Toukomasujen -07 huhtikuu

Heippa! :wave:
Onnea jo vauvansa saaneille, vielä on itsellä viikkoja jäljellä. Koko ajajn vain kyllä toivoo, että lähtisi etuajassa tulemaan, esikoinen tuli kaksi viikkoa myöhässä käynnistettynä...
Mulla myös on aina vähän huoli noista meidän elukoista, mulla on kotona poni, neljä vuohta, lammas ja pikkuväkeä jokunen. Isäntä kun ei kovin innostunut eläimistä ole, kyllä heinää heittelee ja vedet katsoo, mutta kumminkin. Minä heidän äitee olen :LOL: ja mun perään ne siis ovat, poni ei anna oikeen isännälle kiinnikään...
No onneksi on jo lämpimiä ilmoja, että pärjäävät metsäaidoissansa, niissä on katokset ja suojaa. Itse olen niitä vielä sisälle öisin ottanut, muuten vain, että pääsevät puhtaisiin puruihin yöuniksi ja suojaan möröiltä :whistle: Vuohilla ainakin kestää tuo ulkoöihin totuttelu joka vuosi, poni mielummin taitaisi ulkona yönsä ollakin.
No toivottavasti menee kaikki hyvin ja ei tarvii sairaalassa olla paria päivää kauempaa...

Omassa navassa myllertää kovasti, välistä hän hutkii mua toisen lonkan seutuville niin lujaa, että meinää älähdys päästä. Vaihtaa kylkeä puolelta toiselle ja masu menee ihan viistona sen mukaan :LOL:

Jaksamisia loppuaikaan, kyllä me tästä purkaudutaan vielä.
Riks viikot 37 tasan
 
Onnea Parasta aikaa ja Commander tytöistä
:flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

Mulla tänään uusinta painoarvio eli saa nähdä paljonko "pikkuinen" on parissa viikossa kasvanut ja laittako lääkäri lähetteen tyksiin. Toivon ainakin ja yritän pyytää käynnistystä aiemmin jos vaan edelleen arvio on 4500-5000g. Mutta tulen sitten kertomaan mikä oli tuomio :\|

suzu1981 37+4

p.s päivitin masukuvan<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 09:20 suzu1981 kirjoitti:
Onnea Parasta aikaa ja Commander tytöistä
:flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

Mulla tänään uusinta painoarvio eli saa nähdä paljonko "pikkuinen" on parissa viikossa kasvanut ja laittako lääkäri lähetteen tyksiin. Toivon ainakin ja yritän pyytää käynnistystä aiemmin jos vaan edelleen arvio on 4500-5000g. Mutta tulen sitten kertomaan mikä oli tuomio :\|

suzu1981 37+4
Oj :eek: , täällä porukka joutuu pelkään isoja vauvoja. Tuttua. Esikoinen oli 4430g ja sanoisinko että toivon kyllä et tämä seuraava ois pienempi :D
Juuri kun piti käynnistää niin edellisenä yönä synnytys lähti ite käyntiin.
Nyt pyydän et jos mittaisivat lapsen pään kokoa. Miehen perhe isopäistä porukkaa ja poikamme peri sen ja se tuotti ongelmia synnytyksessä. 38,5 oli ympärys kun syntyi.
Mies vaatii et pyydän neuvolasta ultraan lähetettä et saa katottua pään ja toki vauvankin kokoa, vaikka ne nyt onkin aina arvioita. Mutta pojastakin ultrassa nähtiin ja sanottiin et iso pää on.

commander ONNEA :flower: :hug: :heart: vetää tipan linssiin aina kun lukee että vauvoja on syntynyt. :snotty:

Rasse04 varmaan raskasta kun ei saa vauvaa pitää kotona :( :hug: :hug: kuinka jakselet? Käyt varmaan päivittäin viemässä maitoa ym? Se on juhlaa sitten kun pikkunen pääsee kotiin :flower: :) <br><br>
 
rasse04 harmaana
fangis: me käydään joka toinen päivä sairaalassa ja vien sillon ne maidot. ei jakseta joka päivä käydä sairaalassa kun sinne on matkaa melkein 80km, ja kun on toi esikoinen hoidettavana, häntä ei viitsi aian ottaa mukaan sairaalaan kun pitkästyy. ihmeen hyvin olen jaksanut, pari kertaa on tullut hirvee itkukohtaus väsymyksestä ja ikävästä. onneks nukun yöllä hyvin niin sillä jaksaa.

helinä: ei niihin painoarvioihin kannata ihan hirveästi luottaa. mulla pivää ennen esikoisen syntymää arvioitiin että vauva on 2700g ja syntyessä olikin 3660g eli melkein kilon heitti

olikohan vauvahaaveen molemmat vauvat poikia (eiks niin ollut ultrassa epäilty). mitenhän hällä menee

rasse ja pikku myy :heart:
 
Aurinkoista Huomenta!

