+++ TOUKOKUUSSA PLUSSAAVAT, kesäkuuta suunnittelevat +++

Bloodyend :hug:

Kristen toivottavasti ois kiinnittymistä, vautsi!!! =)

).( Gynellä kävin tänään :( kp on jo 14 ja suurin folli oli vain 9mm eli surkeelta näyttää. :'( Ois se pitäny arvata et vaikeeta täst taas tulee!!!! Terolut reseptin sain, joten taidetaan jättää toiveet tältä kierrolta ja alotan terot ja menkkojen odotuksen.
 
BloodyEnd :hug: Paljon voimia sulle. Mä muistan itse, kuinka haaveilin olevani äiti jo 16 vuotiaana. Eihän sitä kovinkaan moni ymmärtänyt :(
No esikoisen sain "vasta", kun olin 20v :heart:
Ja noi miehet... :headwall: Välillä tuntuu, ettei ne tajua tästä hommasta yhtään mitään. Mun mies ihmetteli vapun aikaan, miksi haluan heilutella peittoja joka päivä. Kerroin, että nyt olisi se OVULAATIO... Juu, ei tajunnu. Se alkoi mulle tiuskimaan, ettei halua hyppiä sänkyyn kellon kanssa. Noh, sille piti sitten rautalangasta vääntää ihmisen lisääntymisen perusteita :LOL:
Niin ja neljättä tässä yritetään.... :headwall: :LOL: :heart:

Piupulalle paljon onnea :flower: :hug:

Vip ja marble :hug: :hug: Joskus pieni aikalisä saattaa vähän auttaa.

Mun omassa navassa ei juuri ihmeitä tapahdu. Peittoja saatiin kaikesta huolimatta heiluteltua ja nyt täytyy vaan odottaa... Töissä on kova kiire sijaispulan takia, mutta koska työpaikkana on päiväkodin pienten osasto, niin eipä pääse kuitenkaan vauva-asiat unohtumaan :D :heart:

Plussatuulia :whistle: :wave:
 
Milja Sivupolku Hehe.. miehet. :)


Voi hitto ku menee taas jännäks, ku ovistesti ei ainakaa näyttäny mulle raskautta, ja ei alkanu viel, ku yleensä alkaa aamulla samatien ku nousen sängystä ylös. No huome aamulla on pakko tehdä testi, kun on hääjuhlat tulossa et tietää mites siellä käyttäytyy. :p Voi että kun toivoisin nii et oon ollu oikeessa mun oireisiin ja tuntemuksiin.
 
Kävipä sitten niin, ettei lapsi meinannut millään nukahtaa illalla ja lopputuloksena simahdettiin molemmat sohvalle. :LOL: Lienee selvää, että äitikin oli "hieman" väsynyt. :whistle: Normaalisti haluan vähän omaa aikaa ennen kuin menen nukkumaan ja valvon usein myöhäänkin, mutta nyt uni vei voiton ennätysajassa. Tekikin hyvää nukkua, koska lapsi herätti kukon laulun aikaan. |O Toivottavasti nukkuu päiväunet, ettei ihlta mene ihan villiksi.

Kroppa taitaa sittenkin toimia vaikka sekaisin onkin. Tihkutus on hiipunut. Verta ei enää tule, mutta eilen oli vielä voimakkaamman väristä valkovuotoa. Oviskipuja on tuntunut oikealla puolella ja valkovuoto on jälleen limaista, joten taitaa petot heilua viikonlopun aikana. :D Pitkä kierto tästä tulee vaikka ovis tulisikin muutaman päivän sisällä. Se ei kuitenkaan minua haittaa, kunhan päästään yrittämään.

