:: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

Unohdin sit hienosti mein neidin 2kk neuvolamitat. :ashamed:
Elikkä 5760g (4450g) ja 59cm (54cm). Upeasti siis kasvetaan, mut huomaa et on tyttö, koska 400g syntyessä kevyemmät veljensä ovat painaneet jo yli6kg tuossa vaiheessa.
Oletteko muut mukana siinä pneumakokki rokote-ryhmässä? Me ollaan ja eilen saatiin eka piikki. Pieni 20s itku ja illalla jonkin verran itketti (kamalaa kuunnella, kun muuten itke lainkaan :/ )ja sitten nousi lämpö hieman. Mut aamulla neiti oli jo oma itsensä =) Muille tullut jotain oireita?
 
Hei mäkään en oo tainu muistaa laittaa Sulon 2kk mittoja. Eli poitsu oli 6010g ja 58,2cm (1kk mitat oli 5010g ja 54,4cm) Elikkäs hurjaa kyytiä kasvetaan. Vähän hitaampikin tahti riittäs, kasvaa äiteeltä vauva käsistä!

Mä olin alkuun siihen pneumokokki juttuun osallistumassa, mutta nyt oon kuitenkin alkanu vähän empimään. Saas ny sit kattoo, ens neuvolaan mennessä täytyy päättää.

Jaaha, täytyy lähteä pakkaamaan. Mökille taas lähdetään..

villahousu ja Sulo 2kk+
 
nyt on sitten altistukset takanapäin..ja kohta saadaan b-lausunto kelaan..onneksi..
Jatkettiin sitä vielä päivä kotona ja sitten soitin lääkärille oireista ja kysyin että onko pakko jatkaa viikko(oltiin siis aluksi sovittu näin)niin onneksi ei.. naama tuli täyteen näppyjä,kamalat ilmavaivat ja pulauttelut. kakkakin oli taas ihan oudon väristä..raukka ei voinu mitään muuta tehdä kun olla sylissä ja huutaa,oli varman kamalat kivut,koko ajan paukutteli ;( no onnesi on ohi..
2kk neuvolassakin käyty.. paino oli noussut hyvin 5555g (3730)ja ppituus 59,2 (51).että hyvin kasvetaan..
 
Heips!

pitkästä aikaa jos taas jotain kirjoittelis :)

facebook ryhmään minä kans liityin ku siellä tulee käytyä jatkuvasti.. melkein jopa vois sanoo että välillä on ihan koukussa koko facebookkiin :D kiva nähdä minkä näköinen ihminen on minkäkin nimimerkin takana :) ku itse ainakin melkein jokaisesta on tekstien perusteella luonut jonkinlaisen "kuvan".. kaveriksi saa toki lisäillä jos joku haluaa!

eilen oli neuvolalääkäri ja kaikki oli kunnossa.. mitat oli nyt 7 viikkoisena 5300g ja 55,9cm.. pituutta ei oikein ollu tullu kun kolmessa viikossa vaan sentti mut painoa sitten taas oli tullut 3 viikossa 600g eli ihan hyvin.. seuraava käynti on elokuussa ja tyttö on silloin 2kk ja viikon yli eli ihan tarkkaa 2kk neuvolaa ei olekkaan.

ristiäiset vietettiin sunnuntaina ja tyttö sai nimekseen Noora :) huokaista saa nyt syvään kun on nekin juhlat juhlittu!! viimeviikko oli kyllä yhtä tohinaa ja valmistelua täynnä!! vieraita oli noin 20 henkeä ja pelkkä kahvipöytä laitettiin mutta silti tuntui että loppuu vuorokaudesta tunnit kun valmisteluja teki :) vieläki on osa tavaroista hukassa ku kaikki piti siivota muka jonnekin piiloon kappeihin ettei mitään ylimääräistä näy missään :D poikakin ihmetteli sunnuntai aamuna että "Äiti missä ihmeessä meidän kaikki kengät ja takit on naulakosta" :) ja "kuka on vienyt mun kaikki lelut olkkarista" :)

imetys sujuu hyvin ja maito tuntuu riittävän muuten paitsi illalla annan tuttelia pullosta ja sitä meneekin sitten tissin lisäksi joku 150ml.. sitten tyttö nukkuu sellasen 4-5 tuntia, syö noin tunnin verran ja nukkuu taas 3-4 tuntia. eli yöt menee pääsääntöisesti hyvin!! ainoo vaan tosiaan kun tytön syöntiaika yöllä on siinä neljästä viiteen tai viidestä kuuteen ja esikoinen herää noin seittemältä niin jää ne omat unet hiukan vähiin kun vasta puolen yön paikkeilla pääsee aina nukkun. PAITSI yks yö tyttö nukui klo 22-4.30 se on tähän mennessä ollut ennätys!! sellasia öitä kiitos lisää!!! :D

