TOUKOKUUN TOUKAT 2010 ~~Varaslähtö kesäkuuhun~~

Meillä on tasottunu välit 3-4 tuntiin, eli täällä saa ihan kivasti nukuttuakin... :) Tosin päivällä tuntuu syövän tiuhempaan, mut toi jätkä on ihan kamalia määriä hereillä, th:kin eilen sano et onpa virkee poika, mm. eilen oli 12 puol 6 asti hereillä niin et tunnin torkku välissä! :eek: Yöllä kyllä nukkuu hyvin, syöttöjen ja vaipanvaihdon jälkeen urvahtaa heti sänkyyn, mut päivällä kukkuu.. :D Eli meillä menee oikein kivasti! :heart:
Kamalan nopsaan menee aika, aatella et poika on "jo" viikon.. :p Vastahan mä sen ulos pungersin... :LOL:

Ihan kivasti jantteri ottanu painookin, pe-ti välillä tullu 110g, ei oo paljoa matkaa enää syntymäpainoon.. :D Mut kyl toi tosiaan syökin, 80mm parin tunnin välein ei tee ees tiukkaa!Onneks on maito noussu niin hyvin et vielä syötön jälkeenkin saan pumpata 60-100mm jääkaappiin jemmaan, ihan hyvä niin, me pidetään nimittäin koko ajan pullookin tässä ohessa et on vähä helpompi jos haluan touhuta jotain itekseni..Esim. tänä aamuna isäntä käski mun jatkaa unia ja syötti ja vaihto pojan kun tuli töistä puol 7 aikaa.. :heart:
Kaikista eniten oon kyllä ylpee tuosta mun miehestä, siitä on tullu ihana isä, meinaa itku olla silmässä aina kun kattoo kuinka isi hoitaa ja juttelee pojalle..Eilen ne jammaili stray catsin tahtiin ennenku mies lähti töihin.. :D
Musta tuntuu et oon pelottavan onnellinen nyt, noinkohan tää pilvilinna vielä romahtaa... :whistle:

Maira ja emppu 1vko

Nii joo, fb:hen laitoin minäkin pyyntöö.
 
Ooteko noihin yöheräämisiin kokeillu kapaloa?
Mie tuskailin muutaman yön, kun tyttö tuhisi, känisi ja luputti ja tuntui heräävän syömään, vaikkei ollut kunnolla nälkäkään. Nyt ollaan kahdeksan maissa kiedottu se kapaloon, jossa on tyytyväisenä nukkunut aamuseitsemään muutamalla syötöllä.
 
Heipsan,

mäkin kävin laittamassa liittymispyynnön nassukirjaan :wave: . Harvemmin sitä nykyään ehtii kirjoittelemaan, mut haluaisin kuitenkin pysyä mukana. jos vain huolinette!?

Meillä syöttövälit on yöllä 5-7h ja päivisin aika tarkkaan 3h. Eli aika hyvin vauvan puolesta saa tää mamma nukuttua kyllä. Jos vaan malttaa mennä unille kun vauvakin menee. Eli lähinnä väsymyksestä saa syyttää itteensä ku jää vielä kökkimään hereille.

minipillerit on täälläkin pöydänkulmalla, mutta en ole uskaltanut aloittaa. Mulle kun ei pillerit ole oikein aiemmin sopineet ni aattelin etten pilaa miehen kesälomaa sillä että alotan ne nyt ennen sen alkua. Jos musta tulee yhtä kiukkunen ku normi pillereiden kans, ni ei kiva kesäloma tiedossa. Ja muutenkin on hieman hakusessa se ajatus että koska sille toiselle pienokaiselle annettaisiin lupa tulla. Meillä kun mies on vielä kaks vuotta päivät töissä ja illat koulussa. Tosin ens vuos kai enää aika tiukka. Kuitenkin ikä kohta alkaa tuleen vastaan molemmilla, ja en hirveen isoa ikäeroakaan haluais. Mutta en liian pientäkään. Hankalaa :LOL:

parisuhde jep, voisi vielä paremmin jos mies olis joskus kotona. ensin oli illat töiden jälkeen koulussa, mut nyt on joka ilta normi työpäivän pälle vielä ylitöissä. Eli todellakin kesälomaa odotellessa. Saadaan se 4vkoa olla päivät ja illat yhdessä ja sit vielä kk verran illat ennenkun taas alkaa koulu. onneks isillä on vielä 10pv isyyslomaa pitämättä, syksylle ne säästettiin.