Peppi: Taisin olla toisella-kolmannella kuulla kun viimisen kerran kävin ratsastamassa, mutta en meidän konilla... meillä kun on sellainen enskuussa vuoden täyttävä orivarsa - Belgialainen työhevonen. Aikeena kouluttaa hänestä sekä ratsu että työhevonen. Mutta selkään ei saa mennä kun vasta ensvuonna.. muuten kärsii varsan selkä.

Riks: Kuulostaa vähän samalta teidän eläintarha kun meidänkin!! Tosin meillä ovat eläimet ulkona yötäpäivää kesät-talvet, mutta täällä Belgiassa ei ole niin kovia pakkasia talvisin etteivätkö pärjäisi :) Meillä on kaksi lammasta, hevonen, ankkoja, kanoja, kääpiökaneja, marsuja ja koira. Viimekesänä oli vielä 11 lammasta ja 3 vuoheakin, mutta myimme ne ja ostimme hevosen tilalle :) Hevoselle on talli jonne pääsee halutessaan, mutta enpä sitä siellä ole nähnyt muutakun syömässä - kaikki muut sitten ovatkin vallanneet tallin :D Mutta onneksi siellä teilläkin alkaa laidunkausi niin ei sun tartte jatkuvasti käydä viemässä elukoita sisälle ja ulos, eikä ruoka-ajatkaan ole niin tarkat =)

Suzu: Aikalailla samanlainen masu sulla kun mullakin!! Ainakin mitä viimeks peiliin vilkaisin :LOL: Joko tiedätte kumpi on tulossa? Ihan mielenkiinnosta kysyn, me kun ei olla otettu selville (=ei haluta tietää).. hihi, eiks oo vähän ristiriitaista että kyselen tällaista vaikken halua edes tietää kumpi mulle on tulossa :D

Moonlight: Mulla on ihan samanlaista outoa tunnetta "down there" aina "touhuilun" jälkeen... jotenkikn muutenkin on touhuilut vähentyneet noin kertaan viikossa.. :ashamed: ja mies kun oli jostain kuullut/lukenut, että raskaana olevat naiset ovat todella halukkaita.. bullshit sanon minä... ja kun alkaa toi masukin oleen vähän tiellä jo..

Mut sellasta. Yö meni taas tosi huonosti.. kukas mainitsikaan hierojalla käyneensä ja se auttoi puutumiseen? Mulla nimittäin särkylääkkeestä huolimatta särki tosi paljon taas yöllä.. meni kuitenkin hiukan paremmin kun toissayö :) Ja illalla sit lääkäri.. siellä menee aina tunti-puolitoista.. ensin puolituntia sydänkäyrää (viimeks 45min..) ja sit 20min lääkäri (ultrat + muut). Jänskä nähdä taas paljonko dude on kasvanut.. 3 vkoa sit oli arvio 2300g, veikkaisin nyt sellaista.. 2800g.. mutta kerron sitten huomenna nää neuvolakuulumiset!

t. balou & dude 36+4
 
Mistä itse pystyy tarkkailee et onko vauva raivotarjonnassa?
Tossa ylävatsalla on sellanen kova möykky, mitä terkka epäili pääksi mut voi kuulemma olla peppukin.Sit se vaan sano että tarkkaile itse.
Hikka tuntuu kyllä tuolla vasemmalla alavatsalla ja välillä vauva työntää jotain pientä tuohon ylävatsan sivulle ja päälle.Mut onkohan se jalka vai käsi?
Ja jos kova möykky olisikin peppu niin miksi se on niin kova?eikö vauva liho tarpeeksi?
Kyselyikä näköjään minulla. B)
 
Mutteri

Mulla on vauva raivotarjonnassa. Mulla ainakin tuntuu tuossa ylhäällä myös kova "möykky" ja hikka tuntuu myös tuolla todella alhaalla. Nyt kun hän on kiinnittynyt jo lähtökuoppiinsa niin hikka tuntuu jopa mun "takapuolessa" asti. Mulla on vauvan selkä vasemmalla puolella, joten jalat tuntuvat myös kovana "möykkynä" ylhäällä oikealla. :)