monet kyselee että oonko väsynyt tai onko masennusta synnytyksen jälkeen, mutta näin uudelleen synnyttäjänä voin ainakin sanoo ettei EHDI oleen edes väsynyt tai masentunut!! esikoinen pitää sen verran vauhdissa koko ajan ettei vaan yksinkertaisesti ehdi! jokapäivä on pakko heti aamulla pukeutua ja lähtee ulos, ruoka tulee tehtyä ja samalla itsekin kunnolla syötyä yms.. esikoisen kanssa oli paljo väsyneempi ku usein päivät meni siihen että istui sohvalla ja imetti.. iltapäivällä huomasin usein että hups. olen vielä yöpuvussa.. kun ei kertakaikkiaan ollut mitään syytä minkä takia olis edes pukenut päälleen toisin kuin nyt.. mites te muut? jaksatteko hyvin?

jaaha jos en nyt kuitenkaan romaania ala kirjottaan :)

Höpöliini ja Noora 8 viikkoa
 
2kk mitat Niklaksella 61,5cm (51) ja 7200g(4400) eli iso :D Iho pysynyt hirmuhyvänä, vaikka meillä suihkussa/kylvyssä käydään melki joka toinen päivä.

Me osallistutaan siihen pneumokokki-tutkimukseen jos ne munuaisaltaiden laajentumat ei estä sitä osallistumista. Terkkari selvittää asiaa.

Varjoainekuvien tulokset tuli ja Niklaksella ei ole takaisinvirtausta munuaisissa ja saatiin lopettaa estolääkitys. Jee! Tänään oltiin taas Taysissa ultrassa ja ainakin toisessa munuaisessa kuitenkin on vielä nestettä runsaammin, mutta tämä kuulemma luultavimmin korjaantuu hiljakseen ihan itekseen.

Täytynee jatkaa myöhemmin kirjoittamista, kutsu kuuluu....
 
Hienosti on kaikkien vauvat kasvanut :heart: Meillä neuvola on ensi viikolla.

Pneumokokki-tutkimukseen ollaan osallistumassa.

Voi vitsit, osalla kääntyillään jo :eek: Meillä kyllä kyljeltä kellahdetaan selälleen nukkumaan, mutta muuten ei ole oikein yritystäkään kääntyillä.
 
Huomenna olis lähtö itä suomeen! Jännittää jo että mitä sitä kaikkea unohtaa ottaa mukaan. :/ Kaksi yötä nukuttu ilman syöttöjä tällä viikolla :) Tänäänkin Rasmus heräsi vasta 8 syömään ja jatkoi puoli 11 asti nukkumista :eek:
Mitenköhän sitä pärjää viikon ilman konetta :) Täällä voi myös myöntää olevansa koukussa vähän tähä netti ja Facebookiin varsinkin :D
 
Oletteko saaneet marjoja poimittua? Hilla vähän hankaloittaa meidän poimintoja, mutta silti päätin tänään suunnata lasten kanssa mansikka maalle. Hienosti saatiinkin 11kg poimittua ja lapsista oli tosi paljon apua tällä kertaa ja Hilla nukkui koko ajan pellonlaidalla. Tän päiväisen innoittamana sunnittelin huomiseksi parkkeerata Hilla mettänlaitaan ja muiden lasten kanssa poimia mustikoita.

Joko olette bikinikuosissa? Mä en :ashamed: , mutta siitä huolimatta olen rannalla polskinut bikineissä kaikkine jenkkakahvoine ja viivoine. Vieläkö teillä on viivat (mikä se massussa oleva viiva onkaan nimeltään??) tallella?

Vointi: Kiitos kysymästä, vointi on vallan mainio. Ainoastaan aivot on vieläkin lomalla. Ne jäivät lomalle n. kk ennen synnytystä ja vieläkään ei näytä parempaan päin.
 
Sompio: Meillä sama tuon kääntymisen suhteen eli jos laittaa kyljelleen nukkumaan niin eipä mee kauaakaan kun köllöttelee jo selällään. Selällään maatessaan yrittää kyl kääntyä kyljelleen, mut ei vielä oo onnistunu.