Ristiäiset on meillä lauantaina. Pidetään ne kotosalla ni kamala siivoominen ja ressi ollut. Mut onneks alkaa kaikki oleen reilassa. huomenna tulee vielä pappi käymään.

En muista oonko 2kk mittojakaan ilmoitellut, mut pe meillä oli neuvola ja mitat

Pituus 54,5 (syntymä 47)
Paino 4660 (syntymä 2880)

Rota rokote saatiin ja vaivoja siitä ei meille tullut. Onneksi.

Napsis ja Emppu 2kk <3
 
Joopajoo..

Neuvolasta tullu, siel oli lääkärin tarkastus. Poika voi hyvin ja kuulemma nukkuu yöt liian hyvin ja valvoo päivisin liian paljon :LOL: Painoa on nyt 5605g (viimeks 4730g) ja pituutta 57,5 (viimeks 54,7). Mä oonki miettiny miks bodyt jää pieneks :LOL:

Mutta nyt koitan kehitellä jotain fiksua kun poika nukkuu ekoja päikkäreitä tälle päivälle :wave:
 
Mä olen nyt siellä fb:ssä käyny kaikki tähän mennessä pyyntöä laittaneet hyväksymässä. Laittakaa sitten jossain vaiheessa sinne jotain viestiä kuka on kukin, niin ettei pääse ulkopuoliset kurkkimaan :wave:

Mulla on nyt haava parantunut niin hyvin, että tänään uskalsin ekan kerran kokeilla manducaa. Tää on kyllä niin loistava kapistus! Poikakin näyttää hyvin viihtyvän (tai nukkuvan) :)

Mä olen myös menossa huomenna vauvakinoon, mutta flamingoon, kun Vantaalla asutaan. Kolmosen kanssa kävin myös usein vauvakinossa. Helsingin Kinopalatsissa vaan välillä oli vähän tiivis tunnelma, mutta tuolla Flamingossa on aina ollut hyvin tilaa.

Meillä kanssa poika syö parin tunnin välein päivisin. Öisin varmaan nukkuu vähän pidempiä pätkiä, tai en ole varma kun en kelloa katso. Ei siis nousta ylös tai herätä syöttöjen takia. Mutta semmosia 8-10 tunnin yöunia nukutaan vauvan kanssa :) Ja ihan suoraan sanottuna mä olisin ihan valmis jonnekin lataamoon, jos yöt olisi rikkonaisia. On tää arki näiden kahden pienen kanssa ollut sen verran uuvuttavaa. Etenkin kun tämä vauva on ollut tosi itkuinen.

Ristiäsiin pitäisi pappi varata, mutta kun ikinä en kerkeä tai muista virka-aikaan minnekään soittelemaan |O Juhlat pidetään kuitenkin 31.7 tai 1.8 ja ensimmäistä kertaa kotona. Kaikki isommat lapset on kastettu seurakuntatalolla. Ja nimestä ei olla vieläkään päästy minkäänlaiseen yhteisymmärrykseen :/ Johonkin kompromissinimeen kuitenkin joudutaan päätymään, kun kumpikaan ei voi sietää niitä toisen lemppari nimiä.

uupunut zizilisko+ poika huomenna jo 3 viikkoa :heart:
 
Kyllä mulla ainakin tuli menkat vaikka söin tauottomia pillereitä!

Mäki laitoin pyynnön ja mun mielestä vois sit kans kaikki itsensä esitellä että kuka on mikin nimimerkki :snotty:

A-L-M:
Uskon että on rankkaa, mä oon tehny samaa, eli ekat 5viikkoo olin sisällä ja lähestulkoon vaan makkarissa imettämässä näitä. Koko ajan olivat tissillä, vuorotellen ja samaan aikaan, söin jopa iltapalan niin että imetin samalla :ashamed:
Mutta paljon jaksamishaleja että jaksat imettää, se on niin tärkeää!

