TOUKOKUUN TOIVOTUT lokakuussa

ultrassa käyty papunen voi mainiosti..np oli 0,7 siellä se törötti olla kädet ja jalat vaan viuhto. laskettuaika muuttui 8.5 eli muutaman päivän..Elämä hymyilee ja leveästi. Kiitos kaikille tuesta ja oikein iso hali teille.
poika04&papu 12+5(kai)

nyt poitsun hakuun
 
ultrassa käyty papunen voi mainiosti..np oli 0,7 siellä se törötti olla kädet ja jalat vaan viuhto. laskettuaika muuttui 8.5 eli muutaman päivän..Elämä hymyilee ja leveästi. Kiitos kaikille tuesta ja oikein iso hali teille.
poika04&papu 12+5(kai)

nyt poitsun hakuun
 
poika04:Upeita uutisia,onneksi kaikki oli hyvin!!!!

Mouku:En nyt muista viikkojasi,mutta varmasti ihan normaalia ettei ne äänet vielä kuulu,ultrassa sitten :hug:

Mamitzu:Onnea sulle sinne kesäkuisten puolelle :wave:

Niin ja täällä siis myös np-ultra takana.Liikkuvainen oli,mutta kätilö ei meinannut saada mitattavaan asentoon kaveria vaikka kuinka paineli ja hytkytti mahasta että ois kääntynyt kyljelleen. Sätki kyllä kovasti ja touhus kaikkea muuta :D Nt oli 0.8 ja viikkoja ultran mukaan jo 11+6,mua toi jotenkin epäilyttää koska ennen kuin raskauduin kävin samassa kierrossa lääkärillä epäsäännöllisten menkkojen takia ja silloin oli kp 15 ja vielä ei ollut ovis tapahtunut,eikä lähelläkään lekurin mielestä,eli kierto ei olis ollut tota 28,mikä se noilla viikoilla pitäs olla...kukaan ei varmaan hokannu mun sepostusta :D

Oli miten oli,mutta nää on nyt viralliset tiedot,eli viikkoja 11+6,huomenna menee maaginen 12 täyteen,jee!!! Ja huom,jos joku pätevä haluais päivittää :attn: LA 13.5.

Rakenne ultraan sain ajan uudenvuoden aatoksi ja hammaslääkärinkin sain varattua ens tiistaiks,hyvä minä!! Neuvolaan soitan huomenna...
 
Paljon onnea poika04 hyvistä ultra uutisista! Mie olen enemmän kuin ilonen sinun puolesta. Kyllä ne meän jälkeläiset usein on melkosia sinnikkoja, että vaikka meistä äiteistä tuntuu, että jotain on vialla niin siellä ne silti vaan rentoina lököttelee ilman huolen häivää :D

Onnea myös Repa ja kaikki, jotka nähneet oman sikiönsä voivan hyvin :heart:

Muutamalla sanalla haluan kommentoida tuota aikaisemmin mainittua anoppi asiaa, että kun anopit ovat enempi innoissaan tytärtensä raskaudesta. Mie ymmärrän oman äitini kautta tätä asiaa, joka on kokenut olevan hiukan syrjäytetty miniänsä ja veljeni lasten elämässä heidän syntymästä asti niin nyt hehkuttaa kun mie olen raskaana, koska uskoo että saa olla enemmän läsnä ja kestää sanoa asioita hieman suorempaan ja puuttua asioihin. Ja kyllähän me naiset usein asiassa kuin asiassa otetaan eka yhteyttä omaan äitiin ku anoppiin -itse ainakin, niin onhan se monesti niin että anoppi jää hiukan kauemmas. Itse olen jo valmistautunut, että kun mieheni sisko tulee joskus raskaaksi niin siitä puhutaan sitten taukoamatta ja hehkutus tulee olemaan vallan kauhiata:p. Mutta lasten kasvaessa en missään nimessä hyväksy mitään eriarvoistamista. Vain tähän raskausaikaan.

