TRYPOFOBIA, wohoo, kylmänväreeni hunajakennoa kohtaan sai selityksen.

Luin juuri iltalehteä ja siellä oli juttu "kammoatko reikiä" eli trypofobia.

En ole tosiaan aikaisemmin tiennyt, että sille on oikeesti oma fobiansa, mutta olen aina ihmetellyt kun ihoni nousee kananlihalle kun näen reikäisiä tms kohonysty pintoja, kuten hunajakennot ja joitain vastaavia (ei nyt mitkään pitsiliinat kuitenkaan aiheuta väreitä kuten jutussa oli)

Laitoin googlen kuvahakuun hakusanaksi trypofobia ja aloin iho kananlihalla kiljahtelemaan.. Maanantai illan huvinsa kullakin...
 
:-(
tai miksi minä menin laittamaan Google kuvahakuun tuon fobian nimen ja katsomaan, että minkälaisia kuvia sillä löytyy, niin tajusin, että minullakin on varmasti tuolainen fobia :-(

Reilut 30 vuotta elin autuaan tietämättömänä tuollaisen fobian olemassaolosta ja nyt sitten sain tietää, etät minulla on kaikkien muiden minulla olevien fobioiden lisäksi tuollainenkin fobia.....
 
Pakko kertoa tähän yksi juttu. Oltiin juuri muutettu ja yksi tuttu tuli käymään. Meni sitten vessaan ja tuli ulos aika oudon näköisenä. Hän oli joskus tuosta reikäkammosta maininnu. Meillä on sellainen lattikaivon kansi, jossa on paljon pieniä pyöreitä reikiä. Tuttu oli sen huomannut vessassa ja se aiheutti reaktion.
 
Hyi kamalaa!! Minulla on sama! Mietin aina miksi juurikin esim. hunajakennot ja muut asiat, joissa paljon reikiä vierekkäin kuvottivat minua sairaan paljon :S Kun katsoin nuita kuvia meinasin kirjaimellisesti oksentaa ja ihokarvat ovat vieläkin pystyssä. Ja edelleenkin saan kylmiä väristyksiä, phyi!!!! :D Kamalaa katsottavaa, kerrassaan inhottava olo tuli!!!
 

Yhteistyössä