TOUKOKUUN TOUKAT 2010 ~~Heinäkuussa 2010~~

AAARGH! MENKAT! Ei oikeesti oo totta, eihän eihän eihän?! :kieh: Oon ihan raivona, vaikka mitä se auttaa? :D

Meillä alotettiin neuvolan ohjeen mukaan vellin sekottaminen maitoon joka syötöllä, kasvaa niin kamalalla vauhdilla tuo herra, ettei enää pelkkä korvike riitä niin pakko laittaa pe-po velliä mukaan. :eek: Noh, ei onneksi oo tullu mahavaivoja tai mitään! :)

Ehkäisynä ollu tässä kortsut, mutta meinaan jotain muuta ehkäsyä jatkossa. Pilleritki muistasin ottaa, mutta en tykkää niistä. Mitä ehkäsyä ne yleensä suosittelee mun ikäselle ihmiselle jolla on 2 lasta?! :eek:


:wave: uusille, tervetuloa!

Devili + Karpaasi 1kk 12 pvää
 
hellurei..

Kiitoksia Alisa uudesta pinosta :flower: Sinähän tämän tekasit? :)

Tupakan tuskanen tääläkin. Aivan kamala himo, ihan kun lapsi himoitsee tikkaria :D Miehelle oon selittäny et jos alottas sillon tällön polttamisen vaan, vaan baarissa tai saunan jälkeen. Ja aina muullonki :LOL: En kuulemma saa kun imetän! |O Ihan hyvä nii, mutta siis kun tekee vaan mieli ihan hitosti! Sinnittelen päivä kerralla. Voimaa saan siit ku mietin kuinka pahaa se eka on, mutta kuinka hyvää se toka jo olis :LOL:

Ai, alkoholit jää tääl kaappiin niin kauaks aikaa kun imetän, sano mieskin tähän painavan kommentin. :LOL: Ziziliskoko se sano et humahti hattuu jo puolikas, sama vois olla tääl. Oon viime kesäkuus ryypänny varmaan viimeks. Halvat humalat tiedos jos haluaa semmoset :whistle: Mutta kyl se on vaa nii et pitää juoda niin et pystyy oman lapsensa hoitamaan =) Mun mielipide B)

Ehkäsystä kaikki höpisee, sanotaan tähänki oma kanta :D Pillerit tänne ja kiitos :wave: Kirukkaa mietin mut se pitää sit käydä poistattaan kun haluaa lisää lapsia, pillerit on vaan jättää kaappiin lojumaa. Ja mähän haluan viel 3lasta lisää ja lapsil alle 4vuotta ikäeroa. Ei siis kaikkia 4vuoden sisään, vaan lapsen välinen ikäero seuraavaan alle 4vuotta :LOL:
Mut lapsia meille ei varmaan tuu kun en miehelle jalkoväliä oo levittäny vielkään. Raskausaikanaki sai sen takia ku halusin supistuksia :| Nii ja sanoin mä ukolle et kuksitaan aina kesä-elokuun väli jos halutaan lapsia. Lapsi sit syntys alkuvuodesta, eikös :D Sit jos ei tärppää nii jalat ristii tai pillerit kaapista ja seuraavaan vuoteen yritys :LOL: Ei vaites :D Raskautuminen oli helppoa viimekerralla, toivon et sama jatkuis. Äiti ja sen äiti on tullu melkeen aina yhellä yrittämällä ja sama kävi mulle, liekkö periytyvää tuommonenki =)

Tissittelyn lopettamisesta, mun on pakko pumpata 1-2kertaa päiväs kun jumalattoman kipeeks tulee. Tänään pumppasin vaan 100ml et poika sai aamulla juoda ja nyt mietin et pikkasen helpotan yötä vasten. Tää maito tursuaa ympäri äyräiden. Mistäs niit Koiran nappeja olikaan, jos niil loppus tää maidon tulo :LOL: Mitä mä itteeni ja poikaa kiusaamaan imetyksellä kun ei tykkää :ashamed:

