Toukokuun toivotut 2012 *TAMMIKUU*







??.??
Sanyo/esikoinen/NKL/20v.
Yeb/kolmas/TYKS/30v.
Rusina85 ja ihanuus/toinen

23.4
neiti80 ja nykeröt/esikoiset

24.4
Momtobe87/esikoinen/TYKS/24v. ** **

27.4
Jazzi/esikoinen
Tuanni/esikoinen/SeKS ** **

28.4
LittleEternal/esikoinen/JS

29.4
Katrin79/esikoinen/SeKS/32v. ** **

30.4
mymosa ja menninkäinen/kolmas/MKS/28v. ** **

1.5
kullannuppujen äiti/neljäs
Tiuhti84 ja Mini J/kolmas/TYKS/26v./tyttöolo **
yötyöläinen/neljäs/28v.
Eskapismi ja Onni-Ilona/esikoinen/TAYS/25v./poikalupaus ** **
Mena77/esikoinen/34v./poikalupaus ** **
epipremnum/toinen/24v

2.5
katya11/esikoinen
Princessa/toinen/tyttöolo
bambiina77/neljäs/34v./tyttöolo ** **
A86/eskoinen/JS/25v.

3.5
Kiena ja Tirri/esikoinen/TAYS/29v.
onnellinen-88/esikoinen
Gabrielle/esikoinen/TAYS/29v. **
JonMa ja Pottu/kolmas/K-SKS/21v./poikaolo ** **

4.5
Ioni/esikoinen/30v.
Marzipaani ja Inari/neljäs/TAYS/31v.
Sadettaja* ja Kääpiö/esikoinen/PHKS/23v./poikaolo ** **
Minkäställevoi ja mussukka/neljäs/31v./tyttöolo **
Hamahelmet/kolmas/34v.
pinpon/neljäs/OYS

5.5
leeta/toinen/LKS
lily-rose
Happynow/toinen/SKS/24v./poikaolo ** **
NanaMama ja Tiitu/kolmas/LS/24v./tyttöolo ** **

6.5
hanspili ja Mörri/esikoinen/JS/30v.
Chillie/toinen/JS/28v.
Shootingstar* ja Mini/neljäs/31v./tyttöolo **
Pahe/esikoinen/LS/32v. ** **

7.5
Dulce86 ja samusirkka/toinen/KOS

8.5
Minimaikki/kolmas/KAKS/38v.
pöhköfantti/toinen/JS/26v. ** **

9.5

10.5
Tuhkimo81 ja Ladybug/neljäs/30v./tyttöolo ** **
tiuhti_ ja Pikku T/esikoinen/PS/21v./poikalupaus ** **
Maria90/esikoinen/TYKS/21v. ** **

11.5
Pinchy/esikoinen/26v.

12.5
äitijapojat/neljäs/KYS/31v./tyttölupaus ** **
Bellamama/toinen
Kiket/toinen/SeKS/26v. ** **
Rouva Möppiäinen ja Arhippa/toinen/LKS/
Pikkis82/toinen/TAYS/29v.

13.5
melina84/toinen/TAYS
Li/ensimmäinen/KYS/24v./tyttölupaus ** **
Syli84 ja Hemmo/esikoinen/TAYS/27v. **
Seepia ja Pikku-Sintti/kolmas/KOS/34v. ** **
iivuska/kolmas/SeKS/28v.
Emsi/kolmas/KOS/32v. **

14.5
vesimelon/kolmas

15.5
mmay/esikoinen/LS/tyttöolo
swan/esikoinen/NKL
Jasuliini82/kolmas/LKS/29v. **

16.5
Mannamaaria ja toukotaimi/esikoinen/NKL/31v. ** **
ruttunen/seitsemäs
Helmi-Orvokki/esikoinen/31v./poikalupaus

17.5

18.5
mertsi86/toinen/KOKS/tyttöolo ** **
salailija/kolmas/OYS/26v. **
Omppu5/viides/JS
lotta-emilia/K-SKS

19.5

20.5
Naive88/esikoinen/TAYS ** *13.1
Jijo/kolmas/SeKS/38v.
marenda/neljäs/K-SKS/28v.
NightIngale/esikoinen/K-SKS/20v./poikalupaus ** **

21.5
Nappi92/toinen/19v.
Faith/kuudes/SeKS
erica87/toinen
Tiimari77/esikoinen/TAYS/34v.

22.5
kissendaal/toinen/25v.
viljonkka89/toinen/TAYS/22v.