Kotona olemisesta on ollut puhetta. Ite katon tilanteen rauhassa äitiysloman loppupuolelle ja alan vasta sitten suunnittelemaan jatkoa. Todennäköistä on että äitiysloman jälkeen ilmottaudun työttömäksi ja saan ansiosidonnaista niin kauan kunnes löydän töitä taikka jos tahdomme tai saamme niin mahdollisesti toinen vauva melko perään. Sittenpäs sen näkee että millainen työtilanne täällä on tuohon aikaan ja miltä se itestä tuntuu...

Nyt supistaa ja vihloo taas siihen malliin että taidan lähteä vähän ulkoileen ja sitten suihkuun rentoutumaan... Mukavaa päivän jatkoa kaikille :wave:

Kojo ja tyttö mellestäjä 38+1
 

ONNEA COMMANDER :flower: :flower: :flower: =) !!!!

Oma olo no tukkoinen ja kamala ja tytötkin on taudin saanut :( ! Ei yhtään kiva. Siltikin on ollut pakko siivoilla ja touhuta kun niin sotkuista että kohta ei sisään ovesta mahdu. Onneksi tytöt osaa ja jaksaa vähän jo auttaa... Toivon yhä vaan että vähän olo selviää huomista neuvolaa varten....

Mäkin aion ainakin sen kolme vuotta olla kotona ellei mitään ihmeitä tule. Olen kyllä ollutkin kotona jo siitä asti kun jäin esikoisen kanssa äippälomalle eli kohta 4v. Eipä kyllä ole ollutkaan mikään hirmu into mennä töihin kun näinkin olemme pärjänneet. Eipähän kyllä mun alan (hevosalan) töitä mitenkään hirveästi edes ole tarjolla täälläpäin...

Toko on kyllä jatkanut vaan möykkämistään kovasti. Vaikka jo viime neuvolassa sanoivat että on tosi alhaalla niin on kyllä varmasti vielä alemmas painunut kun vihloo ja sattuu alas. Eikä enää potki niin ylös kuin aiemmin.

Mullakin alkaa jopa virallinen äippäloma jo huomenna. Kyllä se aika siis kuluu vaikka tuntuukin tosi kovin matelevan. Viikot tuntuu lisääntyvän vaan hitaammin kun käy täältä vauva uutisia lukemassa mutta kyllähän tämä munkin masu joskus katoaa ja saan vauvelin syliin.... Mutta sitä odotellessa seuraillaan miten tänne niitä nyyttejä saadaan!

Mut nyt lepäämään mikäli tytyt sen sallii!!! Kirjoittelemisiin!

Hepotyty ja toko 34 ja risat!
 
Niin kiireinen en ole ettenkö ehtis sanoa commanderille suuret onnittelut!!!!!!!!!!!!!!!! :flower: :flower: :flower: :D pikaista toipumista sinulle :hug: !!!!!Hienoa että vauva voi hyvin :D

täälä lukemas käynyt pariin kertaan,mut en oo saanut rauhaa kirjotella... pojan kans touhua riittää ja vieraita käynyt! palailen illemmalla :wave: :wave:
 
VIRPI: Kun olet kirjautunut sisään, samalle "riville" tulee "omat tiedot"- valikko. Klikkaat siitä ja sieltä avautuu omat tiedot-osio. Sieltä profiilin kohdalta voit "selaa" kohdalta lisätä omalta tietokoneelta kuvan. Selitinköhän sekavasti??? :whistle:

Tv. Toukomamma
 
riiviöiden äiti harm
parasta aikaa ja commanderille onnittelut prinsessoista! onpas tosiaan reippaan kokoisia tyttöjä, minkäköhän kokoinen tästä omasta ehtii vielä tullakaan? tulis nyt ulos vaan, veljet ja sisko laskee päiviä...
fang ann (sori jos nimim. väärin) mulla on kanssa isopäisiä lapsia ollut, kolmannen eli tytön päänympärys oli 39! Eipä lääkäri nähnyt ultrassa, intti vain että ihan normaalikäyrällä menee, on joku 36.... synnytys meni kuitenkin ihan ok. joten ei tuo nyt niinkään pelota, tuskin tuon suurempaa päätä voi (minunkaan ) vauvalla olla :LOL:
Veikkaan että ainakin siihen laskettuun aikaan saadan meillä odotella vauvaa joten täällä lueskellaan. voikaa hyvin