Nyt sitten listaa päivittämään ennen kuin taas tulee joku este. :LOL: Mukavaa viikonloppua kaikille! :wave:
 
perjantai 7.5.2010



Heathy.......................kp55/26...........................2. lapsi........yk4
A-H.............................kp45/28?............22v. .....2. lapsi........yk2
Sarmiina.....................kp44/25-30.....................3/4. lapsi.....yk2?
pia..............................kp43/29..........................5. lapsi........yk2
marika 83...................kp40/30-36.......................1. lapsi.......yk4
TUUtikiks....................kp38/30-35?......................2. lapsi
Onnellinen x5.............kp32/25............................5. lapsi........yk3
inspire........................kp31/31............................1. lapsi
Jinda..........................kp27/32.............................1. lapsi........yk2
mamitus.....................kp27/28..............26v.........2. lapsi........yk4
Mukiin menevä...........kp27/27-29.........23v........2. lapsi.........yk2
icefairy.......................kp26/28-35.........23v.........2. lapsi........yk2
macy gray..................kp26/32-34.........30v.........2. lapsi........yk6
wilkat.........................kp25/35.............................3. lapsi.......yk6
HelinäKeiju10.............kp24/31-33........................3. lapsi.......yk1
samara88...................kp22/22-27.......................1. lapsi........yk3
Milja Sivupolku............kp21/28-30.......................4. lapsi........yk1
BloodyEnd..................kp20/30...............19v........1. lapsi........yk29
Auneliini.....................kp15/28................27v........2. lapsi........yk3
Mariel85.....................kp15/?................................2. lapsi........yk1
toiveikas -87..............kp13/30................23v.........2. lapsi
MiiJane76...................kp12/26-34..........33v..........4. lapsi........yk26
saraji..........................kp11/28-30..........33v..........4. lapsi........yk2
Jade-.........................kp10/31...............................1. lapsi........yk4
Sophie84..............................................................2. lapsi........yk1
NeliApina..............................................................4. lapsi
Minnäi


TAUSTALLA
mahara
Agaetis
Amf
adora
Sanelma
Sone Sinful
Coya
Kristen
Paha päivä
Marble
very important baby
Nasukka82



PIINAILIJAT
MiiJane76....................dpo24
Onnellinen x5..............dpo20
marika 83....................dpo15
icefairy........................dpo15



PLUSSANNEET 2oo9
MaybeSomeday...25.12. ...kp28/28-30........23v...1. lapsi..........yk8
Tellu30................27.12. ...kp32/30.......................5. lapsi..........yk2


PLUSSANNEET 2o1o
Riemu ..................1.1. ......kp24(26)/28........32v...5. lapsi.......yk1
tyyty85................2.1. .......kp31/28........................2. lapsi.......yk3
Lara-..................16.1. ......kp40/??.........................1. lapsi.......yk1
ennie.................10.1. .......kp36/29-31 ........33v......................yk4
Hyväsetti...........15.1. .......kp31/33..............30v....3.lapsi........yk2
jemppero...........15.1. .......kp34/28
Auroora..............21.1. ......kp28/28-34

HayLina.............1.2. .........kp33/29-32.........25v....1. lapsi.....yk14
Leli82................3.2. .........kp32/29...............27v....2.lapsi......yk3
Neila
sutulii...............15.2. ........kp27/28..............30v.....3. lapsi
Minnäi..............23.2. ........kp32/31(32)........30v.....4.lapsi......yk2
Sintsu78...........23.2. .......kp27/27-34..........31v....4.lapsi......yk12
Eveny...............24.2. ........kp27/30........................1.lapsi.......yk4
miimii10............24.2. ........kp49/36..............23v.....2.lapsi......yk2

RiikkaVaan.......3.3. ..........kp26/32..........dpo10
piprane ema....3.3. ..........kp27/28..........................................yk8
Sanelma..........9.3. ..........kp28/34?........dpo13
Ezziina............10.3. .........kp22/28...........................................yk2
Tinker Bell.......14.3. .........kp30/33...........................................yk3
miya................25.3. .........kp27/28-30......dpo12......................yk2
AaVee.............26.3. .........pp16/16...........................................yk15

