*** TOUKOKUUN TOIVOTUT HUHTIKUUSSA***

Hyvää vappua kaikille!
Jenni; älä välitä noista ikävistä kommenteista. Mä olen ruokkinut kolmea lasta tuttelilla, ovat nyt kouluikäisiä kaikk ja yhtään korvatulehdusta tai muuta sairastelua ei ole ollut! Mulla oli sekä tutteli että imetys alusta saakka, koska mua on ahdistanut imettäminen... toivoisin että tämän nelosen kanssa se onnaisi...ja jos ei toimi niin tuttelit kehiin.

Eilen oltiin äippäpolilla, päädyttiin odotteleen vielä... mulla la 8.5. Vauva oli oikein päin mutta heitteli vielä kuperkeikkaa että katsellaan päädytäänkö sectioon vai tulisko hän alateitse, mitä tietty toivoisin. Älkää vaan kokeilko risiiniöljyä - itse kokokeilin kolmosen kans, oli yliaikainen ja meidän naapurin rouva lääkäri antoi mulle sitä... ja synnytys oli karmea ja vaavi oli kakkinut veteen - lapsivesi vihreää ja sydänäänet heikot... missään nimessä sitä ei sitten kannata kokeilla! Onneksi ei sattunut mitään vakavampaa, mutta tuossakin oli tarpeeksi. Tyhmä minä kun suostuin sitä ottamaan mutta jotenkin luotin lääkärin ammatti etiikkaan. Nyt odottelen mieluusti kärsivällisesti :heart:

Päivä kerralla eteenpäin lyllertäen! Onnea kaikille käärön jo saaneille :heart:
 

Yhteistyössä