23.5
InCase/toinen/21v. **
Mammanen80/neljäs

24.5
emily*/esikoinen/25v.
helimarja ja Mötkylä/toinen/TAYS/21v.
Suppis/esikoinen/23v./MKS ** *18.1

25.5
neljän pojan mamma/viides/TAYS/29v. **
Tiitulipiituli/neljäs/31v. **
Mehiläinen83/esikoinen/KOS/28v./tyttöolo ** **
mimilii/toinen/28v.
caisachu/toinen/31v./poikaolo **

26.5
mamaliina/?
Eemas/kolmas/TAYS/39v.
Kirjavakana ja Tipu/neljäs/39v./tyttöolo **
Tuittis/esikoinen/30v.
iina_/esikoinen/TYKS/26v./tyttölupaus **

27.5
Missie/K-SKS/28v.
Piitu43/kolmas

28.5
sinttuliini/esikoiset/OYS

29.5
TaCa/toinen/NKL/31v.
SeInka/toinen/KOS/27v.
Annastiina79/esikoinen

30.5
amalia88/esikoinen

* NT-Ultra , **käyty
* Rakenneultra





Menetyksen kohdanneet

Pikkumyy87
Toukkistelija
Haidippiduu
DsariaL
mamiksi monelle
Tanyaz
Idylli
Elna
Masu12



Synnytyssairaaloista käytetyt lyhenteet:

EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
JS = Jorvin sairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kotkan/Kymenlaakson keskusairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
Kät, KOS = Kätilöopisto
Kät/H = Kätilöopisto, Haikaranpesä
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
MHSO = Malmin terveydenhuoltoalue/Pietarsaari
NKL = Naistenklinikka
OAS=Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
PS = Porvoon sairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SAS = Salon aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
VSAS = Vakka-Suomen aluesairaala
ÅCS= Ålands centralsjukhus




Muutokset punaisella boldattuna, KIITOS :)
 
Viimeksi muokattu:
Merkkiä pinoon! Kiitos tiuhtille. :)

Mites noitten kelan papereiden kanssa, mikäs se raja olikaan, se on joku 154 päivää niinkös? Mietin, että pääseekö jo itekin 13.1. neuvolassa niitä täytteleen. Ois kivaa päästä penkomaan äippäpakkausta.

Naive ja Sissi 20+1
 
Täällä päin ei enää oo lastenkirppistä :( Tampereella aikanaan oli semmonen kirppis missä myytiin pelkästään lastentarviketta ja vaatetta. Viime tai toissa vuonna hävis kuvioista kokonaan.. Tosi kurjaa!

Meillä nyt tän ekan kohalla otetaan pakkaus, ehkä sitten seuraavan kanssa (jos sellanen meille suodaan) hyödynnetään enemmän rahaa. :)
 
Hepskukkuu. 2 yötä rakenneultraan. Muutenkin mukava päivä tiedossa. Ensin käydään ultrassa, sitten isäntä lähtee lasten kanssa hoploppiin ja minä YKSIN ( tätä möyriäistä masussa ei vielä lasketa) aleshoppailemaan.

5v venähtänyt sen verran että tarttee kipeesti uusia housuja ja toivottavasti sieltä löytyy pikkuisellekkin jotain. + tytöillekkin jotain uutta.


Viimeyön heräsin kylkeä kääntämään ja Pikkiriikkinenkin heräsi. Ei enää itsekkään malttanut nukkua kun toinen oli niin touhukkaalla päällä ja liikkeet tuntuivat päällepäin.
Äiskän ihanuus.


