Touhutipoista raskaaksi?

  • Viestiketjun aloittaja fff
  • Ensimmäinen viesti
fff
Onko kukaan tullut "touhutipoista" raskaaksi? Meillä meni kortsu rikki mutta asia huomattiin "ajoissa". Normaalisti ovuloin kp 16-18 ja tämä vahinko tapahtui n. kp 11-12.

Nyt kp 29 ja vaikka mitä "oireita" pukkaa (tai mielikuvitus on päässyt vauhtiin:) ); pyörryttää, kuvottaa, repäisykipuja nivusissa, eilen iltalämpö koholla, kylmä, janottaa ym. ym.

Tuntuu vaan niin käsittämättömältä jos raskaana olen koska aiemmat raskaudet ovat olleet kovan työn takana :D En siis ole ikinä helpolla raskutunut ja vaikka mitä "kikkoja" on asian edistämiseksi tehty ja aikaa on kulunut. Esim ennen esikoista olimme ilman ehkäisyä 4-vuotta!!! Ja jos nyt olen tullut raskaaksi joistakin "touhutipoista" ja ns. väärään aikaan kuusta.. Käsittämätöntä..
 
fff
Tiedän siis että teoriassa mahdollista :) Olisi vaan kiinnostavaa kuulla onko jollekin käynyt oikeasti niin. Itse en ainakaan ole koskaan kuullut ystäväpiirissä näin käyneen.. Ja puhutaan aika vapaasti ko. asioista.

Ja käyn tänään hakemassa testin sittenhän se selviää. En pääse apteekkiin ennen iltaa ja pyörittelen tätä asiaa edes takas mielessäni koko ajan.. Huoh
 
....
Mä tulin touhutipoista raskaaksi, ei kylläkään ollut kondomia käytössä. Vähän aikaa mentiin ilman kortsua ja laitettiin sitten päälle ja hoidettiin homma loppuun. Parin viikon päästä syntyy tulos. Ensimmäinen ja viimeinen kerta oli, kun emme käytä kondomia koko aikaa, jos ei muuta ehkäisyä ole käytössä. :p
 
En tiedä eikä ole ollut kokemusta, muta israelilainen tutkimus tuotti seuraavanlaista
päätelmää:
Israelilaistutkimuksessa Cowperin rauhasten kiihottumisen aikana erittämää kirkasta limaa testattiin 12 miehellä. Näistä kolmella esiintyi erittäin voimakasta Cowperin rauhasten erittämän liman eritystä. Viisi miehistä kärsi nopeasta siemensyöksystä ja neljällä koehenkilöistä oli normaali seksuaalireaktio. Ryhmä oli poikkeuksellisen pieni, mutta tutkijoiden mukaan se edusti kattavasti erilaisia miestyyppejä. Tutkimuksessa analysoitiin miesten kiihottumisen aikana erittämä neste eikä sen havaittu sisältävän siittiöitä.[1]
 
"mimi"
Mä tulin touhutipoista raskaaksi, ei kylläkään ollut kondomia käytössä. Vähän aikaa mentiin ilman kortsua ja laitettiin sitten päälle ja hoidettiin homma loppuun. Parin viikon päästä syntyy tulos. Ensimmäinen ja viimeinen kerta oli, kun emme käytä kondomia koko aikaa, jos ei muuta ehkäisyä ole käytössä. :p
Epäuskottavaa. Touhutipat eivät sisällä siittiöitä. Mutta joillakin naisilla on taipumus unohtaa kokonaan jotkut seksikerrat.
 
Keskeytetty yhdyntä - Tiesitkö tämän ehkäisystä - Ehkäisy - Hyvinvointiklinikat - Tohtori.fi

"Keskeytetty yhdyntä on erittäin epävarma keino yrittää ehkäistä raskaus. Jo ensimmäisissä siittimen päähän tulevissa ns. liukastustipoissa voi olla miljoonia siittiöitä, jolloin ne pääsevät emättimeen jo heti ensimmäisellä työnnöllä. Näin ollen pelkkä siemensyöksyn estäminen emättimeen ei riitä ehkäisyksi, koska "vahinko" voi olla jo tapahtunut. "

Tämä maininta on myös papereissa jotka saatiin miehen vasektomian yhteydessä. Että ennen luotettavaa testiä, jossa todetaan siittiöiden puuttuminen spermasta, ei mekään mennä kumitta koskaan ;)
 
En tiedä eikä ole ollut kokemusta, muta israelilainen tutkimus tuotti seuraavanlaista
päätelmää:
Israelilaistutkimuksessa Cowperin rauhasten kiihottumisen aikana erittämää kirkasta limaa testattiin 12 miehellä. Näistä kolmella esiintyi erittäin voimakasta Cowperin rauhasten erittämän liman eritystä. Viisi miehistä kärsi nopeasta siemensyöksystä ja neljällä koehenkilöistä oli normaali seksuaalireaktio. Ryhmä oli poikkeuksellisen pieni, mutta tutkijoiden mukaan se edusti kattavasti erilaisia miestyyppejä. Tutkimuksessa analysoitiin miesten kiihottumisen aikana erittämä neste eikä sen havaittu sisältävän siittiöitä.[1]
Pidän Wikipediaa toisissa asioissa vähän vähemmän luotettavana lähteenä, ja lukisin useista erilaisista lähteistä asiasta :)
 