riiviöiden äiti & pikkuriiviö nro 4 vkolla 38
 
Heti alkuun onnea commanderille ja koko perheelle!! :heart: :hug: Toivottavasti toivut hyvin leikkauksesta.
Itellä oli tänään se äitipoli. Painoarvio 3.3-3.5 kiloa. Ultra antaa kaksi paino arviota kuulemma. Muuta en toivo ettei menisi aivan järkytävän yli ajalle, kun tuntuu tuo paino jo niin "isolta". Kohdunsuu oli vielä kiinni mutta pehmentynyt, pituutta jäljellä 3 cm mitä aina. Verenpaineet ja sokerit ok. Seuraavan kerran toivon mukaan lähdetään sairaalaan päin synnyttämään.
Hiuksista tuli hyvät ja piristää taas mieltä. On punaiset ja välillä vilahtaa violettia joukossa. Olin ahkera ja leivoin 2 pelliä mokkaruutuja, kun joku puhu niistä ja tuli himo niihin. :p Ajattelin, että jos toinen edes pelastuus pakkaseen, että on jotain tarjottavaa, kun vieraita tulee vauvaa kattomaan. Ajattelin, että vois jonku piirakan vielä vääntää jos jaksaa. Onko teistä kellään sellasta tunnetta välillä rinnoissa, että maito nousisi? Täällä aina välillä on. Esikoisesta en muista tuollaista ennen synnytystä olleen.
Kukas se oli pahassa flunssassa :hug: sulle. Teille muillekkin :hug: että jaksetaan nää odotuksen viimmeiset metrit. Toisilla jonkun verran enemmän kun toisilla, mutta aika lopussa silti meillä kaikilla odotus on.
Omassa navassa on kaikki kunnossa, mitä nyt on tullu raskausarpia jonkun verran. Ja joku puhui hyväskän syömisestä. Pakko tunnustaa, että täällä syödään aivaan liikaa hyvää. :ashamed: No onneksi paino ei oo noussu, kun 11 kiloa tähän asti. Mulla kans tuo nyhverö liikkuu mahassa varsinkin iltaisin, kun rauhoittuu tv:tä kattelemaan. Tuntuu, että joku alien asuu vattassa. :LOL:. Mutta kaikille hyviä vointeja ja toivottavasti saataas pian uusia vauva uutisia.

Elli Ja Nyhverö 38+1 :heart:
 
ILTAA!
Väsyttää väsyttää...oooh nukkumaan mentävä ihan justiinsa \|O
Vauvoja pukkaa tänne...tulispa jo tännekki vaikka ei sentään,ei aivan vielä tarvi mun vauvan syntyä vaikka olo on todella ISO JÄTTIMÄINEN! miten ihmees täs jaksaa paisuttaa tota mahaa viel kuukauden päivät ku tuntuu et se repee jo nyt :eek:

Sairastelijoitakin tais olla...pikaista paranemista kaikille flunssan kans kärsiville!! Mä taistelen flunssaa vastaan...silmiä painaa ja nenä meinaa vuotaa,mut ei oo tullu päälle(kopkop vaan). pojalla yskä ja nuha senku uusiutu....yskii aivan mahottomasti :( että sen puolesta varauduttava huonoon yöhön :headwall: tuskinpa sitä muutenkaan sais nukuttua kovin hyvin...mä oon joutunu nyt joka yö käymään 3-5kertaa vessassa :kieh: raivostuttavaa!!ja janottaaki kaiken aikaa....et ei ihme että yölläkin rakko huutaa täyttymystään!

apua mä taidan mennä nukkumaan...en edes muista mistä täälä on ollut puhetta :ashamed: jokaiselle kuitenkin hyviä vointeja ja paljon jaksuja näille viimesille viikoille :D

mmamaa +isomahapoika 34+5
 
Heissan!

