:: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

Nikunaku: Täällä myös yksi mesenkin käyttäjä. Kone on aina päivät auki sillon ku ite satun olemaan kotona eikä oo ukkosta. Jotain oon oppinu ku kaks modeemia on ukkosen seurauksena posahtanut. Nyt aina kesäisin kone on irti seinästä ku lähetään pois kotoota...

Vaipoista oli puhetta tuossa joku aika sitten. Aiemmin meillä oli käytössä pamperssin 2koko ja kun siirryttiin isompaan niiden jäädessä pieneks niin ovatkin sitten liian ISOJA! Miten voi olla 4-7 kg liian iso 6 kiloselle mötikälle? Ei nimittäin pitänyt kakkaa sitten sisällään, tuli yli selästä sekä reiden vierestä parina eri kertana... Kävin sitten ostamassa Liberon 3 kokoa ja on ollut huomattavasti sopivampi. Huomasin myöskin, että imasee tuon meitin pojan maitokakan ainakin paremmin kuin pampers. Noh, pamperseja on vielä odottamassa tuossa vino pino, kunhan poju vielä hieman kasvais...

Nyt lähden kattelee meitille uutta sänkyä. Hermot menee tohon vanhaan jenkkisänkyyn ja tais nuo patjatkin hieman kärsiä tuossa odotusaikana kun mulla oli elopainoa neuvolan mukaan maksimissaan 103,9 kg. Nyt jälkitarkastuksessa oli enää 83,95 kg, joten hyvin on tippunu, mut lähtöpainoon on vielä matkaa 6-7 kg...

Joo, mut nyt alan valmistelee poitsuu lähtöön...

Fox ja poitsu 6 vko + 1 pv
 
kuinkas moni täällä nyt on siel naamakirjassa? oishan sinne jotain yhteisöä voinu värkäillä :) ?

Ihanasti ollaan nukuttu taas pari yötä. Sitä ennen oli pari yötä, että heräiltiin tunnin - puolentoista välein... jes. Kyllä äitiä nukutti ja kiukutti. Ihana (tai no ihana ja ihana...) kuulla, että muutki kiukuttelee miehilleen! Täälläkin osataan sanoa ihan mistä vaan... Sit sitä häpeää itekseen :ashamed: Ehkä vois opetella pyytämään anteeks vielä vähän useammin...

Kokeiltiin pari päivää sitten, että josko Eeli suostuis syömään pullosta, että päästäs hääpäivänä vaikka pariks tunniks syömään. Joo ei. Samanlainen hermoromahdus kun tutistakin, jota meillä ei myöskään syödä. Eeli tuntuu vaan loukkaantuvan äärimmäisesti, kun kehdataan tarjota semmosta. Pitää ehkä sitä pulloa kokeilla vielä, etten ois ihan niin kiinni. Mut jos ei onnistu nii sit ei. Eipähän tarvii sit pumppuakaan ostaa, kun pullolle sanotaan tiukka ei :D

Mitähän sitä vielä... Ajatus katkes, kun mies tuli tarvitsemaan nettiä. Ehkä sitä sit joskus muistaa..

Laitan vielä kuvan parin päivän takaa. Hymyä täälläkin yritetään ikuistaa. Niitä kyllä satelee ihan kiitettävästi :heart:



Ansku ja Eeli 5 vk 1 vrk
 
Pikaisesti kysymys Manducan omistajille. Miten sen yläremmin saa helposti kiinni? nyt joudu tekemään jos jonkinlaista kikkakolmosta, että saan sen kiinni. Mä en tajuu...

jotenkin oon nyt mieltynyt tohon reppuun enemmän kuin liinaan. se on niin helppo (tota yhtä remmiä lkuunottamatta).
 
Suzyanne
nikunaku ei kun ilman muuta vietätte hääpäivää 8.8! Sitä seuraavana vkl:nakin voi hyvinkin vielä olla kiva ilma ulkokirppikselle. Varsinkin Hietsun kirppikselle kannattaa todellakin tulla kauempaakin, se on elämys mitä ilman en oikein yhtään viikonloppua pysty kesäisin elämään, en aina edes osta mitään. Yleensä kyllä. :whistle: :D Olisi kiva jos Jasmin ja Leevikin tulisivat, katsotaan vaan sellainen vkl kun kaikille sopii, ja muitakin jos tulisi, kiva olisi.

