Tukiainen ilman meikkiä

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Dizzu:
:attn: :attn: :attn: Onko tukiaisen sisko ollut playboyssa kun se kirjoittaa tuossa että hänen siskonsa oli 4 suomalainen playboyssa?
joo jossain playboyn sisarlehdessä tms, ei siinä virallisessa painoksessa
 
juuliska
Alkuperäinen kirjoittaja Dizzu:
:attn: :attn: :attn: Onko tukiaisen sisko ollut playboyssa kun se kirjoittaa tuossa että hänen siskonsa oli 4 suomalainen playboyssa?
ei itse playboy lehdessä vaan sellases toises julkasussa..jolla ei siis mitää tekemist aidon playboi lehden kanssa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Tässä se on ihan nättinä ja luonnollisen näköisenä.
http://www.dollsdancers.fi/gallery/img/1/096_33_web.jpg

On kyllä söötti. Mähän arvasin että sen naamassa vaan joku sairas pöhötys ihossa ja ihonalaiskudoksessa siinä yhdessä toisessa kuvassa.
 
vieraana
Eikös toi Tukiainen sanonut jossain joskus, että hänen syömänsä lääkkeet lihottavat ja kaipa ne turvottaa myös kasvoja. Tossa Viblsp:n laittamassa kuvassa Johanna on suorastaan suloinen!
 
AnniHelena
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Tässä se on ihan nättinä ja luonnollisen näköisenä.
http://www.dollsdancers.fi/gallery/img/1/096_33_web.jpg
Voi hitsi mikä ero- tosiaan oikeasti nätti tässä kuvassa. Eiköhän ne elämäntavat vaikuta aika paljon.

 
Mun mielestä Tukiainen ei ole kaunis nainen, ei meikissä tai meikittä. Kai luonnollinen ehostus pukisi häntä parhaiten ja olisi kait silloin lähinnä normaalin nuoren naisen näköinen. Meikissä näyttää aina joka kerta transuvosulta.

Toi kuva on aivan kammottava! TOdellakin Mervi Tapola -osastoa. Ilmeisesti häneltä jonkin sorti provo, että pysyy taas julkisuudessa. Ei kai nyt sellaisen pikaehostuksen tekoon menisi kuin tyyliin 10-15 min. Siis että vähän meikkivoidetta, peitevoidetta, valokynää ja puuteria, kulmiin vähän väriä, sitten ripsaria ja vielä poskipunaa + huulikiiltoa. Ja tukka siististi tiukalle ponnarille.
 
iiiiiiiiik
Alkuperäinen kirjoittaja Himpulat ja Vimpulat:
mä en menisi kyllä ketään arvostelemaan ulkonäön perusteella, käytöksen ja sisäisen rumuuden perusteella kylläkin
Ruman meikin saa vielä haukkuakin, mutta jos ei ole sitäkään, ei pitäisi olla kenelläkään nillitettävää, vaikka olisi pirun näköinen.

 

Yhteistyössä