Ristiäis tohinaa kaikilla pääl. Me käytii ostaan tänää kastemalja, värkit mansetteihin, kynttilät, tilasin kukat, pojalle vaatteet, kakun koristeen.. olikohan muuta? Kynttilä jalat ym on ostettu jo ja kastepuku on n.55vuotta vanha ja siin kastetaan meijänki poju :) Maanantaina ajattelin et leipasen kakkupohjan ja suolasen piirakan(mummot tekee loput) ja illalla mennään mun veljen luo grillaileen nii sinne tekasen kans suolasia piirakoita pari :p

Nojoo, romaani loppuu nyt tähän.. Ai, se miks oli kamalasti asiaa vaikuttaa varmaan alkoholiton siideri ja kotona netti ei toimi nii oon anoppilassa koneella :LOL:
 
Devil ok, meillä oli tyttö 6vkon ikäsenä 5150g ja 56,5cm. Miten sä muuten jakselet? :hug:

Kyyneltenhymy aivan samat aatokset ton tupakan suhteen! Vitsit kun sitä olis fiksu niin kerran kun on nyt saanut lopetettua niin miksi enää alottaa.. Mutta kun se on niiiin ihanaa puuhaa :LOL: tätä ei kyllä tupakoimattomat tajua, kun en itekään ymmärrä.

Ehkäsystä ja sitä myöten seuraavasta lapsesta: Mähän otin ne minipillerit käyttöön, muuten olis varmaan ollut hormonikierukka, mutta kun ajatuksena on toinen lapsi tässä lähitulevaisuudessa. Mulla ei kyllä vielä mitään kuumeilua ole ja aikasintaan vuoden päästä suostun asiaa miettimään, mies touhottaa jo toisesta :D No, sektion myötä ei tartte vuoteen haaveillakaan, ainakin meilläpäin on vuoden raskautumiskielto. Ei ole kyllä raskausaikaa ikävä, se kun ei mitenkään herkkua ollut :kieh: Raskaaksi minäkin tullut ekalla kertaa ekasta kierrosta (km) ja tokalla kertaa tokasta, onnekas siinä suhteessa. Vaikka eihän se todellakaan välttämättä seuraavalla kerralla niin mene. Ja sitä toista täytyy muutenkin "pohtia" enemmän, vauva-aika mahduttais tässä nykyisessä asunnossa mutta vähän kasvaessa täytyis muuttaa jo isompaan. Meillä mies on vannonut ennen ettei ikinä muuta omakotitaloon (nyt asutaan rivarissa), mutta niin vaan on herra isäksi tultuaan katsellut myytäviä taloja :LOL: että olis kiva sitten lapsille ja meillekin enemmän tilaa...

Joo, kaffet naamaan ja leipomaan, mukavaa päivää kaikille, :hug: :hug: valvotuista öistä ja :hug: muuten vaan tarvitseville!

ALM ja tyttö tasan 2kk :heart:
 
A-L-M, ihan ok jakselen. Unet on vaan mun elämästä häipyny kokonaan. :eek: Nukun 2-3 h yössä enkä päikkäreitä. Aamulla väsyttää hulluna ku neiti herää mut sit päivän mittään ei oikeistaa väsytä yhtää. Ukko ei VIELÄKÄÄN herää pojan itkuun öisin. :kieh:
 
MsDevilin kommentista ettei hänen mies herää vieläkään itkuun öisin tuli mieleen että eipä tee munkaan mies. Kummankaan kanssa. Iloisesti nukkuu vaikka periaatteessa vois hoitaa yösyöttöjäkin (pullo on helppo täyttää..). Nooh, onhan herralla tiukka "aikataulu" tuon 2vee kanssa kun tulee töistä kotiin ;)

Ja tänäänkin ois tarkoitus lähteä synttärilahjaostoksille isomman kanssa pyörällä ja jätetään vauva isille.
 