t. Marenda ja Pikkiriikkinen rv 20+1


ainiin, äippäpakkaus otetaan kyllä vaikka "jo" neljäs tulossa. Minusta se jotenkin vain kuuluu ottaa ja varmasti harmittaisi myöhemmin jos rahana ottaisin. Isännältä ei kysytä ;)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: eskapismi
Hei vaan! Pitkän tauon jälkeen ajattelin tulla vilkuilemaan pikaisesti kuulumisia. Niin ne masut vaan kasvaa :)
Kohta tosissaan pääsee äitiyspakkausta tilailemaan. Jeejee :D Mitään tavaroita ei pikkuruiselle olla kyllä vielä hankittu, mutta rakenneultran jälkeen ollaan sovittu, että jotain voisi alkaa jo katselemaan. Vaunut on kyllä valmiiksi katsottu, pitää ne tuossa keväällä tilailla Saksasta. Onko muuten kokemuksia ulkomailta tilauksesta?
Sen verran päivitystä, että 24.5.12 on meidän laskettu aika. Rakenneultra on keskiviikkona, eli 4.1. Synnytyssairaala MKS.
Pahoinvointi on väistynyt ja nyt tuntuu olo jo aika onnelliselta. Työsopimus tosin loppui vuoden vaihteeseen ja tässä nyt arvotaan, että vieläkö sitä töitä tekisi pätkissä vai keskittyisikö sitä vain odottamiseen ja kodinhoitoon... Tokihan se vaikuttaa äippärahoihin, jos kotona hengailee. :/

Hyvää tätä vuotta kaikille, onnellista odotusta!
 
Minäkin kai kuulun tänne. Eli la on 20.5 ja synnytyssairaalana valitettavasti Keski-Suomen keskussairaala. Esikoista odotellaan eli kokemusta ei ole, mutta kaikki jutut mitä tuosta paikasta on lukenut, kauhistuttavat lähinnä. Ja ikää on 20v. Kaveri kieppuu jo varsin tuntuvasti, rakenneultra ylihuomenna. Toivotaan että siellä kaikki olisi hyvin. Sukupuolen suhteen olo vaihtelee päivittäin, oikeastaan sillä ei ole meille mitään väliä. Nt käytiin silloin, turvotusta oli 0,6 eli ei mitään ja seulastakin parhaat mahdolliset.

marendalla näköjään sama la ja synnytyssairaala :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
Nightingale, tervetuloa! Mä olen synnyttänyt kaks lasta k-sks:ssä ja mulla ei kyllä ole mitään pahaa sanottavaa. Synnytykset meni hyvin ja kätilöt oli kivoja. Osastollaki oli hyvä olla. En tiiä mitä ja mistä oot juttua kuullu, mut nyt tiiät ainaki yhen tyytyväisen :D nyt en sit enää asukaa siellä vaan meen eka kertaa oysiin synnyttään.

mulla on kauhee nuha. Tylsää. Me on jo hommattu vaatetta vauvalle, pojatki valitsi
 
Heippa!
Ihanaa Uuttavuotta kaikille ja toivotaan että tämä vuosi toisi kaikille sen ihanan nyytin viereen :heart:

Pitkästä aikaa täällä taas ja syykin selvä että mä olen lomalla nyt koko loppuajan jos vaan saan olla että kela sen hyväksyy. Työni kun on erittäin kuormittavaa ja pompit/hypit/istut/roikut sen 8-12h päivässä niiin ei enää paikat oikein taivu :rolleyes:

Mutta heiii, mistä mä lähinnä kohta tunteva itseni lehmäksi, niin löytäisin rintaliivit mitkä ei purista mistään kohtiin, eli saisivat olla suht venyvää materiaalia ?

Ja päivitystä eli tietoihin olisi jos ja kun joku jaksaa taas eli: LittleEternal/Esikoinen/LA 28.4/JS

Ja rakenneultrassa oli kaikki ok eli ei sen puoleen ollut mitään, sukupuoltahan ei tahottu tietää joten pikkuinen kantaa mukanaan salaisuutta :whistle:

tv. LE ja herne 23+3
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
Heippa! :)

LittleEternal, meilläkin sukupuolta jännätään syntymään asti :)
Niin ja tosta liiviasiasta, mä ostin ihan prisman alelaarista semmoset ihan toppimalliset urheilurintsikat, tukee hyvin, eikä paina mistään.

Supistuksia tulee melekein joka päivä, osa kipeitä, osa ei. Kohta neuvola, katotaan mitä siellä sanovat, olis mukava päästä kyllä tarkistuttaa tuo paikkojen tilanne, ettei ole alkanut pehmentyä..
Kun ihan levossakin tulee, yksi yö tuossa siihen heräsinkin kun supisti.

Mitään en ole pikkuiselle ostanut, vielä. Jotenkin kuitenkin tuntuu vielä niin kaukaiselta vauvan tulo.