Eilen vihdoin vasta keksin laittaa Vilin kantoliinaan riittävän unisena. Nyt päästiin ekaa kertaa kunnolla ovesta ulos, tehtiin pieni kävelylenkki ja käytiin jopa lähikaupassakin liinaillen. =) En vaan ole tiennytkään että vauvaa liinalla kantavassa naisessa on jotain ihmeellistä, kun kaikki ohikulkijat katsoivat toooosi pitkään. Ajattelin jo että olenko unohtanut itseltäni housut jalasta. Housut oli jalassa. :D Kaipa se vauvaa kantoliinassa kantava ihminen on sitten vaan vieläkin sen verran harvinainen näky kaupungin katukuvassa. Nyt rupeankin ihan päivittäin kokeilemaan liinailua kun Vili nukkuu, sittenhän hän voisi alkaa mahdollisesti viihtyä huutamatta siinä hereilläkin. Oli se kyllä pirun kätevä kaupassakin, paitsi että pakaste-altaasta oli vaikea ottaa tavaraa. Olisin ottanut pizzan, mutta kun en ylettänyt, eikä ollut ketään lähistöllä keltä olisi voinut pyytää apua, niin jäi pizza ostamatta. No ei se olisi terveellistä ollutkaan. :LOL:

Pitäisi pakata Viron reissua varten vielä vaikka kuinka paljon, mutta jotenkin vaan vetkutan, kun ei millään viitsisi. Huomenna aamulla lähtö 10.30 laivassa. Otettiin hytti, että saa Vili oikaista sängylle ennen pitkää automatkaa. Inhoan pakkaamista yli kaiken, kun tuppaan ottamaan liikaa vaatteita mukaan. Vilillekin pakkasin ison kassillisen vaatteita, hei haloo, siellä on pesukone. :headwall: Mutta aina vaan ajattelen, että sitten harmittaa, jos ei ole juuri sitä tiettyä vaatetta mukana.. :whistle:

Fox82 Meillä tulee myös kamat ohi Pampersin 3-koon vaipoista! Mutta ei kyllä missään nimessä ole ainakaan Vilille liian iso koko, koska poika painaa tällä hetkellä hurjat 6,5 kg! |O Itse ihmettelin ihan samaa, mikä ihme niissä vaipoissa mättää, ihan tiiviisti aina vaipan laitan joka kohdasta, mutta silti fuskaa usein. Viimeksi eilen tuli pissat vaipasta sänkyyn, ja viime viikolla kakat sitteriin. Lidlin 4-9 kg vaipat ei fuskaa läheskään niin paljon. En kyllä taida noita Pamperseja ostaa. Vaikka ovat pehmeimpiä, niin ei kyllä ainakaan meillä kovin hyvin toimi. Täytyy katsoa millaisia vaippoja Virossa on.

a-nsku pullo ja tutti on täälläkin pannassa. Naama menee heti nurinpäin kun yrittää jompaakunpaa antaa. Virossa aion mennä kampaajalle ja ehkä hierojalle, saa luvan yrittää syödä pullosta sillä aikaa, sillä äiti tarvitsee hiukan hemmottelua.. :saint:

Kirjoittelen Virostakin aina välillä, kun otan läppärin mukaan.

Suzyanne ja Vili, 9 vk 2 pv
 
a-nsku Jos joku vaan osaa/ viitsii yhteisön meille sinne naamakirjaan väsätä niin tämä ilmoittautuu heti mukaan.

