** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

Tytti83 täällä ootellaan neljättä, ja ekaa kertaa lähes oireeton odotus, ja olen viikoilla 9+1 menossa... sen takia tuntuu yhä edelleen uskomattomalta koko raskaus, kun pahoinvointi puuttuu kokonaan, ja jotenkin se vaan kuuluu odotukseen ja raskausvaivoihin.

Onhan mulla oireita, kun oikein alkaa miettimään: palelua, väsymystä, jalkojen puutumista, valtavat ruokahalut ja nyt uutena mielialanvaihtelut... saattaa alkaa yhtäkkiä naurattaa ihan ilman mtn syytä ja toisena päivänä saattaa alkaa itkettää vaikka kesken puhelun...

kaippa sitä siis raskaana ollaan, vaikka pahoinvointi puuttuukin...

4krs+masukki 9+1
 
4krs: olen sulle kateellinen :D. Syy selviää alla

Kirjoittelen tänne pikaseen. Äärimmäisen huono olo, mikä on estänyt kaiken ylimääräisen haitaten jo ns pakollisiakin juttuja. En pysty syömään oiken mitään. Huolestuttaa, miten jatkuva niiden vähien sapuskojen ja mahanesteiden laattaaminen voi auttaa. Lisäksi jatkuva kaaressa laattaminen ja pöntön halailu alkaa jo väsyttää ja kyllästyttää. Aamuisin menee noin puolisen tuntia, että kykenen edes liikkumaan posliinikulholta jonnekin.

Kävin eilen kontrollivarhaisultrassa. Nyytin syke löytyi heti, ja näkyi jopa omaan silmään näytön elävänä kuvana erittäin selkeänä ja voimakkaana. Oli melkein triplannut kokonsa 10:ssä päivässä, melko hurjaa kasvua. Samalla varmistui, että tässä mennään kahdeksatta viikkoa, vaikka laskuri näyttääkin 9. Lasketuksi ajaksi tarkentui 15.5. Oli kyllä ihan uskomaton tunne nähdä Nyytti ja sen syke ruudussa. Sehän eli!
 
Mä huomena aamusella teen meille uuden pinon lokakuuksi =) Kunhan vain muistan :D
Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista ja Suvi85 tervetuloa joukkoomme ja onnittelut plussasta :flower: Lisään sut lokakuun pinon etusivulle =)

Nyt telkun ääreen :wave:

Daami ja muru 8+3
 
Tervetuloa Suvi85 :flower:

Kauhean pitkiä tekstejä olette kirjoittaneet :snotty:

Mulla kanssa ei oireita ole muuta kuin jatkuva palelu. Nälkäkäkään ei ole niin kova kuin viikonloppuna. Mietin, että kai sitä raskaana kuitenkin on. Ei ainakaan ole mitään keskenmenoon viittavaa... :heart:
 
Tervetuloa uudet!

Kirjoitan nyt vielä tähän vaikka ollaan päästykkin jo lokakuulle!

Mullakaan ei oo mitään oireita. Rinnat ei ole enää niin arat, mitä ne pari viikkoa sitten oli. Varsinaisesti ei oo huono olo, vaikkei mikään ruoka maistukkaan. Enää ei palele ja väsytä niin kuin aiemmin jne. Mutta mikään ei viittaa keskenmenoonkaan, niin kai sitä raskaana ollaan.

Eilen varasin np-ultran ja se on 22.10 kuten Narallakin. Vielä pitäis siis kolme viikkoa odottaa.

Syksyistä lokakuuta kaikille!

Tilluri 8+2
 
Nara ja Tilluri minullakin on ultara22.10.
Minulla on jatkuvasti hirveä nälkä. yritän syödä mahdollisimman paljon hedelmiä ja vihanneksia, etten mussttaisi kokoajan jotain epäterveellistä. Ei sillä että pelkäisin lihoavani mutta kun olen hirveä sokerihiiri :kieh:
Tytti83 8+6
 
heippa kaikille!

tulin pitkästä aikaa kurkkaamaan koska pahoinvointi ja jatkuva oksentaminen on pitäny visusti sängyssä..2viikkoa on kestäny nyt.en pysty syömään oikeestaan mitään ja aamulla en kerkiä edes juomaan ku pitää mennä oksentaa,tosin vaa semmosta "limaa" ku maha on tyhjä :x toivottavasti tää helpottaa,esikoisen kans kun ei pahemmin pysty puuhailemaan ku ei pääse edes sängystä ylös.maanantaina on eka neuvola ja sitä kovasti oonki odotellut B)

toinen & tyty rv 8+4
 

Yhteistyössä