Oikein paljon onnea parasta aikaa ja Commander prinsessoista! :flower: Jaksamisia vauva arkeen sinne teille :)


Mulla oli tänään taas neuvola, eipä mitään uutta. Kaikki oli ihan ok. Vauva edelleen ihan ylhäällä, ei merkkejäkään kiinnittymisestä. Th sanoi että tuskin ainakaan pariin viikkoon on syntymässä :/ Mua alkaa jo pikku hiljaa ahdistaa tää maha, hankala hengittää, nukkua ja ihan kaikkee... :ashamed: Mutta hän syntyy kun on siihen valmis :heart:

Eilen odotus lehdestä luin, että kyykky asento venyttää välilihan aluetta, joten siitä voi olla hyötyä myös synnytykseen valmistautumisessa. Täällä oon sit kyykkiny pari päivää :D toivon että jotain edistystä edes tapahtuis pian. Minusta kuulostaa ihan järkevältä tuo kyykky asento, just että venyttää paikkoja valmiiksi ja ehkä sit olis vauvankin mukavampi laskeutua alemmas... :whistle: Tarvii kans kävelylle lähteä useemmin, josko sekin edesauttais asiaa.

Tänään on kyllä ollu ihan hirmunen herkku päivä. Oon yksin syöny kokonaan suklaalevyn, puoli pussia sipsejä ja melkein paketillisen suklaa keksejä ja päälle tietysti useemman lasillisen limua :ashamed: vähän jänskättää miten tukala tulee noidenkin puolesta ens yöstä. Pakko tsempata ja jättää noita herkkuja vähemmälle, muuten en ikinä pääse kuntoon synnytyksen jälkeen. Mutku ne on niiiiin hyviii....... :whistle:

Eipä tänne muuta, kissan karvoihin menee taas hermot! \|O Ihan sama minne katot nii niitä #&%?$!* karvoja on kaikkialla!! Kaipa tuokin vaihe ohi menee, varmaan vaan "karvan vaihto kausi" menossa, toivottavasti.

Sellasia, koittakaahan jaksella taas!

Bianca ja pikkunen 37+4
 
Vilmis82
COMMANDERille myös onnittelut pikkuprinsessasta :flower: Ja paljon voimia toipumiseen, olipa rankan kuuloinen synnytys! Mutta lopputulos on varmasti sen arvoinen :heart:

VIIVI76:sta kaipailen.. Olethan kunnossa? Oli niin kurjan kuuloinen sun tilanne viimeksi kun kirjoitit, toivottavasti paineet on laskeneet ja olo muutenkin helpottanut!

Eläimistä on ollut puhetta.. Täällä sama juttu kun BIANCAlla, kissankarvat senkun leijuu pitkin kämppää.. ja muutenkin tuntuu, että itsellä on pinna vähän liian kireällä noiden kattien kanssa :\| Ihania ne on ja rakkaita perheenjäseniä, mutta kai sitä jotenkin jännittää, että miten ne sopeutuvat uuteen tilanteeseen. Ja ihan selvästi ovat vaistonneet muutoksia emännässä, kun kiehnäävät nykyään melkein enemmän miehen ympärillä..

Meidän masuvauvalla on ollut tänään poikkeuksellisen hiljainen päivä, liikkeitä on saanut laskemalla laskea. Mutta kyllä se kymmenen täyttyi tunnissa, joten ei kai sitten hätää. Heti vaan tuppaa huolestumaan, kun poika on yleensä niin aktiivinen. Kiitos muuten VANILJAlle painosympatiasta, nyt kävinkin vaa´alla ja paino oli laskenut kilon ;) Eli niin se sitten heittelee tässä vaiheessa.

Kotona olemisesta piti vielä kirjoittaa.. Eli mulla tarkoitus olla kotona ainakin kaksi vuotta, katsotaan mitä sitten. Nyt haluan nauttia rauhassa esikoisen ekoista ajoista, toivon mukaan se on rahallisesti mahdollista :/ Mutta niin tässä on ainakin miehen kanssa suunniteltu, että mitään hoppua en töihin pidä.

Rauhallisia yöunia kaikille!

Vilmis 34+5
 
:flower: Onnea Commander perheineen, reippaan kokoisen tytön saatoit maailmaan!
Saapa nähdä tuleeko meidän pinolaisille enemmän tyttöjä vai poikia...

Minä onneton mainitsin tänään miehelle, että pitäiskö meidän lainata synnytykseen mun veljen videokameraa, kun meidän oma on sellainen aatamin aikainen iso versio, niin eiköhän tuo sännännyt kauppaan ostamaan meille heti uuden, eli kalliiksi nää lapset tulee, vaikka kuinka kuvittelis, että kolmannelle ei juurikaan mitään tarvi hankkia...