äitiys ja onni laitoin sulle yv:tä

Nikunaku Toi tissi homma oli hyvä
:LOL: Mäkin oli hellepäivinä mökillä killuttelemassa vedessä sellaisella tuolilla ja nyt on tissien alta iho ihan valkoinen kun muualta ruskee. Voin kanssa sanoo, että on pikkaisen typerän näköinen kun seisoo suorana. Nimimerkillä b kupista---> D:hen

Pianissimo
Meillä kans Manduca ja nakitan miehen aina kiinnittän sen takaa. Jos se ei ole paikalla niin laitan sen itselleni kiinni edessä ja sit käännän ympäri... eikö ollutkin selkee selostus =)

t. Ellen+ Nooa 2kk2vko
 
Nikunaku, mistä lähtien tuota Ergoa voi käyttää? Ajattelin alkaa selaamaan huuto.netiä nyt kun ei tuosta meidän vaunuilusta tule hereillä mitään niin vois kokeilla kantoreppua poitsun kanssa, jos vaikka pääsisi joskus jonnekin! J Mä en tiedä miks hitossa mä en saa sitä kantoliinaa jotenkin hyvin sidottua (tricot Slen).. Pitää vaikka kattoo sitä yhessä jos/kun nähdään elokuussa!

Pianissimo, varmasti ollut sulla rankkaa kun mies on ulkomailla töissä. Ihan samat fiilikset tuon pulloruokinnan kanssa kun sulla.. Miten teillä on nyt mennyt? Itse olen huomannut että saattaa mennä pari päivää että maitoa ei oikein kunnolla tule ja sit taas toisina päivinä on enemmän.. Outoa. Kun muuten puhuit tuosta ehkäisystä, niin saanko kysyä että minkä vuoksi teille ei luomuna ole odotettavissa toista vauvaa? Oletkin varmaan sen aiemmin kertonut, mutta en nyt yhtään muista näissä vauvadementioissa.. J Toivottavasti ei ole liian henkilökohtainen kysymys.

Kiitos Pikku prinssille tsempeistä! J

Suzyanne
, ihana kuulla että sinullakin ollut paremmat fiilikset nyt! Paljon halauksia sinne! Niin ja mahtavaa että säkin sait sen nahkatakin nyt, on se vaan niin rock! Meilläkin on se kokoa 68, eli kohta voidaan laittaa se päälle! Nyt 62 vaatteet käytössä. Mäkin sain siitä silloin 30% alennusta kun liityin Lindex klubiin.. ;)

Onnea Niisku-rouvalle tulevien ristiäisten ja hääpäivän johdosta!

Nikunaku, tsemppiä sinnekin mielialojen kanssa! Ja tuu ihmeessä meidän kirppistreffeille, olisi tosi mukava nähdä ihan livenä! Katotaan sitä päivää lähempänä, viettäkää ihmeessä ihana hääpäivä tuolloin!

Töihin paluun suhteen on vähän samat suunnitelmat kuin Ellenillä, eli kesän lopussa takaisin töihin jos kaikki menee niinkuin suunnittelen. Virallisestihan mun pitäis palata töihin maaliskuun alussa, mutta pitämättömiä lomia on 9 viikkoa ja siihen päälle 3-4kk hoitovapaata niin päästään kesän yli! Ja mies aikoo jäädä siitä isäkuukaudelle niin saadaan poika noin 1v 3kk ikäiseksi ennen kuin on pakko viedä hoitoon. Olishan se ihan mukava nähdä pojan ensiaskeleet itse jos nyt oppii kävelemään ennen tuota ikää..

Meidän poitsu oli taas kasvanut, 1kk neuvolas oli 59cm ja 5280g! Pitkä ja hoikka poika siis! Mä kävin sit samalla lääkäris kun se mun jälkivuoto on muuttunut kirkkaanpunaiseksi ja limaiseksi. Lisäksi mulle on jäänyt epparista joku ylimääräinen "kieleke" limakalvoille joka hankaa housejen kanssa tosi kovaa ja vuotaa välillä.. No mulla on sitten kohdunsuulla tulehdus joka vois levitä kohtuun ja munasarjoihin jos ei heti hoideta antibiooteilla. Eli sain nyt kaks antibioottikuuria päällekkäin viikon ajaks.. Hieman ärsyttävää! Ja sen kielekkeen saattaa joutuu poistaa erikseen kirurgisesti.. Blaah. Niin ja tikitkään ei oo viel sulanut prkl, ei pääse petipuuhiin vielä aikoihin vaikka mieli jo alkas tehdä!