Mä voisin niin tarinoida ja paasata tosta imetyksestä, sen tärkeydestä jne. mut en jaksa koska kuitenkin joku aina pahottaa mielensä :ashamed: Mun mielestä ei vaan esim. neuvolassa tarpeeksi hehkuteta sitä kuinka paljon siitä vauva (ja äiti) hyötyy, kuinka paljon halvempaa ja helpompaa se on. Yhdellä ystävällä loppui maito (paitsi että varanikkihän sanoi että vain tosi harvoin maito oikeasti loppuu) ja oli suunnitellut kaikenmaailman ulkomaan reissuja vauvan kanssa mutta joutuu nyt kaikki ne perumaan kun ei ole mitään järkeä lähteä korvikevauvan kanssa kun joutuisi ottamaan hirveät määrät maitoa mukaan eikä siltikään tiedä riittääkö se ja saako sitä sitten ostettua jostain. Ne ei myöskään välttämättä sovi vauvan masulle jne. Puuh, alotin taas, no nyt ymmärrän lopettaa ajoissa :kieh:

emv:
Täällä tuli molemmilta kakkaa joka päivä, mutta kun alotin Gefilus-tipat niin kakkaa alkoi tulemaan n. kerran viikossa (mikä kuulemma lääkäreiden mielestä normaalia, tiedä sitten, luulisi olevan tukalaa :x ) ja kun vaihdoin "tavallisiin" D-tippoihin alkoi kakkaa taas tulemaan parin päivän välein.

Täällä Helsinkiläinen :wave:

Gotta go!
 
Mies osti tänään sitterin, mutta ei tuo vauva tunnu siinä vielä ainakaan viihtyvän. Miten muiden vauvat on viihtyneet sitterissä vai pitikö siihenkin totutella monta päivää?

Vauva on vielä liian pienikokoinen edes kantoreppuun ja myös ostamaani kengurupussukkaan, vaikka siinä luki päällä vastasyntyneille, mutta paketin sisällä sitten paljastui kokorajoitus 3.5kg. Vielä pitää siis pari viikkoa varmaan odottaa.

Vauva ei edes viihdy sängyssään, joten päivät vaan menee sitten vauvaa käsin kantaessa rinnalla. Todella raskasta, mulla ei kädet kestä kerralla oikein 10min enempää kannatella potkivaa ja sätkivää vauvaa.

Öisin onneksi suostuu nukkumaan sängyssään ja nukkuu kerralla 3-4h putkeen.
 
BTL juu, kyllä mä imettää jaksan :) Joskus vaan yön pimeinä tunteina saitä väsyneenä kelaa kaikenlaista :) Eikä tää rumba oo kyllä mitään verrattuna monen muun tilanteeseen täällä, puhumattakaan siitä että sullakin siellä on kaksi takiaista..

parisuhde voi meillä paremmin kuin hyvin :heart: sitä on niin paljon lähempänä toista tuon yhteisen käärön myötä.. Petipuuhia voisi olla useamminkin, mutta kun vaavi ei iltaisin juurikaan nuku, isäntä taas menee aamuksi jo seiskaan töihin ja mäkin sen neljän tunnin pätkän haluan nukkua joten tsäänssit on vähissä... aamupäivät olis jees kun vaavi vielä vetelee sikeitä, viikonloppusin sitten :)

Sitterissä meidän vaavi viihtyy lyhyitä aikoja, esim kun me syödään, käyn suihkussa jne. Rintareppu ei ollut niin kiva, raivarit tuli :) koitetaan myöhemmin uudestaan. Muutoin viihtyy viltillä lattialla, toki sylissäkin vaatii olla välillä.

Huomenna 6-viikkoslääkärinla, saa taas uudet mitat.. Nyt tyttö kylpyyn :wave:
 
Tatomira Mä jään sun kanssa tänne juttelee. Mä en oo rekisteröitynyt tonne naamakirjaan enkä meinaa rekisteröityäkkään. Eiks tänne voi perustaa meille ryhmää ja pitääks se nyt niin salaista olla :/

Sitterissä Meillä poju viihtyy lyhyitä aikoja. Lattialla en oo vielä pitäny. Jos alkas nyt ihan lähi päivinä pitää.

baby dream ja poju perjantaina JO 1kk.
 