Unelmahöttö...3.4. ..........kp42/36.......................4.lapsi..........yk1?
Viulu...............26.4. .........kp33/28-30.................4. lapsi..........yk2
babar.............11.4. .........kp35/35.........dpo12....2. lapsi..........yk3
Neppi.............26.4. .........kp42/28-??...................3. lapsi.........yk1

Piupula...........4.5. ..........kp31/30-48.....dpo13....1. lapsi.......yk8




HAAMUILIJAT
 
No niin. Nyt on lista viimein päivitetty. Virheitä saattaa olla, joten korjauspyyntöjä otetaan vastaan. :)

Olen ollut omanapainen viimeisimmissä viesteissäni. Pahoittelut siitä. Piupulalle tarrasukkia matkaan odottajien puolelle ja paljon haleja niitä tarvitseville! Nyt taas muuttui tilanne sellaiseksi, etten oikein voi keskittyä kirjoittamiseen. Täytyy jättää taas seuraavaan kertaan kommentointi. Mutta mukavaa päivää kaikille! Tämä rouva lähtee kohta shoppailemaan. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja BloodyEnd:
On tainnut minulla "kuiva kausi" alkaa, eli ei ole plussaa tässäkään kierrossa. :'(
Nyt sitten taas on ollut ihan märkänä. Todella runsasta, valkeaa ja ikäänkuin tahmeata valkovuotoa ja sitten ihan vetistä vuotoa. Mitähän mun kroppa nyt kujeilee, kun menee ihan miten sattuu. Huh.
 
Menin tekee pregent stick testin. Ja sen jälkeen muistin et se näyttää aina viivapaikkaa, tai semmosta oon kuullu ja semmoneha siihe tuli, mieski näki sen kyllä selvästi. Sitte 10min kuluttua ihan selvä haamu. En oikee luota kyl.
 
Sone Sinful
Selvät ovisoireet, aattelin vähän että jospas sitä pikkuhiljaa aktivoitus tässä asiassa, pitää nyt miehen kans joku ilta täs viel miettii tätä hommaa. Mut kuume on kova, ehkä se pelko pitä vaan työntää syrjään ja antaa palaa. Katellaan :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Milja Sivupolku:
BloodyEnd ehkä ei vielä tarviikaan heittää kirvestä kaivoon... :hug:
Kyllä se kirves on nakattu syvälle sinne kaivon pohjalle. Vuotoa on kyllä edelleen reippaasti, mutta aika varmasti johtuu jostain ihan muusta. :(
Pari outoa juttua on nyt kyllä ollut. Tajusin tuossa pohtiessani, etten ole halunnut koko viikolla seksiä. Normaalisti olen siis todellinen nymfi ja haluaisin melkeinpä joka päivä. Nyt ei ole tehnyt viime viikon perjantain jälkeen mieli.
Sunnuntaina peittoja vielä heiluteltiin siinä toivossa, ettei ovis olisikaan mennyt ohi, vaikka oli kyllä jo selvästi mennyt. Silloin oli tosi outoa se, että yhdynnän aikana minuun sattui. Tuntui sellainen inhottava paine ja kipu joka työnnöllä, eikä tällaista ole ikinä sattunut minulle seksiä harrastettaessa. :eek: Eikä voinut johtua siitäkään, etten olisi ollut "valmis", koska suorastaan valuin lakanoille. Tuntui, että omat paikat on ahtaammat kuin aiemmin, mutta eihän tuo voi olla mahdollista? Vai?
Lisäksi nyt, kun olen alakertaani sormella sieltä sisältä tunnustellut (kun ihmettelin, että miksi kävi kipeää), niin siellä emättimen perällä tunnen selvästi jotain, mitä aiemmin en ole sormella tuntenut. Kohdunkaula vai mikä? Ja mistä ihmeestä se sinne on "ilmestynyt", kun en ole aiemmin tuntenut tuota, vaikka ennenkin olen itseäni tutkinut. :O

Anteeksi kovin seksi/alapää pitoinen viesti. Eipä vain ole muitakaan, joilta kysyä. :p
 
Juup, kp 27/28 tai no, kp1/28. Mensut alko. Yk 5 lähtee käyntiin.