Knockout: Hienoa, että saitte lopettaa estolääkityksen =)

Piina: Marjoja ei ole vielä poimittu, mutta kaipa sitä pitäs ens viikolla mustikoita keräillä, ainakin yrittää. Bikinikuosi on kyl viel kaukana, ei taida kohdata mua tänä kesänä. Raskauskilojakin ois vielä 4-5 kg jäljellä. Linea negrakin löytyy vielä ja sen kaverina lukuisia raskausarpia, jotka kyl on jo nyt suht hyvin vaalentuneita.

Höpöliini: Täällä jaksellaan ihan hyvin. Ainoastaan huomiset ristiäiset on hieman kuormittanut ja hermotkin meinaa välillä olla tiukilla niiden takia, mut muuten on kaikki ok.

Nyt alkaa kuulua sellanen kitinä, että pakko mennä...

Fox ja poitsu 8 vko
 
Huomenia :wave:

luppa Mun on ihan pakko soittaa tänään neuvolaan kun olen alkanut epäilemään että Leevilläkin on jotain allergiaa tohon maitoon :/ Ei siis tuu mitään iho-oireita mutta pulauttelee tosi paljon ja nyt viime aikoina tuntuu että pulauttaa pois kaiken maidon mitä syö! Sitten on maha tyhjä ja tas kohta pitää syödä ja sama juttu! Maha ei tunnu olevan kipeä mutta ilmavaivoja on tosi paljon, piereskelee siis jatkuvasti. En tiedä mikä vaivaa mutta normaalia ei kyllä voi olla! :'(

Sompio Meillä on tasan kerran käännytty selältä kyljelleen ja siitä melkein ympäri. Tuntuu ettei se olisi Leeville temppu eikä mikään mut on vaan tosi laiska, eli mieluummin tuijottelee lelukaaren leluja kuin jumppaa itseään (tai edes yrittää) mihinkään suuntaan. :)
Sylissä ei nojaile enää olkapäähän vaan taivuttaa koko yläkropan taaksepäin ja kuikuilee maisemia.

Knockout Hienoa että saitte hyviä uutisia! :hug:

Marjanpoimintaa on harastettu sen verran että suoraan suuhun olen mustikoita poiminut pihan perältä :D Aika korvessa me näköjään asutaan kun takapihalta saa mustikatkin poimittua. Meillä on enää yksi viinimarjapensas kun toinen oli talven jäljiltä jotenkin kuollut, mutta näköjään tuohon ainoaankin näyttäisi tulevan valtavasti poimittavaa kunhan malttaisivat punertua kunnolla.

Bikinikuosissa en ole varmaan enää koskaan vaikka nyt olen jo -3kg alle lähtöpainon ennen raskautta. Mahaan on jäänyt sellainen löllöpömppö raskausarpineen :$

Pikku prinssille Trevlig resa! :wave: Toivottavasti mitään oleellisen tärkeää ei matkakassista jää uupumaan!



Pneumokokkitutkimukseen osallistutaan täälläkin.

Nyt jatkan näitä loputomia kotitöitä |O

Jasmin ja Leevi joka hipoo 3kk rajapyykkiä. :heart:
 
jasmin84
kannattaa soitella,varsinkin sen takia ettei paino pääse putoomaan..mietin tässä jälkeenpäin kun kirpulla paino tippu tossa altistuksen takia n. 50g parissa päivässä et jos oltais jatkettu pidempää ni mitäs sitten ois vaaka näyttänyt..
nyt alkaa vauveli olemaan aika hyvässä kunnossa,ei iho-oireita eikä ylimmääräistä huutoa,ainoo et tuo kakka on aikasta haisevaa ja vihreetä..kyllä se siitä sitten pikkuhiljaa..


höpöliini kauniin nimen annoit vauvallesi.. sain kaiman tässä porukassa :)
 
PikkuPrinssille Hyvää reissua :wave:

Piina Meillä on mansikat ostettu poimittuna ja mustikoita käytiin keräämässä 5 l. Ne saa riittää meille. Ensi viikolla pitäisi vadelmaan mennä. Anoppi varmaan ostaa meillekin puolukat torilta ellei sitten tänä vuonna innostuta etsimään puolukkapaikkaa. Viinimarjapensaat on itsellä vielä pieniä ja mehumarjat pitää mennä mummilasta poimimaan.
Bikinikuosissa muuten oltaisiin, mutta en ole ikinä bikineissä viihtynyt. Vatsa on kyllä pömppö, mutta kilot on alle lähtöpainon. Tosin ylipainoa on silti sellaiset 8-10 kg. Viiva masussa on vielä ja napa on ihmeesti tummunut :eek:

