Tsempatkaa mua siivoomaan!

papukaijan ruokottomat puheet
Poliisi voi soittaa ovikelloasi milloin vain ja jos teillä on epämääräisen näköistä, he saattavat viedä lapsesi mennessään, jos sulla sellaisia on!

Auttoiko?
 
Nöpönen
mä aina ajattelen, että entä jos vaikka naapurit tulee käymään ja meillä on kamalan sotkuista, niin mitä ne sitten ajattelee. Minkälaisen maineen saan naapureiden keskuudessa jne..
 
Ajattele miten palkitsevaa on siivouksen jälkeen istua sohvan mutkaan kun on puhdasta, laitat kynttilöitä ja otat vaikka viiniä. Palkitset itsesi :saint: Mulla toimii, tänään viimeksi siivosin niin on huomiselta pois ja päästään shoppaileen heti aamusta.
 
papukaijan ruokottomat puheet
Entä jos vaikka jokin vesi- tai viemäriputki hajoaa yllättäin ja sitten teillä on kämppä täynnä remonttimiehiä sotkun keskellä? Tai tulee tulipalo ja se leviää ympärillä lojuvan roinan ansiosta äärimmäisen nopeasti?
 
Täällä on kans yx motivaatio ongelmainen... Onnex on perus siistiä ja aijäke imuroi päivällä ja huomenna lupas pyyhkiä pölyt. Silti olis miljoona hommaa auki vielä. Likan synttäreitä siis vietetään lauantaina, huoh... Onnex ne on vaan kerran vuodessa!
 
karmea koti
Aattele yhtä palstalaista jolle käy aina näin: Siivoan joka paikan puunaan ja hiutan. Odotan vieraita, tulo perutaan. No pikkuhiljaa asunto rupeaa muistuttamaan kaatopaikkaa. Sanon miehelle, että huomenna siivoan. Se on taikasana anoppi tulee, miehen sisko tulee ja kaikki muut harvinaiset vieraat ja se vituttaa nii paljon, että rupea ny heti laittaan se sun pirttis kuntoon,PLIISSSSS ??? ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
motto: aloita jostain àlàkà pyri tàydellisyyteen (siivoaminen ei lopu koskaan)
Olipas pätevä tiivistelmä! Inhottavaa, nyt mä kuulen sun äänen päässäni aina, jos vilkaisen ympärilleni ja tuskastun näkemääni... ja mun äiteriepuni ei ole kyennyt tommoiseen vaikutukseen koskaan..

Noo, toisaalta voihan tuon myös tulkita niinkin, että miksi aloittaa tänään. :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ahma:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
motto: aloita jostain àlàkà pyri tàydellisyyteen (siivoaminen ei lopu koskaan)
Olipas pätevä tiivistelmä! Inhottavaa, nyt mä kuulen sun äänen päässäni aina, jos vilkaisen ympärilleni ja tuskastun näkemääni... ja mun äiteriepuni ei ole kyennyt tommoiseen vaikutukseen koskaan..

Noo, toisaalta voihan tuon myös tulkita niinkin, että miksi aloittaa tänään. :saint:
voi rakas ystàvà, vàhàn pàivàssà tai viikossa riittààn (tai ainakin joskus) , ihan tosi. ;) :) ;) :) toinen motto: reagoi silloin kun on enmmàn adrenaliinia a opettele olemaan laiska oikealla hetkellà
 

Yhteistyössä