Toukokuun IVF/ICSI/PAS

Voi että kun on inhottava palsta kun meni kirjoitus- ja lukukohtakin tänne vasempaan reunaan, ei kyllä ole ihmissilmälle loogista tuijottaa ruudun toista reunaa. Vaihtasivat tän hölmöilynsä edes tuohon keskelle näyttöä. Siis jos tämä muutos on pakko pitää - vanhankin saisi palauttaa.

Minulla pp8 IVF:ssä. Ei kummempia tuntemuksia edellisiin IVF-epäonnistumisiin verrattuna. :headwall:
 
Nyt kyllä tulen tyytyväisenä kertomaan, että saatiin sitten kyytiläinen, joka oli luokiteltu TOP-alkioksi!!! =)
3 TOP-alkiota on nyt sitten myös pakastettuna.
Nyt vaan toivomaan, että kaikki menee odotusten mukaisesti. 15. 6. teen sitten raskaustestin.
Mulle tuli ihan itku toimenpiteen jälkeen ja taisipa siinä miehenkin silmäkulmat hieman kostua.
Kahden vuoden ajan ollut kivi vierähti sydämeltä.

:heart:
 
Onnea Haalistunut! Hienon alkion saitte!

Mutta, pystynkös minä nyt sitten ollenkaan muokkaamaan tuota listaani? En löytänyt kohtaa josta sen ois voinut tehdä! Tietääkö joku paremmin? Ois kyllä niin kiva pitää listaa ajantasalla. =)

Okei, juu. Nyt sitten heti löysinkin sen kohdan... Äsken ei vaan näkynyt. Tai sitten olen vain blondi... ;)
 
Onnittelut Haalistunut!!

Kyllä se plussaa on. Mulla oli to, pe ja su haalea ja nyt tiistaina selvä viiva. Tein ekat testit apteekin testillä (tiedä sen luotettavuudesta) nyt tein predictorilla ja tuli tosi selkeä täplä. Testipäivä olisi ollut toi perjantai. Mun käsityksen mukaan sieltä ei tule mitään viivaa jos ei ole aihetta.

:flower:
 

Yhteistyössä