Jasmin Meillä on tuo pulauttelu helpottanut kun jätin maitotuotteet itse vähälle. Maitoa en enään juo, mutta käytän kyllä juustoa yms. Ja ruuassa on välillä maitoa/kermaa tms.
En tiedä auttoiko siitä vai oliko sattumaa. Neuvolalääkäri ainakin sanoi, että pitäisi olla kaikki maitotuotteet kokonaan pois, että vähentäminen ei auta mitään. Piereskelee meidänkin Nuppu vielä tosi paljon, mutta maha ei ole enään niin kipeä kuin aikaisemmin. Taisi se vauvahieronta meillä auttaa :)
Meilläkin sylissä ollessa on kova niskajumppa käynnissä. Tosin on ollut alusta asti.

Hienoa Luppa, että teillä voidaan paremmin :heart:
 
Sompio mä jätin kanssa sen maidon itse pois ja syön muita maito tuotteita niin ei ole ihottumaa enää tullut! Mutta kun join maitoa taas pitkästä aikaa niin ihottumaa tuli. Kermajäätelöstä myös tulee.

Kiitoksia kaikille hyvän matkan toivotuksista! Nyt viime hetken pakkaamiset!
 
Heippa vaan kaikille, täällä ollut sen verran alkuhankaluuksia etten ole jaksanut kirjoitella. Enkä ole ehtinyt edes lukea kuulumisianne :ashamed: . Mutta nyt kun meiän neiti nukkuu niin ajattelin unohtaa siivoomisen ja kurkata tänne. Tuosta Mandukasta oli ollut ainakin puhetta ja bongasin ALESSA MANDUKOITA ja suht samanhintaisia kuin näkyy käytetyt olevan huutonetissä... eihän nuo halpoja ole missään, mutta itse olen huomannut että ainakin auttaa masuvaivoihinkin kun kantaa tuossa mandukassa...
http://www.netmix.fi/product_catalog.php?c=400&gclid=CPPMnYis8JsCFYoVzAodLlbQ-A
Luen teidän kuulumiset piakkoin, jaksamista kaikille :heart:
 
Mantelinkukka Toivottavasti hankaluudet jo takanapäin tai ainakin helpottumassa! Voimia! :hug:


Leevi on ollut kipeänä varmaan tuon hampaan kasvattamisen vuoksi, eilen illalla jo päivystykseenkin piti soittaa kun poika pulautteli kaikki maidot pois ja oli kuumeinen. Käskivät sieltä tulla hakemaan lähetteen ja lähteä TAYSiin kun ei heillä ole lastenlääkäreitä. Soitin sit kuitenkin vielä yhdelle ystävälle konsultaatiota ja hän kehotti seurailemaan tilannetta kun ei kuumetta kuitenkaan juurikaan ollut ja poika nukkui rauhallisesti. Mittailtiin yöllä kuumetta ja oli laskenut ne vähätkin pois ja myöskin maitoa veteli reilut määrät joten jäimme kotiin. Tänään on saanut kaksi kertaa supon ja syönyt tosi hyvin pulauttelematta. Kai se on tosiaan tuota hampaan kasvua tuo että on vähän kipeän oloinen vaikkei oikein ole kuumettakaan.
Kuitenkin on tosi tyytyväinen ja iloinen.
Meillä naurettiin tänään muutamaan otteeseen ekaa kertaa! Sellasta tyttömäistä kikatusta että itseäkin nauratti niin paljon! :D
Ja toinen vielä parempi temppu opittiin myös: mies pisti pojan masulleen peiton päälle ja Leevi kääntyi siitä selälleen peräti kahteen otteeseen, ooo, wau! Olin varma ettei tätä päivää nähdä tässä talossa viela moneen viikkoon kun poika on niin pirun kiukkuinen jos hänet mahalleen lattialle pistää! Tai no, enhän minä temppua nähnytkään, juorusin siskoni kanssa puhelimessa ja kun kolmannella kerralla tulin katsomaan niin voimat olivat loppu ja mahallensa jäi. :ashamed: Koitetaan huomenna jos minäkin sitten todistaisin tämän ihmeen!

Mökkikaupat tehdään näillä näkymin ensi keskiviikkona. B)

Miehellä alkoi kesäloman loppuviikot, ihanaa kun ei tarvitse yksin hoitaa yösyöttöjä |O
Muutenkin kiva viettää kesää yhteisesti vielä kun sitä on. (uskomatonta, manaanko minä jo sysksyn saapumista?!?)

