Tuffalla keuhkosyöpä epäily :(

Äiti soitti just. Olivat olleet kuulemassa tuomiota päivällä.. Lääkäri oli melko varmaksi sanonut keuhkosyövän, ensi viikolla varmistuu... Miksi ei vanha ihminen saa rauhassa elää loppuun ja kuolla vanhuuteen ?? Miks ton paskan tarvii iskee ??? :'( :'( :'(
 
minnaryyni
Tää on niin tätä. Mun äiti kuoli sappirakon syöpään 66-vuotiaana, ei ollu vielä ees likikään vanha. Mun lapsille mummu on kasteltavat kukat hautausmaalla, eivät ehtineet nähdä toisiaan koskaan.
 
vieras
Mun isä kuoli viime keväänä keuhkosyöpään. Eli sen toteamisesta vajaa 4kk, kun oli jo levinnyt :*( Vaikea sairaus, josta vain 12% sairastuneista on elossa viiden vuoden jälkeen.
 
Hali. Kun lääketiede on kehittynyt ja ihmisiä hoidetaan aina vaan paremmin ja paremmin niin sit lopulta vaan tulee joku mikä (ehkä ) vie. Näin mä oon järkeilly kun omia omaisia on kuollu syöpään. Tiedän mikä tunne. Minkä ikäinen tuffa on? Voimia :heart: .
 
Tuffalla siis ikää jo 86 v eli elää on saanut rikkaan elämän. Tuntuu vain niin väärältä, kun justiin pääsi oikein ihanaan yksityiseen palveluasuntolaan ja piristyi silminnähden, sodan kaynyt mies ja mulle niin rakas :heart: . Joku kysyi mikä on tuffa, meillä tuffa on mun isänisä. Olisi nyt vain saanut elää vanhuutensa loppuun rauhassa ilman tällaisia :'( :( .
 

Yhteistyössä