Eipä tänne kummempia :)

Epi 22+6
(kai??? Päivät ja viikot tuntuu menevän niin äkkiä :) )
 
Minäkin kai kuulun tänne. Eli la on 20.5 ja synnytyssairaalana valitettavasti Keski-Suomen keskussairaala. Esikoista odotellaan eli kokemusta ei ole, mutta kaikki jutut mitä tuosta paikasta on lukenut, kauhistuttavat lähinnä. Ja ikää on 20v. Kaveri kieppuu jo varsin tuntuvasti, rakenneultra ylihuomenna. Toivotaan että siellä kaikki olisi hyvin. Sukupuolen suhteen olo vaihtelee päivittäin, oikeastaan sillä ei ole meille mitään väliä. Nt käytiin silloin, turvotusta oli 0,6 eli ei mitään ja seulastakin parhaat mahdolliset.

marendalla näköjään sama la ja synnytyssairaala :)


Tervetuloa Nightingale, ja taitaa olla meillä samana päivänä rakenneultrakin. Keskiviikkona siis itsekkin menossa sinne =)

Ei ole kyllä itsellänikään mitään pahaa sanottavaa ja jo kolme kertaa siellä lapsen saanut. Hyvillä mielin neljättä ollaan menossa synnyttämään sektiolla.
Pakko kysyä itsekkin mitä olet sieltä kuullut sitten? Mutta positiivista palautetta ainakin täältä tulee.



t: Marenda ja Pikkiriikkinen rv 20+1
 
Huominen kyllä jännittää, 8.45 on tuo rakenneultra. Pitäkää peukkuja :)

Olen kuullut, ettei ilokaasua saa, ammetta ei ole ja kätilöt niin kiireisiä etteivät ehdi neuvomaan lainkaan. Ja joku vanhempi akka vain motkottaa. Eikä kerrota, mitä aineita pistellään tai muuta. Synnytysasento kuulemma aina kylki tai selällään. Perhehuoneita ei ole. Itse toivon, että kotiuduttaisiin niin nopeasti kuin mahdollista, sillä laitokset ovat kamalia.

Onko teillä muuten jotain fb-juttua kuten noilla muilla kuilla? Jos on, niin pääseekö jotenkin mukaan vai onko jo suljettu?

Nightingale + sintti 20+2
 
Viimeksi muokattu:
no itse en ole alakautta kuin kerran koittanut synnyttää tuolla, mutta siitä on sairaalan osalta pelkästään hyviä kokemuksia ( itse synnytyksestä ei niinkään )
Meillä kaikki kolme tulleet sektiolla ja niistä + osastolla olosta on kyllä oikein hyviä kokemuksia. Toki nyt on välillä voinut tulla vastaan ihminen jonka kanssa ei synkkää mutta kaikenkaikkiaan tyytyväinen olen ollut ja nopeasti ollaan aina päästy kotiin.
Koti lähdössä taitaa vaikuttaa enemmän oma ja vauvan vointi sekä oma aktiivisuus. Jos vain makaa sängyssä ja odottaa palvelua niin taitaa olla kotiakkin lähtö hitaampaa. Mutta reippaasti vain kun touhuaa ja näyttää että pärjää niin nopsaa pääsee kotio. Jos siis oma vointi ja vauvan vointi sallii sen.

Itselläni eka sektio 4yötä sairaalassa ja kahdessa seuraavassa 2yötä + leikkaus yö.
Nyt mennään taas sitten keväällä voinnin mukaan.
Veikkaisin että alaukautta synnyttämälä mahdollisuus päästä vielä nopeammin.



Kirjoitellaan sekä tuolla ryhmissä, sinne voi liittyä. Että naamakirjassa, ryhmän kautta sinnekkin mukaan.


Itselläni ultra "vasta" 12.15 Mutta meille passasikin paremmin tuo iltapäivä aika kun ajetaan täältä 60km päästä niin helpompi isännänkin töistä livahtaa.


t: Marenda ja Pikkiriikkinen rv 20+2
 
Rakenneultrassa kaikki standardien mukaan, poikalupaus.