täällä on kans 2h välein herätys yöllä.. mut viime yö oli ihmeellinen sain nukkua 1.30- 4.30 sit vasta heräs tissille.... mulla on vielä silleen et mulla ei toi ukkeli ole kun viikonloput kotosalla mut auttelee silloin minkä pystyy... tuo mulle yöllä juotavaa ja sellasta...mut täytyy sanoa et ei ole herkkua olla yksin viikot pojan kans...kaikkeen tottuu ja pakko ajatella et pääasiahan on et toisella on töitä....join eilen lasin siideriä saunan jälkeen kun tiesin et ei tarvii tissittää ihan heti.. voi sitä nautintoa siitä lasillisesta kun viimeksi maistanu jotain alkoholipitoista ennen raskautta.... :p
 
Ei munkaan mies herää yöllä, on niin sikeäuninen :D

*tähänkaikkimahdollisetkirosanatmitä löytyy*

Menkat. V**tu. Että sitten tasan 2kk synnytyksestä. Johan tässä 3-4vkoa ehti olla väliä jälkivuodon loputtua. Ja täysimetyksellä. V**tu.
 
MsDevil Munkin täytyy ottaa kahen viikon päästä neuvolassa puheeks vellin sekoitus..Ei tästä muuten tuu mitää, nanni ei vaan pidä nälkää...

tyttö82 "Yksin" olen minäkin viikot, tai no periaatteessa en, mut ei tuo isäntä käy kun nukkumassa kotona sen 4-5 tuntia ja lähtee taas, hereillä sitä en juurikaan näe ja vaikka olis hereillä niin on nii väsynyt ettei koske vauvaan...Mut kuten sanoit, kaikkeen tottuu, herkkuahan tää ei ole.. :hug:

Tupakoinnista on ollu puhetta, no mä ainakin sauhuttelen taas ihan niinku ennenkin raskautta kun en imetä.. :whistle:

Mutta joo, kiekukaula heräs..taas, nukkuhan se kaikki 5min, hitto menee hermo tähän 10min välein pullotteluun.... :kieh:

VINKKI
Jos tuntuu et vauva huutaa mahaansa ja on kovin levoton, istukaa sohvalle tai tuolille, nostakaa vauva poikittain reisien päälle niin et maha on jalkojen välissä "ilmassa", meillä rauhottuu poika näin jos oikein mahaa kipristää, helpottaa kun mikää ei paina sen massua.. :)
 
Meillevauva, joo ku oliski tiukka "aikataulu" tuon 2veen kanssa meilläki, muttaku ei nii ei. Hodan itte yksin noi muksut.. Noh, tänään pääsin hevostelemaan (enkä muuten mee enää hetkeen uusiks!!!!!) ja ukko sen aikaa katto kumpaaki.

Nyt sit taas vaihteeksi nukkuu tuo ukko ku menee yöks töihin. Ite lähen viemään esikoista mummilaan, ku sain tänään telottua itteni heppaonnettomuudes, niin en pysty hoitaan sitä ite.. ://
 
Tirpunen Meilläkin nyrkki jatkuvasti suussa ja välillä syö oikein reilusti peukaloa :LOL: Nuo kiljahdukset on aika ihanaa kuunneltavaa :heart:

btl Jaksaako teillä vaavit odotella omaa vuoroa tissille vai meneekö syöttövälit just sopivasti? Hattua täytyy nostaa, että saat/jaksat kahta imettää =)

VN heh, joo hameen helmat korviin vaan ja imettämään :LOL:

tyttö Sori, jos oon sut aivan jättäny välistä, ei oo tarkoituksella. Lisään het ku kerkeen! :wave:

Anin tervetuloa mukaan! Lisään sutkin listaan het ku kerkeen :wave:

Vihuri aina mukaan mahtuu! :wave: Laita tietoja tulemaan, niin pääset listoille =)

kyyneltenhymy juu, minä se olin :D Voi sua onnellista, jos raskaudut noin helposti. Täällä meni 2 vuotta ja apuna oli kaikenmaailman hormooni piikit ym. pillerit

Miehen yöheräämisistä Meillä mies ei herää, ku ei oo öitä kotonakaan :D Tekee siis yötyötä. Päivisin kyl herää, jos vauva nukkuu samassa huoneessa. Harvoin kuitenkin haluan toista herättää.

