**Toukokuun Tömistelijät 2016**

Ollakovai... Inhottava että sinä oot tuon kkm:n kans joutunut kokemaan :(
Joo minäkään en oo kyllä sen jatkuvan testailun kannalla ja oon kans nyt kuullut jo useammalta ettei ne viivat aina oo ihan samanvärisiä.Nyt vaan ku tuohon testailuun lankesin Tän panikoinnin ja sen muistissa inhottavasti pyörivän kkm:n takia,niin pakko mulla varmaan tehä vaikka se digi alkuviikosta ja jos se näyttää vähempää viikkomäärää ku viimeksi niin sitten varaan terveyskeskukseen ajan.

Sitä ennen en enään uskalla nauttia yhtään,varsinkaan jos ne oireet ei palaa takaisin vähintään yhtä vahvoina mitä ne oli.

Ellanolla tervetuloa :)

Samsukka hyvä että sää oot jo rauhottunu siellä :) voi ku pystys itekkin.
Mulla ultra syyskuun vipa viikolla.Eli sihenkin vielä aikaa ihan kauheesti

Onneksi viikonlopusta on tulossa super kiireinen,ni kerkeen vähempi mietiskellä näitä asioita.Ja jos tosiaan ens viikon alussa teen sen digin ni se tulee ainakin nopeeta :)
 
Huaah, siis oikeesti, mä en muistanut, että olo voi olla näin paha, koko ajan :sick: Pitää toivoa, et tää on hyvä merkki tai mä en ala mitään. Ja perun puheeni, etten muistaisi asiaa koko ajan, kyllä muistan, tää olo muistuttaa :D

Ja uusille tervetuloa!
 
Täällä viikko sitten plussannut liittyisi joukkoon. Mielummin kirjoittelisin Facebookin puolella, mutta hyväksyntää ryhmään ei ole kuulunut vaikka monta viestiä olen laittanut tuonne sähköpostiin joka ilmoitettiin aiemmissa viesteissä :/
Eli
16.5/ToisenOdottaja89/2.lapsi/26. /KSKS

Tätä toista "yritettiin" vuoden verran ja vihdoinkin onnistui. Vielä ei juurikaan oireita, mutta en jaksa ressaantua, täytyy vaan koittaa nauttia joka hetkestä. Esikoinen nyt 2,5 v. :)
 
Ollakovai... Tsemppiä olon kanssa! Sekään ei oo aina helppoa ja silti niitä oireita toivoo että tuntus joltain :)
Paljoko sulla viikkoja?

Pitäskö alkaa laittaan viikot aina kirjotuksen loppuun,ni tietää millä viikolla kukakin on? :)

Tervetuloa uusille :)

Mulla on illasta tänään ollut aika huono olo,mutta päivä kyllä oli tosi kiireinen,oon syöny kauheena herkkuja,ruokaa vasta illalla ja viime yön unet jäi tosi lyhyeksi.
Toivon että Tää huono olo johtus raskaudesta joka etenee <3

Rv.4+4
 
Oon kyllä jokaiselle, jolta oon sähköpostia saanu, laittanu kutsun ryhmään. Joillaki se kutsu on menny roskaposteihin ja sitte huomaamatta...edelleen kehotan tsekkaamaan että sähköpostiosote on kirjotettu oikein... Kaikki on edelleen tervetulleita mukaan facebook-ryhmään! :) ja osote on vieläki ja edelleen ann_n(a)hotmail.fi tarkkana osotteen kanssa että laittaa loppuun .fi eikä .com niinku yleensä ja muistakaa muuttaa toi (a) osotteen keskellä @-merkiks...
Oi niimpäs olinkin kirjoittanut hotmail.com enkä fi. Jotenkin luulin että noi hotmailin osoitteet on aina com. Kiitos selvennyksestä, laitan uutta viestiä! :)
 
Heipähei :)
Täällä olis esikoistaan odottava 26v ja mies 27v :) mieli on aika sekaisin, koska ya1 tärppäs ja olin valmistunut jo henkisesti odottamaan, että menee tovi, kun on tuo kilpirauhasen vajis.

Mitä mieltä ootte kuinka arvioisin itse viikot? Viimeiset kuukautiset oli 18.9 joten sen mukaan olisi 3+4, mutta kierrot ovat vaihdelleet nyt tänä vuonna 25-33.. aikaisemmin ollu 30. Ovulaation tikutin ja olen hedelmöityksestä aika varma, että se on tapahtunt 31.8 joten sen mukaan olisi 3+6.. joten kumpaan itse usko? Neuvolassako menevät aina edellisten kuukautisten mukaan, vaikka tietäisi hedelmöitysajan?
 
