TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 HUHTIKUUSSA 2010

Summer: Ai teillä määrättiin sillä babyhalerilla.. Empä tiedä, eipä meilläkään ois varmaankaan onnistunut. :/ Joo meille määrättiin nestemäistä. Onko noissa sit mitä eroa ? TYHMÄ OLEN! :D
 
huomenna kohti hesaa sitten. melkone reissu tulee ku otan pikku ukon mukaan. en kestä kahden yön eroa siitä... :ashamed: ja teen itelleni tän hurjan raskaaksi.
jos jollaki hesan alueella on keskiviikkona vapaata niin otan ilomielin kahvi seuraa.
landelainen isossa kaupungissa täysin hukassa... =)
 
Puliina kamalasti onnea koko perheelle!

ja sit synttärionnittelut Nemikan pojulle ja pikku Avalle! Ihana kun alkaa tämä meidän pinon synttärikausi. Mut oonko ainoa josta tuntuu että ei siitä voi olla jo kaks vuotta kun nää meidän taaperot synty? Kun tuntuu että ton pienemmänkin syntymästä on jo iäisyys...

Nemika Olen mykistynyt kun olen lukenut miten paljon kaikkea teille onkaan nyt mahtunut matkaa...Huh-huh. Nostan hattua, miten ihmeessä pysyt järjissä? Toivotaan nyt että kaikki menee teillä tänään hyvin. Pako mennä, jo ihan siks että tää mamma uskoo edelleen hyvän ja huonon tasapainoon (asunut kai liian kauan Kiinassa, jin ja jang iskostunut) JA teillä on nyt tuota huonompaa tuuria ollut sen verta paljon että tää menee varmasti hyvin.

Nukkumisesta meillähän pimut on nukkunut omissa huoneissa jo tosi pienestä lähtien. Tosin liekkö olen ainoa jolla nukutaan vielä pinniksessä? Siis molemmat... Sängyt on tulossa kun vaari lupasi ne tehdä ja niitä nyt odotellaan. Tarkotus olis myös siirtää tytöt samaan huoneeseen...Saa nyt nähä missä järjestyksessä, ensi kaiketi tuo sänkyjen vaihto...en tiedä. Kattellaan
 
Onnea 2 vuotiaille :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Nemika: :hug: :hug: :hug: voimia kaikkeen, uskomatonta mitä kaikkea yksi perhe joutuu kokemaan.

(.) Ei uutta tähtitaivaan alla. Poika on ihana ja synttäreitäkin jo juhlittiin etukäteen. Muuten on jo tosi iso poika paitsi potalla käynti ei onnistu. Ei tykkää yhtään.

Ihanaa kevättä kaikille
 
Me tultiin piikiltä just... voi taivas miten epäpätevää porukkaa toi terveyskeskus on pullollaan |O
Viimeks anto pojalle pyllyyn piikin,eivät suostuneet reiteen pistämään "noin isolle" ja nyt sit laitto reiteen kun toi takamukseen pistäminen on kuulemma poistettu jo aikapäivää sitten kun on niitä issiashermoja ja mitälie se selitti... et näin. No piikit nyt kuitenkin on,ja reiteenhän miäkin ne olisin alunperinkin halunnut,se on pääasia...vaikka tätsy siinä naureskeli et eipä niistä paljoa hyötyä ole kun näin myöhään pistetty :eek: aika ajoissa senkin sit sanoo.... mulle oli laittamassa toista jäykkäkouristuspiikkiä kun ei mee jakeluun et sain jo viimeks vaikka kuinka yritin tavata. Lopuiks se alko avautumaan muista asiakkaista/potilaista mulle :eek: :eek:

No,mukavat tässä oli se et poika nukahti rattaisiin takasintulomatkalla ja nukkuu edelleen. On kaks aamua heränny heti 6 jälkeen ja sit väsähtänyt aikasin illalla jo. Tää on eka kerta päikkyjä missä'än muodossa piitkään aikaan ja kaiken kukkuraks tähän kellonaikaan. Hieno homma!!