Mutta nyt kyllä kauhistuttaa tuleva synnytys niin paljon, ettei tosikaan. Tässä itkua tirautin jo kertaalleen. Synnäri on poissa käytöstä ja synnytykset hoidetaan BARAKISSA. Pitää katsoa, josko lähtisi johonkin toiseen kaupunkiin muutamaksi kuukaudeksi lomalle. Kyllähän se ultraaja yritti selittää, kuinka tilat ovat kuitenkin sairaalabarakkeja, mutta silti ei se paljoa lohduta. Huoneetkin lienevät jotain väliaikaisratkaisuja.. Koko barakkeja ei vielä ole, joten pääseeköhän niitä edes etukäteen katsomaan.
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
Onnea Nightingalelle hyvistä ultrakuulumisista ja poikalupauksesta.

Tuolla tosiaan se homeongelma ja on aika veemäistä. Mutta sen mukaan mentävä. Mielummin sitä ehkä kuitenkin on parakeissa kuin homeenkeskellä.


Tänään kävin ultrassa ja kaikki aivan loistavasti. Hyvin voiva pikkiriikkinen ja painoa nyt 343g.
Ujosteli, ei näyttänyt sukupuoltaan eikä kasvojaan meille vaikka lääkäri kuinka yritti.

Tiukasti istui perätilassa kasvot selkääni päin. Niinkuin olinkin jo liikkeistä epäillyt.

Mutta sektioon ollaan menossa jokatapauksessa niin saakin olla just niinpäin kuin tahtoo.
Aleshoppailuista tarttui mukaan vaatetta pikkuiselle.


t: Marenda ja Pikkiriikkinen rv 20+3
 
Ohhoi! Pakko tulla tänne purkautumaan. Kokeneet äidit, lohduttakaa :D

Oli tosissaan eilen se kauan odotettu ja jännitetty rakenneultra. Kappas vain, kun olikin kätilö sairastunut ja erikoislääkäri (olikohan vielä ylilääkäri) ultrasi.
Ei siinä mitään, mukavan ja tietävän oloinen lääkäri olikin ja opiskelijakin mukana, MUTTA; saatiin vain sen verran selville, että aivot näyttäisivät olevan kunnossa, selkäranka ok, vatsakin taitaa olla kunnossa ja sydämessä on neljä kammiota ja pumppaa hyvin. Ei muuta.
Ainiin, ja "pitkäsäärinen vauva" -kommentti.
Ultralaitteen käyttökin tuntui olevan melko vierasta ko. lääkärille. Liekkö tullut jostain muusta yksiköstä ja tottunut erilaisiin laitteisiin.

Ei siis 4d kuvaa, ei tulostetta mukaan, ei painoarviota, ei arviota sukupuolesta, ei pää-perämittaa - ei mitään, mitä itse odotettiin ja jännitettiin. Toki sikiö oli juuri selkä "kameraan" päin ja jalat kippurassa, joten ymmärrettävästi ei kaikkea nähnytkään.
Nyt onneksi kahden viikon päästä (21+6) uusintaultraan, sydämen tarkistukseen. Eli siis vain sydämen tarkistus jäi hänestä vajavaiseksi. Ei nähnyt kunnolla jotain suonia. :O (apua).
Lisäksi polin toimistosihteeri sanoi, että se seuraava käynti on sitten maksullinen, koska lääkäri nyt vain haluaa tarkistaa asian. Voiko todellakin olla näin?
Neuvolakortissakin on vain jonkinlaisia hieroglyfejä, mistä en saa mitään tolkkua. Olin niin järkyttynyt käynnistä, että en siinä sen enempää tajunnut edes kyselläkään. Kotimatkalla (yli 70km) kyllä sitten jo itku pääsi.

Kun on kuullut/lukenut toisten ihanista rakenneultrakokemuksista, niin aika lailla kyllä tipahdin maan pinnalle tuolla käynnillä :/ Todella toivon, että seuraavalla käynnillä olisi kätilö ultraamassa, tuntuu kätilöillä olevan tuo homma paremmin hanskassa.

Uusintaultra siis 18.1.

Suppis + Mytykkä 20+0 :rolleyes:

Pahoittelut pitkästä vuodatuksesta, kyllä helpotti :p
 
suppis ,Eiköhän sielä kohdussa kaikki ole hyvin:hug:Kuulosti varsin asianosaamattomalta ultraajalta.Kuitenkin pääset uusinta ultraa ja pidetään peukut pystyssä että silloin on oikea ihminen paikalla ja osaa hommansa:hug:
Tuosta polimaksusta en kyllä osaa sanoa mitään,voisit yrittää kysyä että onkohan ihan oikein että maksu tulee kun ekasta käynnistä ei saatu kaikkea tarpeellista tietoa,ei silloin uusinta ultra mitään huvikseen vaan ultrausta ole ja ehkäpä sekin auttaa että kerrot huolesi,mikä käynnistä jäi!!!
Tsemppiä!