Swipulit, onnittelut tärppäyksestä :) tossa tapauksessa, kun noi on noin lähekkäin, niin kannattanee mennä tuolla viimesten kuukautisten määräämällä päivällä, koska ne ei suostu sitä neuvolassa muuttamaan, ainakaan ennen ultraa. Siellä siis lasketaan aina vikoista menkoista 28 päivän kierrolla, vaikka mitä sanois.

Mulla itellä on yli 40 päivän kiertoja, ja viimesten menkkojen mukaan mulla olis nyt menossa jo 8+6. Se siellä neuvolan papereissa lukee, vaikka sanoin puhelimessa, että kierrot on pitkiä ja tiedän hedelmöitymispäivän tarkasti. Mutta ehkä ne nyt suostuu muuttamaan, kun varhaisultrakin vahvisti mun olevan vielä paljon aikasemmilla viikoilla. Turha olis mihinkään np-ultraankaan kahta viikkoo liian aikasessa mennä. Keskiviikkona tulossa eka neuvola, jänskää :)

Ludo 7+0
 
Jei, reipas lenkkeily auttoi ainakin hetkellisesti, ei oksettanut lenkin aikana niin pahasti :) Mulla siis viikkoja 6+4, ja jostain eilen luin, et pahoinvointi olis yleensä pahimmillaan vkoilla 9-11. Jättefint, jos tää tästä vielä pahenee :rolleyes: En kyllä muista, et aiemmissa raskauksissa olis näin huono olo ollu, mut voin tietty muistaa väärin.

rakastava_äiti, eiköhän tuo olosi tosiaan johdu raskaudesta, mullakin lähti lievästä etomisesta pitkin päivää edeten kokonaisvaltaiseen oksetukseen 24/7.

Ollakovai...? ja 6+4
 
Hei.
Täällä uusi toukokuinen ilmoittautuu mukaan! Plussattu viikko sitte, LA ois 15.5 :) Kolmatta odotellaan, esikoinen ekaluokalla ja kuopus eskarissa. Muutama välivuosi välissä, nyt tää raskaana oleminen tuntuu ihan uudelta ja jännältä ;) Tosin itelläki ikää muutama vuosi enemmän. Itellä ikää 28, mies 31. Mä kuumeilin monta vuotta kolmatta, mies suopui ajatukseen viime keväänä, muutama kk yriteltiin ja nyt syksyn kunniaksi tärppäs ;) Meillä tuo kuopus, tyttö 6v on kehitysvammainen, joten meiän arki on toisinaan varsin haastellista. Nyt ollaan kuitenkin luottaivaisin mielin tämän kolmannen suhteen, tytön kehitysvamma ei ole perinnöllistä, oli siis eräänlainen lottovoitto<3
Oireita on ollu jo; väsymys (ihan kamala), kahvi ei aina maistu, banaani, joka yleensä on mun herkkua, on nyt ällöttävää, vessassa saa rampata koko ajan, sitten myös ihana kamala turvotus ja tissit on paisunu :D
Liinar 5+0
Niin ja synnytyssairaala OAS
 
Heippa!

Ajattelin uskaltautua tänne siirtymään tuolta inssiketjun puolelta... tänään tein testin, 15vrk inseminaation jälkeen ja haalea plussa sieltä ilmestyi! <3
Oon 34v. ja toista nyt odotetaan ilmeisesti. Ihan hämillään oon, kun nyt tämäkin tärppäsi ekasta hoitokerrasta...
Esikoinen on 1v9kk. Nyt la olisi 21.5 ja sairaala K-SKS.

-Tuuti ja 4+1-
 
Uusi toukokuinen täällä hei! Rv nyt (ehkä) 6+3 eli laskureiden mukaan toukokuun 8. päivä LA. Tänään varailemaan aikaa neuvolaan. Ensiodottajameiningillä, harkittu juttu mutta silti vähän yllätti, miten nopeasti tärppäsi. Edelliset menkat tiedossa, mutta hedelmöittymispäivästä ei hajuakaan ja kiertokin ollut kesän ajan vähän epäsäännöllistä, niin noi päivät voi pikkasen heittääkin...

Innolla odottelen neuvolaa, vähemmän innolla oksujen alkamista... Mahassa kyllä vellonu jo parisen viikkoa ja kaikki muutkin oireet oon onnistunu keräämään, omanlaisensa saavutus tämäkin. Mutta kaiken tämän keskellä silti vielä vaikea uskoa. :D
 

Yhteistyössä