Oltiin muuten eilen miehen kaa eka kertaa synnytyksen jälkeen kahestaan ulkona! Oli aivan ihanaa vaikka oli ihan kauheeta kun mies lähti viemään poikaa mummille hoitoon.. Itkuhan siinä pääsi.. Ja kyllä se illan aikanakin kävi monta kertaa mamin pikku possuliini mielessä.. Mut teki kyl hyvää omalle mielelle ja parisuhteelle! Pojukin oli sit nukkunut mummin luona ihan hyvin kun lopulta oli simahtanut klo 23. Herännyt syömään klo 3.00, klo 6.00 ja lopulta klo 9.00. Hirveen syyllinen olo tuli että oonko mä ihan huono äiti kun näin aikaisin jätän lapsen yöksi hoitoon.. Mutta oman mielenterveyden kannalta parempi näin, vauva kun ei vielä vierastakaan ja syö kotona puolet ajasta pullosta niin hyvin hän pärjäsi mummin kanssa. Käytiin siis miehen kanssa syömässä hyvin ja sitten jatkettiin iltaa tuttavapariskunnan kanssa yhessä rokkibaarissa ihan istuskelun merkeissä. Kauheesti en uskaltanut juoda kun oli koko ajan sellainen tosi "vastuullinen" olo, ei osannut vielä ihan täysin rentoutua, mutta oli kuitenkin kivaa. Suosittelen jos vaan raaskitte jättää vauvan tutulle hoitajalle yön ajaksi (ja suostuu syömään pullosta)! Saa mieskin sitä paljon kaipaamaansa huomiota.. :)

Yellow, tuosta tupakoinnista: Mähän poltin ennen raskautta päivittäin ja lopetin kuin seinään kun tein raskaustestin, eli en polttanut koko raskausaikana ollenkaan. Nyt olen sallinut itselleni polttaa silloin kun olen viihteellä, muina aikoina ei tee enää mielikään, onneksi.

Facebookissa olen minäkin, oikein ahkera käyttäjä. :) Mielelläni kirjoittelen sielläkin, laittakaa yv:tä jos haluatte kaveriksi!

Jotain muutakin mun piti kommentoida mutta nyt on niin paljon tullut meikäläiseltä tekstiä ettei enää kannata jatkaa, heheh.

Rock Mummy & Oliver 4vk 6pv :wave:
 
Heipsan! :wave:
Ihan vain pikaisesti kuulumisia raapustan. Yritän tulla sitten "paremmalla ajalla" ( milloinkohan sellaista on? :whistle: ) kommentoimaan teidän juttuja. Olen kyllä kaikki teidän jutut käynyt lukemassa, mutta jotenkin ei vain ole aikaa itse kirjoitella. Kyllä nuo pikku neidit vie ajan niin täysin. :)

Meillä oli siis viime v.loppuna ne ristiäiset. Hyvin kaikki meni, ja pappi piti aivan ihanan puheen!! :) "nipsu" sai viralliseksi nimekseen Venla Karoliina. Neito syö ja kasvaa kovasti ja nukkuu kuin enkeli. Illalla yleensä nukahtaa sohvalle josta kannetaan omaan sänkyyn tai jos valvoo, kun mennään itse unille, niin pikkuinen sitten nukahtaa kitisemättä meidän väliin. Aamuyöllä syö kerran n. 5min ja unet jatkuu. Aamulla isosiskon kanssa samaan aikaan ylös. Päivälläkin nukahtaa joko sohvalle (jossa todenteolla tykkää nukkua) tai sitten lelukaaren alle!! :heart: Nauraa ja höpöttää kovasti. Neito on todella seuran kipeä!! Mutta saa ollakin... :)
Jälkitarkastuksessa kävin keskiviikkona, muuten kaikki ok, mutta kohtu aristi TODELLA paljon, kun teki sisätutkimusta. Jouduin labraan viemään pissanäytteet ja kävin verikokeissa. Alkuviikosta sitten saa tuloksia. Mielikuvitus vaan laukkaa niin kovasti, olen jo kerennyt pelkäämään ties mitä... :ashamed:
Ja kuinkas ollakaan (jotenkin arvasin) tämäkin lääkäri tuputti pillereitä ja kierukkaa. "Kun se kumi voi mennä rikki ja voi, voi...". Aah, eiköhän se ole meidän valinta, eikä lääkärin. Tuntuu, että kumia mainostetaan joka paikassa, ja nyt se onkin yhtä-äkkiä ihan p***a vekotin...??