Tökkiikö muuten nää sivut kellään muulla? Mulla on pahoja vaikeuksia melkein aina päästä tänne. Viimeksi kun työn ja tuskan takaa pääsin niin kirjoitusosio puuttui kokonaan alhaalta.

Mukavaa viikon jatkoa kaikille :hug:
 
Täällä maagiset 12 viikkoa täynnä. Tänään en ole oksentanut. Plussaa sekin. Paino on tippunut viime päivinä hurjasti oksentelujen takia. Lääkäri määräsi lisäravinnekuurille, kun oksennan kaiken ulos. Sairaslomaa 1 päivä!!!!!!! :LOL: :kieh: :LOL:
Olin kyllä vähän huuli pyöreänä. Ottaen huomioon, että pyörryttää jatkuvasti enkä ole kunnossa ollenkaan. Onnellisesti raskaana kuitenkin.

Onnea kaikille hyvistä uutisista!
 
:headwall: ...juu tökkii, sivut meinaan.

poika04
ja repa, ihania uutisia teillä. Nyt sitten kasvatellaan masuja rauhallisin mielin. Tosin mulla on ultra vasta ensi viikolla, mutta rauhallisin mielin olen ainakin vielä.

Katrinainen, eikun lisää hakemaan , jos et ole kunnossa!

Marraskuulle siirrymme, voin jatkaa listan päivitystä, ellei sitten joku muu haluaisi välillä? Uuden ketjun vois aloittaa jo tänään, tuntuu että mitä pitemmäksi tämä menee, sitä enemmän tökkii, nuo lyhyet ketjut saan ainakin minä avattua nopeammin.

Nyt ruokapöytään :wave:

annastiina, rv 12+1
 
mouku80: Mullakaan ei kuulunut sydänääniä rv 11+4, vaikka lääkäri kuinka yritti. Tarkisti kohdun asennon ja sanoi sen olevan taakse päin kallellaan. Tää saattaa osittain vaikuttaa äänten kuulumiseen. Lääkäri varoitti kyllä jo etukäteen, että tällä viikolla ei kaikilla vielä ääniä saada kuulumaan. Reilun viikon jouduin jännitellä, kunnes utrassa todettiin kaiken olevan hyvin. Yritä olla turhia miettimättä, kyllä siellä varmasti on pikkuisella kaikki hyvin! :) Etsitään niitä ääniä kuulemma isompienkin vauveleitten kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Marimint81:
Yritä olla turhia miettimättä, kyllä siellä varmasti on pikkuisella kaikki hyvin! :) Etsitään niitä ääniä kuulemma isompienkin vauveleitten kanssa.
mouku80, mariminttiä peesailen. Kakkosta odottaessa viikolla 14 jotain neuvolassa ei kuultukaan sydänääniä, kyllä meinasi itku päästä. (oli kuuluneet jo ekan kerran 9+ neuvolassa) Neuvolatäti käski mennä käymään pissalla ja hengähtämään hetken, niin kokeillaan uudestaan. Ja löytyihän ne sieltä erittäin pitkän kaivelun jälkeen. Tosin siinä kävi jo toinenkin täti kokeilemassa.
 
Pahoinvoivaa iltaa kaikille :flower: Taisi olla liian pitkä tauko syömisessä, kun nyt päivällinen pyrkii ylös oikein vaan kunnolla :x

Annastiina69 Sain rakenneultra-ajan samantien sen np-ultran jälkeen! Päästään katsomaan Nirppua "joululahjaksi" eli 19.12. olisi aika varattuna. Vaikka eipä minua huoleta: jos ei Jorviin pääse niin sitten mennään yksityiselle. Ärsyttää muutenkin koko tuo irtisanoutumisjupakka, kun meinaavat moisen tempun tehdä vaikka se tarkoittaa lukuisten sairaiden ihmisten suorannaista heitteillejättöä :kieh: Anteeksi vain, jos ketjussa on sairaanhoitajia, mutta minä en moisesta uhkailusta pidä. Onhan mm.opettajat ja lastentarhanopettajatkin ihan naurettavan alipalkattuja eivätkä silti tuolla lailla rettelöi! Pitää sitten vaihtaa alaa, jos ei palkka tyydytä - tai mennä yksityiselle sektorille töihin, missä palkassa on kaiketi vähän enemmän neuvotteluvaraa..