Whitey, meillä on tämmönen: http://verkkokauppa.babystyle.fi/products/view/3210/pl#
Tottui oikeastaan heti, ei tosin kauheesti välitä keinutuksesta. Lisäksi aika makuuasento saa olla. Meillä on yks semmonen lelu joka soi, sen kun laittaa viereen niin keskittyy siihen ja loppuu sätkiminen :)

Vielä tuosta fb vs. 2+, niin mä kyllä jatkan tännekin juttuja, ainoo vaan että kuvia en laita tänne julkiseen :)

Joo-o, likka vetelee sitten sikeitä kun kylpyyn piti mennä, höh... ei sitte :)
 
Zizilisko viime neuvola oli 3viikkoa sitten.

Poika heräs unilta kamalaan itkuun jota jatku 30min, sylissä kun vaihat asentoa saattaa purskahtaa hysteeriseen itkuun. No oli pissistä märkä, sain otettua vaatteet pois ja vaihettua vaipan itku ylty joten käärin vaa kapaloon. No sylissä itku puuskat jatku vaan ja mittasin lämmön kainalosta 37,7 (koko ajan ollu 37,3) ja peräsuolesta 38,0 (se ollu aina 37,5). Soitin päivystykseen ja sanoin et lämpöä 38,2 (lisäsin) ja kerroin ettei oo ollu meil noi korkee et meil on aina ollu se ja se ku ollaan ny pe asti mitattu säänöllisesti (lääkärin määräys). Käski antaa kuumetta alentavaa ja tarkkailla tilannetta et tarviiko huomenna lääkäriä. Itku tuli, siinäkö apu jonka hysteerinen äiti saa kun ei tiedä mitä tehä :'( :kieh: No pojalle annettu panadol liuosta 3ml ja kattellaan aleneeko.

Hampaista kyselisin niilt kellä on lapsi, et onko se semmonen valkonen piste ikenessä? meil on semmonen, en tunne viel et ois koholla mut ei se sammastakaa oo. Mitä lie? :whistle:

Nyt poika kainaloon ja kokeilee saanko sen syömään. Syöny viimeks 13:30 hyvin, ja täs illal n. 50ml vaan. Annan ny pullosta korviketta ja lypsettyä et nään määrän paljo syö.
 
Kyllähän mäkin jatkan myös tänne kirjoittelua, en kans vaan tykkää laittaa julkiselle puolelle kuvia..
Ja utelias ihminen ku on niin onhan se kiva nähdä myös ne kasvot nimimerkkien takaa :D

Sitteristä Meillä poika viihtyy tosi hyvin sitterissä..nukkuukin osan unista siinä. On muuten makaavassa asennossa mut pääpuolta on nostettu, tuntuu et pojan on helpompi nukkua vähän kohotetussa asennossa..Meillä kun sitä yökkimistä on..
Oon jo miettinyt et olisko mahdollisesti jotain refluksitaudin tapaista..
Onko jollain kokemusta vauvan refluksitaudista?
Täytyypi neuvolassa kysästä, kun on seuraavaksi lääkärineuvola, mut sekin on vasta 28. päivä..

zizilisko Mä olen kyllä kateellinen noista sun yöunista.. :D
No kai se aika joskus itsellekkin koittaa, et saa nukkua..

Meillä on poika päättänyt nyt parina päivänä, ettei nukuta päikkäreitä ku puol- max 1h :kieh:
Eipä siinä sitten itse ehdi nukkumaan.. alkaa kyllä vähän väsyttämään nämä rikkonaiset yöt, mut sillä aseentella mennään, et tää on meidän viimeinen vauva ja tätä aikaa kestää niin vähän aikaa :D
Mutku toi 4,5 v. uhmis koittelee äipän hermoja aika tavalla joka päivä..ku äiti ei vaan yksinkertaisesti jaksa :|
No mut kai tää tästä paremmaksi muuttuu..

