***Toukokuun Toivotut2011***Syyskuussa***

Kyllä on mieli maassa ;'(... Käytiin sitten niiiiin inhottavan ja mulkun tätini luona hakemassa pinnasänky meille.
Tämä sänky on oman äitini vanha, jostain 60-luvulta, joten se on periaatteessa äitini oma, mutta oli säilössä tädillä.

Ennenkin on noita konflikteja ton tädin kanssa ollu mutta nyt oli vika tikki !!!

Mentiin sinne käymään, niin johan alko heti se urputus. Eka tuli sitä, kuinka pitää jo tässä vaiheessa pinnasänky hakea kun alkio on vasta niin pieni ! Sitten tuli seuraavaksi että joko rattaatkin on jo hankittu, ihme kun ei ole. Minua haukuttiin vastuuntunnottomaksi 18-vuotiaaksi mitään aikaan saamattomaksi nuoreksi.
Haukuttiin sitä, kuinka olen lopettanu kouluni kesken muutamaan kertaan, kerjännyt vanhemmilta rahaa, saanut uudet tietokoneet ja puhelimet ja kaikki.
Tosiasiassa en ole saanut uutta tietokonetta, enkä puhelintakaan.
Kaikenlisäksi kertaakaan en ole vanhemmiltani natissut rahaa, taikka edes lainannut kun olemme yhteen mieheni kanssa muuttanut asumaan pari viikkoa heti sen jälkeen kun täytin 18 ELI KUN ELATUSVELVOLLISUUS ON LOPPUNUT !

Mun isosisko itseasiassa on se joka on jättänyt saman verran kouluja kesken, saanut 2008 joululahjaksi uuden tietokoneen, kerjänny vanhemmilta rahaa ja lainannut senkun ehtinyt, HÄN EI OLE SAANUT TUOLTA TÄDILTÄ MITÄÄN TÄLLÄSTÄ PASKAA NISKAAN ! Kappas vaan minä sain JA JOPA MINUN MIEHENI KEHTASI HAUKKUA PYSTYYN TAAS KERRAN !!!

Minä ostin ITSE OMILLA SYNTTÄRILAHJARAHOILLANI jopa huonekalut uuteen asuntoonkin. Kaikki ollaan itse maksettu joka penniä myöten.

Haukuttiin sekin, kuinka vastuuntunnottomia nuoria me ollaan, kun tässä iässä muka väännetään kakaroita ja sanoi että: "Katotaan vaan mitä sossutädille sanotte sitten, kun se kysyy että otatteko te vastuuta?".
Siis kehtaa tommosta paskaa sysätä meidän niskoille, kun olen raskaana ja ei ollu vielä ensimmäinen kerta, puhui päälle ja haukkui minun miehenikin niin lyttyyn kun ei edes tunne kunnolla ko. ihmistä.
Ei olla mitään tehty sille ja silti tuli paskaa niskaan senkun ehti...

Alkaa tulemaan jo oikeasti paha olo ja epäilemään itseään, että mitä vikaa oikeasti minussa on kun niin monet ihmiset osaa olla niin älyttömän ilkeitä nykyään, kun ei ole edes mitään pahaa tehnyt ?
Alkaa epäilemään oikeasti itseään ja koko raskautta, ei pahalla tavalla vaan sillein että oisinko mä muka oikeasti niin huono äiti :( ?! Tollaset ihmiset tekee oikeasti niin pahan olon, että masentaa ja ahdistaa !
On taas päivälle ollu draamaa ja eikä tämä tähän varmana lopu, huoh :(.....

Onko ihmiset kateellisia vai mikä niitä vaivaa kun niiden pitää olla niin ilkeitä muille ?
 
Meille on myös pesiytynyt armoton väsymys ja pahoinvointi. Kirjoittelemaan ryhdyn siis nyt harvemmin mutta lukemassa lähes päivittäin käyn.

Kävimme maanantaina varhaisultrassa ja pieni vauvan alku löytyi masusta. Sydän pamppaili hurjasti ja kaikki oli kuten pitikin. Ainoastaan pienehkö (ja harmiton ) hematooma löytyi kohdun yläosasta, lienee tullut istukan kiinnittymisestä. Laskettu aika hieman heitti omista laskuista mutta katsellaan sitten tarkka aika nt-ultrassa.

Neuvolassa käytiin samana päivänä ja siellä normaalit kuviot, lähetteen laittoi tuohon nt-ultraan ja otti nämä normalit verikokeet, painot jne. Mies taas osasi edustaa itseään audit-testissä :headwall: kaikkea ei varmaan pitäisi ottaa ihan niin kirjaimellisesti! noh, onneksi on sama hoitaja ollut jo kohta 3v että tietää jo meidät jutut ja kieron huumorintajun :whistle:

Muuten toivotan kaikille hyvää vointi ja jaksamista! Nyt vähäksi aikaa vielä maate ennen kuin pitää lähteä työmaata kohti!

Koiruus ja Osmo rv 8+2
 

Yhteistyössä