***Tukea painonpudotukseen!***

8.12 näytti 69,7 kg ja 15.12 näytti 69,6 kg. Nyt en sit käynyt kun on jouluaika. Saa nähdä kuin käy kun menee vaakaan seur kerran. Tosin menen työmaalle vasta loppiaisen jälkeen niin on aikaa petrata eli käydä lenkillä... :whistle:
 
Paino tänään tasan 71kg..elikkä -1,9kg lähtenyt..Hiihtokelejä minäkin odottelen..Orbitrekki olisi tuolla nurkassa, en vain ole niin paljon saanut aikaiseksi, jotta sillä olisin alkanut veivaamaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja tityytikki:
Hei, 69,6 kg eli samassa oli pysynyt eli ei mässäiltykään liikaa joulunaikaan. Nyt odotan stepperin saapumista ja hiihtokelejä. Mieskin sanoi eilen että nyt alkaa kuntoilu. :D
Tänään tavoite päästä hiihtämään, samoin huomenna. Luistelua myös tiedossa. Ja sen stepperin pitäs olla postissa mut täällä maalla ne tulee vähän oudosti joten voi olla että sen saa vasta ensi viikon alussa :kieh: .

Meillä on porukan tavoitteena et jokainen sais 10 % lähtöpainosta pois. Yksi on tavoitteen jo saavuttanut, mulla on nyt kasassa 5,9 % ja loput on kaukana takana :D . Ja kilpailevalla firmallakaan ei näyttänyt olevan joulu mennyt hyvin.
 
Hei ja hoi, vieläkö mahtuu mukaan? :saint:

Vuoden vaihteen jälkeen päätettiin meidänkin perheessä aloittaa kevyemmät elämäntavat, ihan syystä. Huomaamatta on luisuttu jatkuvaan karkinsyöntiin ja naposteluun ja yhä useammin on jäänyt ruoka kokonaan syömättä, minulta ainakin. Painoa on kertynyt vuosien varrella 10kg miehen kanssa yhdessä olessa (7,5v) ja nyt siihen on tultava loppu. Tavatessamme olin kyllä vasta 16v ja hoikka kuin mikä, ihan ne mitat ei siis näin kahden lapsen jälkeen ole tavoitteenakaan, mutta 3-5kg haluaisin pois.

Lähtöpaino on nyt 72,5kg ja pituutta on 165cm. Liikuntaa harrastan ihan reilusti: joka päivä lenkkeilen 1-3h rattaiden ja/tai koirien kanssa, pyrin polkemaan kuntopyörää 2-3x viikossa 15-20km, käyn jumpassa vähintään kerran viikossa, teen vatsoja ja muuta lihaskuntoa kotona jumppapallolla. Mutta se holtiton syöminen...niin paljon en yksinkertaisesti ehdi liikkua, että kuluttaisin kaikki syömiseni. Suurimmat paheet ovat ehdottomasti ykkösenä karkki (ja suklaa!), mutta hyvänä kakkoksena tulee sitten roskaruoka - jos on päivän ollut syömättä ja napostellut vaan, niin kyllä tekee mieli kymmenen aikaan illalla soittaa isännälle että tuopa tullessasi mäkkäriä tai pizza :ashamed:

Muutaman kilon pudotus siis riittäisi minulle alkuun, kunhan saisin kinteytettyä tämän vauvamahan ja koko löysän olemukseni :| Ja ennen kaikke pyrin pääsemään eroon napostelusta ja jatkuvasta herkuttelusta.
Mielelläni siis liittyisin tähän sakkiin saamaan tukea ja kannustamaan muita! :wave:
 
Tervetuloa joukkoon! Tosin en tiedä onko meitä enää muita kuin minä ja tityytikki..hetkeen ei ole muista mitään kuulunut..Minulla kymmenkunta kiloa pudotettavana, tuonne 60kg:n korville jos pääsis..
 
No pidetäänkö me ketjua elossa? =)
Harmittaa, sorruin eilen herkkuihin :ashamed: Niin huono on tuo itsekuri, niin huono. Kotona ei saisi olla MTÄÄN hyvää ja lähikauppaan pitäisi olla porttikielto!Nyt oli houkuttimena anopin laivatuliaiset...ja vielä olis yksi konvehtirasia ja pätkispussi sekä taloussuklaa leivontaan, jaiks. Niihin en koske! Lähden aaamulenkille lapsia puskemaan tuolla suojalumessa, iltapäivällä koiralenkille 1,5h ja illalla jumppaan!Pitää polttaa ne eiliset herkut...

Maanantainako punnitaan? Meillä ei ole vaakaa kotona, mutta käyn äitillä tuossa melkein naapurissa vaa'alla.
 
Tervetuloa Amos!

Kävin 14.1 työterveystarkastuksessa ja sain lähetteen labraan verikokeisiin kolesterolin tarkistukseen. Siellä kävin nyt tiistaina ja kok.arvo oli 4,9. Kaikki muut oli kans tosi hyvin. Eli kiitos ruokaremontin 1,5 v sitten miehen sairauden takia ja nyt tän laihiksen, se puoli on kunnossa. Muinoin kun se oli yli viisi ja meidän suvussa on korkeaa kolesterolia.

Tiistain punnitus näytti 69,4 kg ja perjantaina näytti 69,5 eli ihan ok. Vielä olisi siis 2,6 kg työporukan määrittelemään tasoon mut jos alle menis niin ei haittais. Sinne 63 - 65 kg niin olisin erittäin tyytyväinen. Tuo taso on se taso mikä oli ennen ja välissä raskauksien.
 
Paino tänään tasan 70kg..eli tooosi hitaasti hyvä tulee..Seuraavalla kerralla toivottavasti jo kuuskytluvulla..Orbitrekillä veivasin neljä kertaa viime viikolla..

Miten pitkä olet tityytikki? Minä vain 160cm ja paino ennen raskauksia oli jossain 55-60kg:ssa, mutta nyt riittäis tuonne 60kg:n paikkeille kun pääsis..
 
Pituutta on 166 cm. Maanantain punnituspaino oli 69,5 kg ja torstaina käväisin ohimennen niin oli 69,3 kg. Viime viikolla en ennättänyt kun käydä kuntosalicircuitissa, oli muita menoja. Tänään tavoite lähetä hiihtämään, samoin huomenna.
 

Yhteistyössä