:wave:


*muoks* niin paljon kirjoitusvirheitä että niitä korjailin :)
 
Meneekö teillä jo sormukset sormeen? Mulla ei mene vieläkään kuin veden kanssa ja en niitä vielä ole pitänyt kuin parissa juhlissa.
Onkohan mun sormet jääneet paksummiksi ja pitäisi mennä sormuksia isonnuttamaan?

Onnea Jasminille mökkikauppoihin =) Ja onnea naurusta ja kääntymisestä :heart:

Mantelinkukalle jaksamista :hug:
 
Pitkästä aikaa täällä ,mukava mökkireissu takana ja tosi kiva että oma Yhteisö tuolla Naamakirjassa ,siellä mä roikun muutenkin usein :eek: :ashamed: Huomenna neuvolaan ,Pojalla jotain Ihottumaa naamassa ja Vaihdettiin tänään Korvikemaito ja Cupalton käyttöön.Tiistaina ois synttärit ei innosta yhtään jotenkin harmittaa että täällä päin ei ole hyvää äitiystävää jonka kanssa voisi esim.mennä vaunulenkille mun kaksi hyvää ystävää asuu niin kaukana,siksi ajoittain yksinäinen olo ei voi mitään. :| äitiys ja onni ja Pikkumies reilu 2kk :heart:
 
Sormukset ei mahdu ainakaan mulla. Tai kyllä runttaamalla mahtuu, mutta puristavat, niin en ole pitänyt. Jos ei sitten mahdu kun lähtöpaino on saavutettu (n. 8 kg lähtöpainoon, rapiat yli 20 kg pudonnut), niin sitten käyn suurentamassa. Osa kengistä ei myöskään enää mahdu..
 
Mies palasi tänään loman jälkeen töihin. Meillä siis alkoi "arki"
Viime viikolla oli Ollin 2kk neuovola ja hyvin oli poju kasvannut. 6120g (3700g) 58,5cm (50cm) pipo 40cm (37cm)
Marjoja on pakastettu mansikat ostin torilta ja mustikat ja vadelmat keräsi äiti. Itse tykkää enemmän sienestämisestä. Mökiltä keräsinkin jo ensimmäiset kanttarellit ja tein kastikkeen :p Kyllä oli hyvää...
Bikini kunnossa ollaan melkein jo, voipi kyllä olla että kun ollaa bikiini kunnossa niin ei niitä enään tänä kesä tarvitse.
Sormukset mahtuu tai siis ne on mahtuneet minulla koko raskaudenkin ajan kun en hirveästi kärsinyt tuosta turvotuksesta.
Rokote tutkimukseen ollaan mekin osallistumassa.
Mitäs viellä piti kommentoida...
:ashamed:
Onnea Jasminille mökki kauppoihin. Kesämökki on kyllä mukava. B)
Ainiin! meillä kyleljeltään käännytään joko selälleen tai sitten mahalleen. Ja sellällään ollessa on hirveä yritys kääntyä kyljelleen takaisin mutta ei viellä onnistu ihan.

Tytti ja Olli 9viikkoa tasan :heart:
 
heipparallaa!

Pyry on ollut vähän pipinä ja äiti stressannut hirveesti. pojalla on euron kolikon kokoinen mansikkaluomi vasemmassa kyljessä ja se on nyt lähdössä pois. alkaa keskelle tehdä kuoppaa ja märkii, sitten taas rupeutuu, jne. luomi on niin kipeä, että kun sitä hipaiseekin, niin poika itkee aivan kauheeta tuskahuutoa. tosi vaikeeta on nostaa ja muutenkin käsitellä, ettei siihen koskisi. ja vaippa pitää siltä puolen kääntää tangaksi, ettei vaan osu luomeen.
onneksi on lämmin, niin on voitu pitää ilman vaippaa aika paljon.

harmitta vaan kauheesti, että nähtävästi meidän hartaasti odotettu vauvauinti taitaa tältä erää jäädä aloittamatta :( . luulisin klooriveden kirvelevän aivan kauheesti, enkä tosiaan aio edes kokeilla, jos luomi on edelleen samanoloinen elokuun puolessavälissä.