Nightingale onnea hyvistä uä kuulumisista!!!:heart:
 
NightingaleTervetuloa! :) Itsekkin olen synnyttänyt kolme kertaa kyseisessä sairaalassa ja ei ole mitään pahaa sanottavaa.
Ilokaasua sain ekakerralla. Tosin sitä otin vain pari henkäsyä ja se ei sopinut mulle ollenkaan, oksensin ja silmissä pimeni. joten itse en kaipaa sitäkään.
Ammeessa olin tokakerralla ja se oli ihan kiva juttu, tosin lämmin suihku ajaa saman asian. ;) En kaivannut ammetta kolmannen kohdalla vaan olin tyytyväinen tuohon suihkuun.
Kätilöistä sen verran, että siellä tosiaan on yksi "ei niin pidetty" kätilö. Tämä sattui minulle viime kerralla loppuvaiheeseen ja en todellakaan halua sitä samaa uudestaan. Onneksi oli ihana opiskelija joka sitten paikkas tuota tökeröä kätilöä.
Muut kätilöt mitä tapasin ja joiden kanssa olen aiemmin synnyttäny on ollu ihania! Kyllä he myöskin kertovat kysyttäessä mitä pistävät.:)

Parakki synnytys on siis tällä kertaa edessä. Olen yrittänyt ajatella positiivisesti, harva sitä pääsee parakkiin synnyttämään. ;)
Hieman minuakin tuo parakki jännittää, mutta uskon kaiken silti menevän hyvin. Ja eiköhän ne kunnon parakkeja ole, tuskin kyljessä lukee Ramirent tai vastaava. :D

Kiva, kun sait hyviä ultrauutisia. :)

Muillekkin uusille tervetuloa mukaan! :flower:

Onnea hyvistä ultrakuulumisista:heart:
 
Suppis, varmasti kaikki hyvin ja kokenut lääkäri kyllä osasi katsoa. Lääkärit ovat monesti vain harvasanaisempia eivätkä kerrot tai näytä vanhemmille näitä asioita niin tarkkaan. Eli varmasti lääkäri on kyllä katsonut kaiken olevan kunnossa.

Minulla ultraa aina lääkäri. Toiset ovat puheliaampia kuin toiset.

Mammanen tervetuloa mukaan. Meillekkin neljäs tulossa ja sektio tehdään 3-4viikkoa ennen laskettuaikaa.Toivonmukaan tälläkertaa suunnitellusti eikä kiireisesti tai hätäisesti niinkuin aiemmipien kanssa.


Kannatta tosiaan tulla tuonne kerhonpuolelle meidän kanssa juttelemaan. Ollaan siellä huomattavasti aktiivisempia.


Pikkuinen muksinut tänään ahkerasti mikä aina ilahduttaa äiskää.


t: Marenda ja ihanuus rv 20+5
 
terkut uusille! :wave:

Mammanen80 tuossa sivun ylälaidassa on tuo iiso kaksplus.fi-logo. sen alapuolella rivissä lueteltu sivuston eri alueita. seuraavassa rivissä sitten pienemmällä tekstillä "ohjeet Blogit Kerhot Hae keskusteluista" tuosta klikkaat "kerhot" kohtaa ja näkyviin sitten tulee listaa kerhoista. "Toukokuun toivotut 2012" taisi olla meidän kerhon nimi ja sen nimen vieressä näkyy "liity" nappula josta sitten klikkaat ja liittymispyyntö menee odottamaan yläpitäjän hyväksymistä :) mullakin meni hetki ennenkun tajusin miten sinne pääsee kun tällanen palstailu oli ihan uus juttu mutta lopulta löyty.

Hui pakkaset tuli tosissaan ja aika menee nyt jotenkin hurrrjaa vauhtia!! kattelin että tuolla on jo syyskuistenkin ketju :)

Syli84 ja Hemmo 22+0 POKS!
 

Yhteistyössä