat ilmi. Nautinnollisinta oli nakata tyyppi pihalle, vaikka kuinka vannoi ikuista rakkautta ja ettei ikinä enää näin tule käymään. Ja höpö höpö sanon minä. Jos kerran pettää niin tekee sen toistekin. Toivotan sinulle kaikkea hyvää ja hurjasti voimia!
 
Aviomies
Paavolle;Vaimoni on eksynyt vieraisiin joskus,Sitä ei voi olla huomaamatta kun hänen halunsa on kiihkeitä:Tavara märkänä voihkii hyvyyttä!!?? Ymmärrän kylläRouva pettäjääkin.Tilaisuus tekee varkaan?? Olis kiva tietää,Miten ""HÄN KÄYTTÄYTYY MIEHENSÄ KANSSA SEKSISSÄ PETTÄMISEN JÄLKEEN.????
 
vaimo
No jaa tosta tavaran märkyydestä en menisi kamalasti päättelemään, onko käyty vieraissa vai ei. Välillä märempi, välillä kuivempi. Itse keksin hieromasauvan salat tossa yksi ilta itsekseni. Ja huh, huh, sanoin miehelleni, että:""en tiennytkään, että tällaiseltakin voi tuntua. "" mietin pitkään viitsinkö kertoa vai en, mutta ajattelin mieheni huomaavan minusta eron ja luulevan, että olen käynyt vieraissa.

Keksin yhden osan omaa seksuaalisuuttani, jota en ollut vielä 26vuotisen elämäni aikana voinut kuvitellakkaan. Sen keksin minä ja hieromasauva, enkä minä ja vieras mies. Taivaan kiitos mies ei hermostunut tai loukkaantunut. Otti lähinnä mielenkiinnon kannalta. Ei hän ole voinut tietää, mistä pidän, kun en ole osannut kertoa.
Mies oli iloinen, että kerroin...olisi kulema epäillyt toista miestä samantien, ellen olisi:) Minä nimittäin sain roppakaupalla itseluottamusta, kun keksin, miten toimin ""täydellä teholla"".eikä sitä olisi voinut olla huomaamatta...Joten kysykää naisiltanne. Selitys heränneeseen seksuaalisuuten voi olla ihan joku muu, kuin toinen mies.
 
Rouva pettänyt!!
Kaikki olis peitettävissä,Mutta Mustelmat alavatsassa??!!
Aviomiehelle""(nimim)Kyllä pettämisen jälkeen seikkailu vaikuttaa?? KIIHOTTAVASTI itse ei sille voi mitään??!!
 
Women
Ikävää. Onko Teillä lapsia?

Purista totuus esiin. Oletko itse pettänyt? Mieti miksi vaimosi olisi pettänyt. Naiset kaipaavat kauniita sanoja, huomionosoituksia, pieniä lahjoja, rakkauden tunnustuksia. Sitä, että mies on joskus villi ja kaappaa syliin. Onko nämä asiat unohtuneet? Tietenkin myös vaimon pitäisi huomioida miestä.

Jos Teillä on lapsia eli perhe niin suosittelen selvittämään tilanteen ja yrittämään uudelleen. Keskustelkaa ihan avoimesti. Joskus vaan käy näin ja kai näistäkin ikävistä asioista jotain oppii.

Toivotan parempaa Uutta Vuotta 2006!
 
marriina
Sanotaan, että rehellinen pitää olla, mutta onko pakko kertoa, jos tietää sen toista haavoittavan? Jos sinusta tuntuu, että puolisosi ei kestä ajatustakaan pettämisestä, olet varma, ettei kukaan sitä hänelle paljasta, niin miksi kertoisit. Tuli on työnsä tehnyt, omaatuntoasi se soimaa lopun ikääsi ja siinä on ihan tarpeeksi.
En ole itse, vieraissa käynyt, mutta tiedän kuinka polttavan kipeää tekee, tietää, toisen niin tehneen...
 
Rouva pettänyt!!
Kaikille kantaaottaneille kiitos.Nautinnollista ja hyvää"" tätä vuotta.Haluun kertoa,että seksiin tarvitaan ""vähintäänkin""2 ihmistä.Kumpi on enemmän väärin tehnyt?? Mies vai nainen??Jos on nälkä,on syötävä,jos väsyttää on levättävä.Jos on rakastelun tarve,Miten kauan täytyis sitä kestää?? Olis heikkona hetkenä hölmöä,jos olisi kyseltävä aviomieheltä lupaa.""Tekiskö hän niin""??? En ole koskaan kysynyt mieheltäni,saanko mennä sänkyyn naimisissa ollessani.Sen hän tietää,että ennen parisuhdetta minulla oli ollut mies ja seksisuhteita.Kerran hän on sanonut.Nehän pettää kellä on kysyntää""On selvää,ettei kaikki naiset saa,vaikka kuinka haluttaisi!! Siinä ne vitsit vähissä on?! Enemmän koen ""MORKKISTA"" Jos apuvälinellä itseeni tyydytän.Miespartnerin""käpristellessä kiimassa.Terveisin ""ON LAPSIAKIN"" Mariinalle parempaa tätä vuotta!!!
 