Pojasta kiva kuulla :wave: Miten sulla omat fiilikset?

 
Ekaks onnittelut huomisen synntarisakareille Pojan pojalle ja Summerin tytolle :flower: Kiva Pojastakin. Toivottavasti alat voimaan jo paremmin.

Nemikan perheelle kovasti jaksuja ja paranemisia :hug:.

Ja me saatiin just eka kerran saalista pottaan, pikku kakka kikkare sinne humpsahti itkun kera :D

Hauskaa Vappua kaikille!
 
kotona ollaan. leikkaus ohi ja siltä osin kaikki hyvin toistaiseksi. laput karua luettavaa kun täällä vähätelty vaivaa ja näissä lukee vakava sydänvika.
matkaan mahtuu hurjasti kerrottavaa ja melkoisia tapahtumia.
kerron niistä kun ajatus pysyy kasassa.
nyt koitan sisäistää itselleni et olen landella taas enkä suurkaupungin huiskeessa.
kyyneleitä on valutettu varmaan se satamiljoonaa ainakin.
ja moni asia elämässä muuttanut arvolleen paikkaansa.

pyhästi toivon ettei kenenkään tarvi käydä tälläistä läpi ikinä.
kyyneleet valuu vieläkin ku luen jennin ja teidän muiden tsemppejä..kiitän tuesta tuhannesti.
elämän selvittely täällä käynnissä täysin ja en tiedä mitä muutoksia tulee olemaan meillä. aika näyttää.
pikku mies oli hienosti mukana ja äärettömän reipas. en voi olla muuta ku ylpeä siitä.
ja samoin iso potilas. aivan ihanan reipas.

mut palailen paremmalla ajalla ja paremmissa järjissä...nyt pää sekaisin kaikesta eikä ihan hetkessä kaikkea saa selväksi.
 
Nemika :'( :hug: :hug: Onneksi leikkaus meni hyvin, noin ainakin päättelin tuosta. Lapsen sairaus on jotain käsittämätöntä - ja kuten sanoit, tuollainen kokemus pistää elämän arvot uusiksi, taatusti. Ja käsittääkökään sitä tilanteen vakavuutta kuin todellakin vasta jälkeen päin, ehkä jopa vasta vuosienkin jälkeen? Liekkö se ihmisen suojareaktio, jotta jaksaa silloin kun on pakko. Todellisuuden käsitys tulee vasta kun sille on "käytännön seikkojen " jälkeen tilaa. Ainakin noin jotkut viisaat kertovat ja hyvin on ainakin muhun sopineet nuo ajatukset. Mä edelleen luen tasaisin väliajoin tyttöjen sairaalakertomuksia ja myös sitä omaani. Ei pitäis sen tiedän...mut tiedon halua voittaa. Sillä kai koittaa järkeistää kaikkea tapahtunuta tai jotain. Kaippa mä edelleen rakennan arvomaailmaani uusiin uomiin, se vahva ja jaksava jenni jäi sinne sairaalaan, koko maailma muuttui. Yritä saada hieman lepoa itsellesi jotta aivosi saavat hetken rauhan tuolta kaikelta :hug:

Poika olipa ihana nähdä sun nikkisi tällä sivulla pitkästä aikaa. Ja lukea kuulumisiasi. Toivottavasti kevät on tuonnut hieman aurinkoa mukanaan sinne teillekin. :hug:
 
Onnea Peppi :heart:

Nemika :hug: voimia koko perheelle.

Mä alotin eilen muistelemaan 2 vuoden takaisia hetkiä, synnytys alko aamulla 10 aikoihin ja siitä se sit lähti...tähän aikaan 2 vuotta sitten me pojan kanssa kellittiin osaltolla ja ihmeteltiin toisiamme :heart: :heart: Mun rakkauspakkaus niin ihana
 
Nemika...paljon voimia teijän perheelle :hug: :hug:

ONNEA KAIKILLE 2-VUOTIAILLE TAAPEROILLE :heart: :flower: !!