Olen päättänyt poistua pinosta :( En osaa olla ajattelematta koko vauvaprojektia, kun roikun täällä koko ajan taustailemassa. Ja niinpä poistun sivummalle nyt ihan kokonaan. Josko sitten saisi ajatuksia muualle :/

Olette kyllä ihanaa ja kannustavaa sakkia koko joukko ja siksi on jotenkin haikeaa jättää tää ryhmä. Vaikka en niin kovin usein täällä kirjoittelekaan, luen kuitenkin päivittäin kaikkien kuulumiset. Luultavasti tulen lukemaan jatkossakin teidän vauvaprojekteista, mutta pyrin kuitenkin siihen, etten enää ravaa täällä joka päivä kuumeilemassa...

Nyt on niin masis päällä, et oon menettäny ihan toivoni raskautumisen suhteen (juu tiedän, että se on naurettavaa vielä tässä vaiheessa). Esikoinen kuitenkin sai alkunsa likimain heti. Nyt mietin, missä on vika!!! Josko sitä alitajuisesti tosiaan stressaan liikaa tai jotain. Kokeilen, tärppääkö pikkukakkonen helpommin kiinni, jos yritän (huom.yritän) olla ajattelematta täysin koko vauvaa ja keskityn ihan muihin asioihin. En edes kyttää enää ovista! Helpommin sanottu kuin tehty, tiedän :LOL:

Mä niin pelkään, et mulle tehty sektio vaikeuttaa jotenkin nyt raskaaksituloa! Tuskinpa sillä mitään vaikutusta asiaan on, mut en tiedä, miksi mulla on sellanen ajatus päässä... Jos tässäkään kierrossa ei nyt tärppää, käyn varmaan gynellä kattomas tonne mun sisuksiin. Onko siellä kaikki kohdillaan jne. Pääsenpä sitten siitäkin ajatuksesta, et mulla olis joku vinksallaan tuolla kohdun seudulla :whistle:

Mutta sellanen tätimasis täällä tällä kertaa.

Oikein hyvää jatkoa teille kaikille ja ooiiikeeiiiiiiinnnnn paljon plussapuhureita. PUUUUUUUUH!
Toivottavasti me vielä joskus ollaan tuolla odotuspuolella kaikki :heart:
 
Bloody end Mulla oli ihan sama juttu! Sattui ihan törkeesti ja kesti jonkun puoli tuntia se kipu, mitä enemmän suoristi jalkoja kippurasta niin taas vihlasi, ja myöhemmin ymmärsin, että raskaudestahan se johtui :heart: ja eipä ole sen jälkeen paljoa napannut noi hommat :LOL: :LOL: hmm.. olisikohan ollut joku paripäivää ennen plussatestiä

mamitus :hug:

piupula ja paupula 4+2
 
ON; nyt on vissiikin sitten dpo1 (ainaskin netin laskurin mukaan). Eilen oli aamulla pientä lämpöilyä ja päätä on särkenyt jo 3 päivää, tylsää. Joka päivä on viime sunnuntaista (lukuunottamatta ti&to) peittoja heiluteltu, tarkoitus olisi vielä jatkaa muutamana päivänä.
Nyt ei ole ollut kauheita munasarjakipuja, joita on ollut kahdessa viime kierrossa. On ans kattoo, jotenkin levollinen olo. Meille tulee toinen lapsi jos niin on tarkoitettu =)
BloodyEndVoisinpa jotenkin auttaa sinua :hug:
mamitus :hug:
 
Testi ei vahvistunu sit eilisestä, mitä se meinaa? Jotain kohdun ulkopuolista? Menkat siis ei oo alkanu ja en usko et alkaa.. tiedän et olen raskaanaa. Mua ei ikinä oo närästäny muuten kun raskaana ollessa. Ihan samalaista menkkakipua kun sillo tammikuussa oli.. luuli et menkat alkaa.. mut ei alkanu. No sillo tein testi vasta ku menkat oli 4 päivää myöhäs... nyt sitte 2 päivää. Eiks mulla muka oo isitte tarpeeks sitä hormoonia?
 