maira meillä vauva rauhottuu kans samassa asennossa (mahan ei tarvitse meillä olla "ilmassa") ja varsinkin, jos jalkoja pikkusen tärisyttää. Joskus jopa nukahtaa siihen. :)

Nyt pitää mennä viihyttään ukkelia ja neitiä :D

Alisa ja nti huomenna 5vkoa :heart:
 
Iltaa,

no nyt on aikaa kirjoittaa kun vaavi jäi sairaalaan sisälle :'( Käytin lastenlääkärillä päivällä koska ollut jo useamman päivän oikein erityisen tyytymätön, mitä on toki ollut alusta saakka, eikä ole nukkunutkaan kuin pikku torkkuja, paitsi yöllä kaiketi umpiväsyneenä. Myöskin ähissyt ja puhissut ja saanut äipänkin ihan entistä enemmän finaaliin. Lastenlääkäri suositteli siis suorilta lähetteellä keskussairaalaa. Tutkivat nyt siellä pikkuista ja minä sain määräyksen levätä. Vaavi rusautti läksiäisiksi vihreetä kakkaa, sanoivat sen jouhtuvan juurikin vatsavaivoista. Myös julmettu nan määrä arvelutti lääkäriä, eli 1300ml vrk, ja kuitenkin vain 1x vrk kakkaa.
Lepääminen juuh, helpommin sanottu kuin tehty...olenkin itkenyt tänään silmät päästäni. Sentäs saunoin pitkästä aikaa ja oiken oluen kera. Pian alan valmistella unten maille menoa. Huomenna soittelen sitten että mihin aikaan kannattaa mennä pikku ukkoa katsomaan.
Taidan elellä elämäni rankinta aikaa :'( :(

Ms Devil, onpa aikainen vellin aloitus :eek: ???

Hyvää yötä mammat ja vaavit! :eek:

HM ja pipi pikku ukko pian 6 vko, sekä esikoisprinsessa 1v 5kk
 
hellou =)
meillä neiti täytti just 2kk ja neuvolassa oli taas hienosti asiat, painoa nyt 6 kiloa ja pituutta 61cm :D ja tyttö on viel niin jäntevä että!! ei moni meinaa uskoa et on vasta 2kk, niin jo juttelee ja seurailee maailman menoa =)

raskauskiloja mulla on jäljellä viel 6-7 kiloa.. tähän asti oon ollu ihan rennosti niitten kans, syöny mitä haluan jne.. nyt alkaa maharöllykkä ja paksut käsivarret ahistaan ja pienesti koitan laihdutella.. imetän siis viel ja en halua että maidontulo tyssää joten täytyy ihan nätisti laihduttaa, liian herkut pois ja enemmän vaunulenkkejä =)

 
Huomen!



AAAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH panic panic panic :attn: |O :attn: |O
*juoksee kädet pystyssä ympyrää* |O :attn: |O :attn:

Tervetuloa uudet :wave:

Tyttö82
, anteeksi, en ole huomannut tosiaan sinua lisätä tonne toisen puolen listaan :ashamed: :ashamed: :ashamed: Koitan muistaa lisätä tuonnempana, nyt en ehdi, muistuta jos en meinaa muistaa :D :attn:

Meidän neiti lupsuttaa peukaloa |O :heart: Siis ihan kunnolla lupsuttaa ja nukahtaa silleen peukku suussa ja "herkttelee" sillä niinko tissilläkin :D

Haavemamma :hug: :hug: :hug: Kyllä ne siellä pientä auttavat, koitahan kestää... :)

Raskauskiloja -3 :D

Hui kauhia, miten aikaisin nykyään jo velliin ohjeistetaan :eek: On teillä syömäMIEHIÄ siellä ;)

Miks meillä ei ole 2kk neuvolaa, tahtosin tietää mitä toi Neiti-Norsu painaa.. Noh, painaahan se jotain :D

Nyt menen ja jatkan panikointia |O

AAAAAAAAAAAAAARGHHHHH :attn: |O :attn: |O :attn: |O

VN & Nukkuva Neiti-Norsu ja kasvava paniicci :heart:
 