Poika...mukava kuulla teistä...ja varmaan tulee mieleen se MAHTAVA tunne, kun rakkauspakkauksen sai ihmeteltäväksi :heart: ...sitä tunnetta ei voita mikään maailmassa.

Miä täällä yritän pyristellä eteenpäin...en oikein tiedä mikä vaivaa, mutta melko hankala olotila on, jotain masennuksen kaltaista...itkettää, eikä oikein mikään kiinnosta...ehkä tää on menee ohi, kun kesä tulee, toivotaan :( . Miulla ei mitää suurempaa murhetta ole...siksi tää ahdistava olo on outoa mulle :ashamed:

repa...en päässyt kerhoon...näin kyllä teijät ja yritin huutaa auton ikkunasta :whistle: ...olin menossa kauppaan... meillä oli ne pojun 8v bileet...joten maanantain oli pakko mennä aamusta kauppaan, kun menin iltavuoroon :/ ...harmitti, kun ei päästy kerhoon...yritetään näkyillä, ehdota jotain...mut eikös teillä ole se reissu ihan just??
 
Hauskaa vappua ja onnea 2-vuotiaille! :flower:

Meillä on taas ollut sellaiset pari päivää, että oksat pois. Käytiin eilen Jyväskylässä, leidi heitti selälleen kirkumaan jo heti parkkihallissa kun ei saanut juosta ympäri. Sama meno jatkui 20 metrin välein, maahaan vaan potkimaan ja huutamaan. Yritin sit yksin taiteilla rattaiden ja selkä kaarella maassa kirkuvan, uhmailevan lapsen kanssa ja hymyillä touhun ihmettelijöille että niin, sellaista se on kun en saa mitään kuria lapseeni. Mukavata oli! :headwall:

Jännä muuten, miten näin vapun/juhannuksen/uuden vuoden aikaan mulla aina nostaa lapsellinen nurina päätään. Siis "kaikki muut tekee jotain paitsi minä". Oikeastaan mun kaveripiiristä kukaan ei tee mitään, paitsi mies joka on jollain 3 päivän turneella ja aiheuttaa mulle unettomia öitä kun ei voi ilmoitella itsestään vaan antaa aihetta murehtia luoja ties mitä. Pöh.

Kysymys puheesta, sanooko teidän pieni "minä" vai käyttääkö nimeään kun puhuu itsestään? Meillä on aikaisemmin lähes aina sanonut "Eeva ottaa tämän ja mamma tuon", mutta eilen tajusin että on alkanut sanomaan myös "Mä otan tämän, ota sinä tuo". Kai se kuuluu siihen itsenäistymiseen tavallaan sekin, että alkaa puheessakin sanoa "minä". Voi surku, niin ne kasvaa nopeasti..

Nemikalle ja muille tarvitseville :hug:
 
Pojan ja Summerin taaperoille rutkasti onnea :flower:

Nemika :hug: Onneks on leikkaus ohi nyt....

Meillä puhutaan vielä etunimeä käyttämällä Kappe sitä ja tätä....mut nyt kun oltiin siellä terkkarissa,puhu ekaa kertaa et minä... eli kai se sieltä tulee,mut hitaasti.

Matami,Miä en ikinä kuule kun mulle huudellaan tai moikkaillaan autosta..se on jo legenda juttu :D Meil oli viimeks ryhmäkuvaus,tai siis valokuvaus mut otettiin vaan ryhmis. Harmi ettette päässy mukaan :/ Meillä ei oo mitään viikoilla noin niiku pääsääntösesti,ma ja pe kerhot. Joten periaatteessa kaikki käy...et jos tiiät noista sun töistä joskus niin vois sopii vaikka kaupungillekkin treffit =)
Reissuun tosiaan lähtään ensviikon perjantaina,mut esim. tiistai ja keskiviikko on sellasia päiviä et jotain tekemistä pitäs kekata kun juusokin on koko päivän töissä...

Hyvää vappua kaikille :flower: :flower:
 

Yhteistyössä