Treffeillä tarjoaminen, kun mies pyytää

  • Viestiketjun aloittaja kokemus
  • Ensimmäinen viesti
kokemus
tätä lukiessa tulee mieleeni, että ei voi muuta toivoa, kuin että oikeanlaiset ihmiset kohtaisivat mahdollisimman usein. Niin erilaista ajattelumallia. Se mikä toisesta on törkeää niin toisestä voi olla hyvinkin kohteliasta.
 
"tiinuliini"
Niin no, en taida lopulta ajatella, että naisen seurasta itsessään pitäisi välttämättä maksaa. Silloinhan voi pyytää naisen johonkin ilmaiseen paikkaan treffeille, jos maksaminen on ongelma. Jos mies kuitenkin pyytää johonkin syömään tai oikeastaan mihin vaan, mikä maksaa, hän samalla tarjoutuu järjestämään naiselle jotain kivaa, jolla pyrkii tätä miellyttämään. En tiedä, ehkä minulla on jokin antifeministinen riikinkukkosyndrooma.
No, tuskinpa tuota vielä antifeministiseksi voi sanoa :) Jos olisit sitä mieltä, ettei nainen voi pyytää miestä treffeille tai että miehen on aina oltava miehekäs tosimies (ei siis vain suhteessa kanssasi, vaan AINA muidenkin suhteissa) tai jotain vastaavaa, voisi tilanne olla eri. Eiköhän se kuitenkin ole tärkeintä, että itse kunkin kohdalle osuu sellaisia treffikumppaneita, jotka itseä miellyttävät.
 
Keittiönoita
Koen, että treffeillepyytäjältä esim. kahvin tarjoaminen hieno ele, jolla hän näyttää arvostavansa naista, joka tuli paikalle. En niinkään ajattele, että hän maksaisi seurastani vaan näyttäisi arvostuksen minua kohtaan
Mä ajattelen suurinpiirtein samoin, sillä erotuksella kuitenkin, että riippuu ihan siitä miehestä. Jos millään tavalla aistin, että antamalla miehen maksaa minulle syntyisi jotain "velvoitteita" tätä miestä kohtaan - esim tavata toisenkin kerran tai tarjota seuraavan kierroksen - niin silloin maksan mieluummin itse.
 
"HUH HUH"
Minä olen 3kymppinen sinkku ja todellakin "odotan", että mies maksaa ainakin ensi treffeillä ruoat, juomat, leffan tai muun "ohjelman", kun kerran treffeille pyytääkin. Olen ollut vuoden sinkkuna ja käynyt useilla treffeillä ja AINA on mies maksanut. Olen kyllä tarjoutunut maksamaan omani kohteliaisuudesta, mutta olisin ollut hyvin pettynyt, jos olisin itse joutunut maksamaan... Rahasta ei ole kyse, kyllä minulla varaa on, mutta haluan sellaisen miehen, joka myös haluaa MAKSAA treffit. Jatkossa tosi homma tasapuolistuu, mutta varmaan lähtisin treffeiltä lätkimään, jos mies alkaisi vaatimaan laskun tasausta! Huh, onneksi ei ainakaan vielä ole sellaista eteen sattunut!!
 
kokemus
[QUOTE="HUH HUH";23155937]Minä olen 3kymppinen sinkku ja todellakin "odotan", että mies maksaa ainakin ensi treffeillä ruoat, juomat, leffan tai muun "ohjelman", kun kerran treffeille pyytääkin. Olen ollut vuoden sinkkuna ja käynyt useilla treffeillä ja AINA on mies maksanut. Olen kyllä tarjoutunut maksamaan omani kohteliaisuudesta, mutta olisin ollut hyvin pettynyt, jos olisin itse joutunut maksamaan... Rahasta ei ole kyse, kyllä minulla varaa on, mutta haluan sellaisen miehen, joka myös haluaa MAKSAA treffit. Jatkossa tosi homma tasapuolistuu, mutta varmaan lähtisin treffeiltä lätkimään, jos mies alkaisi vaatimaan laskun tasausta! Huh, onneksi ei ainakaan vielä ole sellaista eteen sattunut!![/QUOTE]

Niin minäkin olen päälle kolmekymppinen. Kyllä näitä miehiä on ja aika paljonkin liikkeellä. Sinulla on ollut hyvä tuuri. Niin ja eikä ole sidottu koulutustasoon, varakkuuteen..on miehiä, jotka kutsuvat naisen treffeille syömään tai kahvitteleen ja eivät edes huomioi kahvikupillakaan toista, vaikka ovat olleet aloitteentekijöitä.
 

Yhteistyössä