HM No voi kurjuus!! Iso jaksu hali :hug: Voin vain kuvitella miltä tuntuu jättää oma pikkuinen sairaalaan :( Toivottavasti pikkuisen vaivat selviävät ja saatte hänet pian kotiin!! :hug: :heart:

VN :LOL: Ei syytä paniikkiin (joo, helpommin sanottu ku tehty) :D Meilläkin tuo peukalon lupsuttaminen on kova sana. Kuuluu oikein kunnon lussutus sitä imiessä :D Yritän vaihtaa peukalon tuttiin, mutta eipä tuo sitä tuttia huoli. Helpompi olis joskus vierottaa tutista, ku sormista.. Ei sen puolen, oon itekkin syöny keskisormea ja nimetöntä, joten ilmeisesti äitiinsä tullu :D :D :eek: Sullahan raskauskilot on hävinny ku tuhka tuuleen, vau!! =) Tsemppiä ristiäisiin.

Voi elämä, ku on kuuuuma! Ei sais valittaa, mut mut.. :D Edelleenkin hysteerisenä suojaan tissejä tuulelta, vaikka tuuli onkin super lämmin.. Sen takia myös hikoon tuolla pihalla ja vaunulenkeillä varsinkin :headwall:
 
Kiva että mukaan vielä mahtuu! =)

Tässä vähän taustaa. Meille syntyi poika 22.5 rv 39+5. Perheeseen kuuluu entuudestaan loppukesästä -08 syntynyt pikkuneiti, aviomies ja kaksi koiraa. Synnytys oli helppo ja nopea kaksituntinen, kipeää teki kyllä toki sillä kivunlievitystä ei ehditty antaa, mutta sehän kuuluu asiaan. Hyvät fiilikset jäi! Pojan mitat oli syntyessään 3730g ja 49cm.

Kaikki on sujunut ainakin tähän asti mainiosti. Täysimetyksellä mennään. Alussa piti muutamana päivänä pulloa antaa koska rinnanpäät meni tääläkin ihan ruvelle, pikkunen olis ollu lussuttamassa kokoajan.

Rytmiä ei vielä ole havaittavissa. Nukkuu kun nukuttaa ja syö kun on nälkä. Toisinaan nukkuu yönsä hyvin ja välillä taas kilitellään yöllä parikin tuntia vaatien sylissäoloa ja tuijottelua. Kovin vähäitkunen on kuitenkin, mutta täälä muillakin olevaa ähinää ja puhinaa on välillä "rasittavuuteen" saakka. Eli silloin siis kun haluisi itse nukkua, mutta poika ähisee ja örisee vieressä tunninkin. En tiedä onko masuvaivaa vai mitä, kun ei kuitenkaan itkeskele tai vedä itteään kaarelle? Välillä kyllä pulauttelee paljonkin, etenkin yöllä kun en aina jaksa nostaa koholle syötön jälkeen kun vieressä nukkuu...

Mutta nyt täytyy rientää! Jatkan myöhemmin! =)

Jatkuu... ;)

Elikkäs tuohon rytmiin vielä sen verran, että en nyt muista kuinka aikaisin esikoisella tuo rytmi alkoi muokkaantumaan tarkemmin, muistelisin että yönsä alkoi nukkumaan hyvin jo kolmiviikkoisesta. Sen verran uskaltaisin jo kuitenkin ennustaa, ettei tämä uusin tulokas ole varmaankaan niin kovin säännöllinen ja rytmikäs tapaus kuin siskonsa on aina ollut. Neidin pasmat menee sekaisin helposti jos rutiineihin tulee muutoksia.. :) Toisaalta on kyllä hyvä juttu, mut taas toisaalta ei.