Nyt lepäämään ennen kuin oksu lentää... :$

Carmen ja Nirppu 13+2
 
Heippa kaikille!
Löysin vasta tänään tämän keskustelupalstan..mukava yllätys, että tällainen on olemassa.

Meillä on laskettuaika 10.5 ja ensimmäistä siis odotan..kaikki tuntuu jännittävältä. Eilen oli niskaturvotusultra ja kaikki oli ok..sitäkin jännitin tosi kovasti.

Onko teillä muuten paino noussut vielä paljon? Itselläni on ollut koko raskauden ajan aivan mieletön nälkä ja painoa on tullut lisää melkein viisi kiloa. Olen aikaisemmin painanut 56 kg (164 cm pitkä) ja nyt siis painan huolestuttavasti jo 61 kg.. sillä seurauksella, että suurin osa työkavereista vihjailee että olen raskaana..En ole kertonut vielä kenellekään töissä, kun raskaus on vasta niin alkuvaiheessa. Oletteko te muuten jo kertoneet sukulaisille tai työkavereille? Omasta raskaudestani tietävät ainoastaan lähipiiri, mutta esim. naapurin koiranulkoiluttaja kyseli viime sunnuntaina jo ihan suoraan, että milloinkas teidän pienokaisenne syntyy... =)

 
Voi Elriina, kuinka surullista :'(
Näin viime yönä taas unta, nyt pikkuinen yritti tulla mahan läpi, kuin Alien 8 matkustaja- elokuvassa ikään... :eek: Mutta se ei ollu pelottavaa, pikkuinen näkyi mahan läpi ihan selvästi, välissä oli vain iho... Voi kuinka outoja unia... Miehen kanssa kanssa ihasteltiin kuinka vauva noin liikkuu jo.. :whistle:
Mulle on tullu jotain ihme "pelkoja" ettei mahassa olisi elämää, kun oireita ei oikein ole... Ennen mulla ei ole tälläsiä ollutkaan :| Ehkä se johtuu kuitenkin tämän palstan niin monen ikävistä uutisista.
Np-ultra on vasta kahden viikon päästä.

Sädis 11+0
 
Siirsin tän viestini tuolta lokakuun ketjusta; tehän ootte ottaneet varaslähdön !

Voi Elriina, kuinka surullista :'(
Näin viime yönä taas unta, nyt pikkuinen yritti tulla mahan läpi, kuin Alien 8 matkustaja- elokuvassa ikään... :eek: Mutta se ei ollu pelottavaa, pikkuinen näkyi mahan läpi ihan selvästi, välissä oli vain iho... Voi kuinka outoja unia... Miehen kanssa kanssa ihasteltiin kuinka vauva noin liikkuu jo.. :whistle:
Mulle on tullu jotain ihme "pelkoja" ettei mahassa olisi elämää, kun oireita ei oikein ole... Ennen mulla ei ole tälläsiä ollutkaan :| Ehkä se johtuu kuitenkin tämän palstan niin monen ikävistä uutisista.
Np-ultra on vasta kahden viikon päästä.

Sädis 11+0
 
Ihania uutisia poika04 ja muut ultrassa käyneet.

Mulla kun on kuunneltu noita sydänääniä mahanpäältä niin terkkari on sanonut että kuuluu paremmin jos rakko ei ole kovin tyhjä.

Nämä sivut tökkii mullakin todella pahasti sen takia en ole oikein kirjoitellutkaan.

Täällä käyty tänään toisessa äitiys neuvolassa ja kaikki oli ihan hyvin. Seuraava aika varattu marraskuun loppuun mutta ei tiedä onko siellä ketään hoitajaa jos lakko toteutuu, tosi kivaa.

MOLLAKKA 14+4
 

Yhteistyössä