 
Kyllä minäkin täällä jatkan kirjoittelua vaikka FB:n ryhmään liityinkin. Kuten myös, kiva nähdä nimimerkkien kasvot :)

Sitteristä.. Meillä tytsy viihtyy aika ajoin sitterissä, kunhan neidin kanssa jaksaa seurustella. Pieniä hetkiä viihtyy itsekseen siinä. Ja ei siihen ole meillä tarvinnut opetella varsinaisesti mitenkään. Ja meillä ihan tollanen Emman normi, ei mikään tärisevä.

KyyneltenHymy Paranemisia sinne poitsulle ja sulle jaksuja :hug:

Pillereistä Tarkotus ois alottaa vissiin pillerit, mut saas nähä mitkä jos niihin sit lopulta ees päädytään... Meliane-merkkiset ollut aiemmin.
Täällä kans pohditaan ajatuksen kanssa, että koska sais seuraava lapsonen tulla jo. Pieni ikäero lapsille ois kiva, mutta toisaalta mä haluisin kyl kävästä työelämässä ehkä ennen seuraavaa.. Mutta sitten taas ei haluttais kovin suurtakaan ikäeroa.. :)

Jänniä tilanteita ollu taas, piiritystilanne viereisessä rapussa tossa alkuillasta, joka kesti parisen tuntia. Sain sentäs leikittyä pihapoliisia, ja iltalehdelle nappasin kuvan. Kannatti, meinaan pienellä rahasummalla kiittivät :D

Jeps, jos sitä menis jotain syömään kun vielä tyttö unilla :)

Miikulainen ja Tirppa
 
emv
Neuvolassa käyty, kaikki oikein hyvin. Mitat (suluissa syntymämitat): paino:5325g (3380), pituus: 58,5cm (48,5) ja päänympärys: 36,9cm (33,5). Rotarokote saatu, sen otto meni tosi hyvin ja ainakaan toistaiseksi tytön olossa ei muutoksia rokotteesta johtuen. 3kk neuvola on sit seuraava.

Mulla ei tosiaan ole FB:ssa profiilia, en tiiä tuleeko joskus laitettua.

Sitteriä
meille ei hankittu, toisinaan jos semmoiselle tarvetta käytetään turvakaukaloa, jota voi keinuttaa. Kantoliinaa käytän tosi paljon kotona ja muualla, ja välillä lähden ihan lenkillekin sen kanssa, tyttö nukkuu siinä tosi hyvin.

Kyyneltenhymy: :hug: Toivottavasti pikkuisen olo helpottaa!

parisuhde: Alkuun oli ihanaa olla koko perheen kans, sit kun hormoonit heitti tunteita eniten niin mies usein ärsytti, nyt on taas ihanaa :D Väsyneenä molemmat ollaan semmosia et ärsyynnytään helposti, joten on ihanaa et nykyään öisin saa aika hyvin molemmat nukuttua. Tänään mies sanoi muistavansa joka päivä pienistä jutuista miks rakastaa mua niin paljon ja olevansa onnellinen siitä millaisen vaimon ja lasten äidin on valinnut. :heart: Tuli tosi hyvä mieli. Toisinaan on tosi tärkeä kuulla tollasta hempeilyä. Ainakin mulle.

BTL: Neuvolassa kans sanoivat tänään et normaalia ja ainoastaan jos oikeasti näyttää et tytölle tuo aiheuttais kipuja tai kiukkuisuutta vois antaa mallasuutetta. Olivat kummiski sitä mieltä et tositaiseksi tosiaan normaalia eikä kannata antaa sitä uutetta.

Hyvää yötä!
-emv ja sade 2kk 1vko :heart:
 
Oikein paljon onnea selis, miranth ja maira nyyteistä!! :heart: :heart: :flower: :flower:

maira muakin kuristtiin vamasti se tunti, vaikka en ees revenny, mut tikkejä tuli vissiin kolmeen kerrokseen :x

Devil Oikein paljon voimia jaksamisia sinne! :heart: :hug:

pilkkuliini ihanat nimet! :heart:

yllättäen tääkin on naamakirjassa :D Vissiin sinne saa jotain salaista luotua, mut ite en kyllä osaa :D

annabanana ei meilläkään oo seksiä harrastettu, eikä mun oo pahemmin tehny edes mielikään :/ Meillä parisuhde pysyny aikana samana.

tatomiralle voimia noiden tissimaratonien kanssa :hug:

ristiäiset meillä vasta 25.7, aikasemmin ei pappia enää saanu. Tyttö sillon 8vkoa, noh ainakin on aikaa miettiä nimiä ;) ja kotona pidetään :)

Tääki meinaa liittyä siihen fb-ryhmään, kuhan vaan kerkeän :D Täällä taas alotettu syöttämään hampaat irvessä tuosta tulehtuneesta rinnasta, jospa se nyt lähtis parantumaan, huoh!