Mutta tytöt jälleen kutsuu.
Kovasti jaksamisia kaikille joilla mieli on maassa!!! :hug: Ja tietysti jaksamisia kaikille muillekin!! :)

nasu ja tytöt 2kk ja 1v4kk :heart: :heart:
 
Mä nyt loin facebookiin ryhmän Toukokuun tuhisijat 2009. Se on salattu, eli ylläpitäjän täytyy hyväksyä joukkoon (eli miun :) ) Eli mitenkähän se nyt sit toimii... varmaan löytyy, kun sitä hakee, mutta voihan toki laittaa yksäriä, niin voin sit vaikka kutsua sinne. En oo ennen tehny ryhmiä, joten katotaan nyt miten tää menee :saint:
 
Suzyanne
a-nsku :wave: Tämä tahtoo sinne facebookin ryhmään kanssa! Olen ollut muutaman kk facebookissa mutten paljon sitä ole käyttänyt enkä siitä mitään tajua, :ashamed: joten mitä pitää tehdä liittyäkseen siihen?

Tupakoinnista, minä olin oikea korsteeni ennen raskautta, olin polttanut ihan teinistä asti, eli noin 20 vuotta.. :ashamed: :whistle: Koskaan en onnistunut lopettamisessa, en niillä kalliilla lääkkeillä, en purkalla tai laastareilla, ainoastaan raskaus sai minut lopettamaan käryttämisen kokonaan. Mies oli aina puhunut lopettamisen puolesta, aika painokkaastikin, kun ei koskaan ole itse polttanut. Uskon etten vakituisesti edes aloita, mutta sitten kun lähden ekan kerran ulos ja juon alkoholia, pelkään pahoin että repsahdan..yritän kyllä silloinkin viimeiseen asti olla ilman. :attn: :saint: :D

Rockmummy oli varmaan kiva päästä tuulettumaan kaksin miehen kanssa! Täälläkin se suunnitelmissa syksyllä jossain vaiheessa. Tässä vaiheessa tosiaan, kun vaavi ei vielä vierasta, on ihan hyvä jättää hoitoon yöksi, myöhemmin voikin olla ongelmallisempaa.

nikunakun liivinsuojajuttu oli hassu! :LOL: Täällä koko muuttunut 75 B:stä 80 D:hen. Nyt kesällä on vähän ongelma, kun ei aiemmat, pienirintaiselle sopivat kesäpaidat ja -topit enää sovikaan. Tisseistä näkyy puolet ja se näyttää aika halvalta, entisenä pienirintaisena en ole tottunut varustustani ollenkaan esittelemään. Eikä enää puhettakaan kivoista olkaimettomista kesämekoista, joita käytin ennen ilman rintsikoita. :ashamed: No eiköhän nämä imetyksen jälkeen palaudu, tosin taitaa sitten olla sellaista majavanhäntä-mallia. :headwall: :LOL:

 
täällä on ollut kantorepuista puhetta ja mä olen nyt innostunut manducasta! liinassa kannan jonkun verran, mutta mieskin voisi repussa kantaa. kertokaa kokeneemmat myös muista repuista (ergo ja patapum)!

tissien tuleva muoto pikkaisen alkaa täälläkin huolettaa 75 D:stä kun mentiin 85 F:n.... ja tosiaankaan ei meinaa mitkän paidat mahtua noiden hinkkien päälle. en tykkää. :/

tuosta tupakasta vielä: minä lopetin raskausaikana polttamisen, koska se alkoi etoa todella pahasti, pelkkä hajukin sai yökkimään. kymmenen vuotta poltin ja vannoin etten enää aloita.... huonosti taitaa käydä... minä kun en viihteellä käy, niin en voi polttaa "vain viihteellä". nyt on tullut iltaisin yksi poltettua, omaa askia en ole ostanut, ajattelin, että se on jo iso askel enempään polttamiseen... :ashamed:

nyt tuli kiire ottaa ruoka pois uunista, kirjoittelen enemmän seuraavalla kerralla!

yellow+ Pyry tasan kaksi kuukautta :heart:
 
Rockmummy Mun mielestä sun ei pidä tuntee huonoa oloa, vaikka lapsi olisikin joskus yökylässä. Kyllä siinä nuppi sekoo jos ei saa yhtään omaa/kahden keskeistä laatuaikaa!

