Toukokuun toukat 2013

Tänne vain kaikki joilla on toukokuussa tulossa pienokainen. Kertokaa vähän itsestänne ja mitkä viikot menossa, onko jo ollut montako neuvola käyntiä jne. :)

Olen 17 -vuotias tyttö pohjois-pohjanmaalta joka odottaa esikoista syntyväksi 15.5.2013. Nyt viikkoja on menossa 6+1. Kaikki on sujunut tähän asti hyvin ja neuvola on kahden viikon päästä:)
Pahoinvointia minulla on ollut yllättävän vähän, jotkut ruoat kuvottavat, päänsärky on jokapäiväistä jne.
attol ja toukka6+1 <3
 
Moikka! :) Saanko liittyä ketjuun, vaikka mulle olisi vasta muksu tuloillaan tossa kesäkuussa varmaankin. Olen 19-vuotias naisen alku pohjois-savosta. :) Plussan sain pari päivää sitten, laskurin mukaan rv 3+5. Maanantaina olisi tarkoitus soittaa neuvolaan ja varata aika. :)
 
Heippa:)!
Täällä 20-v odotttelee puikulaa syntyväksi 5.5.2013:)
Testin tein tän viikon maanantaina eli rv9 ..
Neuvola oli heti torstaina ja siellä saatiin LA 5.5, mutta lääkäri kattoo viikot tarkemmin ensi tiistaina=)
Puikulan sydänäänet kyylin kyllä silloin torstaina:heart::heart:

Huonoa oloa ei ollut minulla kauan ,enkä oksentanut kertaakaan.. Lämpimät ruoat ja liha kuvotti hirveästi viikon tai pari.. Sitten kaikki oireet vain loppui kuin seinään, ainoana jäi rintojen kipeytyminen öisin.
Tästä aattelin, että menkat kai alkaa kohta, joten en plussaillut:)
Sitten kun väsymys iski taas päätin, että on pakko mennä terkalle, en jaksa tätä väsymystä, joten siellä sitten ilmeni että raskaana ollaan ;)

Eilen illalla tuli yhtäkkiä kuvottava olo, joten kävin yrjöllä, mutta huono-olo katos samantien..

Tänään olo on ollut toistaiseksi mainio, ei päänsärkyä, ei suunnatonta väsymystä :)
Ihan pikkiriikkinen huono-olo oli aamulla, ennen aamiaista..

Juu ja yksi oire on vessassa ravaaminen yöllä väh. 2-3 krt..
Ja edelleen kaikki liharuoat ei huokuttele hirveästi.

Terv.Muovikuu ja puikula 9+6
P.s.emmä vielä oo ymmärtänyt että meille syntyis vauva :D
 
Itselläni myös vasta kesäkuussa kylläkin laskettuaika, mutta tätähän se lähellä on, enkä nyt sitten kehdannut uuttakaan keskustelua avata :) Nyt on rv 11+2 meneillään ja huomenna olisi ensimmäinen ultra :--) jännittää kamalasti ! Pahoinvointia miulla oli aluksi ihan tajuttomasti ja kauheaa väsymys.. Nyt olo alkaa olemaan pirteämpi ja pahoinvointikin on loppunut tai no ainakin vähentynyt! :) mitenkäs teillä muilla sujunut ? :)
 

Yhteistyössä