ja nyt, luultavasti kaiken tämän stressauksen ansiosta, multa alkaa maidontulo hiipua. mulla on siis tullut tosi paljon maitoa kokoajan. ja nyt Pyry näyttää jo hylkivän rintaa... yöllä ensin imi, mutta sitten käänsi pään pois eikä suostunut enää tissille ja kitisi vaan. kun kävin lämmittämässä NANia pulloon, niin sitä söi ja nukahti taas. eilen tuli pienet itkut siitäkin syystä tirautettua, tuntuu niin haikeelta..

rokotetutkimukseen oli tarkoitus osallistua, mutta nyt tuntuu siltä, ettei osallistutakaan.

bikinikunnossa ei täällä todellakaan olla! vielä olis kaheksan kiloa lähtöpainoon matkaa ja siitä kuutisen kiloa tavotepainoon... no kunhan saan painon ensin sinne lähtölukemiin, niin olen jo tyytyväinen! äsken kokeilin, vanhat farkut mahtuu jalkaan, mut hirvee uimarengas vielä jää :)

yellow + Pyry n. kolme kuukautta
 
Suzyanne
Kirjoittelen tässä vain pikaiseen kuulumisia täältä Virosta, kun ei ole nettiyhteyttä kämpillä, nii jää surfailut aika lyhyeen, toisaalta ihan hyväkin, niin tulee keskityttyä muuhunkin. B) :whistle:

Täälläkin Vili jo kääntyilee kyljeltä selälleen tai mahalleen, sekä naureskelee ja jokeltelee kovasti. Nyt noin viikko sitten jokellukset alkoivat muuttua pidemmiksi, aiemmin oli vain lähinnä tavuja, mutta nyt tulee jo ihan kunnolla juttua, mies sai videokamerallakin kuvattua. Suloista kyllä. :heart:

Olen ollut vähän huolissani Viliin painosta, kun hän on ihan mieletön pullero. Muta uskon, kun viime neuvolakäynnillä terkka sanoi että vauva saa kasvaakin alussa omalla käyrällään, ei haittaa, vuoden ikään mennessä se paino useinmiten normalisoituu. Vili painaa kotivaa'an mukaan nimittäin tällä hetkellä pikkuista vajaa 8 kiloa, ja leukaa sekä makkaraa riittää vaikka muille jakaa! :D Siltihän ei ole mitenkään pahan näköinen, koska on tosi pitkäkin, sellainen isokokoinen pullaposkinen pallero. :heart:

nikunaku oli löytänyt ulkomailta edullisia, isoja rintsikoita.Minä myös löysin Tartosta yhtenä päivänä alusvaateliikkeen , jossa oli pilvin pimein minun kokoani 75 E, (myös 80 D käy) Suomesta saa etsiä etsimällä, ja monesti ovat tylsän näköisiä ja kalliita. Ostin vain yhdet, kun loppui käteisvarat kesken, mutta täytyy käydä vielä hakemassa lisää. Mustat pitsiset liivit maksoivat euroissa noin 6 e! Olivat -70 %, mutta eivät muutenkaan olleet läheskään yhtä kalliita kuin Suomessa isot koot ovat.

Nikunaku kiitos iengeeli- vinkistä, sitä täytyy kysyä apteekista, jos vain osaamme jollakin kielellä asiamme selvittää. Oliko sille geelille mitään nimeä tiedossa, olisi helpompi löytää?

Mies taitaa jo odotella minua seuraksi kauppareissulle, kirjoittelen lisää viimeistään ensi viikon alkupuolella, kun olemme taas kotisuomessa!

Suzyanne ja Vili, hmm laskut sekaisin, oliskohan se jo 11 vkoa ja 4 pv. B)
 
Suzyanne
Vielä, että minäkään en tosiaankaan ole bikinikunnossa vielä. Itseasiassa olen alkanut lihoa sen jälkeen, kun pudotin 3 viikossa 81 kg:stä 67 kg: hen, eilen kävin vaa'assa ja näytti 71 kg. :ashamed: Tosin täällä Virossa tulee aina herkuteltua, kun ruoka on sen verran edullisempaa, että tulee osteltuas kaikenlaista hyvää ja lihottavaa, eikä tule liikuttua yhtään. :whistle: Noh, Suomeen palattua alan tehdä pitkia vaunulenkkejä, ja katsoa vähän mitä suuhuni pistän.. B)

Onkos kukaan muuten suunnitellut menevänsä vaavin kanssa vauvauintiin ? Minä olen vähän ajatellut. Alan Suomeen palattuani ottaa selvää koska nitä alkaisi ja missä. Käsittääksenihän 3 kk on niihin ikäraja, Vilillähän se tulee täyteen 7.8.

No niin nyt etiäpäin.
 

Yhteistyössä