Laitoin muuten sulle yv:tä naamakirjaan liittyen.

a-nsku
lähen nyt etsimään sitä Tuokokuisten ryhmää. Hyväksy sit mutkin :D
 
Suzyanne
Laitoin naamakirjaan a-nskulle hyväksymispyynnön minäkin.

Sain Vilistä juuri ekaa kertaa kunnon hymykuvia, harmi kun laitoin vakavan kuvan sinne vauvalehteen, yritin lähettää tätä tilalle, mutta ilmeisesti toimituksen maili on täynnä, kun ei mennyt vaikka oli oikea osoite. Hitsi, olisi pitänyt vaan odottaa parempaa kuvaa ennenkuin lähettää. Tässä kuva:

 
Suzyanne Ihana kuva Vilistä. Voisithan sä tietty koittaa vielä lähettää ton kuvan. Kyllähän ne varmaan sen vaihtaa, jos vielä kerkiävät.
Mullekkin tuli Nooan kuva takaisin sieltä bumerangina... ilmeisesti ei mennyt läpi... no pitää koittaa lähettää se myöhemmin uudestaan...
 
Siis kummallista tää mun maidontuotanto.. Pitkästä aikaa ajattelin kokeilla pumppausta kun sain poitsun unille. Taas sama juttu kuin aiemmin, ensimmäisen 20min aikana sain vaivaiset 40ml pumpattua ja sitten yhtäkkiä padot aukes ja hetkessä oli 100ml täynnä!! Sit se taas hidastui ja pumppailin siinä vielä 10 min ja lopputulos oli yhteensä 130ml maitoa. Ihan hyvin siis loppupeleissä mutta mikä hitto siinä voi olla että kestää ensin 20-25 min ennen kuin lähtee tulemaan kunnolla?!! Joka kerta sama juttu! Ja meidän vauva ei jaksa olla rinnalla niin kauan ikinä, ei ihme ettei tule täyteen rintamaidosta! Pitäsköhän ottaa oikein projektiksi tää pumppaus nyt kun kerta sitä maitoo kuitenkin tulee kun tarpeeks kauan jaksaa vääntää... Onko teillä muilla vastaavia kokemuksia tai oletteko kuulleet ikinä?
 
RockMummy: Ihan samanlaista ei täällä oo, mut mulla menee kans tuon pumppaamisen kans aikaa ennen ku alkaa herumaan kunnolla. Yhes vaihees jo luulinkin etten saa enää pumpulla mitään kunnes hanat sit tosiaan aukes ja hetkessä oli reilu 110 ml pumpattu. Enemmänki ois tullu, mut eipä mahtunu enää puteliin (aventin pumppu), enkä alkanu jaksaa vaihtaa astiaa... Tosin sitten kun poika on rinnalla niin maitoo alkaa tulee heti.
 
:wave:

nikunaku :LOL: :LOL: :LOL: Kiitos nauruista liittyen väsyneeseen äitiin..sekä isoihin tisseihin..tunnen sielujen sympatiaa :whistle:
Ja juu, luit mun ajatukset, olen miettinyt että mahdutaanko me Leevin kanssa mukaan sinne Helsingin tapaamiseen? Mulla on oma lehmä ojassa myöskin ehkä siinä mielessä että tekee palavasti mieli käydä kampissa siellä Polarn O Pyretin liikkeessä jos se onnistuisi siinä samalla jos vaan aikaa jää...ei se nyt mikään ykkösjuttu ole, pääsen sinne sitten muitakin reissuja mutta hoituisi kätevästi siinä samalla kun vauvatapaamisesta on kuiteski kyse, hih. :D :saint: Kiva oisi nähdä muitakin palstalaisia, nikunakukin on ollut niin mukavaa seuraa että muutkin on varmasti hyvää sakkia! =)