Rouva pettänyt!!
Nimimerkille ""aviomies""On kerrottava,että saan orkkuja toisensa perään.Kerrankin hän kysyi naidessa:""miten tää on näin jumalattoman väljä""""? Luoja,mitä aattelin,Onneksi sain orgun ja supistuksia?? Itseasiassa mieheni on silloin kuitekin kehunut OLPAS TORTTU OTILLAAN""
 
Musta
tuntuu, että jotkut saa jotain nautintoa levittämällä yksityiskohtaisia selvityksiä seksielämästään tänne koko kansan nähtäville. Huvittaa kun jotkut runosiepot oikein maiskuttelevat pippeli ja pyllyleikeillä tyyliin, joka kuuluu lähinnä seksilehtien palstoille tai erotiikka osastolle. Jos nyt jotain seksihommiin liittyvää asiaa haluaa tänne kirjoittaa niin vähempikin yksityiskohtaisuus mielestäni riittäisi? Kyllä jää iltavoileipä välillä väärään kurkkuun, kun lukee jotain limaisia selvityksiä vilttikäärmetouhuista, yäk.
 
mies
kysymys on kuitenkin huonosta omastatunnosta. Ihminen kertoo asiasta saadakseen rangaistuksen, kun itse ei kykene taakkaansa kantamaan. Onhan näitä kansanedustajien huumekokeilujakin tultu itse kertomaan julkisuuteen, ja kysymys on aivan samasta asiasta. Järjellä ajatellen olisi hyvinkin hiljaa, mutta ei asia mene niin. Säälittäviä tapauksia kertakaikkiaan.
 
Toini Pilke
En nyt kaikkia kommentteja lukenut tuolta välistä, mutta kokemsuta työelämästä minulla on pitkältä ajalta ja mikehiä oli työkavereina pääsääntöisesti. Matkoilla oltiin usein yhdessä, joskus useampia päiviä. Yleensä parin päivän jälkeen alkoi yksi ja toinen vuorollaan tehdä itseään tykö. Olin aika noviisi ja opin kyllä ajan kanssa, että minun viehätysvoimani ei ollut se syy, miksi yrittivät lähestyä, vaan puute. Piti saada. Kuittasin yritykset huumorilla, kerran oli kiperä tilanne, mutta ystävllisen kollegan avulla siitäkin selvittiin, taas huumorilla. Eivät nämä miehet minulle vastemielisiä olleet, mutta he olivat ensisijaisesti työtovereita, eivät miehiä.

En langennut heidän houkutuksiinsa ja erityisesti näin vuosien jälkeen kun heitä aina silloin tällöin tapaan, niin olen oikein tyytyväinen. Puhumattakaan siitä, että jossain vaiheessa käry olisi käynyt ja vahingoittanut avioliittoani.

Työtoveriin ei kosketa, jos pitää käydä vieraissa, niin ne ovat sitten asia erikseen. Kuinka säilytät kunnioituksesi myös työyhteisössä, jos jaat tavaraasi aina kun joku halukas on ottamassa. Joku kyllä ottaa. Nainen kärsii seruauksista enemmän kuin mies. Näin se vain näyttää olevan tässä maailmassa, tänäkin päivänä. Sana kyllä kiertää, ja tiedossa lienee, että olet helppo.

Elämäsi on omasi ja hallitset ja hillitset halusi kuinka itse haluat, kannat myös seuraukset. Arvosta itseäsi ja elämääsi hieman enemmän. En sano, että nauttia ei saa. nauttia saa, mutta seurauksiakin kannattaa miettiä. Sinä vastaat.

Hieman taisin moralidoidakin, mutta älä ota sitä liian vakavasti, enemmän yritin filosofoida, mahdoinko saada sitä tässä julki.

Ihanaa loppuelämää sinulle, älä satuta itseäsi.
 
Musta
puhut Toini Pilke asiaa. Meidän naisten kannattaa muistaa, että hyvin usein näissä suhdejutuissa me olemme häviäjiä. Miehillä on työpaikalla ja muuallakin tapana rehvastella suhteillaan ja ei aikaakaan kun kaikki miehet tietävät, että ""tuolta saa"" ja tuon kanssa olen ollut sängyssä.

Itse muutama vuosi sitten erosin pitkästä avioliitosta. Olin pienessä firmassa töissä ja tulin hyvin toimeen pomoni kanssa. Meillä oli samanlainen huumorintaju yms. Eroni jälkeen pomoni alkoi lähettää rakkaudentunnustuksia tekstiviestillä. Oli lähellä että en haavoittuneena ja sydän särkyneenä suostunut suhteeseen. Kieltämättä mieltä hiveli, että joku minusta piti kuitenkin. Oli onni, että löysin uuden kaverin ja pomon liehittelyt pikkuhiljaa loppuivat.