Imetyksestä ja sen ihanuudesta ja kamaluudesta on ollut täälä puhetta. Kovin moni on jo lopettanutkin koko homman. Itellä on välillä vähän ristiriitaset tunteet imetystä kohtaan. Välillä se on niiiiin ihanaa ja antoisaa hommaa ja välillä taas ajattelee ihan päinvastoin. Tänäänkin aamuyöstä poika oli mukamas nälkänen öhinöidensä lomassa ja sitten kun otti rinnalle niin lupsutti vaan hetken huonolla imuotteella ja nukahti, ja kohta taas sama homma. Ja vielä kun itellä kokoajan hiki. Tällaset tilanteet on siis niitä kun ajattelee, että helpommallakin vois päästä.. ;) (tuttia ei muuten huoli) Sitten taas suurimmaksi osaksi imetys sujuu kuin leikiten ja on ihanaa katsoa kun toinen nautiskelee rinnalla. Jokatapauksessa olis hienoa imettää ainakin sen puoli vuotta ja vaikka ihan vuoden ikään. Esikoista imetin n.8kk. Mutta sen näkee sitten miten menee.. :)

Ehkäsystä ootte kanssa puhuneet. Mä kuulun myös niihin jotka ei kierukasta oikein perusta, ja inhottaa ajatuskin jostain ylimääräsestä sisällä. Pillerit varmaan sitten tännekkin, tosin olis kyllä kiva odottaa rauhassa ja katsoa miten se oma "ihana kuukautiskierto" sitten taas käynnistyis. Mut sitten pitäs pelata kortsuilla.
 
Alisa84:
Välillä syötöt sattuu erittäin sopivasti, kuten esim. usein öisin ensin herää toinen ja vartin päästä toinen eli juuri sopivasti kun edellisen syöttö loppuu. Mutta on niitäkin kertoja kun molemmat ovat tosi nälkäisiä ja silloin toinen joutuu vaan odottamaan :| Yleensä näissä tapauksissa syötän tytön ensin koska poika on sen verran iisimpi että hän ei huuda koko odotusaikaa niinkuin tyttö varmasti tekisi :D Yhtäaikaa syöttäminen oli aikaa säästävää jne. mutta enää en ole keksinyt oikein asentoa jossa se onnistuisi kun tyypit jo sen verran kasvaneet :p

Tsemppejä ristiäisiin! Mulla onneksi äiti hoiti lähestulkoon kaiken ja itse saavuin vain paikalle vauvojen kanssa, niihin aikoihin en oikein mihinkään pystynytkään joten kiitos ihana äiti :heart: Millonhan muistaisi hesarin ilmotuksen tehdä?! |O

BTL :heart: :heart: Lumikki + Prinssi 2kk 6pvää
 
Jälleen viikon nettipimennosta moi! :wave:

Huomenna ois pojan 6 viikon neuvola. Kovasti näyttää poika kasvaneen. Kiva saada viralliset mitat :)

Imetysfanaatikoksi tunnustaudun. Kurjaa, että niin monella homma ei suju.
Jahans, nyt tuli kutsuhuuto... Eipä sitten muuta. Vapaa-aikaa ei ole, kun kolme lasta tässä hoidettavana...

Nauttikaahan kesästä!
 
Pikaseen vaan huikkaamassa että hengissä ollaan ristiäisten jälkeen :LOL: toivottavasti Varanikilläkin paniikki jo lauennut! Nimeä en tällä puolen julkista, naamakirjaan kävin rustaamassa :wave:

Itkuhan siinä tuli, hiki virtas, meillä oli ulkona varjossa katoksen alla (missä kukaan ei luonnollisesti ollut) +32, sisällä oli varmaan lähempänä 40 astetta, miehillä paidat märkänä jne :D Ja pikkuneiti harjotti keuhkojaan lähes koko ajan, kuuma oli ja tietty ihmismäärä pelotti. Mun syli oli ainut mikä kelpas. Meillä meni sikäli juhlat hiukka ohi, kun rauhotuttiin vasta viileässä makkarissa ja muu porukka ulkona. No, ei se mitään.