a-nsku Minäkin ilmoittauduin naamakirjaryhmään, tai siis ovella kolkuttelen :)

yellow ex-tupakoitsija täällä. Lähes kymmenen vuotta sauhutteluhistoriaa takana ja haaveiluja ja turhia lopetusyrityksiä monta ennen raskautta.. oon kans pelännyt tuota lankeamista nyt kun odotus ja synnytys takana, mutta vielä ei ole tehnyt tupakkaa mieli, hyvä niin! Mun yksi ystävä kyllä varoitti että se on vähän sama kuinalkoholismi että lopetuksen jälkeen ei yhtäkään voi polttaa sillä ajatuksella että "jos mä tän yhden ainoan.." sillä sitä on sitten heti nalkissa. Ja kun hehkutin että synnytyksestä on jo näin kauan niin torpedoi mun optimistisuuden sanomalla että hänkin ratkesi vasta kun vauva oli päälle 3kk, eli se tupakanhimo on aina piilevänä jossain taka-alalla näköjään... :/ Ei siis parane rehennellä että ikinä en enää polta, koskaan kun ei tiedä. Mutta en haluaisi...

rockmummy Tosi hienoa että raaskit Oliverin jättää hoitoon että saitte omaa aikaa ja vähän muita kuvioita, juuri tuota tarkoitin että ei se sitä rakkautta lasta kohtaan yhtään vähennä että joskus on erossa, päinvastoin, sen tekee siksi että välittää ja haluaa asian pysyvänkin hyvällä tolalla! Ja kun tietää että vauveli on hyvässä hoidossa ja turvassa niin mikä ettei, kuitenkin harvemmin hän luotasi on kauaa poissa.

Jees, isäntä latasi Leevistä pari kuvaa tuonne Aijaa:lle, katsotaan onnistummeko liittämään tähän niin näette sitten meidänkin muksun... Ja naamakirjassa lisää kuvia =)







Jasmin ja Leevi 2kk2vk :heart:
 
Hyväksyin ehkä 8 henkilöä :) Vielä en tiedä ihan että ketä kaikkia :D Naamat nimimerkeille.

RockMummy, huomasin myös yhteisen ystävän. Suomi on pieni maa :)

Uuhhuh, toinen kitinäpäivä putkeen... Ja nukkumapaikaks kelpaa äidin syli, jes. Nyt lähtivät isin kanssa vaunuilemaan. Sinne nukahtaa aina, mutta tod. näk. herää taas, kuhan tulevat takasin ja vanut pysähtyy. Eilinen oli jotenki niin surkee päivä, kun toinen oli vaan huonolla tuulella koko ajan. Kyyneleet valu pitkin poskia :'( . Tissillä ja nukkuessa oli hiljaa. Yö meni onneks kuitenkin ihan semi-hyvin.

Nyt jos yrittäis tehä kaikkee omia juttuja ennen kun miehet palaavat.

Ansku ja Eeli 5 vk 2 pv
 
Heipsis pitkästä aikaa. Tuntuu että aika on mennyt tuhottoman nopsaan perheen kanssa. Ristiäisiä pukkaa päälle. Lueskelin teidän juttuja eilen illalla mut väsy painoi niin että kommentointi jäi. Hienoja nimiä ovat vaavinne saaneet. :heart: A-nskulle kanssa liittymispyynnön jätin naamakirjaan kun siellä tulee käväistyä useammin kuin täällä. :ashamed:

Kiva kuulla että mielialat ovat pysyneet suht hyvinä heilahduksista huolimatta. Täällä kanssa huomannut että väsymys aiheuttanut pahasti yli flippaamista.. :ashamed: Onneksi ohimenevää... Bella kun heräilee muutaman kerran yössä ja päivät menee vähän arpomalla.. :whistle:

Toivottovasti ehtisin seurailla teidän juttuja enemmänkin, hyvä lueskella samassa tilanteessa olevien juttuja niin huomaa ettei ole ihan yksin tunteidensa kanssa.

Jaksuja kaikille!

Therean&Bella 6vko 2pvä
 

Yhteistyössä