Icefairy odottele pari päivää ja tee sitten uutta testiä. Ja jos mahdollista, niin vähän laadukkaampi testi. Ne liuskatestit kuitenkaan ei aina näytä kunnolla. Toivotaan nyt, että olisi ihan oikea raskaus ja sieltä löytyisi tarpeeksi niitä tarrasukkia. :heart:

Auneliini kiva, että oot malttanut odotella hyvillä mielin. :) Kyllä se pikkukakkonen teille vielä tulee, tai mie pistän tulemaan! Senkin ihanuus. :heart:

ON: Eilen sitten yöllä heiluteltiin peittoja, kun miehen teki mieli. Taas käsi kipeää ja mulla aktin jälkeen jomotti alapäätä. Vieläkin on arkana paikat, kun esim. vessassa käydessä pyyhkii. :|
Aikamoinen piinailuolo alkaa olla, vaikka lupasin itselleni, etten alkaisi elätellä toivoa. Huoh. Nyt siis kaiketi dpo8.
 
Bloody End Tuo seksin aikanen kipu ja vetinen vuoto vois kyllä olla aika hyviä plussakierto-oireita =) Täällä pidetään peukkuja :heart:

Mamitus Täällä alkoi tänään kanssa yk 5. Vähän vetää mieltä matalaks ja samoja ajatuksia pyörii päässä kun sulla - jos sitä stressaakin liikaa ja siksi ei onnistu.

Aion mennä tän kierron mahdollisimman vähillä vauvastresseillä. Yk4 veny ylipitkäksi varmaan just työ- ja muun stressin takia (40 päivää :attn: ). Oviksen bongasin kp 25, tai sitten sitä ei oikeesti edes tapahtunu. Olin tosi tyytyväinen että menkat vihdoin alko, aloin jo miettiä onko joku hormoniepätasapaino iskeny e-pillereiden jälkeen vähän myöhässä päälle. Hiukka kaksjakoset tuntemukset siis, pettymys ettei kierrosta TAASKAAN osunut mut toisekseen hyvä että uus kierto vihdoin alko. :/
 
Täällä metsästetään edelleen ovista. Koko viikon tullut ( sen mitä testaillut ) ollut suht vahvaa viivaa, mutta ei vielä plussa.. Tosin ihan pikkuriikkisen tais olla tänään vahvempi.

En tiedä, johtuuko ekasta clomikierrosta-- naama kukkii ja limakalvot alhaalla rikki.. :/

Edelleen sellanen luovuttava fiilis..
 
Vieläkin tuntuu olevan hellänä alapää. Mies vielä ennen muuttoavuksi lähtemistään heitti, että voitaisiin tänä iltana juoda muutama ja heilutella peittoja enemmänkin. Ensimmäistä kertaa ikinä minä iskin jalat ristiin ja sanoin, ettei tipu lämpöä tänä viikonloppuna! :LOL: On kyllä tosi outoa tämä, ei ole koskaan ollut mitään vastaavaa. :S Huolettaa.
Oviksesta lähtien on naamaan pukannut finniä ja muuta näppylää, vaikkei niitä normaalisti mulle tule kuin korkeintaan paria päivää ennen menkkojen alkua. Sekin tässä siis kummastuttaa.
Varmaan kohta alkamassa vaihdevuodet, kun vähän väliä joko palelen jäätymispisteessä tai paistun, vaikka mies palelee. :O

Jooh, tämmöstä tänään siis.
 

Yhteistyössä