TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TOUKOKUUSSA 2010

Summer: Tuuhha kertoo kui juhlat meni :D

Repa: Kaupassa on kyllä kuivaksiopettelu vaippoja, mun mielestä ne on kyllä turha keksintö, ite en oo käyttäny lapsilla niitä. Tai mistäs tiedän tän pojun kohalla vaikka käyttäski, tytöt on oppinu about viikossa päiväkuivaksi sillo joskus, että aikas helpolla päässy, nyt ei kyllä Niklas näytä merkkejäkään että suistuis ees siihen potalle, mut kesällä alkaa harjoittaa sitte sitä.

Weiss: Voi ei noitten allergioiden kanssa :hug: Tosi mukava kuulla teidän kuulumisia!! =)

Meillä oli taas kyllä touhua viikonloppuna, kyläiltiin päivät ja sit oli lasten serkut meillä taas yökylässä, ei ollu tekemisen puutetta viikonloppuna. Tosi mukavasti kyllä menee päivät ja yöt viiden lapsen kanssa, leikkivät niin hyvin yhteen :D

Keskiviikkona ois Niklaksen 2v neuvola, pääsen minäki päivittään tietoja tänne, luulen että Niklas kuuluu näitten pienimpien sarjaan =) Perjantaina sit vietellään 2v synttäreitä :heart:
 
Weiss: Kiva kuulla teistäkin pitkästä aikaa, harmi vain kun teillä allergiat vieläkin noin pahana! :hug:

Me oltiin eilen mun veljen ammattiin valmistujaisissa, ja kappas meillä ei sit ollutkaan sit yhtään vaippaa mukana. Neiti oli sit reilu 4h ilman vaippaa, ei kertaakaan päästänyt housuihin vaan aina ilmotti että pissattaa tms. Automatkallekki varasin sit äidiltä pyyhkeitä istuimen päälle jos sattuu vahinkoa, mutta ei sattunut! :) Aamusta neiti alkoi sit itkeä kun yö vaippa oli märkä, ja näin oltiin taas koko aamupäivä ilman vaippaa! :p Osaa aika hyvin itse sanoa kun pissattaa ja osaa mennä vessaan ( oon jättänyt nyt sit oven raolle ) mutta kyllä mä vähä väliä vielä tarkistan että pissattaako.. :)
Huomenna on sit tarha päivä pitkästä aikaa, kuinkahan tarhassa opetellaan tota kuivaksi olemista? Vai jääkö se vanhemmille sit illaks ja viikonlopuiks vaan?!

Meillä on sunnuntaina sit 2vee pippalot, eka ajattelin että pidettäisiin silloin 9päivä jolloin on oikee päivä, mutta pääsenkin vasta puol 5 töistä niin tulis niin kiireinen päivä sit.. :)

Mitäs ootte muuten tarjoillut synttäreillä? :) Ehdotuksia ottaisin vastaan ! :D
 
Sarbba, oikein hyvin meni =) pienet univelat tässä nyt mukana, mutta pakkohan se on seuraamukset kärsiä. Neitokaisella meni oikein hyvin mummulla, että voitas vaikka miehen kanssa päästä laivalle tai jonnekin tänä kesänä.
 
majj: Meillä ei viimeks poikien synttäreillä ollut lainkaan täytekakkua. Sen korvikkeena kerma/rahkaa-marengilla ja jäätelöä, koristeltuna mansikoilla, nonparelleilla jne. Kinkkupiirakkaa, pippareita, korvapuusteja. Eli sieltä menin missä aita on matalin :LOL:

Me käytiin eilen keskimmäisen kanssa jälleen lääkärissä, kun sillä on joku ihme krupsutustauti. Siis raapii itseään ihan hirveästi. Kädet ja jalat pahimmat, mutta muuallakin kehossa jonkinlaista ihottumaan tapaista. Samaan vaivaan soi jo keväällä yhden antibiotin. Nyt uusi kuuri lisäksi fucidin-hydrokortisonia ja heinixiä. Kun tämä tehokuuri alkaa tehoamaan siirrytään rasvaileen perusvoiteella (atooppistyyppinen). Ja seurataan olisko joku ruoka-aine laukasevana. Ainoa muutos mitä mielestäni syömisissä/juomisissa on kevään aikana tapahtunut olis toi eye-Q aloittaminen. Se tietty sisältää mm. kalaöljyä.

Vauvauutisia minä täällä edelleen kyttään =)
 

Yhteistyössä