Meidän neiti on nyt nukkunu varmaan 4 päivää putkeen. Sitä ennen oli yhen illan hereillä lähes 6h, joten ottaa vissiin takasi univelkaansa =) Meillä yöt menee edelleen yhellä syötöllä, syntymästä asti menny näin. Toivottavasti tämä onni jatkuis vielä pitkään :) Muutenkin vauva tosi rauhallinen eikä turhia itke ja kitise. Masua vaan edelleenkin vääntää, mutta ei vieläkään itkun kanssa vaan pienen kitinän ja kätinän.
Nyt lähen nukkumaan ja palaan taas kuhan kerkeän. :wave:
 
Haave hyvän nimen poikanne saanut. :) Mun esikoisen nimi on Jesse.

Meidän poika syntyi 15.5 raskausviikolla 40+2 ja maailman ihanimman synttärilahjan sain. :) :heart: :heart: Mitat oli 3630g ja 49cm. Meinasivat synnärillä että poika syntyi etuajassa kun oli ihan rasvan peitossa. Nyt prinssi nukkuu kehdossaan uniaan. Lauantaina saisi poika sitten nimen itselleen. Vielä on nimi hukassa kun ei osaa päättää kahden nimen välillä.

Onnea kaikille vauvautuneille ja nimen saaneille. =)

Ihan hävettää kun ei tullut kirjoiteltua raskaus aikana ollenkaan. Mutta oli tosi rankka viime talvi. Raskaudessa ei ollut ongelmaa mutta omassa elämässä kävin läpi sellaisia asioita joita ei toivo kenenkään kohdalle sattuvan. Varsinkaan jos odottaa pikkuista.

Kopsasin tekstin tuolta odotus puolelta...
 
Nyt tulee räjähdyt :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :headwall: :headwall: :headwall: :'( :'(

Poika siis tosiaan eilen huus ihmeellisesti. Ja oli (mun mielestä sitä lämpöö), no se nukku 30min pätkiä vaan, ollaa nukuttu sohvalla, yhessä sängyssä, poika yksin pinniksessä. Nyt itte oon ihan töttörää ja poika viel enemmän. Yöl se kuume nous, poika poltti oikeen käden alla. Kainalosta mittasin oli 37,7 muuten en mitannu ku nukku sylissä. Sit ku heräs annoin lisää panadolia. Silti huudetaan ja nukutaan.
Parhain tulee tässä!
Soitin lääkärille aikaa, siel vastas joku akka ja kyseli mikä on. Selitin lämpötiloista ja mikä meil on normaali ym. Mutta akka sano et 38ei ole kuumetta, mutta KAIT minä voin teille lääkäri ajan antaa.. :kieh: :kieh:
Miks lääkärit ym. kattoo tilastollisia tutkimuksia " jaa lapsella on 38 normaali lämpö, kukaan ei voi olla poikkeus se on vaan 38". Haistakoon sanonko mikä koko sairaala. Katotaa räjähänkö lääkäris jos alkaa väittää samaa, tuleekohan siel turvamiehet nopeeta paikalle :kieh:
Joku voi nauraa et oonpas hysteerinen ym. Mut v**** tommonen, ite oot huolisaan ja toiset ei viisveisaa EIKÄ KUUNETELE!

Mut nyt pojan luo köllimään.
 
:headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :kieh: :kieh: :kieh:

Tollanen olo täällä miehen kanssa tänään. Kävinpäs eilen illalla "ottamassa muutaman tunnin omaa aikaa", kaverin kanssa tanssimisen merkeissä. Ukko lupas ja vanno et kyllä mie herään ku poika alkaa haluamaan ruokaa. BULLSHIT!!! Tuolla se kuorsas sängys ku mamma tulee kotiin ja poika huutaa kurkku suorana, hikisenä ja pää tulipunasena. Eikä ukolla mitään reaktiota et olis ees pikkuhiljaa heräilemassä. Ihanaa ku ei pysty luottamaan enää lasten isää lasten kanssa kotiin edes muutamaksi tunniksi, joten se siitä välillä rentoutumisesta.