Kommentoin paremmalla ajalla, nyt on niiiiiin väsypoikkionnellinen --> sohvalle pitkäkseen mars,

Jaa niin, tyttö nukku viime yönä 22-04.30 :eek: söi välissä ja posotti unta vielä seittemään asti :eek:
 
huh hui mikä yö.... poika on siis kakannut viimeksi kunnolla viime tiistaina:( eli nyt se kähnää ja kiukkuaa vähän väliä... ieruja kyllä tulee ja ole cuplatonia yrittäny nyt antaa jos se helpottain pikkuisen oloa.... se tiistain kakka tuli kuumemittarin avulla nyt en ole alkanu siihen hommaan koska siitä puhutaan niin paljon ettei sitä saisi käyttää tänään tuli sellanen ruokalusikallinen kakkaa..... säälittää toinen :( ja ukkokin lähti taas työtaipaleelle viikoksi toivotaan ettei olis yhtä rankka yö nyt kun olen yksin.... ja tiistaina on onneksi eks lääkärineuvola niin aijon kysyä että mitä pitäisi tehdä.... ja päivälläkään se ei kun vaan torkkuu hetken... alkoi jo pelottaan että joutuuko sitä itsekkin kohta jättään pikkuisen sairaalahoitoon:( voimia sinulle HM.... täysimetyksellä täällä mennään..... ja on kyllä sellanen tissimies että huh huh.. ihanaa se vain on... saa nähdä kauanko nyt malttaa nukkua... meillä yritän sellaista rytmiä et 17 pienet unet ja 19 sit kylpyhommat ja muut iltajutut ja imetykset ja sit se onkin 20 ja toivon mukaan nukahtaapi.. mutta sais nähdä nyt ku toi masu on tollanen ränkkänä....
 
varanikki jokos helpottanut??

tyttö82
voi ei :hug: Saisitko jotain hoito apuja sinne kun mies kerta reissuun? Yksin ei ole hyvä yrittää jaksaa.

Me käytiin kattomassa pientä ja sinne se jäi itkemään kun lähdettiin esikoista laittamaan yöunilla. Itkuhan se äipälläkin tuli :'( Rektaaliputkea ovat käyttäneet ja siitä kuumemittari hommasta mistä täällä on keskusteltu sanoivat että joskus voi tehdä muttei hyvä ottaa tavaksi tai suoli tottuu sitten siihenkin 'apuun' ja ei hyvä sekään. No huomenna on arki ja ottavat ilmeisesti lisää kokeita, hyvä niin.
En tiedä kumpaa pelkään enempi, että jotakin löytyy vai että mitään ei löydy ja sama huuto jatkuu sitten kotona. En tiedä kuinka jaksan :( No niinkus joku viisas sanoo "turha on huomista murehtia, murehditaan sitten vasta huomenna"..muttaku :ashamed:

Jep, hetki itselle, suihku ja nukkumaan. Hyvää yötä!
 
ALM Mää en meinannu millään tajuta sitä sun vinkkiä tuolla naamakirjan puolella, mut meni se sitten perille vihdoin ja viimein :D :headwall: :saint: Onnea vielä tytölle nimestä :heart:

tyttö Kovasti voimia sinne!! :hug:

HM BIG HUG :hug:

Miten teillä vauvat sietää näitä kuumia päiviä?? Meillä ollu hirveen kitunen päivä, sylissä tyttö haluis olla, mut siinä tulee kauheen kuuma ja sit pitää koko ajan kätistä.. Onko jollakin jotain hyviä viilennys kikkoja tai muita, millä sais lapsen oloa helpotettua? Toivottavasti tuo tyllerö yöllä sais nukuttua, ku päivä menny ihan 15-30min unilla :headwall:
 
oi ihanaa tää ilta menny ihan ok käytin pikkuisen kylvyssä ja sitten tissitin oikein kunnolla niin nyt tuhisee tuolla omassa sängyssä ei vielä kunnolla nuku mut ei huudakkaan... toivotaan ettei se masu ala nipisteleen täs myöhemmin.... HM huusikos se vauva ihan koko aika senkös takia sit se sinne joutu vai olikos se välillä huutoa vai miten yritän vaan miettiä tota meidän tapausta et onko syytä huoleen....
 

Yhteistyössä