Travallen remu haalarin hinnasta ja laadusta

  • Viestiketjun aloittaja kertokaas
  • Ensimmäinen viesti
kertokaas

Onko hyvä haalari 3-veelle touhutytölle? Onko hinta laatu suhde ok? Mitä maksaa ja missä kaupassa? Tarvii siis olla vedenpitävä ku hoitotäti ei käytä kuriksia!
 
Harmis
Meillä haalarin yläosa ei pidä saumoistaan vettä.

Pari kertaa viime syksynä kastui sateella juuri hihoista ja niskasta. Valitinkin siitä Travalleen, mutta sain huonoa kohtelua. Ei kuulemma luvata vedenpitävyyttä ja "eihän se mikään sadetakki ole"

Eli meillä pitää Remun kanssa olla ainakin sadetakki, myös kurahousuja olemme käyttäneet. Aiemmassa mallissa en tätä huomannut, vasta tuossa viimevuotisessa.
 
Olen pojillani käyttänyt jo 3 vuotta Remua. Olen ollut tyytyväinen, pitää hyvin vettä. Nyt talven haalareissa huomasin että polvet ovat tosi kuluneet. Eivätkä tietenkään enää pidä vettä. Kulutuskestävyys ei ehken paras? Muina vuosina ei ole kulumista tullut kuin vähän.
Maksaiskohan jotain 70e. Alku keväästä on aina CM:ssä -20%, tais ale jo mennä. Nyt en seuraavia pukuja meenannut Remua ostaa, ihan vain sen takia koska kyllästyttää, haluan välillä jotain muuta...
Kantsii ostaa.
 
Meillä on ollut reimatec ja remu haalarit käytössä esikoisella (eri aikaan). Reimatecin materiaali kului yllättävän pian veden läpäiseväksi. Tuo travallen puku on jo vuoden palvellut hyvin =) käytetään kyllä kuraisimmilla ilmoilla myös kuriksia.., minä kyllä vaatisin hoitotätiä laittamaan kurahousut kaikista kuraisimmille ja märimmille ilmoille :whistle:
 
kaikki eivät VOI
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.04.2006 klo 13:13 huuppi kirjoitti:
Meillä on ollut reimatec ja remu haalarit käytössä esikoisella (eri aikaan). Reimatecin materiaali kului yllättävän pian veden läpäiseväksi. Tuo travallen puku on jo vuoden palvellut hyvin =) käytetään kyllä kuraisimmilla ilmoilla myös kuriksia.., minä kyllä vaatisin hoitotätiä laittamaan kurahousut kaikista kuraisimmille ja märimmille ilmoille :whistle:
käyttää kuriksia. Meillä esim. hoitotädillä ja äidillä allergia estää tämän.
 
allerginen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.04.2006 klo 13:33 Lapin kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.04.2006 klo 23:22 kaikki eivät VOI kirjoitti:
käyttää kuriksia. Meillä esim. hoitotädillä ja äidillä allergia estää tämän.
Allergia?
Kumiallergia. En voi käyttää myöskään esim. kumihanskoja sen vuoksi.
 
Lapin
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.04.2006 klo 13:50 allerginen kirjoitti:
Kumiallergia. En voi käyttää myöskään esim. kumihanskoja sen vuoksi.
Kurahousuissa ei käytetä kumia kuin resoreiden kuminauhoissa. Puolikuriksissa ainoastaan vyötärönauhassa ja sekin on sadeasukankaan alla.
 
allerginen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.04.2006 klo 15:41 Lapin kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.04.2006 klo 13:50 allerginen kirjoitti:
Kumiallergia. En voi käyttää myöskään esim. kumihanskoja sen vuoksi.
Kurahousuissa ei käytetä kumia kuin resoreiden kuminauhoissa. Puolikuriksissa ainoastaan vyötärönauhassa ja sekin on sadeasukankaan alla.
No joku niissä kuriksissa kuitenkin omaa ihoa ärsyttää. Meillä ollut perinteiset henkselikurikset joskus.
 

Yhteistyössä