tuijottavatko miehenne muita naisia

ööö
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.02.2006 klo 20:06 Nea kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.02.2006 klo 15:29 ööö kirjoitti:
ei sillai avoimesti kuin kerran. silloin olikin edessämme näyttävän näköinen nainen. kaunis isohkot hyvän muotoiset rinnat, lantion kaaret j, pitkät upet sääret siis kaikki prrikulleen kohdallaan. upea nainen. jäin itekin kattomaan! siloin hiukan tössähin miehelleni. myöhemmin olen itelleni tilannetta nauranut et olinpa höpsö. kattelen itekin miehiä mutten ehkä miehen aikana avoimesti. mutta jos tv.ssä on upeita miehiä sanon et komea on. ja ei mua haittaa jos mieskin sanoisi. kehun myös naisia.
Tollanen tilanne olis mun painajainen :eek: Siis olla miehen kanssa täydellisen naisen vieressä.. Tunnen itseni nykyisin rumaksi harmaavarpuseksi, joten kaikki kauniimmat naiset ahdistaa jos mies heitä katsoo. Pelkään että jättäisi minut jos saisi jonkun heidän kaltaisensa :ashamed: Mikähän tähän auttais. kauneusleikkaukset? Itsetunto ei ole noussut, vaikka mitä olen yrittänyt
en olllut tuolloin kaunotar enkä ole nytkään. pullea ja vähänläntä. mieheni ei ole pahannäköinen, urheilullinen ja hoikka. olisi saanut kauniimmankin. hän on varmasti tavannut minua ennen kauniita mukavia ja menestyneitä naisia ja tavannut myös minut tavattuuaan mutta hän valitsi minut-MINUT! en koe oloani uhatuksi vaikka maailman kaunein nainen seisoisi edessämme miksi pitäisi? en jaksa olla mustis. en jaksa miettiä onko kilo liikaa vai liian vähän- tai onko rintani tarpeeksi näyttävät. olen tällainen kuin olen enkä muuksi muutu. aika väsyttävää ois miettiä seuraavat 50vuotta mitä jos se löytää kauniin naisen ja jättää minut. ja mitä jos sitten 50vuoden päästä se ei vaihtanutkaan minua kauniimpaan naiseen... kuinka paljon turhaa tuskastelua ja pahaamieltä ja turhaa ajan haaskausta mitä jos.. jos sellanen tapahtuu niin sitten tapahtuu murehdin sitä sitten aikani mutta en etukäteen nyt ajattelen hän valitsi minut näiden kaikkien kauniiden ja ihanien naisien joukosta-MINUT!
 
No tuijottaa ja useimmiten arvostelee vielä kovaäänisesti,niin että asianomainen itse sen kuulee,eikä pelkästään tissejä jne.vaan pukeutumista,kampausta ja kaupassa toisten,siis miestenkin,ostoksia ja ämmittelee ja äijittelee kaikkia ihmisiä,niin että saan hävetä silmät päästäni. Jonain päivänä joku vielä vetää häntä kuonoon,kun ei yhtään ymmärrä varoa puheitaan.
 

Yhteistyössä