Mitä olisikaan tapahtunut, jos olisin suostunut?Olisin ollut rakastajatar ns. II nainen jonkun aikaa tai olisimme jääneet kiinni ja minut olisi leimattu huonoksi naiseksi, perheen rikkojaksi ja olisi menettänyt työni? Pomoni ei olisi ikinä tiukan paikan tullen jättänyt perhettään tai puolustanut minua vaikka hän oli liehittelyn aloittanut.
 
Kuin oma tarinani
Oli aika ikävä lukea, kuin omaa tarinaani. Minulle käsi juuri samoin. Vaimo väitti sisukkaasti, että ollaan vain ystäviä. Kuitenkin huomasin kaikesta, että nyt on meneillään jotain. Mm. hänen alusvaatteensa alkoi muuttua uusiksi, mustaa silkkiä jne. Hän tuli minua kohtaan ylimieliseksi ja vähätteleväksi.
Kaikki johti eroon. Kävi kuitenkin niin, että kyseinen kumppani olikin mitannut omaa viehätystään vaimoni kanssa. Hän palasi saaliin saatuaan oman perheensä luo. Vaimoni jäi ihmetellen kuin nalli kalliolle. Siitä alkoi hänen miestastinsä. Nyt heitä on käyty läpi tietojeni mukaan ainakin kolme, samalla lopputuloksella kuin ensimmäinenkin.
Itse olen käynyt läpi syyt, mitkä mkilelstäsi tähän johtivat. Niitä löytyy myös minusta. Me miehet pitkän avioliiton aikana alamme pitää vaimoamme liian itsestäänselvyytenä.
Säälin myös vaimoani, sillä hän ei ole analysoinut ilmeisesti eromme syitä, kun törmää aina samoihin ongelmiin uusissa suhteissaan.
 
Rouva pettänyt!!
Nimim""toini pilke"" Kiitos kannanotostasi.Totuus kuitenkin osaltani on. Olen nainen"" On myös naisen tarve"" Ehkä liian voimakaskin.Menin naimisiinkin ""siinä tilassa"" kyllä se miehelleni oli! Jos otan alkoholia,en hillitse itseeni.? En kykene olla lankeematta nautiskeluun?? Kuitenki oli ja on parempi,että kaveri""on tuttu.Jos hotellista esim.innostuis tuntemattoman seuraan.siitä se ""HELPON"" naisen juoru vasta alkaiskin. Rakastelen omanmiehenikin kanssa AKTIIVISEMMIN ,ehkä pelosta ja jännityksestä,että HUOMAAKO HÄN? KIITOS SINULLE
 
Toini Pilke
Hyvä Ap,
ymmärrän kyllä tunteesi. Himot ne on hiirelläkin, minäkin ne kyllä tunnistan. Minulla taas taakkanani on tuo nuoruuden moraalikäsitys, joka estää itseä tekemästä, mitä joskus ehkä haluaisikin. Jotkut sitä moraalikäsitystä arvostavat. Itse koen sen joskus raskaaksi, mutta on jokunen kokemus kertynyt, jolloin heitin moraalin kaappiin ja annoin mennä. Selvinpäin, tietoisena ja halukkaana; enkä ole katunut. Viimeisin niistä entisen avioliiton aikana.

Joskus se miehesi ehkä huomaa, mutta senhän sinä jo tiedätkin ja olet varmaan varautunut siihenkin, mitä se saattaa tuoda tullessaan: sinulle ratkaisun, johon et muuten pystynyt ottamaan sitä ensimmäistä askelta. Kaikkea hyvää elämääsi.
 
Rouva pettänyt!!
Toini Pilke"" YM Henkilökohtasesti on kerrottava nyt lauantaiaamuna. En kykene olemaan antautumatta"" kun tarve tulee. Otin hänen kanssa vähän alkoholia,ja paljon ""sitä"" Nyt kaduttaa,vaikka oenkin onnellinen?? Mieheni ei vieläkään ""ehkä""tiedä??
 
Rouva pettänyt!!
Nimim.??? Jos mielestäsi olen ""huono nainen"" Miehet on toista mieltä.Ne joista kokemusta on.Olisin voinut luopua avioliitostani useaan otteeseen.Jos olisin valinnut miehen,jonka aviosuhde on sisältöä vailla.Juuri oman vaimonsa kylmyyden"" vuoksi.Rakastan miestäni,vaikka kaikee en hältä saakkaan""??
 
Harry
Oletpa sinä lutka, ei sinua kukaan aidosti halua muuta
kuin panopuuksi! Älä ikinä usko meitä ukkomiehiä, me
valehdellaan teille kuinka kylmiä omat vaimot on vaikka
rakastamme vaimojamme, mutta silloin kun olaan reissussa
käy mikä ja kenen reikä tahansa, kuka on niin hullu että
matkaan lähtee!
 

Yhteistyössä