Toukokuulaiset vm-2006

ajattelinpa tiedustella että onkos täällä muita viime vuoden toukokuulaisia jotka odottavat jo vauvaa uudestaan...
Tässäpä ois ainakin yksi...LA mulla tällä kertaa 11.12.2007.Mites muut koska teillä on lasketut ajat ja miten on odotus mennyt?
Mulla on mennyt ihan OK..pientä pahoinvointia on ollut mutta nyt ei enää sitäkään juurikaan...
Päivätirsat vois joskus ottaa jos pystys mutta ei oikeen voi kun ei esikko enää nuku päivisin ni ei pysty hyödyntään tota aikaa kun kuopus on päikkäreillä...noo kyllähän tässä jakselee kun ajoissa menee ehtoolla pötköttään...mutta kirjotelkaas kuulumisia.

Terv...Toukomasu ja pikku kolmonen 12+3 :wave:
 
:wave:

Kolmas nyt tulossa ja la 2.11 :heart:

Tämä raskaus on ollu näistä kolmesta kyllä kaikista helpoin! Pahoinvointia ei juuri ollut, aamusin vaan pientä kuvotusta parin viikon ajan, väsymystä ei ollenkaan =)
Itse asiassa vanhoja toukokuisia on raskaana minä mukaan lukien jo 5! :D 6 kun sinutkin lasketaan mukaan.. Eli aika paljon =)

emmamma & alma-iita 18+1 :heart:
 
Täällä ja vanha toukokuulainen,toisen la on 1.11 eli ollaan Emmamamman kans tuolla marraskuisissa.
Hirveä pahoinvoinnista ja väsymyksestä oon kärsinyt,nyt kun niistä on päässyt,niin selkä on ruvennut vihoittelemaan :/ mutta kyllä tämä tästä B)
T:Gekkoli & Sintti 18+5
 
Tääl olis kanssa yks joka sai pojan toukokuus 2006. Nyt odotan toista ja laskettuaika olis 5.7.2007. Mul olis alussa pahoinvointia ja nyt lopussa kauheet turvotukset. Poika täytti just 1v ja ei osaa viel kävellä niin on pakko sitä kanniskella pitkin päivää vaikka olo on aivan hirveä. No 4 tai 6viikkoa viel pitäis jaksaa :D Vois mun puolesta tulla jo. Kiva kun muutkin tekee lapset pienellä ikäerolla :)

Puolukka rv 35+5
 

Yhteistyössä