Sitte ku sain pojalle ruokaa nassuun, niin jää killistelemään ja kattelemaan ja halus seurustella äitin kanssa. Se ei veetuttanu yhtään, ku poju on kuitenki vielä niin pieni ettei sitä rytmiä oo oikeen. Mut ukko ei herää vaikka käyn yrittämäs et tulis mulle ja pojalle seuraksi, ei ei ei ei. Meikäläinen on niiiiiiin pahalla päällä. Sanokaa kanssasisaret, että en oo turhasta tuolle ukolle vähä käärmeissäni... :|

NIII, ja nukkumaan pääsin klo 06 ja neiti otti ja heräs klo 08. Ei paljoa enää naurata.

Devili
 
Maira onpas siellä tosiaan virkeä yksiviikkoinen! =)

Devili :hug: ymmärrän ihan täysin että olit käärmeissäsi!mä en ymmärrä miten miehet pystyy nukkumaan vauvan huutaessa! :/ mitäs sillä oli tilanteeseen sanottavaa?

Whitey meidän poika viihtyy itse asiassa paremmin autoistuimessa, kun vielä vuoraan sen pehmeällä huovalla. ja siitä kantokahvasta olen ripustanut sen Libero-pakkauksesta saadun mehiläisen. voi etta meidän poika tykkää siitä! Se hymyilee tuntikausia sille mehiläiselle ikenet vilkkuen. :LOL: Toi käy varmasti tosi rankaksi jos joudut sylissä kantamaan kokoajan.. tsemppiä! :hug:

Kiva kuulla että niin monen parisuhde voi hyvin! Meillä on tosiaan ollut vähän vaikeaa mutta eiköhän se tilanne siitä tasoitu..toivon niin.

KyyneltenHymy, ymmärrän täysin Äitikarhuasenteesi! =) hyvä että pysyit kovana!! kerro sit miten meni!

Löllykkä onnea!! :flower:

Alisa tsemppiä imetyksen ja tulehduksen kanssa. Ja toivotaan että rauhallinen meininki siellä jatkuu! :heart:

Mä vaihdoin nyt Gefilus D-tipat Jekovitiin hinnan vuoksi, mutta musta tuntuu että poika inhoaa sitä makua! Se puklaa oikein kunnolla aina kun annan ne tipat. Onko kellään muulla tällaista kokemusta? Onko paha jos ne antaa esim. maidon kanssa lusikalla suuhun, vai assosioiko poika sitten aina syömisen jotenkin pahaan makuun tms? Sori, olen vähän clueless näiden asioiden kanssa.. :ashamed:

Ja sitten sellainen kysymys äideille, joilla on jo ennestään pikkuisia, että mikä olisi hyvä synttärilahja yksivuotiaalle tytölle? Mitä teidän lapset ovat saaneet tuossa iässä, josta on tykätty tosi paljon? menen pian kaverin tytön synttäreille ja olisi kiva ostaa jotain, jolle oikeasti on käyttöä..

 
Hysteerinen äiti ilmottautuu :wave: :kieh: :headwall:

Nojoo, poika on vaa nukkunu ja itkeny. Väkisten syötetty. Pissaakaan ei oo normaalisti tullu.
lääkäris käytiin sit.. huoh.. mä oon luulusairas :headwall: poika heräs ku mentii sinne ja hymyili lääkärille. ei ollu kitunen liikutellessa, ei mitään. selitin ja selitin minkälainen on ollu. ekaks sano ettei sil oo kuumetta, sillä on varmaa maha vaivoja. no ei tää asetu kyl mahallaan ollessaan. ja lämpö noussu sen takia ku on huutanu (vaikka poika ei huuda saattaa olla tulikuuma). korvia ei kattonu edes.
diaknoosi; äiti liian hysteerinen ja pojalla ehkä mahakipuja.
 

Yhteistyössä