Parturista on ollut puhetta, mullakin olis ens viikon perjantaina leikkaus, en tiedä onko hätävarjelun liioittelua, kun nyt ei ainakaan vielä tunnu, että olis tarvetta, mutta toisaalta, ei kait sitä heti tule vauvan synnyttyä sinne mentyä, vasta ristiäisten alla.

meillä on nimi asiat taas tapetilla, kun luulin, että nimet on meillä tiedossa, mutta nyt jos sattuu syntymään tyttö, niin se viettäis nimpparit ja synttärit samana päivänä, ja mie olen sitten ruvennut ajattelemaan, että onkos se epäreilua kun muut saa juhlia kahdesti vuodessa.

Ei muuta kuin öitä, menen vielä telkkarin eteen notkumaan, kun jotenkin nykyään tulee kovasti valvottua, kun lasten käydessä nukkumaan, ei raaskisi itse heti mennä, kun tää oma aika on tosi kortilla, mitä se sitten reilun parin viikon päästä on, niin sitä en uskalla edes ajatella.

T:Minnihiiri
 
Heippa!

Kiitos kaikille kovasti myötätunnosta, helpotti lukea kommentteja ja rohkaisuja. Soitin sitten neuvolaankin, ja neuvolantäti oli myös sitä mieltä, että oikein tein, kun polille änkesin. Vaikkei tilanne ole silti miksikään muuttunut, verenpaine oli tänään hieman laskenut, 138/87, pissa oli lähes puhdas, oli vain pienen pieni aavistus sokeria, joka selittyi aamiaisbanaanilla ja hunajalla teessä. Olo on ollut todella kurja... anteeksi nyt valitus, mutta nämä jalat on tosi kipeät, enkä oikein enää tiedä kuinka päin olisin. Viime yönä alkoi sitten harjoitussupistelemaan (kuulemma, en tiedä millaisia ne oikeat mahtaakaan olla, jos harjoitukset on noinkin kipeitä...) ja heräilin jatkuvasti viiltävään kipuun ja ajatukseen, että saanko kohta henkeä. Pyörin mahdollisuuksien mukaan ja nukahtelin aina kun supistus meni ohi. Päivällä ne hieman laimeni onneksi ja nukuin kunnon päiväunetkin (3h :LOL: )

Nytpä tiedän, missä minun häntäluuni on, koska siihen sattuu jatkuvasti, koko ajan on sellainen olo, että pitäisi mennä kakalle.. mutta kokemus kertoo, ettei ole oikea hätä. Jr. painaa tuolla niin alhaalla, että välillä oikein rassaa. Mutta kaikesta huolimatta on hymy naamallani, tiedän, että tyyppi on voimissaan, potkuttelee vieläkin mahdollisuuksiensa mukaan ja voi varmasti hyvin. Ei tässä enää montaa viikkoa varmasti mene, tai siis ei voikkaan mennä... :LOL:

Kyselin neuvolasta, että saanko saunoa edelleen yhtä ahkerasti, käyn nimittäin parin päivän välein saunassa; se on ainoa paikka, jossa kaikki kolotukset poistuvat. Ja näin on, sauna on kuulemma erittäin suositeltava paikka ja löylyjäkään ei kuulemma tarvi pelätä, kunhan vaan itsellä henki kulkee. Hyvä hyvä =)

Sitten kävi myöskin ilmi, etten ole sairastanut vesirokkoa ja nyt sitten suunniteltiin, että minut ainakin rokotetaan sitä vastaan heti kun se vaan on mahdollista. Ja veljeni toki myös. Voi kuulemma olla tosi paha aikuisiällä ja sitten jos vielä toistamiseen on raskaana joskus, niin en halua kyllä sitä riskiä, että sen rokon saisin. Vaikka voihan olla, että minulla on joku luontainen vastustuskyky siihen, mutta toisaalta, en ole päivääkään ollut lastentarhassa, joten mistäpä ehkä olisin sen voinut edes koskaan saadakkaan...

Pitemmittä (?!?) jaarituksitta: Onnea kovasti Parasta aikaa ja Commander perheenlisäyksestä, jään odottelemaan muidenkin vauvauutisia innolla.

Kohta meillä kaikilla on ne nyytit kainalossa, voi että... toisaalta jr:kin saisi vielä pysyä tuolla, mutta toisaalta olisi jo kiva nähdä...

Voikaa hyvin kaikki ja pitäkää itsestänne huolta!

Viivi+Wagner jr. 36+5
 

Yhteistyössä