[QUOTE="mimi";29324255]Voiko touhutipasta tulla raskaaksi?[/QUOTE]

Joo en tarkottanut etteikö kyseistä tutkimusta ois tehty, mutta sitä tarkoitin että jos yhdessä 12 miestä koskeneessa tutkimuksessa on saatu tällainen tulos, en vielä heittäs kumia nurkkaan ;)

"Israelilaistutkimuksessa Cowperin rauhasten kiihottumisen aikana erittämää kirkasta limaa testattiin 12 miehellä. Näistä kolmella esiintyi erittäin voimakasta Cowperin rauhasten erittämän liman eritystä. Viisi miehistä kärsi nopeasta siemensyöksystä ja neljällä koehenkilöistä oli normaali seksuaalireaktio. Ryhmä oli poikkeuksellisen pieni, mutta tutkijoiden mukaan se edusti kattavasti erilaisia miestyyppejä. Tutkimuksessa analysoitiin miesten kiihottumisen aikana erittämä neste eikä sen havaittu sisältävän siittiöitä." Tämä siis wikipediasta Keskeytetty yhdyntä – Wikipedia
 
Pidän Wikipediaa toisissa asioissa vähän vähemmän luotettavana lähteenä, ja lukisin useista erilaisista lähteistä asiasta :)
Sanoinkin siinä kommenttini alussa, ettei ole asiasta kokemusta, mutta tämä tieto on työpaikkani laajassa tietokannassa. Se on vaan yksi tutkimus.En lähde enempää tutkimaan, sillä onhan täällä on viisaampia jotka asiaan ovat vihkiytyneet.
 
"ffff"
Apua... Ensimmäisten vastausten jälkeen huokaisin jo helpotuksesta, mutta tuo vika vasektomia-juttu ja tuo yksi oma kokemus eivät olleet kovin rohkaiseva.. Raskaus olisi aika katastrofi tässä elämäntilanteessa.

Ja tuntuu jotenkin niin päättömältä ja jopa epäreilulta jos näin raskaudun ja olemassa olevia lapsia väännetty välillä jopa vähän "hampaat irvessä". Ääh, kumoa pääsisin jo sinne apteekkiin. Hulluksihan tässä tulee :(
 
Sanoinkin siinä kommenttini alussa, ettei ole asiasta kokemusta, mutta tämä tieto on työpaikkani laajassa tietokannassa. Se on vaan yksi tutkimus.En lähde enempää tutkimaan, sillä onhan täällä on viisaampia jotka asiaan ovat vihkiytyneet.
Joo voihan tuo pitää paikkaansakin, ja jos ei se raskaaksituleminen ole mitenkään kamala asia, niin mikäs siinä on leikkiessä touhutipoilla :) Itse olen niin vainoharhainen että en uskalla, varsinkin kun olen molemmilla kerroilla raskautunut suunnilleen ajatuksesta.
 
"tööt"
No meillä kävi näin. Kolmatta lasta ollaan pidempään mietitty, mutta päätettiin siirtää päätöstä vielä hetkellä. Kerran hetken huumassa mies vaan ihan käväisi sisällä parin työnnön verran ja sitten muistettiin, että ai niin, päätettiin olla yrittämättä muiden projektien takia. Mies lähti hakemaan kortsua ja lapset heräsivät, siihen jäi hommat. Nyt olen kohta puolessa välissä raskautta ja oli muuten ainoa seksikerta siinä kuussa, koska ukko oli ulkomaan komennukselle lähdössä seuraavana aamuna ja viipyi siellä seuraavat kolme viikkoa. Muutenkin oli kyllä jotain supersiittiöitä matkassa, tai mulla oli epätavallisen lyhyt kierto sillä kertaa, koska tää tapahtui heti menkkojen jälkeen. Mutta oli melkoinen ylläri ja ihan heti en testiä tehnyt, kun ei mielessä käynyt, että näinkin voi tosiaan käydä, luulin oireiden ja menkkojen myöhässäolon johtuvan mm. stressistä.
 
fff
Minulla tuppaa tuo mielikuvitus lähtemään aika vauhdilla välillä lentoon ja nyt se kiitää tuolla ylhäällä ja kovaa :D :D

Eilen luulin tosiaan että olen tulossa kipeäksi ja lämmöt olikin koholla, mutta ei mitään muita oireita (nuhaa tms.) ja yön aikana lämpö laski. Ja nytkin kuvottaa ja väsyttää. Nuo muut oireet voi vielä mennä mielikuvituksen piikkiin, mutta lämpö ei.

Tai ehkä tämä on vaan jotain vatsaflunssaa joka oireilee omituisesti?
 
"tööt"
:heart: Jotenkin hellyyttävää, vaikkei vissiin teistä.
Alkujärkytyksen jälkeen olemme kyllä olleet todella onnellisia. Tää kaveri nyt vaan päätti tulla meille ja ihan yhtä rakastettu ja toivottukkin on kuin isoveljensä. Olen jopa onnellinen, että tuli vähän yllärinä, koska jos oltaisiin ruvettu myöhemmin miettimään sitä oikeeta ajankohtaa, niin luulen, että se olisi voinut mennä kauaskin. Jos olisi enää tullut ollenkaan.
 

Yhteistyössä